Climatronic si Instalatia de AC la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de landshut, 11 Iun 2013.

  1. landshut

    landshut 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    Filiasi Dolj- Landshut Germania
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 100 ps, audi Q7 4l 240ps
    cat timp am aerul oprit nu imi trepideaza deloc masina si nici acum la turometru nu se misca , dar atunci cand dau drumul la aer, masina incepe sa trepideze incat si linia de la turatie se misca putin. Imi puteti zice care ar fi problema? Va multumesc anticipat.
     
  2. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Posibil sa fie compresorul
    O scanare cu vagul te-ar ajuta sa identifici mai usor problema.
     
  3. landshut

    landshut 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    Filiasi Dolj- Landshut Germania
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 100 ps, audi Q7 4l 240ps
    am sa pun zilele acestea pe tester masina si sa vad ca imi da....multumesc
     
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Este posibil sa nu dea pe tester eroare in sensul asta dar un mecanic daca verifica amanuntit cu siguranta detecteaza problema.
     
  5. landshut

    landshut 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    Filiasi Dolj- Landshut Germania
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 100 ps, audi Q7 4l 240ps
    Mai am o intrebare. Daca imi mai oscileaza putin acul la turometru si daca am clima oprita este posibil sa fie de la buji sau nu? Multumesc anticipat.
     
  6. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Daca este motorina si este frig afara este normal pana ajunge apa la 90 de grade ..
    Ma rog pot fi mai multe cauze una peste alta depinde ..
     
  7. landshut

    landshut 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    Filiasi Dolj- Landshut Germania
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 100 ps, audi Q7 4l 240ps
    este motorina dar afara sunt 19 grade. O sa mai investighez zilele acestea sa vad de unde vine problema.
     
  8. nutella 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 TDI, 2005
    Aerul cald nu merge (baga rece), si cand dau pe rece (20-23 grade), apa de la 90 zboara la 180 si incepe sa curga pe sub masina.. Vreo solutie ?
     
  9. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    La tine par a fi mai multe probleme ... senzor racire motor eventual ventilatoare radiatoare ... cine stie ce e pe acolo trebuie vazuta treaba ... pusa pe tester tras concluzii si reparat...
    Nu mai merge cu ea la 180 ca termini motorul care banuiesc ca deja este intrat in protectie ..
     
  10. landshut

    landshut 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    Filiasi Dolj- Landshut Germania
    Masina:
    audi a4 b5 1.6 100 ps, audi Q7 4l 240ps
    salut. A venit si iarna si odata cu ea am observat si o problema. Nu imi merge dezaburirea pe luneta. Are cineva un manual cu sigurantele de la luneta sa vad daca nu cumva este arsa. Va multumesc!
     
  11. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    Salutare tuturor. Stie cineva pe unde sunt evacuarile pentru condens ? Eventual vreo poza ? Am un A8 de 4.2 si de ceva vreme, la drum lung, cand folosesc AC mi se umezeste mocheta doar in spate, mai mult in partea dreapta. Mai exact, dupa 700 km (afara erau doar 12 grade), mocheta era inca uscata. Cand ajunsesem la 860 km efectuati (deci dupa inca 160 km, iar afara erau deja 22 de grade) mocheta incepuse deja sa se umezeasca, in partea dreapta-spate. Dupa inca vreo 200 km era uda bine de tot si incepuse si in partea stanga (tot in spate). Daca merg pe aceleasi distante dar cu AC pe "econ" nu se intampla nimic. Am mai citit pe undeva pe aici pe forum ceva despre obturarea (partiala sau totala) a canalelor pentru evacuarea condensului dar nu am inteles exact cam cum se poate rezolva. Unde sunt acele evacuari, sub masina ? cat si cum trebuie sa demontez ca sa ajung la ele ? Multumesc anticipat
     
  12. sputnik

    sputnik 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2013
    Locație:
    Balta Doamnei, PH
    Masina:
    A8 Lim. BVN q 4.2 TDI 2006
    Salutare (din nou) tuturor. Nu mi-a raspuns nimeni la problema semnalata asa ca, intre timp, am fost nevoit sa o rezolv la un service (ASA Gruppe), aici in Germania la Halle (Salle). Au fost efectiv colmatate doua tuburi (aproape total cel din dreapta) si partial cel din stanga. Tuburile respective sunt in tunelul central, undeva in spatele scrumierei, sub "marele display". De asta si umezeala care se aduna pe mocheta din spate era mai multa in partea dreapta. O sa postez si pozele pe care mi le-au facut cei din service, la rugamintea mea. Sper sa fie de folos altor colegi care se confrunta sau se vor confrunta cu aceeasi problema. Numai bine tuturor.
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2014
  13. iulian_1301

    iulian_1301 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    3.0 tdi quattro 2004
    Salut. Am și eu o problemă. Pe gurile centrale implicit la parbriz și gurile din spate îmi bagă aer rece și este setat pe cald din climatronic. Probabil este vreo clapeta care comută intre cald și rece blocată. Credeți că aș putea avea acces fără să demontez tot bordul?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Vezi aici cum se curata blocul de valve, de acolo este problema ta.
     
  15. silkworm 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A8 D3 3.0 TDI 2005 (210CP), A6 C6 3.0 TDI Quattro 2006 (224CP), A6 C5 2.5 TDI Quattro 2002 (180CP)
    Thread-ul acela este pentru A6. Am curăţat şi eu (la A6) de două ori electrovalvele, dar problema a reapărut după mai puţin de 10.000 km. Eu cred că e o soluţie de compromis, adică "n-am bani acum, mai amân câteva luni". Hai să zicem, un an, pentru cei care nu fac mulţi km pe an. Dar în cele din urmă, trebuie schimbate. Din ce am văzut, electrovalvele la A8 sunt identice, deci nu cred că o curăţare a lor va avea rezultate mai bune decât la A6.

    Ar fi interesant dacă ne-ar spune şi cei care au efectuat această procedură, care a fost fiabilitatea sistemului după intervenţie.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Stiu ca este pentru A6 dar se aplica si la tine, respectiv la A8.
    Eu le-am curatat si nu am mai avut probleme. Daca citeai si ultimile 3-4 posturi din acel topic stiai ce ai de facut daca problema revine dupa curatare.
     
  17. Rny 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A8,3.0 tdi,2007
    Salut,
    Am si eu o intrebare: am un A8 D3 3.0 tdi din 2007, doar ce am cumparat masina si pana acum nu am realizat sau nu s-a auzit. Cand pornesc aerul conditionat se aude ceva ca un fel de uruit vajait. Nu se aude tare doar daca sunt atent la el il aud. Este normal sau este ceva defect ?
     
  18. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Se recomanda inițial sa pui un tester pe ea sa vezi daca exista ceva erori. Care sa te ducă direct la cauza.
    Asa dupa cum descri poate fi aeroterma însă nu o lua de buna verifica la cineva care se pricepe eventual intr un service sau ceva asemanator.
    Este o părere la ceea ce ai descris însă in mod reala poate fi altceva trebuie verificat
    Compresor Aer-AC , fulie compresor , Etc etc
     
  19. Rny 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A8,3.0 tdi,2007
    Mai am inca o intrebare: in spate merge aerul cand vrea el Se aude cand pun urechea dar nu iese aerul prin grile. Aveti idee de ce ?
     
  20. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    Mi as dor sa pot sa te ajut cu puterea minți ...
    Însă aici esti pe un forum care colegi de aici te ajuta cu informații cat mai exacte Nu cu fel si fel de ipoteze ca ar putea fi X ca ar putea sa fie y sau z problema .Exista tehnologie testere si tot asa . Aproape orice problema ar avea mașina asta daca pui testerul pe ea iti spune ce o doare nu prea merge l ghici sau o fi nu o fi .. Iti spune exact cu precizie exactă ca si cum ai merge la doctor si ti ar da rețeta ce este de făcut sa te vindeci asa si cu mașina
    Deci concluzie du-te la cineva care are tester sau la reprezentanta sau la cineva care se pricepe la audi (daca esti din buc te pot ajuta) iti va pune testerul pe mașina ii va da niște coduri de eroare daca nu reușește sa le interpreteze poți sa le salvezi si sa revi aici cu cod de eroare sa vedem ce cum te putem ajuta cat mai precis nu dupa ureche
    Asa se procedează corect si mai mult decat atât A8 ul beneficiasA de cea mai avansată electronica si totodata sensibilă încât iti da erore si daca s ars un bec in plafoniera deci mergi cu încredere la un test...
    Sper sa nu fi părut răutăcios sau cine știe cum.. Intențiile sunt bune sa te ajut nu sa te încurc ..
     
    Ultima editare: 24 Feb 2016

Distribuie pagina asta