1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A3 8V - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de mmdumi, 15 Iun 2014.

  1. alintorba

    alintorba 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 ; 2.0 TDI Quattro ; 163CP ; 2017 ;
    Consumul din anunt nici la relantii nu il scoate . garantat. Am avut motorul pe A4
     
  2. cici

    cici 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi
  3. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Masina e foarte frumoasa si dotata. E interesant cum tu vrei sa dai aproape 26k pe A3, iar altii cauta A7 cat mai dotat cu 20k.
     
  4. cici

    cici 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi
    Pai cam asta ar fi pretul ei,zic eu,dupa ce am consultat mobile.de.
    Poti sa ma ajuti sa-mi spui cat ar trebui sa platesc pentru o astfel de masina?
    Nu sunt prea "cunoscator" in domeniu si orice sfat este bine venit.
    Multumesc
     
  5. Tok'ra 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 40 TFSI, 2021
    Eu, pe una noua (mi-a fost livrata luna aceasta), 2.0 TDI, quattro, S-tronic, etc. etc. dar fara trapa, dar cu altele, am platit, dupa multe negocieri cu Porsche, aproape 38000 Euro
    Pt. a avea termen de comparatie:
    http://www.dasweltauto.ro/d/search#...elgroup=QXVkaXxBdWRpIEEzIExpbS4*&privat=false
    Parerea mea - daca masina este ok (ar trebui sa fie in garantie inca, km reali, fara accident, istoric, etc.) mai negocieaz-o si aia e!
     
  6. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Salut,

    In perioada urmatoare intentionez sa achizitionez un S3 8v (sper facelift), in jurul sumei de 38000 de euro, de care intentionez sa ma folosesc o buna bucata din urmatorii 10 ani sau chiar mai mult.
    Oferte ar fi suficiente dar observ ca marea majoritate sunt automate.
    Intrebarile ar fi:
    - S-Tronic este tot una cu DSG?
    - S-Tronic de pe S3 sufera de aceleasi probleme ca si cutia automata de pe A3?
    - Merita cautata masina manuala? Imi place ideea confortului oferit de o automata dar posibilitatea unei cheltuieli surpriza de 4000 de euro ma lasa rece.
    - Mai sunt alte posibile probleme care trebuie avute in vedere?

    [​IMG]

    Multumesc,
    Madalin
     
    Ultima editare: 3 Apr 2017
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La primele 3 intrebari raspunsul este da. La ultima intrebare doar viitorul iti poate raspunde masina fiind prea noua. Avand deja A3 cam stii cu ce se mananca un A3. Ca sa intelegi si sa vezi cum trebuie sa intretii o masina de felul asta citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/a3-2-0-tfsi.2320/ si aici http://www.clubaudi.ro/threads/s3-doom.240/ si celelate topicuri de pe vwforum. Bafta la achizitie

    Si sa mai tii minte ceva: o masina sport fara cutie manuala este ca muzica fara lautari si mancarea fara sare. :) Restul sunt povesti, cine incearca sa-ti spuna altceva.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  8. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Multumesc de sfaturi Cristi, o sa citesc threadurile colegilor in detaliu.

    Ca si optionale am in vedere urmatoarele:
    - Blind spot assist care aduce de la sine oglinda cu efect antiorbire
    - Sistemul de sunet de 180W
    - Magnetic ride - Merita? Nu stiu cum se compara cu suspensia normala. Daca este mai ingaduitoare pe drumuri cu denivelari atunci o s-o ia fara doar si poate.
    - Trapa - Pitic
    - Virtual cockpit care aduce de la sine navigatia MMI Plus- Pitic. Ramane sa-l discut cu contabila (viitoarea sotie :)) )

    In cazul in care nu gasesc masina cu rulaj mic si dotarile dorite, incep sa ma gandesc serios sa o comand de noua, configurata cum vreau eu.
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu generalizati va rog

    As lua oricând s-tronic pe un quattro și benzinar, S3 ul 8V se mișcă demențial mai ales cu un plus de putere oferit de o resoftare sa zicem...
    Zilele trecute am alergat un S3 8V sportback și comparând-o cu vechea generație parca este altceva , o spune un fan declarat al 8P ului :)

    Insa personal mai mult îmi place S3 ul limuzina dintre toate variantele hot hatch
    [​IMG]

    Să le luăm în ordine
    1) S-tronic este denumirea pt Audi si DSG este pe VW respectiv R uri insa aceeași este exact că denumirea motorizarilor TFSI la Audi TSI la VW
    2) La ce probleme te referi? Sunt sensibile mai ales daca nu sunt servisate corespunzător, de ce îți e teama de aia nu scapi

    3) merita dacă ești fan big tunning, turbine mărite și altele modificări grave

    Cati km au mașinile pe care le cauți?

    -

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  10. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    @Cata_ADC Majoritatea sunt pana in 30.000 de km in bugetul meu. Modelul pre facelift sunt cateva si cu 1000 km, dar fara dotari optionale prea multe.

    Tuning n-am sa-i fac, caut sa o iau frumoasa si suficient de dotata din start iar puterea e mai mult decat suficienta.
     
    Ultima editare: 3 Apr 2017
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    30.000 km sunt putini , fiind insa masini de fuga verifica servisarile . In ultima vreme si nemtii le cam pasuiesc sar reviziile si altele stiind ca vor fi vandute

    Daca nu esti cu modificarile si vrei sa o lasi stoc atunci mergi pe s-tronic , vizavi de putere te obisnuiesti crede-ma acum depinde si de tine

    La buget cred ca trebuie sa mai pui putin esti la limita ;)
    - http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...delDescription=virtual&pageNumber=1&fnai=prev

    bonus sistemul de sonorizare B&O dar minus ca nu are trapa

    as lasa trapa sincer in conditiile de fata - piticul se poate obisnui

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...delDescription=virtual&pageNumber=1&fnai=prev



    pe lista ta nu as omite magnetic ride si virtual cockpit ;) scaunele recaro nu decat pe RS3

    Nu merita sa o configurezi de noua ,by the way de ce nu optezi pt un RS care fie vorba intre noi numai chele nu sunt

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...900&makeModelVariant1.modelId=36&pageNumber=1
     
  12. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Cataline, bagi "microbi" in sufletul omului. :)) RS deja e cam mult, si la S3 am ajuns doar pentru ca nu prea sunt A3, quattro, pe benzina si Golf R inspira mai multa sportivitate decat eleganta.
    Bugetul pot sa-l cresc pana la 45000, desi in 1-2 luni ma astept sa mai scada preturile o idee.
    Ca si optiuni must have o sa ramana magnetic ride, blind spot assist si virtual cockpit.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Just saying acum poate cu o recuperare de TVA ajungi fix in bugetul propus :)
    Nu de alta insa e cu totul altceva

    Și până la urmă soția poate ști că este doar un A3 cu un RS in față, bine dotat o sa ii placă
    O ți pe confort să nu o sperie rateurile de pe evacuare, variantele sunt multe insa ești extrem de aproape având în vedere bugetul de care dispui este și păcat... Sincer ;)

    https://m.mobile.de/auto-inserat/au...-euro-6-b-o-mmi-aachen/237674329.html?ref=srp
    [​IMG]

    As lasă orice pitic orice trapa sau virtual cock pentru jucăria asta

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    scooby88 și eim_mada apreciază asta.
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cata_ADC, colegul @eim_mada spune ca vrea sa tina masina cel putin 10 ani. Pai daca isi cumpara una din cele propuse de tine, iti dai seama cat se inbogateste statul de pe urma taxelor ? :) ... ca sa nu mai vorbim de costurile de reparatie si intretinere.:(:scared2:
     
  15. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    De ce s-ar imbogati? Motorul e relativ mic in ambel cazuri.
    Costurile de reparatie si intretinere de ce ar fi asa mari? La modul in care folosesc eu masina, dupa 10 ani ar parcurge maxim 100.000 de km. Ma gandesc eu ca la acei km ar fi departe de a deveni o groapa de bani iar devalorizarea mi-o asum, desi se pare ca S-urile si RS-urile se tin bine.

    De pe urma unui 3.0 TDI nu se imbogateste statul? :)
     
    Ultima editare: 3 Apr 2017
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu chiar, e diferenta majora la impozit intre 2.0 si 2.5.

    Daca imi aduc bine aminte de pe vremea cand aveam C5-ul, la 2.5 plateam cam 900-950 ron impozitul.
    Pe cand la 2.0 vorbim de un carton de tigari pe an. :)
     
  17. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Cand deprecierea va fi probabil peste 30.000 de euro in 10 ani, mai conteaza 100 de euro in plus, pe an, la impozit? :)
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Diferențe mari de impozit sunt de la 2 la 3.ooo fie vorba intre noi... :))
    Insa nu contează asta

    Când vorbim de mașini fine ca rs3 impozitul parca nu mai contează, este la fel ca și cum ai discuta de consum

    Devalorizarea fata de oricare alt model va fi clar mai mica, supersportivele vor fi și încă sunt la mare căutare și dacă mai pui la socoteală că va exista și vremea când prețul va creste...
    Nu ai astfel de șanse pe orice altceva

    De reparat mai degrabă mi-aș face griji pe un A3 sau S3 fata de ceva aparținând grupului RS unde atenția la detalii precum și testele sunt cu totul altceva

    Ce poți schimba înafara de filtre și consumabile ,maxim un rulment sau discuri și plăcute la o mașina ce parcurge maxim 100.000 ...

    Repet bugetul de care dispui @eim_mada te plasează undeva in zona unui RS fără doar și poate de ce sa nu dai un ban cu cap dacă tot il dai


    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Ultima editare: 3 Apr 2017
  19. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Ai dreptate cu impozitul, aveam impresia ca e ~450 de lei la A3 si am comparat cu cifrele date de catre audi66.
    O sa stau sa diger toate informatiile primite, si sper sa revin cu un thread de prezentare in viitorul apropiat. :)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru unii, aia 200€/an diferenta de la 2.0 la 2.5 sunt bani.
    Eu am 2.7 si platesc impozit de 3.0 si nu ma plang, depinde de la om la om.

    Chiar daca S3 si RS3 sunt la acelasi pret, cantareste bine si intretinerea care este mai costisitoare la un RS.
    La prima vedere pare totul roz, dar cand aduni RCA, Casco, impozit, revizii si intretinere cam sunt diferente la sfarsit de an. :)
    Bineinteles, fiecare stie ce are de facut cu bugetul personal.
     

Distribuie pagina asta