1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie - A4 B7 - motor Benzina

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Dan.o, 20 Dec 2012.

  1. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    A doua are ceva mai multe dotari, taxa o sa fie cam la fel, dar din pacate are cutia multitronic.
    Acum nu stiu cat de intretinuta a fost cutia dar din cate am citit eu cutiile acestea au o gramada de probleme.
    Daca iei in calcul si ceva cresteri de putere cred ca mai bine cauti o manuala fwd sau quattro, sau o automata cu quattro care vine cu tiptronic.
    Oricum la 2.0 tfsi daca vrei si chiptuning si ajungi pe la 250 cp ar tb sa iei in calcul quattro deoarece mai ales in primele trepte de viteza o sa fie un pic cam greu sa pui toata puterea pe strada.
     
    Ultima editare: 25 Mai 2016
  2. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Multumesc pentru raspuns. Nu platesc taxa pentru ca locuiesc in Germania

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...riant1.modelId=9&pageNumber=1&akamai-feo=off#

    Am citit si eu ca multitronicul e mai pretentios,chiar daca as avea probleme cu cutia aici stiu ca o pot repara cu profesionisti. dar as dori automata pentru ca m-am saturat de manuala sau manuala dar Quattro:
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...ariant1.modelId=9&pageNumber=1&akamai-feo=off


    Maine ma duc sa vad aceasta masina :http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...ariant1.modelId=9&pageNumber=1&akamai-feo=off

    Pe o parte scrie ca e multitronic cutia dar mai jos in descrieri ca e DSG. Ce as putea verifica la prima proba la cutie ca sa vad daca este ok ? Multumesc. O zi buna
     
  3. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Pe platforma B7 nu s-a montat DSG. Au fost montate doar multitronic la cele care sunt fwd si tiptronic la cele cu guattro.
    Foarte bine accesorizata mi se pare prima din ultimul tau post.
    Daca tot nu platesti taxa, cred ca mai bine alegi un 2.0t -ai mai multa putere la cam acelasi consum.
    Referitor la cutie poti sa faci o diagnoza pe cutie cu vcds si din ce am mai citit ar tb sa mergi cu ea pe modul manual si sa observi daca schimba lin vitezele, fara smucituri si ezitari.
    Multitronicul este mai mult pentru confort si consum, nu se descurca prea bine la condusul sportiv si iti da feelingul de masina lenesa.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La ultima cutia este multitronic si nu are nici padele la volan ca sa se schimbe vitezele ca la DSG. Este o greseala in anunt aceasta optiune.
    Pretul este mare pentru aceasta masina dupa mine, dar avand un numar mic de kilometri poate fi un avantaj. Cutia cand schimba vitezele, nu trebuie sa iti dai seama. Fie ca urca sau scade o treapta nu trebuie sa smuceasca, atunci cutia estre OK. Verifica daca a facut schimbul de ulei la cutie.
    Masinile alese de tine, cu o vechime de 10 ani si cu 1-130.000km, dupa mine sunt suspecte de ceva probleme. Alege atent !

    Citeste despre motoarele TFSI despre problemele legate la consumul de ulei !!!
     
    Ultima editare: 26 Mai 2016
  5. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Pe platforma B7 nu au fost probleme legate de consumul de ulei din cauza segmentilor si a pistoanelor. La B7 consumul de ulei se datoreaza in special valvei Pcv carese poate schimba cu cea revizuita si are un pret modic, sau se poate monta PCV delete si scapi definitiv de problema.
    Pe B7 problema mare a tfsi-urilor a fost axa cu came de admisie, tachetul si pompa de inalte- piesele originale costand in Romania cam 2600-3000 de lei
     
  6. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
  7. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Prima este mai dotata( RNSE si xenon) si pe deasupra are quattro si implicit cutia tiptronic. Eu zic ca merita vazuta si verificat istoricul
     
  8. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Va salut! Am pus ochii pe masina asta:
    https://www.olx.ro/oferta/vand-audi-a4-1-8t-quattro-ID75M6S.html
    ...dar nu stiu de cea am o vaga impresie ca e de mult la vanzare...poate imi comfima vreun coleg din Timisoara. Si daca are cineva auto similar (1.8T / 163CP + Quattro) cam ce valoare noxe are trecuta in carte, imi trebuie pentru ai calcula taxa. Multumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste in topicul dedicat pentru ca este trecuta acolo valoarea noxei. Bafta
     
  10. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Sta binisor la dotari masina aia, dar n-are absolut nimic S-Line pe ea. Eu de la oameni de genul "S-line M-packet GTI FULL DE FULL" nu as cumpara niciodata.
     
  11. Marius_F 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4, 2.5TDI, 10/2003
    Salutare la toti!

    Intentionez sa cumpar o masina pentru oras si m-ar interesa ce parere aveti despre un Audi A4 B7 2.0 benzina (ALT, 131 cp), CV multitronic 7+1. Ma intereseaza urmatoarele aspecte :

    1. Motorul ALT pus pe B7, are aceleasi prb ca cel de pe B6? Consum mare de ulei si probleme cu pompa de ulei?
    2. Multitronicul pus pe B7, este mai fiabil decat cel de pe B6? A creeat probleme speciale?
    3. Are cineva o masina in configuratia asta ca sa imi spuna la ce consum sa ma astept in oras? Masina o sa fie folosita si in afara, dar intr-o pondere mai mica.
    4. Este de dorit sa imi cumpar un B7 in combinatie cu 1.8T? Precizez ca am deja o masina diesel puternica, iar B7-le v-a fi folosit preponderent in oras, de sotie.
    5. Merita o astfel de masina? Am gasit ceva pe net folosit de o femeie, cica ar avea 95.000 KM reali si din poze arata ca fiind foarte bine intretinuta (2005, 95.000KM, pret 7100 euro)

    Va multumesc!
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti-ai ales cea mai proasta combinatie de motor si cutie. Nu s-a rezolvat nimic fata de A4 B6. Cauta manuala si alt motor benzina.
     
  13. Marius_F 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4, 2.5TDI, 10/2003
    Motorul 1.6, 102 cp, cum este? Merita sau trage foarte greu si consuma mult? Am o cunostinta care are motorul 1.8T si se cam plange de consum, si este vorba de o Ocativa, deci o masina sensibil mai usoara....
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Lesinat dar fara probleme. Consumul, este de peste 11 % in oras dar nu o sa ai in veci alte probleme cu el. Eu personal mi-as lua acest motor pe o a doua masina de oras. Bafta.
     
  15. Marius_F 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4, 2.5TDI, 10/2003
    Multumesc mult pt sugestie! Asta a fost prima optiune dar m-am gandit si razgadit de 100 de ori.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa cum iti spun eu ca stiu bine ce zic si mi-au trecut prin mana zeci de modele de Audi fiecare cu problemele ei. Bafta.
     
  17. Iulian Bucei

    Iulian Bucei 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A3 8P 2009 facelift 1.8 TFSI 160 CP
    apokalypsm apreciază asta.
  18. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Salut,

    Pretul mi se pare dubios de mic- ar fi interesant de stiut daca are sau nu taxa achitata.
    Descrierea este foarte saraca- nu cred ca proprietarul a scris anuntul. Niciun detaliu in ce priveste mentenanta masinii- totusi e o masina second, cu o varsta considerabila- ar fi interesant sa stii ce consumabile a schimbat.
    Pozele sunt putine- poti sa il suni si sa ii ceri mai multe poze, detaliate. Eu cand mi-am luat masina am triat vanzatorii inca din anunt- apoi la telefon. Eu as da slabe sanse sa fie un om cumsecade la capatul celalalt "al firului". Incearca totusi, sa nu iti para rau. Documenteaza-te cu privire la motorul asta aici si intreaba-l daca a schimbat piesele care iti dau batai de cap (tachetul pompei, axa cu came cu codul nou..etc). Daca nu stie despre ce e vorba sau nu sunt schimbate- trebuie sa te astepti la cheltuieli considerabile.
    Lipsesc spalatoarele de faruri- intreaba-l daca e retrofit incomplet sau daca a schimbat bara cu una fara spalatoare- cere-i VIN-ul si vezi de a venit din fabrica cu dotarea asta.
    Succes.

    P.S. Tin sa cred ca e samsar. Sa scrii de 7% in anunt, inseamna sa fii...un om care imbraca o minciuna in haine frumoase. Nu zic- am scos si eu 6.7% cu CC si fara depasiri. Dar ca sa mergi decent cu un 2.0 TFSI, iti ia 8-9 in afara. Si in oras sa te astepti la 13- trafic lejer si 16-17++ in cozi.
     
    Ultima editare: 24 Oct 2016
  19. Dublin 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6
    Ce pot sa zic sigur este ca masina este de foarte multa vreme la vanzare, minim 6 luni.
    De asemenea uzura din interior (scaune si volan) nu este uzura de masina cu doar 100 de mii de km :)
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca "Romanian Dream" inca persista.
    Masini de peste 10 ani si cu 100.000 km in bord la preturi de un B6 corect.

    Multa bafta in cautari !
     

Distribuie pagina asta