1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Comutator / Bloc lumini la Audi A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de gaby1773, 17 Feb 2009.

  1. CristiA4B6

    CristiA4B6 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2012
    Locație:
    Motru
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 2004
    Salut,
    Poate sa-mi explice si mie mai detaliat cum se pot schimba fetele la comutatorul de lumini si daca se potriveste si de pe alta masina acest comutator?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Apr 2012
  2. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Eu cand pornesc masina, mi se aprinde martorul de ceata pentru spate. Ma poate ajuta cineva, de prin zona, sa-l fac? Multumesc!
     
  3. soryn88

    soryn88 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI A4(B6), 1.9TDI 131CP AVF, 2004
    salut ionutsss cand ti se aprinde martorul de ceata pentru spate te-ai uitat sa vezi daca se si aprinde becul de ceata?
    CristiA4B6 fata se scoate usor dai comutatorul jos(el fiind pe 0 apesi pe el si dai cum ai porni pozitiile si in acelsi moment tragi de el)si o sa vezi ca fata la comutator are vro 3 sau 4 clipsuri ai grija ca se rup ff usor daca nu te descurci poti sa imi dai un tel la 0765145585 si te ajut telefonic
     
  4. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Salut! Da, se aprinde pe comutator ledul acela pentru ceata pe spate. :(
     
  5. soryn88

    soryn88 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI A4(B6), 1.9TDI 131CP AVF, 2004
    salut.Parerea mea e ca ai scurt in comutator daca erai din bucuresti te ajutam cu placere daca ai drum da un semn
     
  6. bbaarrbbooss 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    soryn88
    Am si eu problema cu comutatorul de lumini, ba se aprind, ba nu se aprind toate ledurile din el.
    Crezi ca putem rezolva problema asta maine, intrucat duminica plec din Bucuresti?
     
  7. soryn88

    soryn88 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    AUDI A4(B6), 1.9TDI 131CP AVF, 2004
    salut imi pare rau dar azi am venit in bucuresti si acum am vazut mesajul tau.Poate cu alta ocazie cand mai vi in bucuresti
     
  8. doberman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4-b6, 1600cc-75kw, 2001
    Salut,

    Sper ca am nimerit bine aici postarea...

    Aceeasi problema cu acel comutator luminii "obosit"...
    Doresc sa il inlocuiesc cu unul nou (modelul cu margine aluminiu satinat).
    Aveti idee unde gasesc asa ceva ?

    Atasez poza pentru exemplificare: [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Oct 2012
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    doberman comutatorul din poza este artizanal adica este confectionat din mai multe piese. S-a luat element cromat de la un comutator de A6 C6 sau A4 B8 sau A3 8P si s-a modificat ca sa fie fixat acel element cromat pe un comutator de A4 B6.

    Nu exista ca piesa de vanzare ceea ce vrei tu si este atasat in poza.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 25 Oct 2012
  10. doberman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4-b6, 1600cc-75kw, 2001
    multumesc pt lamurire Cristi.

    totusi... as putea gasi pt audi a4/b6 acel comutator fara inelul cromat ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa-l poti monta la masina ta trebuie sa iei doar butonul de actionare de la modelele mai noi adica A3 8P cu buton cromat sau A6 C6 si sa il atasezi corpului tau de la comutatorul/blocul de lumini.

    Trebuie sa intelegi ca la tipul tau de masina nu exista comutator/bloc de lumini cu elemente cromate. Nu s-a fabricat si nu se fabrica pentru masina ta.

    Tot ceea ce vezi pe net, montate pe A4 B6, sunt confectionate artizanal.

    O zi buna
     
  12. marcel_dany75

    marcel_dany75 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2009
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A.4 ,1,9 TDI(131 CP) an 2003
    Salutare prieteni
    Sunt proaspatul posesor al unui comutator de lumini, luat de pe un B7 care are si functia auto, iar cand pun contactul se aprinde faza scurta, chiar daca comutatorul este pe >>O<<, fiind becurile din comutator aprinse cu verde la pozitie si faza scurta. In rest daca opersc masina este totul ok, se sting.
    credeti ca ar fi ceva problema daca functioneaza asa?
    Doresc ceva pareri, multumesc
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, normal ca are atat timp cat becul tau/faza scurta raman aprins tot timpul fara sa il poti stinge. De ce ai cumparat comutator de B7 fara sa te interesezi daca este compatibil cu masina ta ?
     
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    comutatorul de b7 nu este compatibil cu b6, are alta electronica, cu toate ca este 99,99% identic aspect si mufe. Exact asa am patit si eu. Foloseste doar carcasa de pe cel de b7 la al tau. Banuiesc ca de aceea l-ai achizitionat, din cauza aspectului, nu?
     
  15. marcel_dany75

    marcel_dany75 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2009
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A.4 ,1,9 TDI(131 CP) an 2003
    Multumesc pentru raspunsuri,
    Intradevar, aspectul era urat si am dorit ceva frumos.
    O sa folosesc doar ce ma intereseaza de la el si am sa pun pe cel vechi.
    Multumesc inca o data prieteni.
    O seara buna tuturor
     
  16. cristi_kwj 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4, 1.9 TDi awx, 2003
  17. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    tot ce pot sa-ti spun este ca, comutatorul de b6 nu se potriveste cu cel de b7. Aspectul este 100% identic insa electronica din el difera total
     
  18. johanaudi

    johanaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Bucureşti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 AKE, 2002
    Salutari tuturor colegilor, stăpâni ai inelelor!
    Am citit sfaturile voastre referitoare la problemele modulului comutator bloc lumini si vreau sa confirm faptul ca după 10 ani de la fabricație este cazul sa se demonteze partea mecanica a comutatorului, sa se curețe bine uleiul curs din vaselina topita in timp și sa se stearga contactele cu o hârtie abraziva fina (șmirghel). Eu am făcut aceste operațiuni mașinii mele dupa ce am citit postarile colegilor. Vreau sa precizez ca am fost surprins sa găsesc contactele pline de ulei si contactul pentru faza scurtă aproape intrerupt.

    ionutsss: sa stii ca si la mine se aprindea becul de ceață spate când aprindeam pozițiile. Dupa operațiunea de curatare contacte totul funcționează normal.

    Spor la treaba!
     
    Ultima editare: 8 Mai 2013
    Florel apreciază asta.
  19. ionutsss

    ionutsss 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 - 1,9 TDI - 131 cp AWX 2002
    Multumesc frumos! Eu inca am problema dar sper ca in curand o sa-mi fac timp pentru curatare si sa speram ca o sa-si revina.
     
  20. johanaudi

    johanaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2012
    Locație:
    Bucureşti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 AKE, 2002
    Salut ionutsss,

    Iti recomand sa nu amani operațiunea de curatare a contactelor pentru ca se poate sa ai un scurt circuit, sau din cauza contactelor incorecte sa se incinga si sa-ti topească plasticul, mai ales la contactul pentru faza scurta, care este permanent utilizată.

    Bafta!
     

Distribuie pagina asta