1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic sau AC - audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de roguero, 28 Iul 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ceva normal, dar nu 3 litri. Vezi sa nu ai axul compresorului gripat.
     
  2. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Acum ca s-a deschis subiectul de consum si AC, mi-am dat seama ca si mie imi mananca ceva mai mult.
    Am facut ieri un drum munca - acasa fara aer, si mi-a scos aproximativ 6-7 prin Bucuresti. E drept, a fost si mai liber.
    Astazi, am incercat acelasi drum cu masina, insa cu aerul pornit, setat la 21 de grade in ambele locatii si ventilatorul pus pe auto (era la jumatate), si n-am reusit sa imi consume mai putin de 10.

    E strans legat consumul de AC? Stiam ca la astea mai puternice nu se mai simte la consum daca dai sau nu drumul la aer.
    Deja am vazut tot felul de teorii. Cum ca nu e corect aranjat axul cu came, ca nu e axul compresorului gripat. S-a instalat paranoia la mine in cap :D
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu AC va creste voua consumul. Este doar o iluzie. :) Este adevarat ca AC creste putin consumul, dar nu mai mult de 0,50l.
    Intradevar cand este pornita se simte o usoara infranare la accelerati, deci de aici urca consumul, accelerezi mai tare. Cu AC oprit, masina este ceva mai libera, deci acceleratia se face mai cu "simt".:)
    La masinile mele, cu sau fara AC, consumul este insesizabil, deci nu influenteaza.
     
    Kspic apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oare ce legatura are consumul de combustibil cu AC-ul ? Va spun eu ca nici una. V-ati luat o masina marca Audi si pe voi va intereseaza consumul ? Pe bune ?
    Hai sa incheiem aici subiectul pentru ca in acest topic discutam doar despre probleme ale instalatie de climatizare nu ca ne consuma combustibil din cauza AC-ul. Multumesc.
     
  5. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am zis sa continui discutia legata de AC/consum daca tot e pornita. Nu este vorba despre faptul ca imi consuma masina mult si sunt zgârciob (nu sunt :)).
    Este doar faptul ca mi s-a instalat o idee in cap, cum ca e ceva defect de consuma anormal. Asta e tot.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu e nimic defect. Va scarpinati cu mana stanga la urechea dreapta si cautati probleme acolo unde nu sunt. Nu in ultimul rand, tu nu ai masina din acesta discutie pentru ca diesel-ul nici nu simte pornirea climei asa ca interventia in discutie este irelevanta (motor diferit ca putere si cilindree - sistem de AC diferit si asa mai departe). Bafta.
     
  7. Cleanbandit

    Cleanbandit 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2016
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A3, 1.6 , 2004
    Intrebare..de ce atunci cand pun contactul (precizez : pun contactul..nu pornesc ) incep sa se invarta ambele ventilatoare de la radiator?este normal? Asta la 12 noaptea cand sunt 20 de grade afara..mersi anticipat
     
    Alexei Melentii apreciază asta.
  8. Gady 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A3 8PA 2.0 TDI 2011
    Salutare am si eu o problema cu ac ! Dacă m-a poate cineva ajuta ! Am un A3 din 2010 2.0tdi cffb ... De jumătate de an nu mai reușesc sa dau de cap la sistemul de climatizare ... Mai pe scurt nu merge clima !!!! Am schimbat si compresor -( Second ) din germania cu garanție ! Si radiator clima nou ... Si tot nu merge ! Paradoxul e ca merge clima cand afara îs 26-30 grade ! Cand e mai cald nu mai merge deloc ! Practic pornește pe 1 minut si dupa se oprește !!!! Nu stiu care e motivul .... Daca m-a poate cineva ajuta ... Merci !
     
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salut!
    Pe vagcom ce eroare ai ?
     
  10. Gady 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A3 8PA 2.0 TDI 2011
    AndreyPH Nu da nimic. Zice ca e tot ok !

    Comportamentul e straniu: ba da aer condiționat ba nu. Cand da nu e la capacitate maxima e doar așa un pic răcoros.
     
  11. Gady 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A3 8PA 2.0 TDI 2011
    Salutare la toți azi iar am făcut un test ... Nimic erori ... Am schimbat gazul in sistema si cât a fost mașina la mecanic tot bine si frumos ! Aer condiționat la ieșire in interior 5,5 grade ! Dar acum iar nu mai merge ! Afara e 33 grade si iar nu merge ! Poate cineva are o explicație logica la tot ci mi se întâmpla !?
     
  12. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Te referi ca ai schimbat freonul, nu ? Adica ai completat, sper...
    Chiar nu stiu ce ar putea fi, dar ma gandesc ca la tine e ceva hardware sa zic asa, din moment ce pe vcds nu ai nicio eroare.
    Relee, sigurante, ai verificat chiar tot ? :D
    Pare si o problema de la compresorul de clima, nu cumva ramane blocat din cand in cand ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu cred ca si compresorul tau a fost bun, si cel care l-ai schimbat este bun.
    Tie iti trebuie un electrician bun sa iti verifice tot traseul de la climatronic la compresor.
     
  14. Gady 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A3 8PA 2.0 TDI 2011
    Da Freonul ... Am golit sistema si am pus totul din nou .( freon +ulei )Siguranțele nu nu le-am verificat ...

    Sper sa găsesc pe cineva capabil (in Italia) ca pana acum 550€ am cheltuit si tot nimic
     
  15. AndreiTTR

    AndreiTTR 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2016
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A3 8P
    Salutare colegi, de curand sunt mandru posesor de audi a3. De curand am intampinat o "problema" la sistemul de incalzire si se manifesta in felul urmator: Am dat climatronicul pe HI pe ambele zone ale masinii dar imi baga aer cald doar pe partea dreapta, Am incercat si pe auto si pe mod econ dar nimic, Orice as incerca in partea soferului baga aer rece iar la pasager aer cald. Poate unii dintre voi ma pot ajuta cu o idee sau o solutie. Multumesc anticipat.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o scanare, una din clapete nu deschide.
     
  17. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Salutare colegi de forum!
    Văd că se cam pune preț pe a avea climatronic bizonal, trizonal sau cum or mai fi împărțite. Contează chiar atât de mult? Chiar se simte diferența? Adică poți avea la șofer 20 grade și la pasagerul din dreapta 30? Întinzi mâna și te frige? :)
     
  18. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Salut!
    Daca ai masina din profil, atunci nu inteleg intrebarea ... ori ai clima defecta ? :huh:
    Bineinteles ca [,] conteaza foarte mult, fata de un aer conditionat clasic. Chiar se simte diferenta intre gradele din stanga si din dreapta, doar asta e si rolul lui. :))
    Imagineaza-ti 4 guri de aerisire, cate 2 pentru sofer si 2 pentru pasager, si la fiecare pereche de 2 ii este atribuita o anumita temperatura a aerului, setata de utilizator. Cam asta face dublu-climatronicu vietii.
     
  19. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Salutare!
    Acum vreo lună de zile m-a lăsat AC-ul brusc, adică s-a activat "de la sine" butonul ECON, fara a se putea dezactiva oricat as fi apasat pe el sau alte combinatii cu AUTO sau cu celelate butoane de directionare a fluxului de aer. Astfel, mergea doar ventilatia în masina. Se reactiva ECON chiar după oprirea și repornirea motorului, după aproximativ 2 secunde. Dupa un popas de 1 ora si-a revenit. M-am dus totusi la un service întrucat ma programasem intre timp. Mi-a verificat freonul, aveam parca 430 in loc de 510. Mi-a completat, compresorul mergea în parametri. De la autorevenire totul ok, pana aseara, cand mi s-a intamplat acelasi lucru, cu activarea "din oficiu" a lui ECON dupa aproximativ 15 minute de AC. La fel, si-a revenit dupa o stationare mai indelungata (ore). Nu am facut verificari periodice sa vad exact perioada dupa care si-a revenit.
    Pareri si sugestii?
    Multumesc
     
  20. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Am mai citit pe undeva de problema asta, cu ramasul ECON aprins mereu ... sapa putin aici pe forum sau pe vwforum ... Din curiozitate, ai incercat sa faci un scan cu vagcom'u sa vezi daca gaseste ceva ? Eu inclin sa cred ca ai si o eroare pe el.
     

Distribuie pagina asta