1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Fa un filmulet si pune-l aici sa auda si urechea mea. E posibil sa fie puferii de cauciuc din rola \ ambreiajul compresorului de clima de vina. Sau eventual chiar si rulmentul. Cu compresorul pornit zgomotul dispare ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, este un ambreiaj dar dupa cum pui intrebarile nu ai fost la mecanic sau daca ai fost habar nu are meserie si/sau tu nu te pricepi deloc. Citeste acest topic integral de mai multe ori si toate topicurile despre AC existente pe forum indiferent de arie.
     
  3. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    vladliviu85
    O sa pun un filmulet, mersi

    Cristi
    Mecanicul mi-a spus ca trebuie inlocuita rola intinzatoare.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Prima data asa se procedeaza dar ulterior trebuia sa verifice compresorul.
     
  5. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    Se poate inlocui doar ambreiajul ? O sa afecteze compresorul daca merg asa cu el ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da si Da. Alex te rog eu sa citesti topicul fara sa intrebi nimic. Tot ce intrebi tu mecanicul trebuia deja sa faca. Da se poate inlocui doar ambreiajul. Te-ai inscris astazi si ai inceput cu intrebarile. Pe ecest forum lucrurile functioneaza altfel. Intai citim (luni de zile fara sa intrebam nimic) si daca nu am inteles atunci pui intrebari dar care nu se repeta si la care nu exista deja raspuns.
     
  7. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    Am inteles. Mersi
     
  8. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Se poate chiar si REPARA acel ambreiaj ! Eu am dat 500 lei cu tot cu manopera si mi-au fost inlocuiti puferii de cauciuc care erau tocati \ uzati aproape complet si rulmentul.

    Repet intrebarea : cu compresorul de clima pornit ( butonul de pe climatronic '' ECON '' stins ), zgomotul dispare ?
     
  9. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    O sa fac un video in ambele moduri, nu pot spune exact acum.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  10. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    Inainte si dupa reconditionare fulie compresor AC, cost 200 lei
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  11. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Ai scapat FOARTE ieftin cu doar 200 lei. Au reconditionat-o fara sa demonteze compresorul de pe masina ?
     
  12. DincaAlex

    DincaAlex 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 S4 B6 1.9 TDI Stage 1 160hp cod motor AVF
    Da, fara sa demonteze compresorul de pe pozitie.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  13. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Exact cum ti-am spus eu in privat. Bravo, ai scapat ieftin. Eu am dat 500 de lei pt operatiune.
     
  14. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut,
    Dupa doua saptamani am pornit azi masina.
    Dupa mers de jumate de ora a inceput sa fie foarte cald in masina.
    Pe orice temperatura setam.. tot aer fierbinte intra in masina.
    Ati patit asa ceva ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa-i un Basic Settings pe clapete. Posibil sa iti fi ramas blocate de la ger/neutilizare.
     
  16. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Probabil ca a fos de la frig/neutilizare..
    Dupa ce a stat o ora oprita, pe drum inapoi si-a revenit..
     
  17. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Incep sa ti se duca actuatorii/voletii/motorasele/flapsurile de la gurile de ventilatie. Si eu am patit-o intr-o iarna, gura de aerisire din partea stanga dadea aer fierbinte (iarna). Am desfacut actuatorul si am curatat potentiometrul din interior scufundandu-l in alcool si l-am remontat, functioneaza si acum.
     
  18. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    In vara anului trecut mi sa defectat ambreiajul compresorului de clima care nu mai cupla si l-am inlocuit cu altul.Totul a functionat bine pana cand anul acesta am gasit capacul fuliei cazut pe scutul motor.Deoarece nu am mai gasit si surubul original am folosit un surub asemanator.Problema este ca acum se aude un zdranganit la motor undeva in fata in zona rolelor de distributie care se accentueaza sau se diminueaza daca opresc sau pornesc compresorul din butonul eco al climatronicului.Am verificat din nou compresorul,surubul e strans la locul lui,climatronicul baga aer rece daca dau pe low.Nu imi dau seama daca zgomotul provine de la compresor sau din alta parte.Ce am observat e ca intinzatorul curelei de accesori vibreaza destul de tare.Poate fi rulmentul de la compresor sau altceva ce are legatura cu cuplatul si decuplatul compresorului?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu aveti nici o treaba cu masinile si mecanica, din pacate. Forumurile astazi sunt facute pentru a fi citite nu pentru intrebari.
    Verifica intinzatorul curelei de accesorii/auxiliare/transmisie si verifica frei-ul / rola de la alternator. Nu intreba aici cum faci asta pentru ca eu am scris pe forum de zeci de ori cum faci asta.
     
  20. mirgica 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, BFB, 2004
    Eu as incerca sa dau jos cureaua de accesorii de pe alternator pentru a sti sigur daca zgomotul vine din zona curea accesorii sau de la vreo rolă/fulie de la distributie
     
    Ultima editare: 24 Feb 2019

Distribuie pagina asta