1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic si Instalatia de AC la A4 B5 - comutare cald-rece - directionare aer - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de iulian_1976, 17 Ian 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este foarte normal sa nu ai rece in masina si compresorul sa nu intre in functiune la aceste temperaturi. Ai citit integral acest topic ? Ai citit cum se foloseste AC-ul si cum lucreaza el si la ce temperaturi functioneza compresorul ca sa bage / sa faca rece in masina ? Se pare ca nu. Spor la lectura.
     
    robert2691 apreciază asta.
  2. Cristianb5

    Cristianb5 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2016
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8 ADR
    Salut, am niște poze cu interiorul , mai exact cum se da jos bordul.. Le postez aici. Poate ajut pe cineva
     
  3. Cristianb5

    Cristianb5 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2016
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8 ADR
    Restul pozelor.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Multumim dar ce ai atasat tu sunt imagini din ETKA cu amplasamentul reperelor auto existente in zona respectiva.
    Procedura pentru demontare se regaseste in ELSA unde sunt descrise la modul foarte exact metoda de desfacere si sculele/dispozitivele folosite pentru demontare si montare inclusiv momente de strangere pentru suruburi si alte componente.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ceva de genul.
     
  6. liviu.hitu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.9 tdi 1995
    Salut, am un A4 B5 1.9 tdi 1995 1Z, si atunci cand pornesc clima, compresorul functioneaza cu intreruperi ( 1-2 sec functioneaza apoi 5-10 sec sta oprit). Am fost la un electrician si mi-a spus ca problema e in unitatea de camanda a climatronicului. Am incercat sa schimb unitatea de comanda a climatronicului cu una din 1998 insa asta nu pornea deloc compresorul cand apasam pe fulg.
    As dori sa aflu cum as putea gasi unitatea de control care sa se potriveste modelului meu de masina.
    Merci anticipat si scuze daca e repost( citesc de vre o 3 ore acest topic si nu am gasit raspun la intrebarea mea)
    Seara faina
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Unitatea ta are un cod. Trebuie sa cumperi una cu acelasi cod.
     
  8. amantia 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 B7 2005 2.0 TFSIQ, WV eGolf 2019
    Scurt, trebuie sa fie una inainte de facelift (din 1995-1996). Inainte de a comanda o unitate, merita sa testati daca intreruperea nu e cumva din cauza cresterii presiunii in instalatie (poate fi citita cu vag com sau masurata la un service care se ocupa cu instalatii de clima). Totodata electricianul poate verifica si lipiturile pe placa unitatii de comanda.
     
  9. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    La masina mea A4 B5 imi scapa freon si nu stiu pe unde, l-am incarcat si cateva zile a bagat foarte bine. Daca stie cineva zona in care apare cel mai frecvent pierderea freonului din instalatie, sunt deschis la orice sfat. Mi-a bagat cineva lichid fosforescent, da nu am mai verificat daca am vazut ca merge asa bine, sper doar sa nu fie problema sub bord, imi e cam groaza sa il dau jos. Se poate verifica pe tester daca pierde freon ?
     
  10. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    În mare nu poți verifica pierderile decât la încărcare de freon cu substanță de contrast. Se vede cu ochelari cu UV pe unde scăpa și se pleacă de acolo. Sunt slabe șanse sa fie nevoie sa dai jos bordul. În general, radiatorul de clima se belește cel mai des și scăpa pe acolo sau poate scapi ușor pe la vreun Oring care nu-și mai face treaba.
     
  11. adideac

    adideac Bronze Member

    Înscris:
    17 Apr 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9TDI AFN 97', Audi Coupe B4 Typ89 2.0 ABK 93'
    Mersi,sper sa ai dreptate.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  12. Assu

    Assu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2015
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    A4,B5 1996 1.6 ADP
    Ieri am scos masina din mana mecanicului dupa o reparatie capitala(motor),insa am observat un mic aspect,la clima.
    Inainte daca apasam butonul AUTO de la clima aparea steluta si automat afisajul se punea 22 de grade indiferent ca era setat pe alta temperatura.Acum daca apas pe auto gradele raman la valoarea care e setata in acel moment,
    Exista vreo setare manuala sau cu vag-comul sa setez o anumita temperatura pentru functia auto si sa ramana aia in permanenta?
     
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cand dai pe auto, iti apare steluta/fulgul? Daca nu, "mecanicul" tau a "rezolvat" partea de compresor. Sunt mai multe variante:

    - a dat drumul la freon. Fara freon nu pleaca compresorul
    - de natura electrica: mufe neconectate, cabluri intrerupte, releu, senzor presiune, ventilator clima etc
    - de natura mecanica: curea, ambreiaj compresor etc.

    O scanare cu tester te va ajuta.
     
    furriaverrde apreciază asta.
  14. Assu

    Assu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2015
    Locație:
    Dorohoi
    Masina:
    A4,B5 1996 1.6 ADP
    Multumesc @paul pentru implicare dar intrebarea mea a ramas fara raspuns.
    Instalatia masinii mele era goala.Nu stiam daca e bun compresorul sau daca am scurgeri.Stiind faptul ca nu aveam freon in instalatie nu lasam niciodata steluta de la AC pe display.
    Eu sa zicem setam manual temperatura la 25 de grade si directionarea aerului pe parbriz. In momentul cand apasam AUTO temperatura se punea 22 de grade si aparea steluta. Totodata disparea si sageata de la directionare aer.
    Dupa ce am scos masina de la mecanic am setat manual temperatura la 26 de grade (era cam rece afara) apoi cand m-am incalzit destul am apasat tasta AUTO stiind ca temperatura se va duce automat iar la valoarea de 22 de grade, fara sa mai apas eu butonul de minus sa scad gradele, dar de unde ca temperatura a ramas tot asa. Singura diferenta a fost ca a aparut steluta pe display si a disparut sageata de directionare a aerului.
    Totusi m-am hotarat ieri sa vad in ce stare e instalatia masinii de AC. Am facut o reincarcare si se pare ca nu am probleme. Totul functioneaza foarte bine. Nici nu ma asteptam ca sa fie totul Ok.N u a trebuit decat putin ulei in compresor.
    Intrebarea ramane acceasi: cum setez o anumita temperatura la functia AUTO.
    Mi se pare absurd total ca eu sa apas Auto si gradele sa ramana neschimbate si sa imi apara steluta, cand foarte bine pot apasa steluta direct si e cam aceeasi chestie.
     
  15. Cristianb5

    Cristianb5 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2016
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8 ADR
    Salut, cand pornesc motorul climatronicul palpaie cateva minute dupa care ramane aprins. si nu da caldura ? trebuie pus pe tester?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ce crezi ? Bagheta magica, iti spun eu si imi pare rau ca te dezamagesc, nu functioneaza.
     
  17. Cristianb5

    Cristianb5 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2016
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4 b5 1.8 ADR
    Se poate face ceva cu el ? Sau trebuie schimbat ?
     
  18. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Salutare.imi cer scuze daca am postat necorespunzător dar îmi trebuie si mie urgent codul la furtunul de la clima care vine de la compresor la radiator cu piuliță la ambele capete.este a4 1,9 tdi,cod motor AFN,1997!
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Identifica reperul sa-ti dau codul.
    Pozitia 4 ?
     
  20. harbuz costel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2016
    Locație:
    ramnicu sarat
    Masina:
    A4,1.9,1997
    Da,este reperul 4
     

Distribuie pagina asta