1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Computer de bord si Tempomat/CC la A4 B5 - functionare - montare si inlocuire

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sergiums, 24 Noi 2008.

  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Am terminat ieri partea electrica si as mai avea doar montajul volanului, numai ca am o nelamurire.
    Aseara i-am dat o cheie de proba, s-au stins "becurile arse", afiseaza temperatura, consum, medie etc dar nu se reseteaza. Apas pe buton si merge mai departe prin meniu.
    Conexiunile sunt facute dupa cum am scris mai sus...
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Resetarea se face prin apasarea lunga a butonului Reset din partea inferioara a manetei. Consumul instant nu se reseteaza. Doar celelalte.
     
  3. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    La o apasare scurta se plimba prin meniu. Daca apas mai lung se plimba o data si apoi apare un numar de km, range-ul banuiesc. Arata un consum ca fiind zero si altul fix 10 L care nu se reseteaza.
    In spate la ecu pentru consum am legat la firul galben cel mai subtire, intra intr-o mufa portocalie; nu am vrut sa desfac mufa ce intra in ecu. E corect asa?

    Mai zi-mi te rog pentru tempomat daca am legat bine asa, am mai gasit un pdf pentru afn din 96 si nu seamana cu ce am facut eu.
    "Pentru tempomat dupa cum urmeaza:
    - pin 1 maneta > pin 7, mufa T15
    - pin 2 maneta > pin 8, mufa T15
    - pin 3 maneta > pin 9, mufa T15
    - pin 4 maneta > pin 10, mufa T15
    - pin 6 maneta > pin 10, mufa T15
    - pin 5 maneta > pin 8, mufa T10"

    Multumesc.
     
    rosu_ghe apreciază asta.
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Depinde ce tip acceleratie ai, pe cablu sau electronica. Daca ai prima varianta, montajul CC presupune si montarea unei pompe vacuum si alte subansamble. Ai atasat in pdf-uri scheme cu ambele sisteme .
     
    paul14 apreciază asta.
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Multumesc pentru informatie.

    Din cate stiu, e acceleratie electronica, nu am vazut vreun cablu pe sub capac si cand am avut tester pe masina puteam sa vad pozitia la pedala. Merg acum sa fac legaturile conform schemei. Cu legaturile scrise de mine se accelereaza cat de cat normal pana in zona 2000 rpm, apoi doar zgomot. Cu pedala la podea abea se simte o urma de accelerare si ocazional palpaie becul la bujii si se stinge daca apas frana.

    Computer-ul de bord afiseaza consumurile, dar cel instant ramane la ultima valoare cand opresc pe loc si media incepe sa creasca. E normal asa? Si tot nu merge sa resetez din buton.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e normal sa calculeze in primii metri si consumul din stationare.
    Poate nu ai legat ceva bine daca nu ti se reseteaza. Trebuie sa ai asa:
    pin 1 maneta > pin 18 mufa rosie
    pin 2 maneta > pin 14 mufa rosie
    pin 3 maneta > masa (minus)
    pin 4 maneta > pin 11 mufa rosie
    firul de fuel consumption in pinul 1 mufa rosie
     
  7. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Revin cu vesti proaste.

    Computer-ul de bord il las deoparte deocamdata, in continuare nu mai trage dupa 2000 rpm.
    Nu pot inca sa probez tempomatul, maine primesc vag com pentru codare, dar am facut legaturile conform ultimului pdf, iar firul corespunzator pinului 5 l-am legat dupa o siguranta. Aceeasi simptoma, nu trage.
    Am decuplat firul pentru consum, la fel. Am scos toate firele de la tempomat, la fel.
    Legaturile le-am facut in mufele astea, sub cutia ecu. Pana nu primesc vag com-ul nu mai umblu..ma gandesc sa nu fi luat limp mode asa ca am decuplat bornele. Sper sa fie limp mode si nu ecu belit de la conexiunile gresite de prima data...
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    N-are nici o treaba BC-ul sau CC-ul cu trasul/mersul motorului.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Știu, dar problemele astea au apărut acum, după modificări. Mă gândesc să nu fi afectat în ecu primele legături greșite.

    Ce are în schimb legătură cu manelele ce le-am pus, sunt farurile. Se aprind pozițiile, semnalizarile, blițuri, dar faza scurtă și lungă nu. Nu știam de ce se uită câte unii ciudat la mine.
    Pe mașină a fost maneta revizia N, cu mufa cu 3 pini, iar cea care am luat-o era revizia C. Am desfăcut corpurile și am pus partea cu tempomatul în cea originală, revizia N.

    Pinul 17 din mufa de 20 pini, trebuie legat la masă? Dacă stau mai mult de 3-5 minute pe loc pâlpâie becul la bujii.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu cred ca nu ti-ai "facut temele" in totalitate. Mai fa o verificare amanuntita, pe scheme dedicate motorului/masinii tale,
    de la ce ai plecat si la ce ai ajuns. La pin 17 ai martorul de bujii. N-ar trebui legat la masa.
     
  11. BVcyup79

    BVcyup79 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDi A6 C5 1,9 Tdi \ 2003 AVF
    Dețin un A4 B5 cod motor AJM și mi-am montat si CC si IC de pe un A6 C5. Totul este perfect funcțional. Și nu trebuie să schimbi nimic la motor.
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ar fi "fair" sa explici cum ai facut "perfect functional " IC-ul de A6 pe A4, multi colegi ti-ar multumi pentru asta.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da dar sa scrie asta in topicul dedicat nu aici ca nu aici se vorbeste despre ceasuri. :)
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Oriunde, numai sa scrie, ca apoi o sa mute cineva postul unde trebuie :)
     
  15. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Eu cred ca BVcyup79 nu stie ce e BC, CC si IC... :)
     
  16. BVcyup79

    BVcyup79 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDi A6 C5 1,9 Tdi \ 2003 AVF
    Ești sigur că nu știu ce înseamnă Bc ,IC si Cc ? Dacă tu nu știi ce înseamnă trebuia să mă întrebi si te învățăm și pe tine !
     
  17. BVcyup79

    BVcyup79 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDi A6 C5 1,9 Tdi \ 2003 AVF
    Sal domnu nucu ! Ce problema ai întâlnit și nu ai reușit să o rezolvi ? Ca să știu ce să-ți spun ! Singurul ceas ce nu l-am legat e cel de la temperatura ulei ! Nu am vrut sa dau o altă gaura in termoflot să leg si senzorul de temperatura pt ulei ! Aștept sa-mi spui
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti s-a spus sa pui solutia aici nu sa pui intrebari. Multumesc pentru intelegere. Ultimele mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil.

    Inca ceva:
    1. Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum.

    2. Foloseste functia Edit data viitoare. Nu mai posta consecutiv. Poti Edita un mesaj timp de 60 minute de cand a fost scris.

    3. Te rog sa te adresezi fiecarui user in parte dar in acelasi mesaj fara sa folosesti functia Quote. Multumesc
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    IC poti. Perfect functional... Nu cred.
    CC... Nici in 1000 ani nu poti sa il iei de pe un A6 si sa il pui pe un A4 din mai multe motive.
    Insa, te asteptam sa ne arati ce ai facut tu.
     
  20. BVcyup79

    BVcyup79 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2009
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDi A6 C5 1,9 Tdi \ 2003 AVF
    La ce vrei să-ți fac poze si sa le atașez ? Dacă citeai postările mele mai vechi vedeai ca am avut si eu probleme la montaj ,dar toate s-au rezolvat cu ajutorul d-lui nucugheri si roșu Ghe ! Iar Cc funcționează perfect fara alte modificări aduse la motor , doar cu fire trase ! Dar dacă ai drum prin Brașov te invit să vezi cu ochii tai ,ca tot ce am scris nu este o poveste pentru copii mici ! atașez 2 imagini
     
    Ultima editare: 17 Apr 2016

Distribuie pagina asta