1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. Bogdriver

    Bogdriver 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2016
    Locație:
    Milano
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2003
    Exact....ai două,cel mai greu e cel din stânga (partea cu volanul)
     
  2. Dutzu.20 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI B6 AVF, an fabricatie 2004
    Ok. Daca pe stanga baga bine, ma gandesc ca problema ar fi cu cel pentru dreapta (deci unul din cele 4 sub torpedou). Caut si in Etka totusi sa vad care si cum. Ideal ar fi sa le curat pe toate asa cum mi-ai zis, dar sa vad mai intai cat de usor sunt de dat jos. Mersi.
     
  3. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Salutare, am si eu o problema la A4 B6, nu baga cald pe partea soferului. Banui ca ar fi motorasul de langa pedala de acceleratie. Ar cineva idee cum il dau jos? Mersi.
     
  4. raaul 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2008
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    ex- audi 80 B4 1.9TDI, a4 B6 1.9 TDI
    Buna seara, cer si eu un sfat. Am compresorul din poza pe masina mea a4 B6 BKE, care a incetat sa functioneze in sensu ca nu a mai pornit compresorul. La un service a verificat cu vag com cred, si concluzia compresor blocat dar pot umbla cu masina. recent am auzit un sunet ciudat si mecanicul a descoperti fulia de la compresor aproape sarita. intrebarea e pot sa schimb doar fulia si ambreiajul de pe acest model? sau este un risc sa fie compresorul defect si sa schimb fulia si ambreiajul degeaba asa ca mai bine caut sh? va multumesc
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Topicul asta l-ai citit integral inainte sa intrebi ?
     
  6. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Buna dimineata,
    Clima la masina mea baga caldura cum vrea ea. Erori pe modulul de clima nu am iar caldura o baga la inceput bine, face cald in masina apoi usor, usor incepe pe gurile din fata si parbriz sa bage rece si face frig in masina iar pe cele de la picioare cald.
    Cand o pun la 20 sau la 25 este egal cu 0 temperatura resimtita este aceeasi in masina poate putin de tot mai cald la 25 sau mai sus.
    Eu am trecut de la 1 DIN la 2 DIN si ma gandesc ca afecteaza cu ceva chestia asta. Motorasele au fost recalibrate si nu am nici o idee de ce ar face asa. Ma gandesc ca ar fi senzorii de temperatura, si as dori daca stie cineva cati sunt si unde sunt. In afara de cei doi pusi in gurile de langa geam si cei doi din spatele climei, mai sunt si altii ? Dupa capul meu cred ca ar mai trebui unul in habitaclu sau este cel din modulul de clima de are ventilatorul ala mic. Inca ceva inainte cand spalam parbrizul tot fluxul de aer se redirectiona catre geam si isi marea volumul de aer pentru cateva secunde acum nu mai face nimic. Am remontat clima originala si la fel face adica nu redirectioneaza aerul cum trebuie
     
  7. cobra21csb 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Caransebeș
    Masina:
    A4, 1.9 tdi, 2003
    Ma poate ajuta cineva cu codurile de la motorasele clapetelor care dirijeaza aerul la clima
    am inteles ca sunt 5 la numar. Am ceva probleme cu ele si vreau sa le schimb. Multumesc
     
  8. Dan Ieacovita 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6 C6, 4f, an 2005, 3000 tdi, quattro, cod motor bmk
    cobra21csb Salut,
    0 132 801 300, 0132 801301, 0132801302, 0132801303,0132801304,0132801305.
     
  9. cobra21csb 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Caransebeș
    Masina:
    A4, 1.9 tdi, 2003
    Multumesc
    Deci sunt 6 la numar
     
  10. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Salut
    Am o problema cu senzorul de presiune de pe radiatorul de AC, nu am avut timp sa o rezolv. AC-ul mergea doar daca mergem mai turat peste 2000 rpm. Azi am mers mai incet ( dormea Alex bebele) si cand am ajuns la destinatie am deschis capota la motor si am vazut conducta de aluminium cu gheata , Berbec fiind am zis hai sa accelerez un pic sa se deschida supapa dar nu a mai deschis azi, in schimb a deschis supapa de pe compresor a iesit un nor de gaz cu ulei. Daca e ceva gresit in patanie scuze nu ma pricep.
    Acu daca tot am patit-o ma gandesc sa o repar, ce senzor g62 recomadati (NRF este ok), sa schimb si supapa de pe compresor (compresorul este denso) ?
     
    dAnyel4 apreciază asta.
  11. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Raaul, schimba compresorul, supapa de expansiune, filtru uscator aer, si senzoru de presiune de pe radiatorul de aer. Eu am schimbat toate astea mai putin senzorul si dupa un timp ... ( vezi postu anterior).
    Nu schimba ambreajul si fulia, o sa pice iar. Problema apare ca in sarcina, se va bloca.
     
  12. CIELOZAUR

    CIELOZAUR 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Turnu Magurele
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI-AWX, 2002
    Salutare! Am si eu o problema cu al meu A4, se abureste foarte tare, mai am vizibilitate doar 70% din parbriz cu dezaburirea data la maxim, restul geamurilor aburite complet in afara de luneta. De la ce poate sa fie?
    Am toate scurgerile desfundate, nu am apa in interior sau chestii de genul, se poate sa fie caloriferul spart?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Citeste topicul dedicat pentru ca este documentata treaba asta pe forum. Nu trebui sa scrii aici. Bafta.
     
  14. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Salut
    Cine a schimbat senzorul de înaltă presiune?
    Am dat comanda si mi-a venit cel din poza. Mai este un model cu un gat ala o fi bun?
    20171125_163123.jpg

    Puteti pune un link eu am luat de pe e-pie_a.ro
     
  15. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Salut , stie cineva cum isi revine modulul de clima la b6 ca s-a blocat dupa ce sa Sters cu sevetele umede...nu mai merge nici un buton dar se aprinde.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Desfa-l si da-l cu spray de contacte.
     
    nae77 apreciază asta.
  17. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Se codeaza cumva modulul ca tot nu merge nici un buton. L-am curatat cu spray am pus alt modul si degeaba.

    [​IMG]
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pune VCDS, vezi daca ai comunicare si ce erori ai stocate .
     
  19. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Comunicare am ca am facut un basic setings si ca eroare am potentiometr flaps air.
     
  20. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Am rezolvat problema . Am desfacut modulul clima l-am curatat cu alcool , atentie nu cu spray contacte si l-am luat cu feonul si am incalzit usor toate legaturile si integratul dupa care am strans toate la locul lor , mufe bagate si functioneaza ok. Multumesc Audi66;Nucugheri.
     

Distribuie pagina asta