1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. Mihaisax

    Mihaisax 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4 ,19 TDI 2002-2003
    In partea stangă sau in partea dreaptă?că spui două lucruri diferite.!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai citeste odata postul, de data asta concentreaza-te putin.
     
  3. Vlad○○○○ 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Locație:
    Roman.Neamt
    Masina:
    Audi A4, b6 2002
    Salutare,
    La masina din profil un Audi A4 B6 1.9 tdi an 2002 in timpul mersului imi baga aer rece, dar cand sunt stationat la un moment dat baga aer cald si ventilatorul de clima cel min nu porneste, apa imi sta stabil la 90°C .
    Am fost la un mecanic si mia zis ca e acel modul ce se afla deasupra lui pentru ca primeste curent dar nu ii da semnal la ventilator, am luat un ventilator complet cu tot cu modul de la dezmembrari, am facut proba si tot nu porneste, am verificat sigurantele si sunt bune toate.
    Va rog frumos poate ma ajuta cineva cu o ideea sau poate ati intampinat aceeași problema.
    Va multumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se merge la electrician profesionist (adica cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Asta deoarece pentru problema ta tebuie sa se faca niste teste si NU se merge la mecanic in prima faza (ci doar daca este de schimbat o piesa pe care electricianul nu stie sa o schimbe) si dupa, NU se face asta
    ci se cumpara piesa noua originala, de preferat, indiferent cat costa.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Te-ai gandit ca si cel din dezmembrari poate fi ca si al tau ? Probabil defect ?
    Verifica cablajele si fa o scanare cu VCDS pe modulul Auto Hvac.
     
  6. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Salut Colegilor Revin din nou cu aceeasi problema,Am nevoie de un mic ajutor. Am un audi A4 B6 2003 motor 1.9 tdi 131 cp cod motro AWX si am probleme cu climatronicul. Cand e oprit motorul imi porneste ventilatorul de clima din fata de la radiator singur, in momentul in care pun contactul functioneaza totul normal. Sa fie de la panoul de climatronic ? l-am demontat si curatat cu spray de contact, dupa l-am lasat vreo 5 ore si nu a mai pornit nimic, am fost si pe tester cu masina si nu are absolut nici-o eroare... dar acum iara face aceeasi chestie sa porneasca ventilotorul . S-a mai intalnit cineva cu problema aceasta ?
    Va multumesc.
     
  7. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Am depistat problema... este panoul de comanda de la climatronic care da comenzi singur desi este oprit.... l-am dat jos si nu mai porneste unde as putea gasi un panou de comanda climatornic codul este 8E0820043 H ?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pe la dezmembrari daca nu ai bani de unul nou (cum ar trebui de altfel) ? Este irelevanta intrebarea de unde cumperi pentru ca nu se gasesc la cofetarie. :)

    Inca ceva: trebuie sa cumperi obligatoriu acelasi cod.
     
  9. Dragoi Sebastian

    Dragoi Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi 131 cp anul fabricatie 2003
    Multumesc frumos. Am gasit acelasi cod pe net la 350 de lei voi comanda de acolo deoarece aici in zona la mine nu am gasit la niciun schrot.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  11. cipi2930 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4 1.9 2003
    Salut,
    Am un Audi A4 B6 an 2003 1,9 tdi. In vasra am pus freon. Cel care a incarcat mi-a zis ca nu imi functioneaza compresorul bine.
    Cum ca ca functioneaza doar la 0.7 bari si ca ii trebuie 15 bari. Se poate asa ceva, e ok ce mi-a zis ?
    Zice ca compresorul este dus, el punand un test pe masina si parca cam de atunci mi se incalzeste siguranta nr 25 -- ventilator incalzire
    Din ce cauza se poate intampla asta ? Am crezut ca se intampla asta de la compresor dar am citit pe aci pe undeva ca daca pui pe modul economic, compresorul nu mai intra in functiune.
    Am facut asta, dar cu toate astea siguranta se incalzeste chiar si acuma cand am dat pe cald. Ceva idei ? Va multumesc foarte mult.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @cipi2930 Tu trebuia sa ai in jur de 8 bar pe instalatie cu AC oprit si aproximativ 20-22 bar cu AC pornit.
    Daca valorile masurate de el au fost cu tester-ul, nu si-a pus problema ca poate ai senzorul de presiune de pe radiatorul AC pe duca sau dus (trimitand valori gresite) ?

    Dar ce trebuie pentru treaba asta ? Un zidar ar rezolva-o ?
    Normal ca persoana la care ai fost nu este un bun mecanic deoarece trebuia sa citeasca in VCDS valorile atat cu AC pornit cat si cu el oprit dupa care iti masura presiunea cu un manometru (in aceleasi conditii) si o compara cu cea citita in VCDS.
     
  13. cipi2930 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4 1.9 2003
    La toti care am fost m-au trimis la electrician, la asta ma refeream. Nu la zidar :)
    La diagnoza imi dadea 7-8 bari si cu el deschis si cu el inchis. Cel de la care am datele astea era un tip care zice ca se pricepe foarte bine si ca este de vina compresorul. Lasand asta, ce parere aveti de siguranta 25 care se incalzeste ? Daca o scot nu mai imi baga aer deloc.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai mai devreme ai zis ca iti dadea 0.7 bar, adica nici macar 1 bar. Acum zici ca iti dadea 7-8 bar ?

    Cat despre siguranta respectiva, este de la aeroterma, nu de la ventilator. Si este normal sa se incalzeasca, daca era ceva in neregula se topea sau se ardea. Trebuie sa fie de 30 A.
     
  15. cipi2930 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4 1.9 2003
    Da, scuze, credeam ca ma intelegi referindu-ma 0.7 bar. Prima data am gasit-o topita sper si cred ca era o siguranta mai proasta sau veche. Si da, este de 30 A
    Am schimbat-o si vad ca doar se incalzeste. Este normal asa ? Iti multumesc pentru raspuns si sper ca ceea ce zici e ok. Iti dai seama ca mi-e frica sa nu ia foc vreodata. Mi-e si groaza sa mai pornesc AC-ul. Sigur am sa caut pe cineva care stie bine ce face dar am zis sa vad ce ziceti si voi.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu iei foc ca deaia se cheama "siguranta", sa se arda ea inainte sa iei foc. :)
    Da jos aeroterma, curat-o, greseaz-o. Poate se invarte greu si iti solicita siguranta respectiva.
     
  17. cipi2930 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    a4 1.9 2003
    Multmesc mult domnule. Am mai intrebat azi pe cineva si a zis ca e posibil sa se incalzeasca asa cica ar fi ok. Sper ca e asa cum ziceti voi. Multumesc, deocamdata.
     
  18. Mihaisax

    Mihaisax 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A4 ,19 TDI 2002-2003
    Am revenit.
    Si pe tester a dat că este motorașul, la doi meseriaș am fost si acelaș lucru mi-au zis.
    Cu respect pentru toți dar sunt depășiți cu toți de situație.
    M-am apucat singur să desfac motorasul cu problema si torpedoul unde se află celălalte motorașe. Le-am inversat si surpriză ... motorasul funcționează. De vină era panoul de control (Climatronic), l-am schimbat, de la dezmembrari si funcționează perfect. Asta pentru cei care întâmpină problema asta.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci, se poate cu putina bunavointa si fara sa dai bani la "meseriasi" aia la care ai fost. Asta trebuia sa faca toti membrii forumului: sa vina si cu solutia nu doar sa puna intrebari vis-a-vis de problemele care le au.
     
    DonDoneL și Mihaisax apreciază asta.
  20. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    Salut! A avut cineva probleme cu compresorul de la AC? Face un zgomot, initial am crezut ca este de la rola intinzatoare pe care am si schimbat-o. Am inteles ca ar fi in ambreiaj acolo care ar face probleme
     

Distribuie pagina asta