1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic sau AC - audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de roguero, 28 Iul 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune eroarea exacta.
     
  2. DanLaurentiu

    DanLaurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8P Sportback 2.0 Diesel 140CP 2005
    Si totusi daca nu ar avea releu cum ar pornii...chiar nu stie nimeni unde se afla?
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Instaleaza-ti Elsa Win si o sa vezi toate schemele electrice pentru masina ta. O sa afli daca are releu si unde se afla.
    Asa, nu o sa mai "certi" pe nimeni ca nu percuteaza cum vrei tu .
     
  4. DanLaurentiu

    DanLaurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A3 8P Sportback 2.0 Diesel 140CP 2005
    Multumesc!
     
  5. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Salutare.Revin cu o noua problema pe AC,aveam de inlocuit o valva de expansiune anul trecut si am amanat inlocuirea ei deoarece a venit iarna (greseala mea).Merg la mecanic pentru inlocuirea valvei si observa ca nu porneste compresorul.Ambreiajul este rupt din nou, cand vara trecuta am inlocuit piesa respectiva.Se poate rupe din cauza valvei de expansiune ? Imi baga aer rece anul trecut o perioada apoi trageam capota si aveam gheata pe conducte de la radiator pana la valva in spatele motorului.Multumesc anticipat.
     
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am si eu o problema cu clima la a3 8p 2005, problema nu e chiar asa deranjanta daca afara sunt sa zic cam 25 de grade, la temperatura aceasta face fata clima, dar cand este destul de cald afara, dau clima la max adica la minim temperatura, ventilatia la max si nu e pe econ, si e asa cat ca nu transpir in masina.
    pe HVAC am vazut ca presiunea este de 17...18bar nustiu e bine sa fie asa? anul trecut se zicea ca problema era de la aeroterma ca nu functina, am desfacut aeroterma si erau intepenite periile nu mai miscau in locasul lor si nu au mai ajuns la lamelele de la motor, am curaat tot am pus la loc si a mers, rezultatul nu am mai putut sa il vad deoarece a venit iarna.
    Am vazut ca temperatura la gurile de aer de la picioare partea dreapta au 6...7grade iar partea stanga 14..15grade, dupa aprox 15min de functionare partea dreapta a ramas la fel iar stanga a scazut pana la 9..10 grade si atat, din cate am inteles temperatura la guriile de aer trebuie sa fie de max 3 grade, care sa fie problema la mine?
    sa fie si la mine compresorul de vina?
     
  7. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Ai vreo eroare pe vcds legata de povestea asta ?
     
  8. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Nu, valorile acestea le-am citit de pe meansblock , nici cand era problema cu ventilatorul de clima nu-mi amintesc sa fi avut vreo eroare.
    Momentac in felul cum merge nu am absolut nici o eroare, cu toate ca nu functioneaza normal.
    Diferenta o vad intre a mea si a lui taicameu, a lui dai drumul la 22 de grade, se simte ca e rece aerul si in 2...3minute a ajuns la temperatura setata, a mea in schimb o pun la 16 grade, si nu ajunge nici la 22 de grade nici in jumate de ora.
    Mai pe scurt pe timp de vara cred ca niciodata nu a fost mai putin de 20 grade.
     
  9. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am uitat sa mentionez, clima nu demult am schimbat-o, si cica a si aerisit-o si parfumat etc, partea ciudata e ca uneori miroase a picioare cand dau drumu la sclima, cand am schimbat freonul a durat cam 40 de minute.
    Filtrul de polen l-am schimbat cu unul nou ala cu carnuni activi sau cum se zice
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cauta pe cineva sa ti igenizeze instalatia de climatizare sau cumpara spray de igenizat(sunt in comert/dau rezultate bune).
     
  11. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Bine si alea mai exact ce fac? Curata senzorii sau? Ca daca e nevoie de curatarea senzoriilor desfac si ii curat pe fiecare in parte asa cum trebuie numa sa mearga cum trebuie, senzorul de aer proaspat l-am verificat, la mine e in locasul unde e si motorul de stergatoare acolo pe unde isi ia ventilatorul aer, ventilatorul l-am verificat nu are probleme, functioneaza normal, clapetele de deasupra ventilatorului la fel verificate si functionale.
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @sebi
    Google te salveaza/cauta spray igenizare instalatie AC sau o firma care face acelasi lucru, cu o instalatie de ozon si o sa vezi ce fac amandoua.

    Senzorii NU produc mirosuri neplacute(asta ti e problema pt.care ti am dat solutia), ci mirosul e produs de bacteriile ce s au depus pe tubulatura/etc.

    Pt.nefunctionarea climei incearca o setare de baza a clapetelor/verificare lor in MB cum se misca fiecare in parte/posibil una sa nu faca cursa cum trebuie FARA sa dea eroare.
     
  13. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Clapetele le-am verificat, dar o sa mai verific odata pentru siguranta, in legatura cu spray ul credeam ca nu isi fac treaba dar daca zici ca is ok o sa incerc cat de repede.
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Clapetele le ai verificat in MB cum lucreaza??
    Ai dat o setare de baza la ele??
    Spray ul e ok(dar cumpara doua)unul il folosesti in prima zi si a doua zi al doilea.
    Sunt ok prin dedeman la 15 lei bucata(NU lua de alea scumpe).
     
  15. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Setare de baza se refera pe 08 la basic setings pe 000 nu?
    Acolo daca ii dau pe grupa 000 imi apare intro casuta ADP.OK atat.
    Sau nu stiu eu cum se face, acolo pe 000 nu sta cam 3 secunde si apare adp.

    Ok tocmai am refacut s-au auzit aproximativ 5 motorase acum parca parca baga umpic mai rece dar nu cu mult, totusi ar trebui sa bage cu mult mai mult, sau mi-se pare mie ca da mai rece dece e dimineata si nu e soare.
    Am masurat temperatura la gura de aer cu un termometru si dupa aprox 10 min a coborat la 8.6grade acum dupa 5 min a urcat putin la 9.3 grade, termometrul este unul digital.

    Tocmai am mers pe system function tesc si am primit o eroare...
    Upper limit exceeded
     
    Ultima editare: 22 Iun 2017
  16. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Revin cu noutati pe grupa 3 nu mai e ok adaptarea.
     
  17. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ultima editare: 22 Iun 2017
  18. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Termometrul l-am folosit ca sa vad daca masoara bine dar de masurat e ok, eroarea cu upper limit exceeded persista si daca incerc sa o sterg, deci e problema dar nu stiu la ce ma duce aceasta eroare 01487? Cu eroarea 01100001?
    Am incercat sa caut pe ross dar ma duce la partea de franare, ceea ce nu cred ca are legatura cu clima.
    Imi puteti spune care motoras e de vina?
    Sa fie asta toata problema pentru care nu imi da destula racoare?
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nici macar NU ai citit ce ti am trimis!!
     
  20. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Am citit, este vorba de cum se fac setarile de baza nu? Asta am facut si pe 1 si pe 3 si pe 4, setarea pe 3 si pe 4 dureaza ceva mai mult.
    Acele teste le-a facut inainte sa imi trimiti, daca am inteles gresit imi cer scuze si cer sa ma lamuriti.


    Urasc ca mi-se intampla asta, am avut in masina 72 de grade, dupa deschiderea usii si ce am instrat in masina a scazut temperatura la 58...59 de grade iar dupa aprox 15...20 de min abia e 47 de grade
     

Distribuie pagina asta