1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Coming Home - Leaving Home la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ionut2madalin, 15 Ian 2009.

  1. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Stai linistit, este plus permanent, doar am fost curios unde l-ai legat pentru ca ei recomanda un fir gros si nu orice plus. Mi-am comandat si eu in seara asta FMH universal de pe net si o sa-l montez saptamana viitoare. Totusi mai am o intrebare, de ce ai desfacut usa si nu ai legat firul de la inchidere inainte sa intre sa treaca prin caroserie in usa? Nu stiai care este firul respectiv? Si inca ceva, stii cumva culoarea firelor care actioneza proiectoarele, acolo as vrea sa leg jucaria. Mersi
     
  2. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Ok, nu stiu daca ai apucat sa citesti ceea ce am edit :-) si am sa te rog daca o sa poti dupa ce il montezi si tu sa faci chiar te rog modificari in tutorial pentru a recomanda firul + care este cel mai bun pt asa ceva. Acuma sa iti rasp la intrebari. In legatura cu firu pt inchidere/deschidere aici a fost "buba" cea mai mare, cand am fost cica la "electrician" mi-a legat toate cele 4 fire iar la al 5-lea fir ( acela care trebuie pt inchis/deschis ) nu a reusit nici cum sa il gaseasca si de aceea m-am suparat si m-am apucat sa il caut eu cu un amic. Crede-ma ca am cautat in coloana aceea si nu am reusit nici cum sa il gasesc, majoritatea firelor de acolo sunt duc curent pe ele. Un lucru care l-am obs acolo era un fir in plus care se pare ca era montat de cei de la alarme auto si presupun ca si ei tot pt acest lucru au dus acel fir in plus in masina. Desi acela nu a functionat am decis sa il anulez si sa il folosesc pt ceea ce imi trebuie mie deoarece era deja gata dus in masina ca sa nu ma apuc eu sa demontez totu jos ca sa duc un fir. Sincer nu stiu care este culoarea pt proiectoare, vb eventual cu catalin sau Flubber care el am inteles ca si-a pus pe proiectoare. Pe mine nu m-a interesat pe proiectoare si de aceea nu cunosc culoarea.

    //Ok ms :)
     
    Ultima editare: 11 Dec 2011
  3. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Mersi pentru promtitudine, am sa-ti editez postul cu pozele sa trec si firul rosu:)
     
  4. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    New Updates

    Aveti grija cand o sa dati jos masca de sub volan deoarece un brat/picioar (sau cum vreti voi sa ii ziceti) cel din dreapta mai precis trebuie sa intre intr-o clema deoarece daca nu, o sa vibreze si o sa va supere mai ales atunci cand mergeti pe un drum cu denivelari.

    Aici este bratul despre care este vorba (de la masca de sub volan):

    [​IMG]

    Aici este clema in care trebuie sa intre bratul respectiv:

    [​IMG]

    La inceput am mai patit eu (cum am mai tot umblat pe acolo si am dat masca jos) sa aud o vibratie (zdranganit de plastic), insa am aflat ca nu am strans suruburile destul de mult.
    Iinsa azi am auzit acelasi tip de zdranganit si nu reuseam nici cum sa imi dau seama de unde vine, pana nu am tot batut cu mana pe acolo pe dedesupt sa imi dau seama ce se tot aude.
    Apoi am observat ca acel brat era flexibil si trepida si am observat si acea clema. Dupa aceea insa am crezut ca posibil sa fi tinut ceva cablu (ceea ce o si face insa in partea de jos) deoarece daca bagi degetul in ea se cracaneaza, apoi am realizat ca e pentru a tine acel brat fix.
    Poate pana acuma am avut noroc si nimeream bratul pe deasupra la clema si de aceea nu vibra asa tare insa cum l-am nimerit dedesupt vibra foarte urat la gropi. Greseala mea ca atunci cand puneam acea masca nu bagam capu si dedesupt sa vad daca mai are si alte puncte de prindere, observam ca se fixase bine si o lasam asa iar prin asta am spus-o sa nu faceti si voi aceeasi greseala si sa va mirati ce zdrangane asa urat.

    Rezultatul final:

    [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2011
  5. exdjvaly

    exdjvaly 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.8 Avant an2000
    Salut ovimatrix
    Imi place cum ai prezentat operatiunea de montare a modulului CH-LH , dar nu vad nici un element de protectie implementat , ai folosit macar minimul necesar cum ar fi fuzibil adecvat ? sa nu mai zic de termistor sau diode montate de sens si treaba cu banda de izolat mi se pare o porcarie maxima intr-o instalatie electrica auto. Si se vede din poze ca nu e banda din panza cum e la masini. Eu personal am montat si mie si multor altora diverse module chiar realizate de mine dar diferenta consta in faptul ca "dorm linistit noaptea" nu ma gandesc ca daca a luat foc masina sau mai stiu eu ce.
    Sunt de meserie si va recomand sa nu va jucati in instalatiile electrice fie ele de orice natura , am mai spus asta si cu alte ocazii si o sa o mai spun. Nu este faza cu (iei painea de la gura) eu nu ma ocup strict cu asta si fac lucrari numai prietenilor, am ajutat persoane de aici de pe forum prin telefon la montarea diverselor module.
    Deci...... dar daca doamne fereste ai o problema ? nu e mai bine sa ai o factura de la un service specializat , nu as vrea sa patesti ceva mai ales ca esti hunedorean ca mine (dupa nr masinii constat) nu o zic cu subintelesuri sau alte chestii, doar informativ , e numai o parere .
    Daca ai fi in breasla ai realiza cat de usor un modul electronic se poate defecta si ce consecinte pot aparea, nu e de joaca. Stiu pe cineva caruia dupa ce a parcat masina in fata casei la doar 30 minute i-a luat foc masina in interior de la un banal amplificator audio montat gresit. :(
     
  6. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Salut exdjvaly.
    Da stiu, si iti dau dreptate 100%. Nu stiu daca ai citit acolo la tutorial ce am patit dar am sa-ti explic daca nu. Si eu prima data am vrut sa merg la cineva care se ocupa cu asa ceva ca nu am vrut deloc sa imi bag eu mainiile pe acolo, mai ales ca am cunostinte in asa ceva sa zicem ca 0.
    Am ajuns prin Simeria la un tip care luasem legatura cu el de pe 4tuning, pentru ca desigur am inceput sa ma interesez care se pricepe sa faca asa ceva pe judetul Hunedoara pentru ca la multi de aici de prin zona cand am pomenit de asa ceva habar nu au avut cam cu ce se manca iar de prin Deva nu prea ii cunosc ca sa stiu sa merg la cineva exact care a mai facut asa ceva.
    Nu am gasit nici un anunt/post pe nicaieri cum ca cineva a mai realizat asa ceva pe judetul nostru. Si chiar si la tipul la care am ajuns din Simeria mi-a zis de la bun inceput ca nu a mai facut asa ceva insa mai mult mi l-au recomandat ca si electrician bun (cica) si el mi-a zis ca desi nu a mai realizat asa ceva nu e mare filosofie sa pui un astfel de sistem.
    Ei bine am fost la el mi-a cerut parca 100 de lei pentru operatiune ( mai ales ca o testeaza si cu testerul sau ceva de genu asta la SF ca sa nu fi aparut erori).
    Am zis Ok desigur nu a fost nici o problema pretul, desi auzisem ca o astfel de operatiune e undeva pe la 50 de lei dar m-am gandit ca probabil respectivi nu au tester. Ei bine problema a intervenit cand tipu ajunsese la ultimul fir (cel care trebuia legat la inchiderea centralizata) si habar nu avea unde e acel fir, m-a tinut acolo vreo 2 ore ca sa o dea la nimereala pe la mufele de la picioare si cel din panou de siguranta si nu gasea nicicum firul care ar fi de la inchiderea centralizata.
    In momentu ala am zis ca.... la inceput am zis ca hai ca poate, poate... dar crede-ma cand am vazut ca habar nu are despre ce e vorba am zis ca innebunesc.
    Pe langa asta l-am mai si intrebat daca ar fi fost buna schema electrica a masini si el face catre mine ca "ba da cum sa nu". Dupa ce, ca el este electrician tot eu trebuie sa stiu lucruriile acestea si sa i le zic ? si inca nu l-am luat "peste picior" sau nepregatit cu masina ci i-am zis din timp despre ce masina este vorba ( model, an, etc ) si ma asteptam sa vina si el cu tema pregatita chiar daca nu a mai facut asa ceva pana acuma.
    Deci in concluzie m-a suparat asa de tare incat a 2-a zi m-am pus eu cu un amic sa cautam firul acela si intr-un final i-am dat de cap. Eu cu amicu meu doar un singur fir am legat de la modul, cel care duce la inchiderea centralizata. Restu ce vezi in poze e facut de catre "electricianul" respectiv. Din pacate la mine mai e si putina harababura prin fire ca se pare ca tipu de la care am luat masina si-a montat alarma auto AM si banuiesc ca si aia care au lucrat la ea au lucrat ca niste "profesionisti".
    In concluzie cum am mai spus-o si o mai zic, in cazul in care lumea nu se pricepe la asa ceva sa nu se bage, ci sa apeleze la cineva de specialitate. Crede-ma asta am incercat si eu si am "esuat" din pacate.

    Apropo, scuze de roman.
     
  7. Alin-Albulescu

    Alin-Albulescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2010
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 1.9 tdi quattro 2004
    Salutare,
    Nu stiu daca acest topic este tocmai potrivit pentru problema mea, dar totusi trebuie sa rezolv aceasta problema. de ceva vreme nu mai se aprind proiectoarele cand este seara si deschid masina. am pus testerul si nu am nicio eroare. Ma puteti ajuta ?
     
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Butonul de CH\LH este setat pe pozitia 1?Ma refer a butonul de langa blocul de lumini.
    Farurile se aprind automat cand este intuneric?
     
  9. Alin-Albulescu

    Alin-Albulescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2010
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 1.9 tdi quattro 2004
    Butonul de CH\LH era la 0 de aceea nu functiona, multumesc pentru raspuns
     
  10. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    Salut.
    Este posibil sa mai fi intrebat cineva si imi cer scuze daca repet intrebarea. Se poate seta din vag-com pornirea automata a proiectoarelor la deblocarea masini din telecomanda si stingerea lor la inchiderea ei. Am vazut ce pe un golf se numeste functia welcome home cred.
     
  11. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Nu se poate .
    Se monteaza un modul si merge.
    Setare intre 10-30 sec.
    Eu mi-am pus pe proiectoare.
    Are si senzor de lumina.
     
  12. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    Si de unde se poate cumpara acest modul ? Poti sa imi spui un pret pentru el te rog.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    bcosmin Functia care o doresti tu se numeste Coming Home / Living Home si pentru asta trebuie sa ai senzor de lumina in parbriz si multe alte modificari facute la masina daca vrei sistemul OEM. Sau daca nu doresti acest lucru se poate face o modificare la instalatia electrica a masinii conform celor care au facut acest lucru.

    Data viitoare te rog foloseste functia Cauta a forumului si scrie mesajele in topicurile potrivite. Citeste acest topic de la inceput unde am mutat mesajul tau initial.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 16 Mai 2012
  14. bcosmin

    bcosmin 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B6,1.9TDI,2003 / Q5 8R 2.0TDI 2017
    Multumesc mult. Am citit topicul si am prins ideea. Imi cer scuze ca nu am postat unde trebuie de prima data.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mai 2012
  15. alain

    alain 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 (B6-2003) S-Line 2.5 TDI(BDH) quattro
    Ch/lh

    Se poate activa aceasta functie inlocuind in prima faza calculatorul de lumini de pe b7 pe b6 cod 8e0 907 279 F?
    Este compatibil?
     
  16. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Salut! Mi-am luat si eu un modul din acesta si as vrea daca se poate putin ajutor... nu stiu exact care sunt firele de la blocul de lumini. Are cineva o schema cu mufa blocului de lumini? Stiu ca acolo se gaseste si plus permanent si acc si masa... insa nu stiu care sunt si mai bine intreb. In acelasi timp as vrea samai intreb care sunt cele2 fire de la motoras unde ar trebui sa leg firul pentru inchidere? Stiu ca trebuie legat pe 2 (unu inchis, unu deschis) dar la fel, nu stiu exact care sunt.
    Masina este A4 B6 1.9 TDI 2002
    Multumesc anticipat
     
  17. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Revin cu aceeasi problema...am instalat autodata, dar nu stiu exact unde trebuie sa intru ca sa vad pinii aia... Daca poate cineva sa ma indrume as fi recunoscator. Multumesc
     
  18. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    de care modul????asta ca sa stim despre ce vorbim.daca este acel modul care il vinde colegu,trebuia sa ai o hirtie cum se monteaza,daca nu ,atunci te ajutam noi.in primul rind trebuie sa iti iei un fir de la calculatorul de pe usa sofer,o sa caut ca era pe aici pe forum care fir,cel care da cite un impuls pozitiv cind deschizi sau inchizi masina (mai usor ar fi daca ai alarma AM montata),plus permanent se poate lua din mufa de la blocul de lumini ( firul negru subtire,DAR ATENTIE,NU E FIR DE PUTERE,E DOAR DE COMANDA ),iar ca si semnal o sa trebuiasca de vazut in schema pe ce fir se poate monta sa aprinzi farurile.o sa ma uit pe elsawin si o sa revin.
    nu imi mai aduc aminte unde am gasit acea pozape forum,dar o am salvata in calculator, si o atasez aici,te uiti la culoare si masori firul cu un creion de tensiune,o sa vezi ca la fiecare apasare de buton,inchis-deschis o sa fie cite un impuls de +12V,ceea ce ai nevoie la firul albastru daca nu ma insel.
     
    Ultima editare: 30 Ian 2014
  19. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Aici in topicul acesta la pagina 9, postul #89 e tutorial-ul (ghid) de instalare a unui modul coming/leaving home AM :).
     
    Ultima editare: 30 Ian 2014
  20. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Am vazut ca este un tutorial in acest topic. Ideea este ca: din cate am inteles de la motorasul de inchidere trebuie legat la 2 fire... inchis-deschis, vreau sa pun sa se aprinda proiectoare si nu stiu care este firul lor din mufa de la blocul de lumini. Am gasit undeva un tutorial de montare pe:Golf 4 / Bora, Skoda (Octavia 1, Fabia) Passat B5.5, Seat (Leon, Ibiza) etc. Dar nu sunt sigur daca este acelasi lucru. Stiu ca B5 ul este identic, dar nu sunt sigur ca au aceleasi culori la fire... pun aici ce am gasit poate va faceti o idee: ( firul GALBEN al modulului FMH (iesirea de putere) se leaga la pinul 7 din mufa butonului de lumini pentru faza scurta sau la pinul 8 pentru proiectoare

    - diodele se leaga amandoua cu liniuta alba la firul VERDE de la modul, iar capetele libere la modulul confort pinii 19 si 20 (firele verde si albastru)

    - firul PORTOCALIU de la modulul FMH se leaga pe pinul 1 al mufei butonulul de lumini (firul rosu/negru pentru Golf 4, Bora, Seat sau galben/negru pentru Passat)

    - alimentarea se gaseste tot pe mufa butonului de lumini pinii 10 (masa) si 15 (plus)
     

Distribuie pagina asta