1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic sau AC - audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de roguero, 28 Iul 2008.

  1. roguero 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    botosani
    Masina:
    Audi A3 sportback, 1.6 i, open sky
    salut
    Mi-am adus un a3 sportback fabricatie mai 2005 dar cred ca am o problema la instalatia de climatizare. Mai exact despre ce este vorba:
    Cand am cumparat masina si am facut test a fost ok la toate capitolele, din germania pana in romania nu am avut nici o problema la clima, dar dupa ce am ajuns in tara, la cateva zile, nu mai racea cand dadeam la temperatura scazuta. Trebuia dupa ce porneam masina prima data in zi sa circul cam 30 min pana incepea sa bage frig.
    In urma cu 3 saptamani, chiar cu o zi inainte sa plec in concediu, nu a mai pornit deloc compresorul, chiar daca am mers toata ziua cu masina.
    La service, au pus masina pe calculator, si mi-a activat toate motorasele si ce mai are la testul pt climatronic... nu au dat erori, in schimb nu vedea compresorul.
    Dupa testul pe calculator, a conectat instalatia de climatizare la aparatul ala de completat freon, ulei si presiune.... (aici a iesit ca aveam doar 260 g freon in loc de 530) . a completat cu freon, dupa care am pornit motorul si clima dar degeaba, compresorul tot nu cupla.
    Au ridicat masina pe elevator si cand s-au uitat la compresor, mi-a spus mecanicul ca as avea rupte 3 urechiuse care tin fulia de la compresor pe nu stiu ce rola.... cica nu ar fi cu ambreaj electric....e model nou de compresor si al meu e blocat. Concluziee: Compresor nou
    E posibil sa fie compresorul blocat si sa trebuiasca schimbat? sau poate fi doar de la vreun senzor ceva? as vrea sa plec inca cateva zile la munte si sa stiu la ce sa ma astept.... caldura mare sau se poate remedia usor.
    In plus nu dezabureste in masina daca ploua si e infernal.


    a doua problema
    masina a facut 120.000 km... si nu are distributia schimbata. sa incerc inca 1500 km si sa o schimb cand ma intorc?

    multumesc anticipat pentru raspunsuri
     
  2. cristi_

    cristi_ Banned

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    București
    Nu cred ca ar fi o problema daca mai megi 1500 de Km, dar vezi sa nu te intinzi prea mult peste ca sa nu ai necazuri, iar la prima problema si cea mai importanta imi pare rau dar nu stiu sa iti dau un raspuns. Sper sa rezolvi problemele la masina cat mai repede!:icon_thumright:
     
  3. blizzard

    blizzard Bronze Member

    Înscris:
    3 Feb 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6, 2003, 1,9 TDI 131 CP
    Salut,
    1. Da, compresorul se poate bloca, fapt care necesita schimbarea lui;
    2. Parerea mea ar fi ca-i musai sa schimbi distributia, dar musai ... e mult 120 de mii (stiu ca fabrica atata da, dar totusi nu sti cum a fost condusa masina inainte de tine).
    Multa bafta si nu te mai risca inca 1500 de km. Eu asa zic ... tu faci cum crezi! :icon_thumright:
     
  4. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    Probleme la clima

    Salut la toti

    Am si eu o problema cu clima,anu trecut prin Noiembrie am montat in bord un DVD cu double DIN si a trebuit sa scot toate cablurile din spate de la clima k sa pot umbla si monta DVD dupa 3 luni nu mi.a placut si am montat iar radio lui original k am zis k ce e original e mai bun,luna trecuta a venit deja caldurile si am dat drumu la clima am pus pe low si imi venea aer cald in loc de rece ma.m gandit k nu mai am gas sau ce e inauntru si ma.m dus la un atelier auto sa imi incarce,mi.a incarcat am probat si tot nu merge acum chiar nush ce are oare ca am scos mufele din spate de la clima?va rog pentru un raspuns.
     
  5. sere

    sere 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti & Constanta
    Masina:
    A3 Sportback 2.0FSI
    s-ar putea sa ti se fii dus compresoru ..... adica 80% asta e daca cumva iti baga aer cald cand dai pe rece ... am trecut si eu prin aceeasi situatie ... si iti spun sigur ca e compresoru de ac
     
  6. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    ms de raspuns dar dak nu e compresoru si mai dau niste bani asa aiurea sau cel putin cum pot afla daca e compresoru sau nu k cand am puso pe VAG mi.a aratat curentu la compresor era 0 volt nu mai stiu sigur k nu ma pricep k un prieten mi.a arata
     
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    baietii care ti-au incarcat instalatia trebuiau sa isi dea seama daca este comprersorul blocat pentru ca le apare pe aparat ca nu face presiune.Si eu am avut problema asta la A4 si era compresorul.Ii cazuse ambreiajul,dar nu am schimbat fulia,am prins capacul la loc cu surubul lui si merge de 1 an fara probleme.De altfel aveam si eroare pe vag com ca este compresorul blocat.
     
  8. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    ms de raspuns dar se poate sa il demontez si eu adik sa il dau jos?si daca poti sa imi zici unde este compresoru si ce marimi de chiei trebe.
     
  9. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    am intampinat si eu o problema cu clima.
    in momentul in care porneste ventilatorul (16grade) vine un puternic miros de otet.
    sunt nevoit sa deschid geamul. dupa cateva minute dispare mirosul.
    asta se intampla de fiecare data cand pornesc masina, de cateva zile bune.
    problema a aparut dintrodata.
    filtrul de polen e schimbat de 3 saptamani.
    ce poate fi ?
     
  10. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    trebuie sa te duci sa ti.o curete adica sa o aeriseasca
     
  11. misu_flo

    misu_flo 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2009
    Locație:
    spatiul mioritic
    Masina:
    a4, 1.9 tdi, 2003, 131 cp
    salutari tuturor
    aceeasi problema ca si paul cosma. toate filtrele schimbate acum max 1 luna. completat cu freon la aceeasi data. de 2-3 zile se simte un miros puternic dar numai la pornire, daca a stat in soare intre timp. mirosul dispare dupa 1-2 min.
    ce inseamna o aerisire? curatire?
    preturi daca sunt...
    multumiri
     
  12. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Pai daca VAg-ul iti arata curent la compresor 0 volt, inseamna ca nu ai montat bine cablurile si compresorul nu e alimentat. Poate ai uitat sa legi vreo mufa :uhm:?
     
  13. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    pai chestia e k am pus toate cablurile la locurile lor adica sunt 4 si toate 4 sunt inauntru bagate in bordu de la klima maine ma duc la Audi sa mi.o aeriseasca daca nu merge asa atunci e compresoru dus:(
     
  14. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    daca era compresorul dus ar fi trebuit sa iti spuna cei care ti-au incarcat instalatia.la momentul respectiv ei trebuiau sa iti faca proba cu ceasul pe instalatie ca atunci cand pornesti clima sa iti faca presiune pe instalatie si temperatura din grila interioare sa fie intre -11 si -17 grade.sau probabil ca nu s-au mai deranjat cand au vazut ca nu merge!eu tind sa cred ca e alimentarea electrica a compresorului!
     
  15. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    si cum ar trebui sa imi dau seama daca e alimentat sau?
    Multumesc
     
  16. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    Acum am venit de la Atelier si mi.a zis k Kompressoru e stricat si mi.a dat nr lu e 1K0820803L,cine poate sa imi zica kre numar mi se mai potriveste k nu vreau sa il cumpar nou ci folosit.
    Multumesc
     
  17. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    roaga pe cineva cu etka sa iti dea un cod de piesa pentru al tau.totusi raman la parerea ca ei ar fi trebuit sa isi dea seama de cand ti-au umplut instalatia ca e dus compresorul...poate reusesti sa ii faci proba pe alta masina pana sa te apuci sa cumperi altul!
     
  18. sir_brotherx

    sir_brotherx 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2010
    Locație:
    Wien
    Masina:
    Audi A3 2.0TFSI 2012
    pai astazi au masurat mufa kre vine in kompressor si venea curent de 10,79 V si atunci au zis k e Kompressoru dus,dar nu am inteles cuvantu etka si pe cine sa rog?
    Multumesc
     
  19. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    etka e un catalog de piese oem pentru vw audi seat si skoda.cauta cu functia search si o sa gasesti destule topic-uri pe care se discuta asa ceva.roaga un coleg sa iti dea un cod pentru compresorul tau.e bine sa stii nr de identificare al masinii tale sau daca nu datele motorului(capacitate,putere,an fabricatie,etc)
     
  20. royiancu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 3.0 TDI BUG, 2007
    salut

    si eu am avut o problema zilele trecute la aceasi masina A3 2.0 TDI ,cu aceasi serie de compressor. cand porneam clima ba venea aer rece si apoi dupa cateva minute aer cald, ba nu mergea deloc,ba mergea o ora si se oprea, cauza afost compressor defect, am cumparat un compressor nou+radiator de clima nou+schimb filtru polen si acum merge ca nou :D
     

Distribuie pagina asta