1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic si Instalatia de AC la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de landshut, 11 Iun 2013.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai o problema la compresor si la cablajul senzorului de presiune (asta in cazul in care ai pus senzor nou si OE).

    Tu nu ai nici o termocupla, ai electro-ventilator.
     
  2. Replici

    Replici 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Micul Paris
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 335hp 2004
    Salutare! Mai nou (de cand au venit caldurile vietii) am observat ca balena da aer rece doar pe partea pasagerului, mai exact pe la grila centrala, picioare si parbiz. Pe partea soferului este aer cald, inclusiv picioare. Pe partea pasagerului grila din dreapta abia "sufla", pe caldura are debit normal. In spate e aceiasi poveste, grilele exterioare dau caldura iar grila centrala stanga da aer cald pe cand grila centrala dreapta aer rece. HELP, deja incep sa ma topesc, am fost cu fii-mea in parc si am scos-o transpirata din masina dupa un drum de 10 minute:(
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste topicul din aria A6 C6, trebuie sa dai blocul de valve de sub parbriz jos si sa il cureti.
     
  4. Replici

    Replici 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Micul Paris
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 335hp 2004
    Omniprezentul @audi66, tie iti trebuie statuie digitala aici pe forum :D
    Mersi de raspuns, ma apuc de "lectii" si revin cu intrebari daca o sa am nelamuriri (99% sanse)
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce bine ar fi daca ati fi citit voi forumul inainte sa scrieti. Exista raspunsuri pentru toate intrebarile voastre.
     
    Replici apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cristi, majoritatea nu citesc nici topicurile din aria masinii lor, tu vrei sa le citeasca si pe celelalte ? :))

    Cel mai simplu este sa intre pe Google si sa isi scrie problema, fiind de ajuns ca la sfarsitul textului sa puna "clubaudi.ro" si le da o gramada de link-uri de aici cu problema respectiva, chiar daca sunt din alte arii.
     
    djxme200 apreciază asta.
  7. Replici

    Replici 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2017
    Locație:
    Micul Paris
    Masina:
    Audi A8 D3 4.2 335hp 2004
    Salutare! Am desfacut nebunia asta dar din nefericire nu e ca la A6, aveti idee cum scot pistonasele acelea ca sa le pot curata? La A6 ies pur si simplu cu tot cu arc, aici se pare ca e alta poveste.


    [​IMG]
     
  8. AllexBrl

    AllexBrl 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a8 3.0tdi 2004
    La masina mea un A8 din 2004 in partea din spate nu vrea sa bage cald deloc de fapt pe stalpi baga aer rece iar pe partea din mijloc pe consola nu baga nimic. ? Am facut diagnoza si nu da nici o eroare pe tester Ma ajuta vreun coleg cu un sfat ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o realiniere a clapetelor cu VCDS.
     
    AllexBrl apreciază asta.
  10. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Aceeasi problema si la mine ca si la AllexBrl. Dupa ce fac calibrarea, totul este ok pana la oprirea motorului. Dupa ce pornesc iar, problema revine. Nu e blocata nicio clapeta, nu pocane la testare.
     
  11. DarkAzarel

    DarkAzarel 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A8, 3.0i(ASN) Multitronic, 2005
    Rezolvat cu realinierea clapetelor. Dupa ce s-a incheiat procesul de aliniere din Basic Settings (VCDS) tot ce trebuie facut sa mai astepti intre 30-60 de secunde si apoi sa apesi Done,Go back, pentru a iesi de pe modul. Sper sa ajute informatia.
     
  12. AllexBrl

    AllexBrl 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a8 3.0tdi 2004
    Acelasi lucru am facut si eu. Foarte explicite pozele si descrierea, merci mult.
     
    apokalypsm apreciază asta.
  13. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Salutare. Azi am fost sa verific instalatia de ac. Si s-au constatat urmatoarele:
    - aveam 400g in loc de 620g
    - ulei in freon 90ml (recuperat) ceea ce spun ei ca este foarte mult. Mi-au pus 15 ml inapoi.
    Cert e ca e “congelator” din nou si nu se mai aude compresorul deloc.
    Este ok sa fie 15 ml de ulei. Si de ce aveam 90ml? Multumesc.
     
  14. chiuzbbi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a4
    Buna ziua
    Sunt relativ nou pe acest forum si as dori sa va intreb si eu ceva ,poate poate ma poate ajuta cineva.Am probleme cu AC-ul la un audi a8,3.0,quatro..
    Am fost la mai multi mecanici care cica sunt mari meseriasi.Am incarcat cu freon de vreo 5 ori,am schimbat senzor presiune.Pe calculator arata totul ok(asa mi s-a spus ca eu nu ma pricep)..Raspunsul tururor a fost"Totul este ok numai ca nu merge"...Nu apar erori,sigurante verificate,totul porneste,adica ventilatoarele din interior,numai ca baga aer cald nu aer rece.
    Sunt disperat ,nu stiu ce sa mai fac ,am bagat o gramada de bani in testari si nimeni nu mi-a spus inca ce are..Ultima data ,dupa ce am venit de la ultimul meserias ,am verificat eu personal presiunea din instalatie si mi se pare foarte mare.Si pe ceas este aproape pe maxim,adica pe"warning"...
    Cand se baga gaz in instalatie creste foarte repede presiunea in instalatie.Doresc sa precizez ca si eu am incarcat-o o data cu spray special pt incarcat Ac,am bagat cred jumatate de tub iar presiunea a crescut pana la maxim,desi trebuia sa fie pe minim.Teoretic trebuia sa bag 620 grame ,un tub avea 500grame.Am bagat probabil 300 grame si deja ceasul imi arata presiune prea mare.
    Eu cred ca aici este ceva problema,dar nu stiu care sa fie.Eu tot cred ca am ceva infundat,desi ultimul meserias mi-a spus ca nu este nimic infundat,totul arata normal.
    Va rog scoateti-ma din ceata.Tocmai mi-a sosit panoul de comanda ,am luat unul de pe ebay,sa vad daca nu este de acolo.Urmeaza sa il schimb.
    Va multumesc anticipat...
     
  15. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    Fa o diagnoza totala la toate sistemele masinii si vezi ce erori apar.e posibil sa iti dea in alta parte erori pe clima nu doar cand intri pe modul din VCDS.fa o diagnoza totala a masinii si zi ce erori ai
     
  16. chiuzbbi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a4
    Ok. Voi face inca o diagnoza si de data asta voi face si niste poze. Insa vis-a-vis de presiunea aia foarte mare, e ok ? Cat trebuie sa fie presiunea maxima ca sa functioneze clima ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    chiuzbbi ca sa nu iti fie sterse mesajele te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii adica Audi A8 D3, adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tot zici de presiune mare, ca e pe rosu ca e la maxim, etc. Dar ce inseamna asta, mai exact cati BAR ?
    Ai verificat presiunea cu VCDS, cu ECON On/Off ?
     
  19. chiuzbbi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a4
    Ieri am masurat presiunea din instalatia unui Audi A8 D3, acelasi motor, masina identica cu a mea, cu sistemul AC care functiona corect. Masurile aratau ca presiunea in instalatie era de 1,75 bari, iar conducta de jos era foarte rece. Deci, banuiesc ca asta este presiunea normala care trebuie sa fie in instalatie.
    Ei bine, la mine in instalatie, in urma incarcarii cu aparat special de incarcat freon, presiunea era peste 7 bari. Am lasat sa iasa din instalatie pana la 1,70 bari aproximativ, a trebuit sa las relativ mult freon sa iasa sa ajung la aceste valori. Desi am scazut presiunea, tot nu a pornit aerul rece.
    La un timp dupa aceea, adica a doua zi, presiunea era din nou crescuta la vreo 5 bari, desi am mers cu masina relativ putin, aproximativ 10 km.
    Conductele mele de AC sunt fierbinti, nici o conducta nu este rece. Oare de ce creste presiunea in instalatie in halul asta ?
    Eu sunt convins ca aici am eu problema, numai ca nu stiu ce este.

    8539B057-D4F6-4210-B58C-5B8B76A2B9AD.jpeg 2FC5A74E-BAA5-4D69-A023-6DA7996FFF5C.jpeg
     
  20. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Eu la realanti cu clima pe auto am 13-14 bari pe vcds. Spre exemplu cand afara sunt 30 grade pe auto ventilatorul sta la treapta 4 cu clima pe auto la 23 grade si in masina e super ok.
    Eu am facut verificare la un service cu aparat automat. Aveam 400g freon din 620g. Totul a durat o ora cu vid facut cum trebuie. Iti sugerez sa apelezi la cineva care are scula buna sa elimini eroarea umana.
     

Distribuie pagina asta