1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A3 8V - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de mmdumi, 15 Iun 2014.

  1. iuli1

    iuli1 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8v Sportback Sport facelift 2017 Nanogrey quattro S-line Virtual Cockpit B&O Assist Package
    Ai dreptate, la acea masina ma referam. Ai gasit masina pana la urma?
     
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Deocamdata n-am gasit nimic care sa ma multumeasca. Eram foarte tentat de un alt a3 quattro, de care am mentionat mai sus, care a fost la vanzare pana acum 2-3 zile...
     
  3. Cristian Udroiu

    Cristian Udroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8v , 2.0 TDI CUNA 184 hp quattro s-tronic , 2015
    Am achizitionat eu masina respectiva prin Mai anul asta :) si in afara de un anunt prost facut masina a fost ok . Conform raportului pe AutoDNA km erau reali , accidente nu a avut . Am avut de schimbat parbrizul si amortizoarele spate in momentul achizitiei si cam atat . Intre timp am parcurs si ~12k de km si nu am avut probleme momentan ; urmeaza a 2a revizie , sa vedem ce mai zice mecanicul
     
    SebastianArmeanu apreciază asta.
  4. zmarius

    zmarius 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Alfa Spider 99
    Salut,
    1. Ce parere aveti despre acest exemplar? https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7Gw9w2.html#101f0d748e
    2. Legat de motorizare, TDI-ul 2.0 din generatia asta este ok? Masina ar fi utilizata 70-80% in oras si probabil un TFSI ar fi mai indicat dar se gasesc mai greu la noi cel putin.
    3. Cutia e S Tronic dar nu imi dau seama daca este cu 6 sau 7 rapoarte (sunt incepator in zona audi).
     
  5. Cristian Udroiu

    Cristian Udroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8v , 2.0 TDI CUNA 184 hp quattro s-tronic , 2015
    Masina arata bine in poze, dar asta se intampla in toate anunturile. :) Nu iti recomand un TDI din generatia asta pentru oras datorita filtrului de particule, care isi faca regenerari si la 100 de km daca mergi mult in bara la bara. Adica o sa fie destul de enervant sa ajungi la destinatie si sa mai trebuiasca sa stai cu masina 10-20 de minute pana isi termina regenerarea (daca nu faci asta distrugi filtrul care este destul de scump de inlocuit). Legat de cutie, este cea in 6 rapoarte cu ambreiaj in baie de ulei, care aparent este o idee mai fiabila decat cea in 7 rapoarte cu ambreiaje uscate.
     
  6. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Observ ca inca mai este la vanzare, ce s-a intamplat, ai vazut-o macar ?

    Masina mi se pare buna raport calitate pret, doar sa fie si km aia reali :)
     
  7. Flr Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2019
    Locație:
    Popesti
    Masina:
    VW Scirocco 2.0 tdi dsg 2012
    Salutare, de aprox 1 luna caut tot mai serios un Audi A3 generatia >2012. Doresc neaparat automată si xenon. Sincer as vrea benzina pentru ca merg sub 10k km/an dar stiti si voi cat de rare sunt benzinarele la vanzare in RO. Nu am răbdare să caut de afara, iar bugetul este undeva la 12k euro. Imi este indiferent daca e sedan sau hatch.
    Am mai avut masini VAG dar niciodata Audi. Imi puteti da ceva sfaturi privind acest model, la ce ar trebui sa fiu atent?
    După mai multe văzute în acest moment înclin cel mai mult spre cel de mai jos, pentru ca are facturi de service, inclusiv schimbare mecatronic.
    https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-03-2014-1-6tdi-105cp-ID9YzeN.html
    Orice sfat este binevenit, va multumesc anticipat.
     
  8. mihaiCJ

    mihaiCJ 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    cluj-napoca
    Masina:
    Audi A3 1.6TDI 2014 S-Tronic
    Salutare, pot sa-ti spun ca am trecut si eu prin aceleasi filtre anul trecut si m-am oprit la modelul acesta. Din tot ce am citit si comparat acest model a fost castigator pentru ce aveam nevoie, vroiam modelul sportback, automat, cu senzori fata/spate ca circula mult in oras, km cat mai putini si neaparat rosu ca era pentru sotie (desi mai am si eu un Volvo tot rosu - bestial). Am gasit in Germania si am vorbit cu 2 cunoscuti care aduc masini de acolo. Primul a gasit o varianta misto, am trimis bani si am cumparat-o. Apoi al doilea m-a sunat dupa 1 zi ca a gasit una similara care avea interiorul negru, ceva mai rezistent pentru transportul celor 2 copii, plus ceva optionale extra (incalzire webasto si navigatie). Am zis what the hell, o iau si pe a doua ca una o vand :). Ambele au motorul 1.6 TDI cu DSG 7+1

    Impresii:
    - foarte rafinata atat la interior cat si la exterior
    - motorul TDI toarce ca o pisicuta, nu e zgomotos deloc si din interior zici ca e benzinara
    - trage super misto in orice imprejurare, desi e mic motorasul, e foarte bine optimizat. Se datoreaza faptului ca e si foarte usoara, are putin peste 1250kg
    - de consum nu mai pomenesc, ca mi-e si jena ce putin soarbe. Iarna in oras aglomerat (Cluj-Napoca) 7l/100km. Mai in toamna nu trecea de 6 exclusiv in oras. Cand am adus-o din Germania avea consumul inregistrat mediu pe ultimii 50.000km 5.3l/100km
    - da, e mai scumpa decat un Golf cu care se aseamana, dar neamtul s-a straduit sa reflecte asta in detalii - totul se inchide perfect, materiale misto etc.

    Per total sunt foarte multumit si ti-o recomand cu caldura. Preferam pe hartie si eu benzina, dar nu-mi pare rau deloc ca am luat TDI-ul. Desi vad ca lumea nu e incantata de combinatia asta 1.6 TDI/DSG7, eu o gasesc chiar reusita.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  9. Tok'ra 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 40 TFSI, 2021
    Pt. ceea ce spui tu ca ai nevoie incearca sa gasesti un 1.4 TFSI, cutie automata si in rest cat mai multe optiuni si cat mai putini Km.
    A avut sotia combinatia asta (150 CP) - numai cuvinte de lauda!
     
  10. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    1.6 tdi un motor fara vlaga si cu probleme. Atentie la cutia automata sunt 2 modele una uscata si una umeda. Ceea uscata este foarte stricacioasa se gaseste la motoarele mici de la 1.6 tdi in jos inclusiv si 1.5tfsi in jos. La generatiile noi 2015 in sus daca nu ma insel toata gama a3 are cutie cu ambreiaje uscate.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Flr Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2019
    Locație:
    Popesti
    Masina:
    VW Scirocco 2.0 tdi dsg 2012
    Multumesc pentru răspunsuri. În continuare sunt indecis. Benzina cu DSG nu gasesc, în general nu sunt benzinare automate la vanzare in RO.
    De ce vreau DSG? Pentru ca am avut 1 an pe Scirocco, mi-a placut atat de mult incat la manuală nu ma mai întorc decat daca as avea Logan.
    Am testat 1.6 pe A3 atat manual cat si automat. Va dau dreptate ca este obosit, asta in varianta de cutie manuală. Însă pe dsg e cu totul altceva, nu stiu care este explicația, însă de la acceleratiile pe distanțe scurte pana la feeling si sunet, totul este mai încântător pe automata.
    Recunosc ca dupa ce am citit parerile voastre încep să mă îndoiesc de această alegere, dar sincer sa dau 12k pe o masina cu cutie manuală mi se pare foarte exagerat.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Inseamna ca iti place stresul si sa traiesti periculos daca suma asta ti se pare exagerata si sigur marca asta nu prea este alegerea corecta pentru tine. Nu detaliez, dar ai topicuri suficiente de citit aici pe forum si pe vwforum despre combinatia aia de mizerie de cutie si mizerie de motor cat si despre fiecare in parte. Bafta mare si multa la achizitie si mai ales ulterior cat o sa detii masina. Rugaminte mare: dupa achizitie sa nu te prind ca scrii despre probleme la DSG sau la motor aici pe forum :) asta pentru ca sa iti asumi alegerea pe care vrei sa o faci in cunostinta de cauza sau nu.
     
  13. Tok'ra 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 40 TFSI, 2021
    Nu stiu ce argumente ai sa afirmi "DSG = mizerie de cutie".
    - Am folosit un Passat 2.0 TDI (2007) cu DSG (ambreaj umed) peste 250000 Km, masina este in circulatie (merge altcineva cu ea) a depasit 300000 Km - absolut nici-o problema
    - Sotia a folosit un A3 1.2 TFSI (2012) cu DSG (ambreaj uscat) timp de 4,2 ani si cca. 85000 Km - absolut nici-o problema
    - Dupa asta a avut un A3 1.4 TFSI (2016) cu DSG (ambreaj uscat) timp de 1,2 ani si cca. 25000 Km - absolut nici-o problema
    - Eu am de 2 ani un A3 2.0 TDI quattro cu DSG (ambreaj umed), am cca. 65000 Km - absolut nici-o problema
    Eu cred ca problemele reclamate la DSG (cu unele mici exceptii - ghinioane) provin de la ceea ce se afla intre volan si scaunul soferului.
    Mentionez ca la toate intretinerea cutiei a fost facuta ca la carte, in reprezentanta sau la service-uri care stiu ce fac.
     
    silviunik apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La km aia masina si cutia nu pun probleme. Dar cand "tu" cumperi km adica fara numar si pica mecatronicul la cutia aia care are peste 200.000 km si unele fara service = mententanta la cutie facuta, iti meriti soarta.

    Eu am avut A3 8P cumparat nou cu cutie DSG cu 6 trepte si ambreiaj in ulei care la 56.000 km cand am vandut-o era impecabila. Dar noi nu vorbim de masini cu putini km si care au pret ci de masini care au sute de mii de km si costa "2 lei". Un A3 8V cutie automata orice motorizare si putini km adica pana in 50.000 va costa minim 15.000 euro pret care 99 % din posibilii cumparatori nu vor sa-l plateasca.

    Despre asta este vorba nu faptul ca acea cutie pune probleme, pentru ca ea nu se strica atunci in primii ani sau pana in 50.000 - 60.000 km.
    Oricum pentru mine orice masina ce are cutie automata tot o mizerie este pentru ca face ce vrea ea nu ce vreau eu ca si sofer. :)

    Iar asta este perfect adevarat pentru ca majoritatea soferilor ce au cutie automata nu stiu sa mearga cu ea si sa o exploateze asa cum trebuie. Iti doar un exemplu si cu asta inchei: cand masina este oprita in frana de picior, majoritatea, cand trebuie sa se puna in miscare, au tendinta de a apasa pedala de acceleratie ceea ce este total gresit. O masina ce are cutie automata are procedura de plecare adica: eliberam frana, masina se pune singura in miscare si dupa, apasam pedala de acceleratie usor fara sa o bruscam. De asta multi se plang de probleme pentru ca nu stiu sa conduca o masina ce are cutie automata si nu stiu sa o exploateze.
     
  15. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    La cutia uscata nu exista mentenanta, te rogi la reprezentata cu banii in mana sa schimbe uleiul.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. cici

    cici 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi
    Salut,
    Prin aceeasi situatie am trecut si eu in urma cu un an. Intr-un final mi-am cumparat un A3 8V sedan, motor 1.8 tfsi, cutie automata S-tronic cu 6 trepte (la 60.000 km necesita revizie), 23.000 km, cu bi-xenon, piele, trapa, volan sport, camera video marche-arriere, scaune incalzite, etc., etc..
    Vreau sa zic ca inca sunt indragostit de ea. Masinuta trage foarte, foarte bine pentru cei 180 cp de sub capota, in viraje este foarte stabila, bine antifonata, o placere sa mergi la o plimbare cu ea pe Transalpina.

    La o cautare pe autovit sunt cateva benzinare si destul de misto unele din ele.

    https://www.autovit.ro/autoturisme/audi/a3/de-la-2014/?search[filter_enum_fuel_type]=petrol&search[new_used]=on

    Bafta si ai rabdare, nu te grabi sa iti alegi o masina doar de dragul de a avea una.
     
  17. Alex Alistar 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 1.6 TDI, 2010
    Salutare,
    De cateva luni tot caut un A3 din 2014+ ca sa-l schimb pe cel din 2010 (1.6 TDI). As vrea cutie manuala, motor 2.0 TDI.
    Am gasit una din Constanta care mi se pare cam dubioasa pentru dotarile pe care le are (din pricina pretului).
    Ce parere aveti despre exemplar? Eu nu sunt din Constanta si sunt putin sceptic, motiv pentru care nu stiu daca sa ma duc sa o vad.
    Daca este vreun coleg din Constanta care ar putea sa "arunce" o privire, ma revansez :D.
    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7GvtCH.html#e544aff249

    Multumesc.
     
  18. Tok'ra 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 40 TFSI, 2021
  19. Marius Georgian

    Marius Georgian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3, 2.0 TDI, 2014
    Alex Alistar

    Am luat o eu masina din anunţ. E impecabilă, arată mult mai bine in realitate decat in poze. Am fost la reprezentanta Audi Constanţa unde mi-au făcut baieţii de acolo absolut toate verificările. Are km reali, toate intrarile din service pana la 136.000 km in istoric Germania. Nici o problemă constatată in afară de un pivot si amortizoare spate de schimbat. Absolut superbă :) plus ca vânzătorul mi-a dat factura la masina cu numarul de km.
     
  20. drvaly 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a3 8v 1.6 tdi 2013

Distribuie pagina asta