Daca ma uitam dupa colantare, as fi ales varianta maro de la Oracal. Masina oricum are o nuanta de maro (chiar daca in talon este trecuta gri) si as fi ramas in aceeasi paleta de culoare, pentru ca asta am cautat de pana sa iau masina. Si daca as face-o, clar as lasa-o pentru la primavara. Dar eu tot trag sperante sa imi iasa piticii astia din cap pana atunci si sa renunt la idee )) Paletarul primit:
Cred ca m-am indragostit Folia este Matt Bond Gold. Doua flimulete cu nuanta respectiva: https://www.youtube.com/watch?v=9HJIj6UojhA https://www.youtube.com/watch?v=ukiPGrnehlA
Ok acum este o alta poveste Si eu te sfatuiesc sa mergi spre ceva elegant fata de pielea aceea de crocidil wannabe Am vazut si eu ceva asemantor si chiar da ok , cel putin pe A7 arata incredibil Ceva asemnator insa offtopic este si cu plasti dip http://dip-star.ro/portfolio-posts/audi-a8-caramel-brown-high-gloss-exclusive/ Nuanta este mai deschisa aici fata de folie
Repet...eu sper sa imi treaca moftul asta pana in primavara )) Mi se pare scump 6000 lei infoliatul, chiar daca arata super. Dar stii cum se zice...visele sunt gratis )
Un infoliat normal pleaca de undeva de la 1500 de ron si poate ajunge in functie de folie si la mai mult insa 6000 mi se pare exagerat In Brasov va recomand baietii de la Glass Tuning sunt de departe cei mai buni si seriosi http://www.glasstuning.ro/folii-autocolant/
Am sunat la 2 ateliere din Bucuresti, ateliere recomandate in paginile precedente. Nimeni nu stie exact ce folie este si cine o produce doar dupa denumire insa mi-au spus ca au paletar destul de vast si e posibil sa gaseasca ceva asemanator, daca nu chiar exact folia prezentata de mine mai sus. O colantare totala m-ar duce la un atelier 2800 lei, la celalalt 3200 lei cu o folie foarte buna (nu luxuri care poate costa intr-adevar 6000 lei) si imi pot garanta ca rezista cel putin 5 ani. La pretul asta mi-e din ce in ce mai greu sa rezist tentatiei....
In primavara, daca tot nu scap de piticii astia cu folia, ii iau pe toti la rand si ma duc sa vad live cum arata. Oricum pana atunci mai am de achizitionat piese care vor trebui si ele colantate (exemplu bara fata). Si daca tot asa mare va fi dorinta de colantare iar bugetul va tine cu mine....o sa cad in pacat pana la urma Pana atunci poate vede topicul vreun coleg mai in domeniu si ma poate ajuta cu nuanta respectiva - cine o produce, cum se cheama etc
Pana la sarsitul acestei saptamani sper sa am timp sa pun niste poze cu a3ul meu colantat. Am dat 900 ron si cu folie spate+luneta 1150. Am deja colantu de aproape 2 luni cred si sunt multumit maxim.
Ce tip de colant ai folosit? Sa ne mai tii la curent si dupa ce trece iarna, daca s-a modificat ceva in aspect
Nu sa modificat absolut nimic dupa ce a trecut zapada.. Dar de fel ma plictisesc repede de lucruri si vreau sa il dau jos.. Sunt de parere ca merita colantata doar daca are "defecte" foarte vizibile si varianta mai ieftina decat reparatiile ar fi colantul.. Dar in rest nu.. Parca arata mai bine inainte.. Poze cu ea colantata mai jos..
E totusi o varianta buna colantarea mai ales daca esti genul care te plictisesti repede. In 1 zi ii poti schimba culoarea Fata de vopsit unde nu ai putea face operatiunea decat cu timp mult mai lung si cost mult mai mare, in cazul in care te plictisesti
Eu saptamana viitoare il dau jos.. Cauza principala ar fi bara lovita.. Trebuie decolantat si reparat + vopsit.. Si aparitia unei mici pete de rugina pe portiera (jos) dar oricum trebuie rezolvata.. Si atunci il dau tot jos.. Si cauza secundara dupa cum spuneam ar fi ca m.am plictisit de el..
Bună ziua. Am un Audi A5 sportback 2013 și am binecunoscuta problema cu oxidarea trimului din jurul geamurilor. Se merita colantat ? Ma gândeam sa îmi fac toate trimurile piano black ca in ultima imagine. Credeți ca rezista autocolant-ul și nu se exfoliază ? Mulțumesc pentru răspuns
Rezista foarte bine înfoliate cu folie neagra lucioasa. Eu am făcut aceasta operațiune la băieții din Plopi - infolieriauto.ro Bafta!
Eu nu recomand pe cei din Plopi, am atat eu cat si altii de reprosat in ce priveste atat montajul cat si rezistenta la primul anotimp rece. Sunt sub orice critica si nici daca ar fi gratuit nu as mai supune masina acelui tratament - pentru cine nu stie ce efecte are folia si montajul care se face cu cutter... Si, in timp ce cei care nu au pachet crom vor sa isi monteze, cei care au, vor sa il infolieze in negru... Nu crezi ca intrebarea ta ar fi trebuit sa fie "ce trebuie sa fac ca sa reimprospatez cromul albit?". Inceputul e oprirea tratamentului bolnav pe care i-l aplici tu cu manuta ta cand duci masina la spalatoria care iti otraveste cromul. Adica tu platesti pe altii sa iti albeasca cromul...