1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Computer de bord si Tempomat/CC la A4 B5 - functionare - montare si inlocuire

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sergiums, 24 Noi 2008.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu, nu este adevarat. Nu gasesti nici o mufa nicaieri. Iar acei pini nu intra in ECU, ci intr-o mufa alba respectiv orange din spatele acestuia, o sa vezi dupa ce desfaci cutia mare in care e ECU.
    Sunt doua posibilitati de "atac" a problemei:
    1. faci rost de acei pini "tata" si ii introduci in mufa tata alba din cutia ECU
    2. te legi cu conectori rapizi, pe culori, conform schemei, de firele existente in mufa mama alba din cutia ECU.
     
  2. Elisei 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant,1.9TDI AJM,2000
    Aha, am inteles acu. Inseamna ca la modelul meu nu mai trebuie sa mai trec cu cablu prin sigurante si alte alea, doar sa fac legaturile ca in schema si codarea. Pentru modelul meu codarea se va face ca in explicatiile anterioare sau este alta procedura. imi poti da cateva detalii in privinta codarii?? Multumesc
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    VCDS>Engine>Login>11463>Do-It
     
  4. Elisei 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant,1.9TDI AJM,2000
    Multumesc mult de ajutor.
     
  5. cTn_Jan_A3 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2014
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    A3,2.0 fsi,2004
    Salut,
    Am un audi B5 cabrio din 2000 an de fabricatie cu motor 1.8 20v ADR si nu are computer bord si autocheck. Am luat ceasuri tot de cabrio cu mufe si o palma de fire. Computerul de bord stiu sa il leg da nu stiu sa leg autocheck'ul. Imi mai trebuie la el vreun modul pentru becuri ? Am inteles ca si vasul de la spalatoru de parbriz are un senzor. Daca imi puteti da niste poze cu ce imi mai trebuie exact. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iun 2015
  6. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Merci nucugheri pt. instructiuni si amabilitate astazi am reusit si eu cu metoda a doua, dupa ce am gasit mufa pt. maneta la dezmembrari sa-mi leg si activez tempomatul care inca nu pricep in totalitate cum functioneaza, deasemenea mai am o nedumerire: nu ar trebuii sa se aprinda vreun martor in ceasurile de bord sa stiu si eu cand e activ? :racer: :slapped:
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    La B5 nu se aprinde nici un martor in bord.
    Functionalitatea:
    - Butonul de pe maneta trebuie sa fie in pozitia On( in mijloc)
    - la o viteza de peste 30 km/h, apesi butonul din capatul manetei. Poti lua piciorul de pe acceleratie, masina merge cu acea viteza
    - Pentru a creste viteza fara a folosi pedala de acceleratie, dai butonul de pe maneta( cel pe care scrie +, on, off) spre stanga
    - Pentru a descreste viteza apesi pe butonul din capatul manetei
    - Daca apesi ambreiajul sau frana, se va dezactiva dar vei putea reveni la viteza setata dand de butonul de pe maneta spre pozitia + o singura data
     
  8. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Nici la cele care vin cu tempomat din fabrica? În privința butoanelor, am dedus din ce executa mașina ce funcție e.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu am inteles sensul intrebarii tale!
    Evident ca nici la cele care vin cu tempomat, ca doar TOATE tempomatele vin pe original. Cand montezi un tempomat cred ca nu ar fi greu sa codezi instrumentele sau sa tragi un fir daca ar fi doar chestie de aprins un led.
    La B5 NU EXISTA martor care sa iti arate ca tempomatul e activ. Nu esti primul care a pus intrebarea asta in acest topic pe care sunt convins ca nu l-ai citit... dar e mai simplu sa intrebi decat sa citesti... mama lui de forum. Are multe pagini? Deaia are multe pagini, ca ne repetam.
    Si sincer, daca ca sofer ai nevoie de un martor ca sa iti dai seama ca e pe tempomat, mai bine lasi permisul la politie.
     
  10. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Merci Ovi era o întrebare la care se poate răspunde cu da sau nu, topicul l-am citit tot dar ma gândeam ca la facelift cu maxidot de fabrica ar trebui sa existe. Ce am scris eu deasupra despre funcții? Din 03.1993 de când am carnet și pana astazi slava Domnului fără nici o "zgarietura" (sper și de-acum încolo) ani conduși fără tempomat am vrut și eu fițe și după cum am mai specificat mi-am dat seama de funcții. Dar nu va faceți griji o sa încerc sa scriu cat mai puțin sa nu mai deranjez pe nimeni.
     
  11. Xhizors 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5,1.9 TDI (AJM), 2000
    Sper ca postez bine. Pot pune ceasurile cu computer de bord de pe 2.5 pe 1.9 ? Trebuie facute ceva adaptari ? Sunt extrem de rare modelele de 1.9 care vin cu computer de bord. Imi poate explica cineva ce modificari trebuiesc aduse ? Sau e doar plug and play ?
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu exista asa ceva, plug&play.
    Da, se pot pune de 2.5 insa ar fi iedeal sa aibe acelasi tip de tractiune.
    Daca nu ai computer de bord mai trebuie o maneta si niste fire. Daca ai avut deja, nu mai trebuie. Evident, nu ai specificat ce ai acum asa ca trebuie sa ghicim.
    Trebuie codate si trebuie invate cheile.
     
  13. Xhizors 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5,1.9 TDI (AJM), 2000
    Nu am avut computer de bord inainte. E un simplu display cu afisaj de temperatura si cativa martori de bord. O sa caut de pe un 2.5 cu tractiune fata ca si a mea.

    Dupa ce gasesc computerul de bord,maneta si trag firele, cheile cum se invata ? Cat ma costa operatiunea ? Si cum se face ? Daca mai aveti nevoie de detalii intrebati-ma pentru ca nu stiu toate detaliile care trebuie sa le dau.
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Din intrebarile tale inteleg ca nu ai skc-ul, nu stii sa il scoti si probabil nu stii ce e ala:
    SKC - secret key code
    Fara acest cod nu poti deschide poarte imperecherii cipurilor din chei cu ceasurile de bord.
    Pentru scoaterea skc iti trebuie o interfata.
    Pemtru imperechere, iti trebuie alta interfata. Aceeasi si pentru codare. Asadar, eu zic sa apelezi la cineva care stie ce face.
    Cumperi ceasurile cu BC, cu cod de A4 (adica 8E0) si le iei cu tot cu mufa gri de 32 pini. Daca au alta mufa nu iti sunt bune. Maneta, iti trebuie pentru butoane BC. Idem si cablaj la maneta.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Xhizors mai citeste acest topic integral cu mare atentie pentru ca ne repetam cu explicatiile si asa se aduna pagini inutile pe topicuri. Multumesc pentru intelegere.
     
  16. rdspike

    rdspike 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5 Berlina , 1.9TDI , 2001, motor AJM 155 Hp
    Am un a4 B5 sedan din 2001 cod motor AJM si as vrea sa stiu daca a reusit sa faca cineva sa monteze CC pe acest model ?
    Am vorbit cu diversi specialisti din service si furnizori de piese auto si sustin ca daca masina nu are din fabrica asa ceva trebuie schimbate pe langa bloc de lumini si toata instalatia electrica, clapeta de acceleratie si multe altele.
    Am gasit pe olx cu 350 de ron maneta + cablaje si vrea sa stiu daca are rost sa fac investitia sau nu.
     
  17. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Se poate
    Pretul de 350 ron e cam mare. Avea si un coleg da vanzare bloc de lumini cu 200 ron parca
     
  18. rdspike

    rdspike 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B5 Berlina , 1.9TDI , 2001, motor AJM 155 Hp
    350 cu tot cu cablaje necesare zice omul.
    Totusi ceva informatii mai multe si mai exacte de la cineva care facut deja update -ul ???
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    rdspike topicul asta l-ai citit integral ? Se pare ca nu. Spor la lectura.
     
  20. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Salut,

    In cateva ore urmeaza demontarea volanului si schimbarea manetelor si vreau sa ma asigur ca iese din prima.
    Mufele albastre si verzi, 2x32 pini le las asa cum sunt, nu umblu.
    Pentru mufa neagra, 20 pini trebuie sa fac urmatorul cablaj:
    - pin 1 > ECU, firul galben
    - pin 5 > pin 1, mufa B, climatronic
    - pin 11 > pin 4 maneta BC
    - pin 14 > pin 2 maneta BC
    - pin 18 > pin 1 maneta BC
    pin 3 maneta BC > oriunde la masa
    - pin 16 > masa
    - pin 19 > masa
    - pin 17 > unde ?

    Pentru tempomat dupa cum urmeaza:
    - pin 1 maneta > pin 7, mufa T15
    - pin 2 maneta > pin 8, mufa T15
    - pin 3 maneta > pin 9, mufa T15
    - pin 4 maneta > pin 10, mufa T15
    - pin 6 maneta > pin 10, mufa T15
    - pin 5 maneta > pin 8, mufa T10

    Manetele mele au pini rotunzi tata, iar cea de tempomat este revizia C. Daca maneta de pe masina este revizia N, are mufa cu 3 pini si nu are cei 3 pini la imbinare, dupa schimbare o sa afecteze maneta stergatoarelor? De asemenea, maneta de la stergatoare nu are optiunea de reglaj a temporizarii pe prima treapta, pot sa o desfac si s-o pun pe a mea?

    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta