Climatronic si Instalatia de AC la A8 D3 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de landshut, 11 Iun 2013.

  1. paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    @chiuzbbi Presiunea o verifici odata cu VCDS-ul si odata cu un manometru in BAR (nu PSI).

    Asta este tabelul cu presiunea corecta in functie de temperatura ambientala, cu motorul oprit.

    upload_2018-7-8_11-38-47.png
     
  3. chiuzbbi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a4
    apokalypsm
    Am fost la 3 service-uri si la reprezentanta Audi, mi-au incarcat-o si mi-au spus la fel. "Totul arata normal, nu stim de ce nu merge". Am bagat in masina deja vreo 300 £ire , deoarece sunt in UK, si nu stiu nimic ce ar putea avea. Daca as fi in Baia Mare, acolo cunosc un meserias bun, insa aici se pare ca nu l-am gasit inca.
    Ce mi-a aprins mie beculetul a fost ca dupa ce am venit de la reprezentanta Audi, mi-am cumparat un ceas pentru masurat presiunea in sistemul AC, este acela din poze. Am vazut ca presiunea era pe maxim, adica pe warning. Am golit eu personal tot gazul din instalatie, mi-am cumparat un tub de 500 grame de freon, aici se gaseste si poti sa iti umpli singur gazul. .Este tub special pentru asta, cu ulei, cu tot ce trebuie. Deci, am golit toata instalatia pana nu a mai iesit nimic din ea.
    Am pus tubul, i-am dat, cred ,vreo 3 jeturi de gaz, tubul probabil s-a golit jumate, iar presiunea mea deja era pe warning. In mod normal cu un tub intreg (500 grame) trebuia sa fie inca inainte de verde.pe low, pentru ca aveam nevoie de 620 grame, insa deja era mare. Nu era gol tubul asta si deja presiunea era in cer.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Mai omule tu esti constient ca masori presiunea in PSI si nu in BAR ? Tu ai citit ce am scris eu ?
    Chiar daca este pe rosu, 150 PSI = aprox. 10 BAR, deci tot mica este presiunea daca ai masurat-o cu AC pornit.

    Am impresia ca vorbim impreuna si ne intelegem separat.
     
  5. chiuzbbi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi a4
    Audi66, daca crezi ca poti si vrei sa ajuti, e ok, daca nu, nu, da hai sa nu ne luam la misto ca nu pentu asta am intrat aici. Daca nu ai observat, am transformat PSI in Bari si daca ceasul asa este facut, o sa fac reclamatie sa il schimbe in bari.
    Ma intereseaza faptul ca la un alt Audi A8 D3, identic cu al meu, parcat in aceeasi parcare, aceeasi temperatura, motoare reci, AC pornit la ambele, am masurat presiunea la ambele iar la mine presiunea era dubla fata de a lui si a lui functiona. Hai sa nu intram in polemica cu bari. Presiunea este Dubla fata de alt A8. De ce este dubla ? nici nu conteaza cat are de fapt, bari sau Psi.
    Si inca ceva: daca las afara din presiune pana la "low", la cat avea acel Audi A8, in scurt timp imi urca presiunea, practic daca te uiti la acul de la ceas vezi cum urca presiunea constant.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Eu vroiam sa subliniez ideea ca la niciunul dintre cele 2 A8-uri la care ai luat presiunea nu era in limite.

    Cu motorul oprit ai tabelul mai sus, cu motorul pornit si AC On trebuie sa ai undeva intre 13 si 16 bar.

    Daca tie iti creste presiunea dar nu ai aer in masina, e clar ca ai instalatia infundata, filtrul sau compresorul AC defect. Ce este asa greu ?
    Un coleg mai sus ti-a lasat site cu filtrul OE, ai verificat acest filtru sa nu fie infundat ? O curatare a instalatiei ai facut ?

    Tu tot pleci de la ideea ca 1.75 Bar de la un A8 sunt ok, iar A8-ul tau cu 7 Bar nu este ok.

    Eu ti-am zis ca vorbim impreuna si ne intelegem separat. Zi-ne macar cum ai luat presiunea ambelor masini, cu motorul oprit/pornit si/sau cu AC On/Off ? Da, are importanta.
     

Distribuie pagina asta