1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
  2. Tinu tinu

    Tinu tinu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 b6 131cp awx 1.9 2002
    Audi a4 b6 1.9 2002 nu baga aer rece . Am verificat si complectat freonul in instalatie compresorul nou schimbat anul trecut in toamna .
    Imi da urmatoarele coduri de eroare : 01274 Servomotor pentru clapeta de obturare V71-41-10-Blocat sau lipsa tensiune-intermitent.
    00604 Potentiometru servomotor clapeta pentru obturare flux aer G130-10-intrerupt sau scurt la plus-intermitent . Un pic de ajutor daca se poate !!!
     
  3. Robaianu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 AWX 2001
    Salut, sunt nou pe forum si am citit tot ce am gasit, dar problema mea nu am gasito.
    Am schimbat de curand compresorul
    (Reconditionat), filtru uscator, am facut igenizare.Nu am
    nicio eroare in Vcds, presiune 11 bari cu compresorul pornit si 6 cu el oprit.Coducta ac are bruma pe ea.
    Dar nu baga aer rece decat 5 minute si doar pe partea soferului.Cei de la service vor sa imi demonteze bordul dar nu stiu exact unde e problema.Va rog sa ma ajutati cu o parere.Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai scris degeaba si te-ai dus la niste prosti. Fa ce ti-am spus eu in PM. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse.
     
  5. Coman constantin 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b6 motor 16 benzina 2003
    Va salut am un a4 b6 16 benzina cu urmatoarea problema la AC: de cand am cumparat masina acum 1 an ac.ul nu a mers acum 2 saptamani am fost la service pt reparatii schimband urmatoarele: filtu uscator, senzor presiune, radiator, senzor temperatura exterioara toate noi si verificat instalatia daca am pierderi. Instalatia avea foarte multa mizerie un fel de "namol gri" cei de la service au suflat instalatia au montat piesele cumparate si clima a mers foarte bine pt 2 zile. Am fost dinou la service si au spus ca a cedat compresorul am cumparat un compresor second hand lau montat si toate bune a mers fix 5 zile....acum iar nu mai merge, am fost la un alt service si au spus ca nu functioneaza compresorul el cupleaza se simte in turatii cand cupleaza dar nu mai baga rece. Intrebarea mea este: mizeria din instalatie sa fi distrus si acest compresor? Instalatia a fost doar suflata nu sa desfacut sa se curete. Acum cand dau drumu la AC turometru oscileaza ca si cum compresorul cupleaza si decupleaza in 2 secunde. Va rog ceva pareri pt ca nu stiu ce sa mai fac am investit 2000 de lei doar pt ac si tot nu merge...
     
  6. Andu85

    Andu85 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a4 b6 1.9tdi 2001
    Salut...ai gasit rezolvare la problema ta???aceeiasi problema a aparut si la mine!
    Daca afara sunt mai mult de 24 de grade si masina sta in soare sau merg in trafic aglomerat....porneste foarte greu clima si imi tot intra in Econ
    Dupa ce merg un pic sau dupa ce temp exterioara scade sub 24 de grade functioneaza perfect
     
  7. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Am revenit
    Deci am fost am facut diagnoza eroarea este 01232 presiune variabila electrovalva, scurt circuit, dupa eroare ar fi supapa, am schimbat-o cu supapa veche am verificat supapele sunt bune. Compresorul baga aer doar daca merg turat la 1400 ( cand stai pe loc), gaz are (verificat ).
    Intreba un coleg mai sus daca imi merge ventilatorul, ( desteptul de mine ) am zis da merge si merge saracu dar merge doar pentru racirea antigelului, cand e cuplat aerul si ar trebui sa mearga nu merge.
    Compresorul dupa cum am zis are 21 de luni nu cred ca se duce asa repede un compresor, supapa e verificata merge.
    Ce sa mai verific unde sa caut?
     
  8. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Tot citind si recitind pe aici e posibil sa patineze ambreajul compresorului?
     
  9. natan19sv

    natan19sv 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE, 2008
    Salutare. Stimati colegi am si eu o pb cu AC-ul la al meu A4 B6. Incarc cu freon in fiecare an (asta e a 3-oara cand incarc). Evident ca exista undeva o scapare, un por. Cei de la service spun ca la asa un por mic nu pot detecta cu substanta de contrast. Ventilatorul porneste, clima nu intra pe ECON si nici nu am erori pe VCDS. Pur si simplu cam la un an dupa incarcare, se termina freonul. Ce ma sfatuiti sa fac?
     
  10. scorpyo09

    scorpyo09 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 18 t 2001
    Salut si eu am o problema,modul Econm ramane aprins si nu mai baga rece am fost la un service pe testar apare sonda de presiune am cumparat 2.una la 150 lei de la hela si una de pe cod cu a mea cu sigla la wv 360 lei si spune ca nu e buna mesterul,am loat si de la dezmembrari la fel ca a mea nici aia nu merge.a verificat instalatia de freon si a zis ca am
    Nu mai stiu ce sa_i fac am si o poza cu eroarea.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa 3 sonde schimbate mecanicul tot aia vrea sa o schimbe in continuare ? Lasa-l in lumea lui si du-te la un electrician sa iti verifice cablajul sondei.
     
  12. scorpyo09

    scorpyo09 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 18 t 2001
    Da tot aia insista ca e si ca nu-i buna nici aia din dezmembrari. Cat ghinion sa am sa o cumpar stricata de pe masina ? Daca e cineva din Bucuresti care crede ca m-ar putea ajuta binenteles contracost ar fi ok. M-am saturat sa cumpar piese degeaba si sa mai platesti si manopera.
     
  13. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Am gasit ceva pentru eroarea mea 01232.
    https://www.audizine.com/forum/showthread.php/713105-N280-AC-Issue
    Din ultimu post nu am inteles ce a facut el.
    Nu a gasit firul defect si sa legat in alta parte.

    Am tradus ce am inteles.

    Diagnosticate dupa cum urmeaza cu conectorul deconectat: (care conector valva regulatoare ? )
    - ohmmetru folosit pentru a masura de la pinul maron al conectorului la impamantare. 300 kΩ (fara continuitate). Folositi agrafa de hartie pentru a va asigura ca sonda atinge pinul. Mi-am dat seama ca de aici apare codul 01232. Dar am verificat mai multe lucruri.
    - Am masurat rezistenta dintre cei doi pini ale supapei N280. Am 10,9 ohmi, cam la fel ca si compresorul indepartat. ( eu avem 11).
    - Am pornit masina si am masura tensiunea DC de la pinul albastru la masa. S-a masurat aproximativ 9,6 VDC. Acesta este un semnal pulsatoriu in funcție de iesirea de la controlerul climatic. ( But the effect is shown as a voltage less than battery voltage.) Dar rezultatul afisat era o tensiune mai mica decat tensiunea bateriei. ( nustiu daca e corect interpretarea)
    - Am incercat sa gasesc firul, dar nu am găsit calea catre conectorul pentru climatizor sau la impamantare, dar nu am scos radioul pentru a accesa firele din spatele unitati.
    - I crimped on an in-line splice connector to the brown wire and ran the spliced wire to a good ground. The compressor loaded. ( aici nu inteleg).

    Hooked up my vag-com and went to module 08 HVAC, Advanced Measuring, looked at compressorclutch current and duty cycle. 0.645 A (I think max is 0.65A) and duty cycle around 30%.
    Am cuplat vag-com-ul si m-am dus la modulul 08 HVAC, Masurare avansata, cautand curentul ambreiajului compresorului si ciclul de sarcina. 0.645 A (cred ca max este 0.65A) si ciclu de funcționare in jur de 30%.

    Daca cititi pe audizine si interpretati altfel astept parerile voastre.
     
  14. Leonard_18

    Leonard_18 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4, 1.9TDI AVB, 2004; A4 B8 2.0TDI CNHA 2015
    Gata a fost gasita problema. In toamna cand am facut motorul, la montarea la loc mecanicul a inversat doua mufe, mufa de la suportul hidraulic al motrorului cu mufa de la valva regulatoare a compresorului.
     
  15. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Ziua buna! De cateva zile am observat ca nu mai baga aer rece si butonul de ECON se activează singur dupa recalibrare sau/si dupa o oprire a motorului masinii. Am zis ca n-o fi presiune suficienta in instalatie, dar este.
    Presiunea pe vcds e de 5 bari cu clima oprită si ajunge la 9-10 bari cu clima pornita, dar aer rece se simte usor doar pe parbriz, pe partea cu volanul, in rest doar aer ambiental. Am gasit 3 erori (se vad în poza) pe care le-am șters, am facut readaptarea clapetelor, toate 6 facundu-si cursa complecta. Am scos motorasul V71, l-am desfacut, curatat, uns, erori ulterioare n-or mai aparut.
    Motorasul V158 e pe partea soferului si cred ca cel mai horror de ajuns la el, dar si asta se misca frumos in timpul adaptarii/recalibrarii. Azi încerc să-l demontez (V158) si să-l curat cu spray de contact.
    Ce parere aveti voi despre aceste erori?
     
    Ultima editare: 20 Iun 2018
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De multe ori aceste erori dispar dupa un Basic Settings, dar asta nu inseamna ca si functioneaza totul ok.

    Da drumul la AC si freaca-l putin pe toate pozitiile (picioare, dezaburire, central, etc.), daca reapar ceva erori, inseamna ca potentiometrele respective trebuiesc inlocuite si solutia ta a fost doar de moment.
     
    DanuAL apreciază asta.
  17. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Poti incerca sa verifici si cantitatea de freon. Mie la 250g(mai putin de jumate) imi facea tot 5 bari oprit si 9-10 pornit si baga rece constant,dar randament foarte mic.
     
  18. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    Pun pe ECON - creste presiunea in instalatia AC cam 1bar (la 10-11bari stagneaza), pornesc AC si incepe sa scada presiunea pana la 9bari.
    Cum cresc turatia la ventilator, scade din intensitatea aerului rece si presiunea in instalatie stagneaza la 8-9bari.
    Scad turatia ventilatorului, creste intensitatea aerului rece, dar nu si debitul.
    Am curatat toate motorasele si potentiometrele, am schimbat modulul climatronic, am facut aerisire la radiatorul de caldura, am .. si cred ca singura problema e lipsa cantitati de freon!
    Acum am vazut mesajul tau @LUCIAN.
    Cred ca asta e raspunsul si rezolvarea!
    Azi sper sa ajung la o stație si sa bag si substanta de contrast ptr ca suspectez un por.
     
    Ultima editare: 21 Iun 2018
  19. DanuAL

    DanuAL 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 131cp AVF AVANT, 2003
    La mine am "descoperit" problema. Am un por sau o neetanseitate la imbinarea radiatorului pe partea cu soferul.
    Filtrul uscător, cat de greu se demonteaza?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
    DanuAL apreciază asta.

Distribuie pagina asta