1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai dreptate, in Romania ai putine ocazii sa folosesti masina macar la 70-80% din ce poate cu adevarat.
    Problema este ca multi sunt mai impacati stiind ca au rezerva aia de putere la care pot sa apeleze in orice moment.
    O alta problema ce are greutate in balanta 3.0 vs 2.0 este direct motorizarea, 3.0 fiind din 2004 pana in prezent mai fiabil si cu mai putine "gafe de fabricatie" decat 2.0. Fiecare are minusuri/plusuri, nu contest.
    Eu as lua oricand un 2.0 daca ar fi V6. :)
     
    NonoGe și sel apreciază asta.
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pe mine ma bate gandul la un 2.0tdi quattro , motivul ar fi ca acum cu 165Kw (224cv) platesc in Italia taxa de proprietate 561 de euro pe an. Cu un 2.0 se micsoareaza drastic aceasta taxa, chiar si la asigurarea RCA.
     
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Asa este....in general motoarele in 6 cilindri sunt mult mai bine echilibrate si mult mai fiabile si chiar mai silentioase . Dar in orase este crunt cu motor de 3 litri, mi se pare chinuit rau motorul la mers cu viteze ff mici sau barba la bara.....efectiv e cam bataie de joc. Sa tii o astfel de masina pentru deplasarile la drumuri lungi nu stiu cat justifica pentru ca o data e cheltuiala mare sa tii 2 masini dar cel mai grav e altceva: o masina care sta in garaj mult va face probleme mai multe si mai grave decat o masina similara care merge zilnic, chiar si pe distante scurte. Raportat la unitate de timp, evident.
     
  4. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Intr-o societate ideală, dacă mergi doar prin oraș, nu îți cumperi Audi A6, cu 5 locuri, mare, cu care te strecori mai greu prin trafic. Nu, într-o societate ideală îți cumperi o mașinuță de oraș A1/A3 sau alte mașini de la mărci concurente, eventual coupe, deoarece, în oraș, în cea mai mare din timp, circulă O SINGURĂ PERSOANĂ, deci nu ai nevoie de ditamai limuzina. Revenind la motoare, A6 este o limuzină de clasă medie, din clasa premium, căreia îi stă cel mai bine cu un motor potent, pe măsură și anume 3.0TDI/TFSI sau mai mare. 2.0TDI este un motor bunicel, reușit, dar căruia îi stă bine pe A3, A4, sau Golf, dar în niciun caz pe A5 care se vrea o mașină sport(ish) sau pe A6 care se vrea o limuzină premium. Dacă ai toată ziua treabă numai prin oraș iți iei mașina de oraș, dacă ai treabă prin afară, îți iei mașina mai mare.
     
    tomel196 apreciază asta.
  5. Benilika 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2013
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A3 2.0 TFSI 200++HP an 2005 cod motor AXX
  6. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    E o masina corecta, dar pretul afisat e fara tva.
     
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    @Mitiy , tu vorbesti de societatea ideala.......dar e aplicabil acest concept ???? Cine ar da +70.000 pe o masina cu care sa mearga la drumuri lungi? Dar tine cont de faptul ca cine dispune de acesti bani la drumurile fff lungi prefera sa mearga cu avionul. (tu de exemplu, daca ai de mers la Bucuresti, preferi sa petreci 7 ore in masina, in trafic, sau sa iei avionul de la Iasi/Suceava la Bucuresti cu 150 lei ?) In conditiile astea cand te mai bucuri de jucaria de +70.000 ?

    Eu zic sa fim realisti. OK, 2 masini! Una pentru oras, micuta, agila...si una pentru drumurile lungi ! Si, o masinuta mica nu e un capat de tara, cumva si-ar permite multi....dar, oare A6 in speta, nu s-ar strica de statul in garaj ? Pentru ca ar sta mult si bine in garaj, nescos la strada. Cine isi cumpara o a doua masinuta, mica, de oras, o cumpara pentru ca merge fff mult prin oras, prin urmare nu are timp sa circule si in afara, cu limuzina...

    Raportat la prezentul nostru, eu vad ideal ca intr-o familie sa existe o masina mica , de oras, si una mare de mers la drum. Dar este imposibil, si absurd, sa ai 2 masini, pentru ca simultan nu le poti conduce pe ambele.

    Am dat rau in offtopic, spre sa ne ierte Cristi. Nu conteaza atat de mult nimic, cat timp cineva posteaza aici, se presupune ca intentioneaza sa isi cumpere aceasta masina. Banui ca fiecare isi are propriile rationamente in alegerea masinii, mai obiective sau mai subiective, dar le are. Si, as sublinia, CINE E IN MASURA SA II JUDECE ?
     
    marianu apreciază asta.
  8. HPHPHPHP 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    -
    Salutare! Doresc sa cumpar in viitorul apropriat un audi a6 (an 2013) 2.0 tdi 177 cp SH 130k-150k km. Intrebarile mele sunt urmatoarele:
    *Cat costa un schimb de ulei + filtre
    *Cat costa un schimb de distributie + manopera
    *Cat costa asigurarea , rovinieta , etc
    Vreau sa stiu cat costa sa intretii practic aceasta masina ( cauciucuri iarna/vara ....)
    Tot ce tine de aceste aspecte.
    Multumesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral acest topic pentru ca este interesul tau sa-ti pierzi timpul cu folos nu al nostru sa ne repetam inutil. Citeste integral aceasta arie cu toate topicurile din ea si nu numai.
     
  10. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    No offence, dar daca incepi sa socotesti cat costa schimbul de ulei, RCA gume si mai stiu eu ce....eventual si roviegneta.......mai bine iti cumperi Logan cu motorul ala suparat de 1 litru.
    Nu vreau sa te simti ofensat, dar nu cred ca A6 e pe masura ta. :(
     
    radu20, Ladislau și Cristi apreciază asta.
  11. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @dentimarius nu cred ca ai pus problema corect. Mie mi s-a parut ca persoana respectiva nu doreste decat sa aiba o proiectie a costurilor efective ale masinii, lucru care nu inseamna ca nu-si permite masina.
     
    bobalex18 și Azlat apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si tocmai, a intrebat degeaba.
    Rovinieta costa la fel ca la orice alt autoturism din categoria A6-lui.
    RCA-ul, degeaba primeste raspunsuri deoarece pretul RCA-ului este influentat de foarte multi factori (broker, firma, varsta, domiciliu, categorie/clasa precedenta, etc), deci nu are nici o relevanta.
    Pretul anvelopelor la fel, e influentat de mai multi factori. Vrei sa iti faca cineva o lista de preturi cu anvelope de la 16'' la 20'' cand Google-ul este plin de site-uri unde iti poti face o idee asupra pretului in functie de dimensiune ? Noi nu avem de unde sa ghicim pe cat vor fi jantele.

    Singurul lucru de luat in seama este pretul reviziei (filtre+ulei) si al distributiei, aici pot sa ii raspunda colegii cu A6 4G 2.0 TDI care au facut schimbul atat cu piese aftermarket cat si la reprezentanta, sa isi faca o idee asupra pretului.
     
    cristea, stefan550 și radu20 apreciază asta.
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Stiu eu ce sa zic? Nu a precizat daca doreste preturi de reprezentanta sau in regie proprie. Iar, in al doilea rand, pretul unui ulei bun este acelasi pentru toate masinile, la motoare de 2 litri cam la orice masina intra undeva in jur de 4.5 litri iar la motoarele de 3 litri cam 6.5. Pretul filtrelor de producator variaza fff putin de la o masina la alta, RCA variaza cel mai mult in functie de proprietar(varsta, sex, vechime la permis, antecedente, etc) .
    La distributie si reviziile la cutia automata. Dar, distributia se face la 200.000 km iar revizia la cutie la 60.000 km.
    Intrebarea legata de costurile pentru revizii mi se pare aiurea si fara nici un rost. Costul reviziei nu variaza de la marca la marca decat prea putin (stiu eu, poate un 20% ) insa variaza foarte mult de consumabile pui.....un ulei bun costa mai mult, un filtru bun costa mai mult, o placuta de frana mai buna costa mai mult...... de aici provin marile diferente de pret intre revizii.....
    Plus ca e foarte subiectiv. Ma intreaba pe mine cat a costat revizia: 1200 lei, ulei de 60 lei/litru, filtre pe original, placute de frana fata si spate ATE, si inca vreo 300 lei pentru cele 2 termostate pe Behr.
    Daca intreaba pe X care nu e interesat de masina ci doar sa se invarta roata, aceeasi revizie poate costa jumatate din pret. Deci, despre ce vorbim ? Sa nu mai spun ca preturile pentru absolut tot le gaseste pe net si isi poate face singur o parere, reala, in functie de preferinte pentru producatori...
    Sau legat de anvelope...sa nu mai spun......una ca e preferinta pentru marimea gumei. La roti de 17 pe net se gasesc gume noname de la 250 lei si pana la X brand cu pretentii care costa 900 lei. Iar intreb...despre ce fel de costuri vorbim ????

    Parerea mea e ca inainte de a intreba costurile pentru revizii, ar fi trebuit sa intrebe cat costa pompa de ulei, daca ia un cod de motor dintre cele cu probleme, pompa de inalte, sau mai stiu eu ce am citit pe forum ca e cu "potential de duca" dupa 200.000 km. parerea mea e ca aceste probleme costa cel putin dublu decat o distributie(facuta la reprezentanta) sau o revizie la cutia automata)tot in reprezentanta facuta)...

    Dar, ca sa ii dau preturile pe care le-am primit zilele trecute de la reprezentanta: revizia la cutie costa unde in jur de 1800 lei(din care se scade voucherul ce il primesc in urma chemarii de service pt noxe). Dupa aceasta revizie primesc un voucher de 30% la piese originale pe care l-as putea folosi pentru achizitia setului pentru distributie.
     
    stefan550 apreciază asta.
  14. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @dentimarius cred ca postul tau ar trebui pus pe prima pagina a topicului, sau marcat intr-un fel ca important, ai descris foarte bine nu numai unele probleme care sunt foarte costisitoare dar ai dat si niste exemple foarte bune despre diverse operatiuni de intretinere. Mie, personal, nu mi se par prea mari costurile respective, poate doar ca la revizia la cutia de viteze a facut un prieten service-ul unui B8.5, multitronic, cu 1602 lei si i-au mai facut o reducere substantiala la distributie in urma campaniei software legata de emisii.
     
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Din ce am discutat cu cei de la reprezentanta din Iasi, in urma scandalului cu emisiile, la prima intrare in service se face update-ul de soft al motorului, si cica voi primi un voucher in valoare de 250 lei fara TVA, valoare ce se va scadea din cei 1800 lei cat ar costa revizia la cutie. Dupa revizia la cutie imi vor da inca un voucher de 30% la piese originale, pe care l-as putea folosi la revizia distributiei.

    Mai am vreo 7000 km pana la intrarea in service. Am sa revin cu cifre concrete, daca ajuta pe cineva. Eu, din pc meu de vedere, nu e costisitoare intretinerea....dar fiecare isi evalueaza altfel resursele. Cum am spus, nu cred ca o fi mai scump decat cu maxim, maxim 20% , si asta cu filtrele originale.....
     
    stefan550 apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exista topic dedicat despre actualizarea software in privinta emisiilor false de Co2. Va rog sa nu mai aducem asta ca si subiect de discutie aici in acest topic. Multumesc pentru intelegere.
     
  17. Ladislau 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Astra, 1.6 16v, 2001
    Domnilor, am cautat prin forum dar nu am vazut nicunde mai nimic despre un A6 2.0 TFSI.
    Sunt chiar asa de proaste de se fereste lumea de ele?
    Intreb ca pana acuma o saptamana eram asa de ocupat sa imi justific costurile (Casco si Impozit) unui 3.0 TDI ca am uitat complet de DPF. :banghead:
    Masina urmand a fi folosita in regim de drumuri scurte si eventual un drum de 100-200 KM pe luna (plus cele 2 concedii obligatorii pe an de cate ~2000KM fiecare)
    am realizat ca pot sa imi iau gandul de la TDI.
    Am gasit pe mobile masina asta: http://suchen.mobile.de/auto-insera...a-sitzhe-neuss/237227154.html?action=parkItem
    Pareri? Ceva probleme cunoscute cu TFSI? eventual un posesor de TFSI sa imi dea un mesaj sa il mai interoghez un pic :)
    Mersi
     
  18. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu vreau sa ma bag in decizia ta, dar pentru drumuri scurte si un drum de 150 km /luna cred ca A6 e o masina cam nepotrivita. Vorbeai de motor 3.0 ? Dar ce sa faci cu el? Motorul ala e de mers, nu de stat in trafic bara la bara sau la semafoare...
    La mers bara la bara si semafoare nici 2.0 TDI nu are loc. Il vei omora "cu zile"...

    Un motor benzina e cel mai potrivit la deplasari mici, in oras. Dar un motor pe benzina, pe o masina asa mare te duce la niste costuri de deplasare nejustificate. Daca te plimbi cu taxi prin oras, iar o data pe luna inchiriezi o masina cu 30 euro cred ca iesi mult mai bine. nu mai spun ca o masina asa mare la oras te si incurca cu parcarile, pe strazile inguste unde toti isi inghesuie efectiv masinile.

    Dupa mine A6 nu e masina de oras. Si eu merg prin oras cu masina, dimineata spre job, seara spre casa, rar se intampla sa trebuiasca sa ies peste zi. Dar in weekenduri merg...si merg...
    Daca imi permiti....la oras...nu zic chiar de A1, dar un A3 cred ca e compromisul ideal pt mersul in oras si o data pe luna un drum mai lung. Spun asta pentru ca sotia are A3 si l-am incercat si la oras, si la drumuri lungi de 500 km.
     
  19. Ladislau 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Astra, 1.6 16v, 2001
    Stiu ce zici si e si foarte logic masina fiind mare costurile sunt pe masura.
    Din pacate masina mi-a cazut cu tronc de acuma 1 an cand am vazut-o intr-un showroom de masini second si nu pot alege alta, inima vrea si creierul poate sa se duca la plimbare.
    Cred ca poza asta mi se cam potriveste: http://thumbpress.com/wp-content/uploads/2014/04/cool-body-holding-chains-brain-heart1.jpg :wacko:
    Este si o zicala engelzeasca: If you don't look back at your car after you park it, you've bought the wrong car!

    Momentan parciul meu consuma 12L la 100KM, cat poate fi la A6 12-13/100. Nu m-am uitat pana acuma la consum si nici nu o sa ma uit momentan.
    Logic, iau in calcul costurile unui motor mai mare VS. unu mic dar nu ma blochez in consumul de benzina.
    Si la cat de putin apuc sa conduc zilele astea as vrea macar sa conduc ceva ce imi place.
    Problema cu parcarea nu o am nici acasa nici la firma, iar in oras nu cred ca am intalnit situatii pana acuma cu masinile actuale sa nu incap decat la mm.

    Noi avem deja o masina mai mica un CUV (a sotiei) si Audi ar fi cea care pe langa mine o s-a folosim la concedii si la deplasari in weekend`uri.
    Am facut deja 2 concedii cu a mica si m-am saturat sa joc Tetris cu 3 geamantane ca sa inchid portbagajul.
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    :))))
    Da......daca iti asumi tot ce ai scris mai sus ce sa zic.....go for it. Daca ti-a ramas gandul la masina asta de un an de zile, probabil orice altceva ai lua vei regreta si gandul iti va fi tot la C7. Caut-o si cu ceva dotari....navi cu touch eventual si cu slot pt SIM(nu am, dar din ce am citit ar ajuta mult), ACC-ul mie imi e foarte util, si Lane assist-ul. Side assist-ul e relativ, night vision, pre sens-ul care de vreo 2 ori m-a facut sa dau cu capul aproape de volan. :) Farurile cu led, din ce am citit Matrix sunt super ok, dar led-ul simplu cica ar lumina ceva mai slab decat xenonul. Dar, daca iei xenon, cauta pe cel adaptiv. Clima cu 3 zone daca ai nevoie, ventilare in scaune daca ai nevoie, volan incalzit, etc.

    Sa ceri seria de sasiu, si vorbeste cu cineva de la un service sa o verifice nitel, sa iti faci o idee de istoricul masinii. La benzinare nu cred ca se pune problema de km dati inapoi pentru ca neamtul care merge foarte, foarte mult isi cumpara diesel din start. Benzinarele de regula sunt pentru oameni care circula preponderent pe distante scurte, si masinile respective nu aduna multi km. Second deja sunt mai ieftine ... nu prea justifica nici costurile legate de dat km inapoi.
    Oricum, daca vrei masina din Germania, cred ca cel mai bine mergi acolo, stai 2-3 zile, si imediat ce apare ceva nou mergi, vezi, vb la o reprezentanta in tara sa iti povesteasca pe scurt istoricul masnii, si o si cumperi daca e ok.
    De altfel poti incerca la Autoexpo si la Autohus. Au mai multe masini pe stoc, ai de unde alege. Preturile sunt sensibil mai mari, dar sunt masini verificate, si ai si o garantie.
     

Distribuie pagina asta