1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic sau AC - audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de roguero, 28 Iul 2008.

  1. alexandru_hd

    alexandru_hd 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A3 8P, 1.6 MPI BGU, 2004
    Va salut!

    Autoturismul pe care il detin, Audi A3 8P, are din fabtica instalatie de cilmatizare automata. Cum pot selecta, sau care este combinatia de butoane pentru a folosi doar functia de ventilator fara reglarea temperaturii?
    Poza am gasit-o pe internet.

    Multumesc!
     
  2. andruu

    andruu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2010
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    (Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994) && (Audi A3 8P, 1.6 FSI, 2006)
    Cu butoanele din mijloc(+ si -) se regleaza turatia ventilatorului, iar cu cele 2 comutatoare se seteaza temperatura.
     
    Andrei F apreciază asta.
  3. alexandru_hd

    alexandru_hd 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A3 8P, 1.6 MPI BGU, 2004
    Asta stiam, eu doresc doar sa folosesc ventilatorul fara temperatura. Cum e la A/C de setezi doar ventilator sau pornesti si aerul conditionat. Din poza pe care am postat-o releva ca si la climatronic poti utiliza doar functia ventilator fara temperatura. Intrebarea mea e cum pot sa folosesc doar ventilatorul, fara climatizare, adica sa imi bage in masina aer de afara, aer ventilat.
     
  4. paulcosma 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4,B8 2010 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic 0AW - LLA
    Acitveaza butonul de ECON si asa nu mai intra in functie AC-ul.
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Subscriu. Cu butonul ECON activ nu mai baga AC. E doar ventilatie.
     
  6. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Buna ziua,am o problema cu climatizarea.Am înlocuit electro valva de la compresor ca imi arata pe diagnoza un scurt si ambreiajul de la compresor..toate bune si frumoase am facut un drum spre București si am observat ca nu mai baga aer rece nici la treapta low..am verificat la motor si am observat conductele de la AC inghetate.. De la ce poate fi si ce pot face.P.s face si un zgomot ciudat cand opresc motorul. Mulțumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt cateva cauze pentru inghetarea conductei :
    1. Undeva ai o pierdere de freon
    2. Freon prea putin
    3. Pe conducta ai un restrictor, care probabil s-a infundat sau oriunde pe instalatie e posibil sa fie infundata
    4. E normal sa numai bage rece deoarece ingheata si interiorul filtrului dezumidificator
     
  8. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Am fost azi la mecanicul respectiv, mi-a spus ca e supapa de expansiune la AC. Ca sa nu schimbam supapa o sa-i completeze cu 150 grame maxim de freon si sa vad acuma cum se comporta daca mai ingheata. Pana in prezent e ok. Multumesc pentru sfaturi.
     
  9. hasch

    hasch 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 S line 8P1, 2.0 TDI 16V 103 kw BKD, 2004
    Salut,

    Compresorul nu mai baga rece. Am fost ieri cu ea la un service, a pus aparatul pentru freon si ulei, dupa a facut si o diagnoza si a ajuns la concluzia ca am o clapeta/supapa/valva blocata. Ma puteti indruma sa merg in Bucuresti cu compresorul la cineva care repara asa ceva?

    Multumesc
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai tu ai fost la un service care ti-a facut tot ce ai mentionat, dar nu ti-au spus ca acele compresoare de AC nu se repara ci trebuiesc inlocuite ? De unde stii ca nu este valva de presiune aflata pe compresor, defecta ? La diagnoza cu VCDS cata presiune in bari este atunci cand este in functiune compresorul AC-ului ? Mergi la un coleg profesionist din aria de prestari servicii care numai diagnoza face si are interfata originala.
     
  11. Laurentiu06

    Laurentiu06 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3 8P , 1.9 Tdi , 2006
    Salut! Am si eu un Audi A3 8P 1.9 tdi , si am o problema la clima , imi ramane butonul ECON aprins mereu , am schimbat ventilatoru de clima ca era defect , am completat instalatia cu freon si tot la fel a ramas , pe tester imi da urmatoarea eroare : "00604 - potentiometer positioning motor for air flow flap (g113)" si "01087" . Care ar putea fi cauza ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rezolva-ti problema cu G113 dupa care faci Basic Settings (din cauza asta ai eroarea 01087).
     
  13. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Salutare.Am observat de cateva zile imi condenseaza parbrizul pe afara partea de mijloc si jos cand deschid clima la 22.0 grade la treapta a doua .Am incercat sa ii dau la 25 grade ..baga rece si nu mai condenseaza.De la ce poate fi problema?! Mecanicul cand am fost la el,mi-a spus ca am problema la supapa de expansiune AC asa ca mi-a bagat mai mult freon sa aduca un echilibru sa nu mai înghețe tevile de sub capota.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din cauza diferentei de temperatura este un comportament normal. Seteaza clima cam la 10 grade diferenta fata de temperatura exterioara atunci cand intri in masina si pornesti AC-ul pana incepe instalatia de racire sa intre in parametrii si schimba filtrul de polen. Nu-ti mai face griji. Am mai disutata asta pe forum aici: http://www.clubaudi.ro/threads/aburire-parbriz-pe-exterior.18788/

    Cititi si voi forumul pentru ca ne repetam inutil. Bafta.
     
  15. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    O mica intrebare am si eu. La un A3 2010 1.4 tfsi, ce cantitate de freon trebuie bagata ? Mecanicul meu are aparat de freonizare doar ca nu stiu ce cantitate trebuie sa imi bage in instalatie. Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aparatul ala ii spune singur ce cantitate iti trebuie. Scrie in carte ce cantite iti trebuie si scrie pe eticheta lipita pe trager sau pe capota motorului.
     
    Kspic apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    525 ± 25 freon
    In cazul uleiului depinde :
    - compresor DENSO - 90 ± 10
    - compresor Delphi - 110 ± 10
     
    Kspic apreciază asta.
  18. Cleanbandit

    Cleanbandit 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2016
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A3, 1.6 , 2004
    Salut
    Detin un audi a3 8p din 2005 de 1 an si ceva. Anul trecut a trebuit sa schimb compresorul de aer ca mi se blocase din cauza lipsei de ulei. Culmea e ca mi-a iesit din garantie de 2 luni. Acum nu mai baga rece deloc. Freon am, ulei am. Am pus-o astazi pe tester si arata ca nu are curent in compresor desi electrovalva indica 9.4 volti pe aparatul de masurat. Maine ar trebui sa ma duc sa vad un specialist in asa ceva sper sa nu trebuiasca sa il schimb din nou, ar fi culmea sa dau iar 1.800 lei. Ceva pareri ?
    Multumesc anticipat
     
  19. ciupilici

    ciupilici 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2015
    Locație:
    Targu -Mures
    Masina:
    Audi A3 8P , 1.6 mpi , 2007
    Salutare , am si eu o " problema " , am observat ca de un timp cand activez climatronicul imi mananca cam cu 2-3 litrii de benzina mai mult , e normal asa ceva ? Poate cand activez climatronicul sa dea putina eroare pe BC sau se chinuie sa raceasca aerul 20.5 grade cand afara sunt 28-30 grade ?
     
  20. Cleanbandit

    Cleanbandit 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2016
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A3, 1.6 , 2004
    De un timp? Eu din cate stiu clima si ac ul consuma combustibil..e ceva elementar..
     

Distribuie pagina asta