1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic sau AC - audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de roguero, 28 Iul 2008.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Tu esti convins ca tot ce tine de instalatia de AC este ok?? Aici ma refer la compresor/cantitate de freon.
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Poi nu, de aia va cer ajutorul sa aflu de la ce vine problema, freonul nu demult l-am completat, ce nu stiu este despre compresor daca e bun, se aude in zona lui un sunet dar foarte foarte incetut nustiu e normal ca un bazait, nu stiu suta la suta daca e de la compresor sau de la altceva.
    Eroarea ce am primit-o in urma setariilor de baza este cea care am postat-o la fault codes.
    Upper exceeded limit cu binarul 01100001, eroare 01487.
    Daca ar fi compresorul ma gandesc ca nu ar baga deloc clima.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Deci ori nu inteleg eu ori ce imi trimiteti este cum se fac setariile de baza.
    Setariile de baza le-am facut.
    Pe gupul 1 mi-a dat system ok.
    Pe grupul 3 mi-a dat system not ok.
    Pe grupul 4 mi-a dat system ok.
    Asta dupa ce am dat sa ruleze si am asteptat cat timp a clipocit.
    Dupa ce mi-a dat la grupul 3 system not ok mi-a aparut si eroarea cu 01487
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Dragi colegi, tin minte ca am mai intrebat odata, insa nu gasesc de nici o culoare unde, asa ca va scriu iar.
    Nu stiu exact daca aici isi are rostul intrebarea mea, dar e oarecum legata de motor/putere.

    Tin minte ca acu 2 ani, la cumpararea masinii, aerul conditionat mergea excelent si nu imi ingreuna masina deloc. Adica porneam aerul si nu simteam nici o diferenta in putere.
    De aproximativ un an de zile, daca pornesc AC-ul, simt cum pierd puterea la masina. Nu mai are zvacul puternic cand intra turbina. Simt ca trag eu de ea. De asemenea, nu se schimba nimic daca il opresc.
    Singura rezolvare pe care am vazut-o, este sa opresc motorul si sa il pornesc iar.

    Ar putea fi ceva, sau am innebunit eu?
    La un moment dat citisem ca ar putea fi gripat compresorul de la AC si din cauza asta sa reactioneze asa. Este posibil?

    Va multumesc.
     
  6. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    @Fallen Pot sa jur ca simt acelasi lucru. Din primavara parca motorul e tinut pe loc. Inainte, ca sa plec de pe loc vioi turam pana la 1200, lasam usor ambreiajul, continuam sa accelerez si totul mergea bine. Acum daca fac acelasi lucru, la 1200 motorul se simte ca si cum as pleca doar din ambreiaj, fara sa accelerez si scoate acel sunet de motor care se chinuie sa nu se opreasca. Daca nu menajez ambreiajul se chinuie motorul chiar si daca e turat la 1200 rpm si ii dau 1 sfert de pedala de acceleratie in acelasi timp in care dau drumul la ambreiaj.
    Ma apuc si eu de investigat.
     
  7. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Pe mine ma enerveaza acum cu temperaturile astea de 35-40*C ca nu mai trage, dar se explica, tinand cont de aerul deja fierbinte si mai sarac in oxigen din atmosfera, care ajunge in motor. Noaptea cand merg, parca e alta masina.
    Nu cumva e ceva de genul si la voi ?
     
  8. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Salut. Revin dupa ce am schimbat valva de expansiune si ambreiajul compresor,in oras merge ok,am iesit din oras 40 km cu AC pornit la 20 ° jumatate la ventilator,cand m-am intors înapoi nu mai bagă aer rece in habitaclu si la destinație m-am uitat la tevile de la radiator care pleaca spre bord erau cu un considerabil strat de gheata.Ce pot sa-i fac, din ce cauza se intampla asta?Mulțumesc
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vezi ca in zona unde incarci cu freon, pe conducta de presiune, ai un "filtru" conic in furtun. Verifica-l sa nu fie infundat.
     
  10. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Am verificat astăzi din nou instalația de AC si aveam 382 g iar in cartea masinii scrie 525 g. Test de vaccum este ok, la compresor LP 1450 HP 11650. Nu am gasit filtru conic de care îmi spuneai.
    Problema poate era cantitatea mica de freon sau am mai auzit problema apare de la radiatorul si din față.Nu mai stiu ce sa cred si ce sa fac:(
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De obicei cand ingheata conducta problema vine de la prea mult freon, instalatie neetansa sau partial infundata.
     
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La cantitatea ta de freon nu prea poti acea AC functional!!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ba il ai foarte functional la cantitatea aia de freon, doar sa nu te astepti sa faci "frigider" in masina.
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    La asta m am referit si eu!! La mine ori merge cum trebuie ori este nefunctional:):)
     
  15. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    E ok functional o perioada de timp,dupa aia se aude un zgomot ciudat pe grila din mijloc si nu mai bagă deloc,aud diferite cauze : filtru uscator, vaporizator,radiator...Nu vreau sa am frigider dar e aiurea cand la drum lung se taie aerul condiționat

    Nu gasesc filtru respectiv,imi poti arata o poza unde se află. MULȚUMESC
     
  16. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    nu sufla aer pe grile sau sufla dar nu este rece ?
     
  17. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Baga rece in habitaclu o perioada apoi se aude un zgomot la grila din mijloc si nu mai baga deloc si îngheață tevile de la radiator pana in spate la motor.

    20170708_134515.jpg 20170708_134510.jpg
     
  18. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Mie imi suna a ceva clapeta blocata, ar trebui 100% sa vezi o eroare pe vcds.
     
    RokoSud apreciază asta.
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sau in MB = Measuring Blocks (Blocurile de masura) cum lucreaza clapetele!!
     
  20. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    O sa pun un tester si văd ce eroare apare pe climă
     

Distribuie pagina asta