1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

concluzii dupa 6 luni de condus bolidul A8

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de cristi1977, 9 Oct 2010.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Asa asa, spuneti numa pareri proaste despre modelul asta, chiar cand vreau sa cumpar si eu unul.
    Sa stiti ca m-ati pus pe ganduri, sincer.:unsure:
     
  2. manuel100 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2008
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    A8 4.2tdi
    Nu cred ca este cazul sa te demoralizezi din cauza consumului unei masini. Sunt fan dedicat Audi de foarte mult timp(aprox 15 ani) si asta din motive foarte obiective(comparatii reale intre marci diferite de masini pe care le-am condus, studiat, vandut). Dpdv al fiabilitatii se situeaza clar peste alte marci, unica prin sasiu si caroserie integrala din aluminiu create prin tehnologie ASF, suspensie pneumatica foarte fiabila si nu in ultimul rand cea mai evoluata tractiune integrala si cand spun asta, o fac dupa multe "competitii off road" cu diferite marci in care nu am avut concurent. Recomand ca dupa achizitionarea unei astfel de masini se faca imediat update de soft MMI prin care se remediaza unele bag-uri (telefon, sound, ACC). Recomand de asemenea sistemul de sound Bang Olufsen, cel mai evoluat sistem audio auto din lume(este incredibil). De asemenea este o marca unica prin trapa solara ce poate racori masina datorita celulelor fotovoltaice implementate in trapa.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Oct 2010
  3. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Multumesc pentru incurajare.
    Toate A8-urile au suspensia pneumatica, sau doar la motorizari diferite?
    Eu doresc sa cumpar cu un motor de 2500, stiu ca cel mai mic dintre motorizari dar deocamdata ma limitez la asta.
    Ce probleme ar avea motoarele astea, cati kilometri duc?
    Referitor la sistemul audio, din ce an se pun pe ele sistemele de la Bang of Fulsen?
    Multumesc.
     
  4. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    din cate stiu eu , motor de 2.5 pe A8 dupa 2005 nu exista , este doar de 3 litri si de 4.2, sau pe benzina daca exista ceva, dar la diesel sigur nu este
     
  5. manuel100 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2008
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    A8 4.2tdi
    Toate A8-urile au suspensie pneumatica, indiferent de motorizare. Motorul de 2.5 l exista doar pe A8 D2(<2002). Sistemul Bang & Olufsen s-a pus de la inceputul lui 2006. Ca optiuni ce pot fi puse ulterior relativ usor(mi le-am facut eu): trapa solara, audi music interface, audi parking system plus, rear wiew camera(tb sa ai tv tuner).
     
    ionradan apreciază asta.
  6. wolfquatro

    wolfquatro 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A8/4.2 d/2007
    a stat cam 30-40 min pe loc....si asa iti indica...asta iarna imi arata 40 stand pe loc o ora....astea nu sunt cazuri relevante....orice masina daca o forjezi consuma mult.
     
  7. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Iar revin cu intrebarile mele stupide, am citit ca ar avea aceste modele incalizire auxiliara Webasto. De la ce ani a introdus Audi incalzirea asta la A8-uri?
    Referitor la motoarele de 2,5 TDI am observat ca sunt si cu 150 si cu 170 de cai. Care e diferenta?
    Multumesc.
     
  8. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP

    Din ce stiu eu,este pe D2 webasto,nu stiu anul de inceput,dar este ca optiune.Caii putere varianza din soft. Mai bine poarta discutii in sectiunea repartizata modelului ce il cauti,ai mai multe sanse acolo sa obtii raspunsuri elocvente.Aici se discuta despre modelul mai nou D3.
    Numai bine.
     
    Ultima editare: 20 Oct 2010
  9. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cate motorizari cunoasteti voi cu distributia pe lant pe Audi?!:uhm:
    Hmm se presupune ca un viitor posesor de A8 are punga mare vrea mult comfort si isi pune putine intrebari tehnice.:p

    Daca tineti mult la punga luati'va timp cititi forumul cu atentie si o sa gasiti raspunsul.

    Luati ca repere 1.9tdi;1.8T,2.0tdi cr,2.0 tfsi;3.0tdi.
    Chiar si 2.5 tdi&Allroad daca pretul pentru repararea unei pompe de injectie,a unui compresor nou,a unei perne de aer nu considerati ca este un pret mare.

    Ps:Pretul nu este proportional cu fiabilitatea masinii a mai spus cineva inainte ;)
     
    Ultima editare: 25 Oct 2010
  11. Depanatorul 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4-B5, C-class
    Problema cu pompele de injectie e una la Audi, dar cum sta treaba cu Turbo?
    asta nu isi face de cap?
    Acuma o intrebare sincera si chiar va rog sa raspuneti sincer cei care au bunul simt: Cei care au in general aceasta marca nu conteaza ca e A4, A6 sau A8, ce piese ati schimbat inafara de consumabile la un rulaj de 40-50.000 de kilometri? Astea rulati binenteles in tarisoara noastra draga.
    Multumesc.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Masina noua luata din reprezentanta cu 0 km la bord din Germania in februarie 2008. In prezent (astazi) 61.800 km. Rulata 30.000 km in Germania restul numai in Bucuresti si cateva excursii prin tara.

    Acest rulaj s-a facut combinat adica anul asta am fost in concediu de ex. prin Germania si Austria. Explic asta ca sa intelegi felul uzurii componentelor masinii in functie de drum, trafic, alimentare

    motorina (ca si calitate), etc. Am schimbat pana acum senzorul de ulei din baia de ulei si atat. Revizii si schimburi ulei (filtre, mentenanta, etc) facute cam la 8.000 km maxim din care cel putin 2 revizii

    in Germania la reprezentanta restul reviziilor, fiind masina in garantie, la PBN.


    O zi buna
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Fiecare model are mai multe sau mai putine hibe.
    Cristian are un 2.0 tdi motor BRE asta trebuie sa retii sunt alte motoare 2.0tdi cu alte coduri cu alte hibe.
    Fiecare motorizare trebuie tratata in parte degeaba generalizezi.
    De asta trebuie citit forumul pentru ca sunt informatii multe.

    Eu am 212 mii de km am schimbat pompa de benzina la 170 de mii,un racitor de ulei la 190 de mii,un furtun,o bucata de plastic.
    In rest placute,lichide vitale - consumabile curente sau
    consumabile de lunga durata :amortizoare,discuri,brate,capete de bara,distributia etc.

    Sunt motorizari ok pe Audi insa sunt si cateva la care au dat kix.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O completare la postul meu #32, am uitat de discurile de frana fata cu tot cu placute schimbate la 30.000 km. Din fabrica a venit cu discuri si placute Ferodo care erau incredibil de proaste si

    scartaiau de te lua capul. Poate merg eu mai tare dar si asa este de neiertat pentru un producator de talia lui Audi, faptul ca a trebuit sa le schimb asa repede. Cum spunea un coleg nu se mai fabrica

    masini bune cu adevarat si rezistente din punct de vedere al materialelor folosite si al consumabilelor.


    O seara buna
     
    Ultima editare: 25 Oct 2010
  15. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    A cam deviat subiectul... Iulian n-ar trebui sa il mutzi in D2?
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cel care a deschis topicul are un A8 quattro din 2006 probabil 3.0 tdi nu ar fi corect sa il mut.:p

    Tu ai probabil un 4.2tdi V8 320 cp(326 cp) tiptronic sau cutie automata sau 4.2i V8 335 cp(350cp) .
    Aceasi categorie

    Problema cu pinioanele este identica cu cea de pe Touareg 3.0 tdi nu stiu daca este acelasi motor,cert este ca si acela
    are distributia pe lant.
     
    Ultima editare: 26 Oct 2010
  17. FlorinJianu

    FlorinJianu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2010
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A8, 3.0 TDI Quattro, 2007
    Eu nu am 6 luni, am doar 3. Dar sincer sunt ff multumit. Mai am un Bmw 525 2002 la care nu ma multumeste decat consumul(7 - 7,5) si un E-class 2007 280 CDI 4Matic care este ok... totusi .. A8-ul este ceva diferit, stiu ca sunt clase diferite, dar in astea 3 luni nu am avut nici o problema, nu ma pot plange de consum ca de 9,3 nu mi-a sarit. Sper sa o tina tot asa ...
     
  18. julspeed72

    julspeed72 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2010
    Locație:
    Sânnicolau Mare
    Masina:
    Audi A5 sportback 2.0 TDI an 2010 cmd masina mea
    a8

    scuze ca ma bag si io in seama am adus unui prieten acu trei ani un a8 4.0 tdi imediat iam facut si un resoft la un preten din ungaria (cmd tech) 343cp masina a avut 95000 acu are 280000 a fost condusa numa foarte sport consum mediu 14-16 dar condus foarte sport pina acuma nu am avut nici o problema a mers cu ulei 5w30 longlife 3 original sa schimbat de vreo trei ori frinele si acuma sa schimbat lanturile intinzatoarele axe cu came supape tacheti hidraulici compresorul de la suspensie bratele inferioare cauciucuri michelin pe 19 si frinele totul pe original si manopera au costat 7800 euro cam atita sa bagat in masina si merge in continuare impecabil
    asa ca am vazut

    in postarile anterioare ca un 3.0tdi consuma 21 e exagerat de mult e normal sa consume putin mai mult ca un 4.0 sau 4.2 tdi ca masina este destul de grea dar 21 foarte mult dupa parerea mea a8 este masina cea mai econom a din clasa sa si cea mai buna am preteni cu bmw seria 7 ce sa va spun merge masina singura la service lar si vinde dar ar pirde vreo 30000 de miare asa ca sufera in continuare a8 e a8 punct care au parere prasta despre un a8 inseamna ca or nimerit prost masina
     
    Ultima editare: 30 Noi 2010
  19. FlorinJianu

    FlorinJianu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2010
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    A8, 3.0 TDI Quattro, 2007
    :)

    Sincer nu as baga 7800 euro in ceea ce ai spus tu... Adica mai bine o vand si mai pun astia 8000 euro si imi iau alta mai noua eventual. Iar faza cu 3.0 tdi sa consume mai mult decat 4.0 tdi iar e o aberatie. Justific si de ce spun asta:
    A8 3.0 TDI quattro 2007 are 1907 kg. Nu este cu mult mai greu(maxim 200 kg) decat un A6 pe care se pun motoare si de 2 litri. De unde rezulta ca 4.0 tdi SIGUR consuma mai mult decat 3.0TDI care detine totusi 235 de caluti. Uita-te la consumuri sa vezi ca inclusiv cel oficial este dat mai mare la 4.0.
    Dar referitor la prietenul care se plangea de 21 consum ai dreptate, este nu mult, exagerat de mult.
     
  20. cristi1977 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a8 3000 d an 2006
    eu am deskis topicul.
    de ceva vreme am pus rotile de iarna.consumul a scazut cu aproximativ 2 litri
    belele noi aparute in 2 luni de cand nu am mai scris pe forum.
    a picat cutia(s a prajit la 134000 km)
    a picat grupul de valve de la caldura
    un rulment spate
    mentionez masina nu este mintita cu km dati innapoieste verificata pe tot istoricul de service de cei de la porske atatin germania cat si in romania
    si consumul ala este care l am zis ca doar eu bag motorina (100e pe saptamana)
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta