Club sportiv ClubAudi.ro

Discuție în 'Evenimente din lumea auto / Curse legale' creată de sserj, 14 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. sserj 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Gura Humorului / Iasi
    Masina:
    Audi A4 B6 V6TDI
    Stimati colegi, incerc sa ma adresez prin acest thread in special acelor membri care s-au alaturat acestui club din pura pasiune pentru masini si mai ales pentru Audi si nu doar pentru informatii, prilej de distractii sau pentru a vinde diferite produse. A nu se intelege ca am ceva impotriva celor enumerate mai sus, insa ceea ce as vrea eu sa propun ar fi ceva care sa ofere acestui club un statut mai special fata de paleta de bisericuti (forumuri) ce au aparut pe net pentru te miri ce aspecte din viata cotidiana. Asa ca s-o luam cu inceputul...

    In primul rand ma intrebam daca ar fi asa de greu ca acest club sa fie recunoscut oficial ca o organizatie...ceva de genu club sportiv, organizatie non-profit etc. Ideea ar fi ca prin asta sa incercam crearea in cadrul clubului a unei echipe care sa poata participa la ceva evenimente sportive oficiale gen Campionatul National de Raliuri (nu liniutze pe aeroporturi). Stiu ca multe initiative de promovare au esuat din cauza neimplicarii membrilor, dar tocmai asta vreau sa subliniez, majoritatea care intra pe forum intra pentru ca e ”FORUM” si nu pentru altceva. Pentru a pune bazele unei astfel de echipe e nevoie de pasiunea catorva care pot si ar dori sa faca ceva constructiv in sensul asta. Nu are rost sa cerem la toata lumea sa se implice pentru ca nu vom ajunge nicaieri. E timpul ca forumul sa ramana forum si sa fie deschis pentru toata lumea dar totodata sa se ridice Clubul Audi Romania.

    Stiu ca in primul rand se pune problema fondurilor. Totusi,pentru inceput nu cred ca e neaparat nevoie de un RS4 sau R8. Oare o fi chiar asa greu sa gasim un Audi mai puscat dar cu destul potential, in care sa se bage ceva bare si telescoape? Adica am vazut ca mai sunt membri care s-au implicat in ceva evenimente locale, mai au probabil un garaj, o cheie, o cunostinta pe undeva... Nici echipa nu cred ca ar fi asa greu de format. Trebuie sa fie macar doi membri care chiar daca nu au inca licenta sa fie dispusi sa faca un curs...Pareri (construtive) ?
     
  2. deocamdata

    deocamdata Moderator Staff Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Interesant thread.
    Sunt dispus sa sprijin, pt inceput in limita bunului simt, ulterior in functie de rezultate :)
    Hai sa vedem ce si cum ...
     
  3. sserj 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Gura Humorului / Iasi
    Masina:
    Audi A4 B6 V6TDI
  4. Cammeleon

    Cammeleon Bronze Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    BMw 318 i
    salut,

    Da e foarte interesanta propunerea, mi se pare o idee buna.
     
  5. deocamdata

    deocamdata Moderator Staff Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Cred ca Nadir ar putea fi mult mai in domeniu sa-si spuna parerea :)
     
  6. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Pentru a infiinta un A.C.S. (asociatie club sportiv) este nevoie de 1 presedinte si 2 vicepresedinti,o Adunare Generala si nu mai stiu ce.Binenteles un avocat care sa se ocupe de toata procedura.Dureaza cam 2 luni si ceva.Stiu asta pentru ca , clubul din care fac parte tocmai si-a definitivat toate actele,statutul,tot.Deci se poate face.

    1.Habar nu ai cat e de greu sa fii in C.N.R. La mine in club este un pilot in CNR,Bogdan Marciuc,care are o Lancia Delta Integrale si care se mentine singur in campionat,sponsorii il ajuta cam cu 10-20% maxim.Nu vrei sa stii cat este de greu si cate chestii implica,e f mult de spus.Deci din punctul meu de vedere,aceasta chestie este nerealizabila din f multe puncte de vedere.
    2.Imi pare rau ca asta e gandirea ta privind liniutzele pe aeroporturi.Pentru ce idee ai tu,tocmai liniutele pe aeroporturi se preteaza.Nici nu se compara costurile,volumul de munca etc. cu CNR.Ca sa nu mai zic ca sunt destui membri carora le-ar surade ideea si care cu putin ajutor ar face o imagine foarte foarte frumoasa pentru Club Audi.
    In primul rand nu ai ce cauta cu RS4 sau R8 la o etapa de raliu.
    In al doilea rand o masina de raliu are nevoie de mult mai mult de bare si telescoape.
    Ca sa va faceti o idee,pentru o etapa de raliu este nevoie de peste 20.000 Euro.De la o etapa de raliu la alta,masinile sunt desfacute bucati,verificate,foarte multe piese cedeaza,care nu sunt tocmai ieftine,sunt de ~5 ori mai scumpe decat piesele pe care le schimbam noi pe la masina.Inscrierea la o etapa de raliu este de ~1000 euro.Costurile deplasarii sunt mari (~1000E).Este nevoie de echipa de asistenta.(nu stiu cat ar costa,oricum cateva mii bune de euro).Mi-e lene sa mai dau acum amanunte din astea,ideea pe care vreau sa o subliniez aici este ca nu vad pe nimeni interesat sa bage atatia bani in masina lui X sau Y.
     
  7. sserj 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Gura Humorului / Iasi
    Masina:
    Audi A4 B6 V6TDI
    In primul rand cred ca trebuie sa-mi cer scuze pentru exprimare. Daca ma uit bine vad ca legat de ”liniutze” am cam lasat loc de interpretatre..nu asta mi-a fost intentia. Chiar nu am nici o parere negativa legata de astfel de event-uri, dimpotriva. Am vrut sa scot in evidenta chestia cu raliurile si am dat in altceva; in fine scuze :respekt:

    Nah, legat de aspectele juridice nu cred ca ar fi fost o problema, insa in ceea ce priveste costurile cred ca ne-ai cam convins :) . Stiam ca e vorba de ceva costuri mai mari dar imi pusesem poate prea multe sperante in sponsorizari. Stiu ca nu poti participa la raliuri cu rs4/r8 si nici ca o masina de raliu inseamna doar bare si telescoape..erau mai mult spuse metaforic ca sa nu fiu nevoit sa ma lungesc prea mult cu descrierile.Stiti ce am vrut sa spun.

    In fine, eu am facut o propunere asteptand parerea celor care au mai multa experienta in domeniu. Daca nu se poate, nu se poate, asa ca ne vedem de ale noastre. :thumbs-up:

    P.S. Si sa nu uit, legat de masina tocmai asta speram, sa nu fie masina lui X in care sa se bage bani, ci masina clubului (avand in vedere ca acesta ar fi capatat personalitate juridica).
     
  8. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Sergiu,noi nu ne stim de azi de ieri,deci sunt sigur ca ai inteles din postul meu ce trebuia.O masina Audi competitiva de raliu ar ajunge undeva la un minim de 50.000 euro dupa parerea mea.Repet,competitiva.Si nu am in minte altceva decat un UrQuattro sau S2,sincer.Crezi ca s-ar gasi banii astia pentru inceput,sa fie luata o masina a clubului?Nici o sansa;) Si de unde gasesti un buget de minim 100.000 euro/an?Care nu o sa-ti ajunga nicidecum fara sa ai si niste sponsori care sa-ti mai dea macar vreo 50.000E..
    Mult mai usor ar fi,daca tot vrei sa ne indreptam spre acest domeniu,cursele de VTM (viteza traseu montan).Acolo sunt sigur ca se poate face ceva.Cerintele sunt cu mult mai mici ca in CNR si nu e chiar greu de concurat.Dar despre VTM nu stiu prea multe,decat ca pentru inceput iti trebuie masina cu roll-cage care sa nu depaseasca X cai (parca 180) si sa nu fie AWD.Asta se poate face relativ usor.
     
  9. sserj 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2008
    Locație:
    Gura Humorului / Iasi
    Masina:
    Audi A4 B6 V6TDI
    Ok, eu unu am cam inteles cum se pune problema, am sa ma interesez si eu legat de VTM sa vad ce mai aflu. Speram sa mai vina si altii cu ceva propuneri. ;)
     
  10. deocamdata

    deocamdata Moderator Staff Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Cine a zis de CNR ? :(
    E clar ca la nivelul ala trebuie sponsori potenti nu jucarie ...
    Eu zic ca trebuie luat incet ... :)
    Hai cu idei .... ;)
     
  11. Cristi N. 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6, 2001, ALZ
    Salut,
    Mi se pare o idee foarte interesanta, cred ca am fi primul club din tara cu asemenea echipa. :rock:
    Nu stiu daca e realizabila ideea din punct de vedere juridic, dar ar merita studiata organizarea sub forma de asociatie non profit astfel incat sa putem beneficia de acei 2% din impozit.
    Bineinteles aceasta solutie ar fi una temporara pana reusim sa punem pe picioare activitatea si sa gasim sponsori.
     
    Ultima editare: 17 Apr 2009
  12. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Ma repet,ca vad ca nu s-a citit bine din prima.Nu este deloc greu sa se faca un A.C.S. (care nu plateste impozit,bla-bla-bla..).Trebuie rezervat numele "Club Sportiv ClubAudi Romania" sau ce nume se doreste,stabilit 1 presedinte si 2 vicepresedinti (de obicei cine se ocupa de aceasta hartogaraie),facut statut si inca cateva chestii gen cont bancar s.a.,angajat un avocat care sa inainteze toate actele si cam in 2 luni se termina tot,maxim 3 luni.SE POATE FACE,nu-i o problema.
     
  13. SAL Silver Member

    Înscris:
    8 Iun 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4
    Club organizator

    A picat ideea cu Clubul Sportiv? Nu ar trebui... Ia ganditi-va cum ar fi ca in viitor chiar acest ClubAudi sa organizeze periodic niste curse legale de liniute. Ar fi un prilej sa ne adunam pe ici pe colo prin tara, in special noi cei posesori de Audi, dar si alti impatimiti ai vehiculelor cu motor. :eyebrows:
     
  14. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    e usor de zis alex . a organizat cocaine si clubul lui un eveniment de tuning , prin iunie parca ... si s-au zbatut foaarte foarte mult . inchiriatul locului unde sa aiba loc evenimentul, invitatii , cazarea invitatilor , cautare de sponsori pt bani , aparatura de masurat timpii , si muulte altele ... mi-a zis cocaine , ca lume din clubul lui aveau si nopti nedormite datorita organizarii evenimentului , deci nu-i DELOC usor organizarea unui eveniment de genul , si in plus iti mai trebuie si nervi de otel la eveniment , ca nu tot timpul decurge totul cum se planuise .
     
  15. SAL Silver Member

    Înscris:
    8 Iun 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4
    Sunt de acord cu tine Bogdan, doar ca ideea unui Club Sportiv este frumoasa. Scopul nu este neaparat sa ne dam de ceasul mortii, ci sa ne alimentam un hoby pe care il avem multi dintre noi. Sunt convins ca in acest ClubAudi sunt multi oameni capabili, cu resurse psihice puternice si chiar si financiare. Hai sa lasam inca loc de gandire in acest sens. :)
     
  16. radu-lancer 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    lancer 1.8 DID
    Salutare. Ce se mai stie de infiintarea acestui club? S-a luat vre-o hotarare?
     
  17. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a luat nici o hotarare. Bafta
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta