1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic - Aer Conditionat - Compresor AC la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de b-13-way, 14 Mai 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta i-am spus si eu mai sus dar sub alta forma. Adica sa citeasca ce am tot scris eu despre cum faci verificare pentru acel zgomot.
     
  2. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Am schimbat rola alternatorului,zgomotul persista.Am incercat sa schimb și întinzătorul curelei de accesorii însă nu am reușit să scot șurubul de sus,cel cu imbus,a început să se rotunjească deja capul șurubului și nu mai prinde imbusul pe el.Exista alta variante de a scoate șurubul in afara de tăiatul întinzătorului cu flexul?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dai cu WD40, bate un imbus mai mare pe el si incearca sa il desfaci, usor si cu rabdare.
     
  4. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    01274 air flow flap positioning motor v71 41-10 blocked or no voltage-intermittent. Se poate repara motorasul sau trebuie schimbat
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba.
     
  6. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    01274 air flow flap positioning motor v71 41-10 blocked or no voltage-intermittent
    - 00604 potentiometer positioning motor for air flow flap (g113) 30-00 open or short to plus
    De fapt asta ar fi eroarea completă și a 2 eroare ar fi cauzată de prima. Este de ajuns sa schimb doar v 71 si s-ar rezolva eroarea ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Omule lasa intrebarile si schimba flapsul / motorasul / actuatorul / voletul ala si pe urma vezi mai departe ce se intampla.
    Vezi ca trebuie stearsa eroarea dupa inlocuire. Dupa cum pui intrebarile nu ai nici o treaba nici cu VCDS-ul si nici cu masina pe care o conduci.
    Cand se face diagnoza se merge la electrician auto profesionist, nu un agarici, si la care tu nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  8. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Inainte sa-l cumpere (avand in vedere ca nu e deloc ieftin) il poate demonta si curata. Unii colegi au facut treaba asta si le-a functionat fara erori dupa curatare (nu stiu cat de mult timp dupa acest process, dar merita incercat).
    Mie unul nu mi-a reusit treaba asta, prin urmare am cumparat unul nou. Cand cumperi, intreaba pretul pt mai multe motorase. Toate sunt la fel, doar parghiile sunt diferite/capul motorasului si le poti folosi pe ale tale.
    Dupa ce faci toata nebunia, sterge erorile si incearca o calibrare a flaps-urilor.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie cumparat flaps / servomotoras circulare aer / actuator / volet NOU marca Valeo sau OE si atat. Valeo sunt si cele originale de pe masina. Am mai mentionat eu asta pe forum dar daca nu citim nimic intrebam si adaugam pagini inutile pentru ca e mai comod asa.
    Nu are rost sa demontezi, sa cureti, sa montezi si sa vezi pe urma ca nu functioneaza sau dupa o saptamana iar s-a defectat si o iei de la capat cu manopera aia foarte grea / dificila si costisitoare pentru inlocuire flaps / servomotoras / actuator / volet.
     
  10. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Ionut, daca iti faci timp sa citesti pe forum si chiar sa cauti pe google o sa gasesti multe "povesti" despre aceste motorase/actuatoare, probleme sunt intalnite si pe alte modele/marci de masini.

    Inainte sa incerci repararea/inlocuirea lui poti sa faci un output test/basic settings si poate isi revine.

    Si eu m-am lovit de problema asta de mai multe ori, am incercat sa le repar...nu a functionat, am luat second hand...a disparut eroarea de pe cel in cauza si a aparut pe altul si tot asa pana am schimbat 3 motorase si am renuntat.
    Intr-un timp am resuit sa fac ca totul sa mearga perfect, fara erori...etc...dar dupa o perioada reapar altele, este destul de clar ca unul sau mai multe nu functioneaza in parametrii.Este de ajuns ca unul sa nu deschida/inchida flapsul decat 99% si iti da eroare.
    Eu m-am impacat cu ideea si nu mai imi bat capul cu ele, atata timp cat baga aer cald/rece pe gurile de ventilatie selectate.
    Clar cea mai buna varianta sunt cele noi, dar pe langa faptul ca sunt destul de scumpe poti sa patesti ca mine si sa fie nevoie sa schimbi mai multe.

    Bafta

    upload_2019-2-28_10-19-9.png
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sa ziceti mersi ca nu aveti Passat B6 si B7.
    Astea de la A4 B6/B7 sunt joaca de copii de demontat.

    P.S. eu nu am avut niciodata probleme cu astea, insa am desfacut destule la altii.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E crima si pedeapsa la Passat de desfacut si inlocuit. :)
     
    ovidiutm apreciază asta.
  13. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Sunt la "motorasul" nr.2. L-am schimbat pe V113 acum vreo 2 ani si saptamana trecuta a sucombat V107 cum reiese din fotografia de mai sus. L-am comandat pe original si vine in cateva zile. Nu mai sufla aer pe jos si central la ultimul si zau e incomod sa-ti fie cam rece la picioare. Pana vine am reglat voletii manual.
     
  14. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Am depistat sursa zgomotului, compresorul de AC. Nu îmi dau seama daca e rulmentul fuliei sau compresorul in sine deoarece nu mai pot destrange șurubul care ține fulia, se învârte cu tot cu axul compresorului chiar daca tin blocat de fulie. Sa fie rupt axul ?
     
  15. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Problema rezolvata.Am desfacut surubul cu un pistol pneumatic si am vazut problema.Surubul care tinea fulia era pre lung si capacul ambreiajului nu era strans bine pe fulie.
     
  16. ady_iv 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4B6
    Please help. Am o problema la un A4 B6. Imi merge clima cand vrea ea, in sensul in care se aprinde si se stinge ECON total aleatoriu.Cand se stinge ECON imi pleaca AC-ul si merge bine. Pe tester am 2 erori : 00819 High pressure sensor (G65) 06-10 Signal too high - Intermitent si 00819 - High pressure sensor (G65) 07-10 Signal too low- Intermitent. Am schimbat senzorul de presiune de pe radiator AC si am incarcat instalatia cu freon. Banuiesc ca este vreo problema electrica, un fir intrerupt pe undeva. Am citit topicul asta de imi vine sa ma las de citit. Nu am gasit nicio rezolvare la o problema similara. In plus sunt satul sa umblu cu masina prin service. Multumesc anticipat.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce senzor ai pus, nou OE sau aftermarket ? Mufa/cablajul au fost verificate ?
     
  18. ady_iv 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4B6
    Hella am pus....nu stiu exact ce cablaje ar trebui sa verific.
     
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Pai cum ce cablaj?oare nu ala de pleaca din senzor?
    Nu trebuie ca tu sa te pricepi, tocmai de aia te duci la service unde electricianul ala trebuie sa isi faca treaba.Mergi la unul serios.
     
  20. Adi Clavac 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 2.0 BPW 2006
    Salut!
    Cum ai rezolvat problema asta in final ??
     

Distribuie pagina asta