1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Cele 2 sunt similare prin prisma dotarilor, insa sunt diferite in rest.....272hp vs competition si 60k km vs noua. E clar ca daca iti permiti, cea noua merita mai mult, si acum se fac discount-uri la FL pentru ca va aparea model nou.
    Una e sa dai 100k si peste 3-4 ani sa o dai cu 30-40k si alta e sa dai 60k si peste 3-4 ani sa o dai cu 30-40k...

    Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk
     
    Cata_ADC și bobalex18 apreciază asta.
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    E mult pentru mine sa dau 70k euro pe o masina, am adus-o in discutie pentru a avea cumva o comparatie. Astept curios pretul celei din 2014. Oricum ar fi revin cu detalii cand aflu exact. Intrebarea initiala era de fapt ce fel de probleme pot aparea la 3.0 TDI de 272 CP. Cutia am inteles cum sta treaba cu mecatronica.... :)))

    In final a venit si emailul cu pretul..... 50.000 fara TVA. :)))))))
    Din punctul lui de vedere il inteleg, a dat pe masina acum 3 ani 110.000, dar preturile acum sunt reduse ff mult pentru ca anul viitor apare modelul nou.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Aug 2017
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @dentimarius nu inteleg mentalitatea ca dati ban la stat , de parca oricum nu ii dam prin multe altele ... Nu se imbogateste nimeni cu impozitul nostru stati linistiti va asigur eu ca placerea de a conduce un motor mare e mai importanta decat consumul mic sau altele al unui 2.0. Mie imi pare rau ca exagereaza cu tot ce depaseste 3 litrii acolo mi se par si mie bani foarte multi la un 4.2 spre exemplu :)
    ( si ca o paranteza un telefon mobil nou si bun depaseste acum de 2 ori un impozit al unui 3.0 , sunt convins ca nu il tinem mai mult de 1 an asa ca stati fara griji banii sunt facuti sa circule )

    50.000 fara TVA este pret de RS6
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...umber=1&scopeId=C&action=eyeCatcher&fnai=prev

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...trationDate=2012-01-01&pageNumber=1&scopeId=C


    wtf trebuie sa fi realist atunci cand o vinzi insa nu cel ce cere e problema stim noi vorba mai degraba .... care da :)

    Drumuri bune
     
    Hbogdy, Benilika, Cipi1982 și încă o persoană apreciază asta.
  4. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Mare atentie la masinile din Arges! Eu am cautat vreo 3 luni a6. Am cautat zilnic, Germania, Belgia, Olanda! Va spun din experienta ca nu exista a6 C7 la 15k euro, asa cum vedeam pe Autotivt sau Olx. Exceptie fac cele cu peste 300k km! In Olanda mi se pare cea mai scumpa piata.
     
    Benilika apreciază asta.
  5. Andor Iulian 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Locație:
    Negrești
    Masina:
    Audi A6, 2litri TDI, 2011
    Eu am mașina luată din Pitești... Un preț de 15k euro cu 210 k km la bord din 2011. Istoric service verificat la reprezentanță. Mașina e super ok până acum, am schimbat distribuția și urmează schimbul de ulei. Ca dotări: suspensie, scaune și volan sport din fabrică, lumini ambientale, trapă, cameră spate, climatronic pe 4 zone, xenon, deschidere portbagaj automat și din cheie. Persoana de la care am cumpărat mi s-a părut foarte ok. Aduce mașini din buy back Germania, dotate și de la 10k euro în sus.
     
  6. adiCiobanu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 C7 Multitronic, 2.0 TDI, CGLC, 2013
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Verifica istoricul de service sa aiba reviziile facute la timp. Pretul pare corect in raport cu masina.
     
  8. Timeless

    Timeless 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGCL 2013
    Buna ziua,

    Weltauto, prin Aviamotors, are ceva care m-ar cam tenta:

    http://www.aviamotors.ro/welt/detalii/2250

    Dotarile sunt peste medie, ACC, line-assist, MMI 3G (cred), Bose, drive select, faruri full led (Matrix?), insa rulajul de 35.000 km/an ar indica ca a fost o masina de flota. Garantia este 1 an, cu fransiza de 60% la piese. Daca are istoric complet, inclusiv daca reviziile la cutie sunt realizate la timp, credeti ca ar merita? Intentionez sa o tin max 4 ani, 100.000 km.

    Multumesc!
     
  9. sandman

    sandman 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex: Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    nu e cam scumpa pentru 2013?
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Eu zic ca merita daca mai scoți ceva la pret deși e f greu cu ei.
    Nu crezi ca dacă mergi pe motorul de 3.0 sa te duci la un minim de 245cp?
    @sandman e scumpa in raport cu ce?
    Cu masinile samsarilor da insa raportat la dotări și faptul ca ai garanție...

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  11. Timeless

    Timeless 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGCL 2013
    Este un quattro cu dotari substantiale, initial cred ca a fost peste 60.000 euro. Despre negociere, tinand seama de experientele trecute cu Aviamotors, cred ca as putea sa scot max. 700 euro.

    Insa Gica nehotaratu de mine sta se gandeasca daca peste 4 ani, cu 250.000 km la bord, pe masina asta o sa mai iau 10.000 euro.
     
  12. Hbogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6 3.0TDI 204cp Mutitronic 2012
    Eu zic ca nu e scumpa...ca sa iti faci o idee, a mea am cumparato anul trecut, la 158k km la acelasi pret, cu garantie un an (doar pe motor) si ceva mai slab dotata decat asta. Chiar de curiozitate am intrat sa vad cum mai merg preturile si intradevar scad de la an la an. Dar eu zic sa stai linistit ca daca o vei intretine cum trebuie iei mai mult de 10k peste 4 ani. Si inca ceva. Eu zic ca exemplarul asta nu are cum sa fi fost doar 60k nou. A mea, dupa discuti cu cei de la porche inainte sa o cumpar miau spus ca a fost 80k de noua. Asta a fost cu siguranta mai mult pentru ca este destul de dotata.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cata_ADC, la treaba cu caluti lipsa m-am gandit si eu, dar am ajuns la concluzia ca daca nu vrei sa fi "regele soselelor", este benefic pentru cutie... si asa este destul de sensibila. In plus, mai putina compresie, mai multa rezistenta! Parerea mea personala.
    Are aproape aceasi putere ca un 2.0 tdi, dar nu are zecile de probleme.
     
    Aurel G apreciază asta.
  14. Timeless

    Timeless 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGCL 2013
    Mi li-as dori pe cel de 245 cp, insa nu este neaparat criteriul determinant. Teoretic, cel de 204 cp este cam cu o sec. mai rapid decat 2.0 si mai slab cam cu 1,5 sec. fata de 245 cp. Se misca ceva de genul:
     
  15. dragosalex

    dragosalex 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 (S-Line ) - 2.0 TDI
    Salutare. Exista posesori de A6 C7 cu motorul 2.8FSI? Ma intereseaza un consum real urban si extra-urban.


    Multumesc!
     
  16. Otel Andrei

    Otel Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Aiud
    Masina:
    Audi A6 C7
    buna ziua, as dori sa-mi achizitionez un Audi A6 C7 2013-2014 2.0 TDI, as dori sa stiu daca sunt ceva probleme cu acest motor si cu cutia de viteze, mentionez ca vreau neaparat cutie automata. Am tot citit pe forum si inca sunt indecis. La ce anume ar trebui sa fiu atent inainte sa o achizitionez? ex: cod motor,s-tronic, multitronic etc
     
    Ultima editare: 7 Sep 2017
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @MarianMaxx in Romania unde nivelul de prostie este ridicat la cote alarmante crede-mă ca zilnic ma întâlnesc pe drum cu fel de fel de specimene care nu doar ca au luat permisul la "Pitești" și nu au nici cea mai mica idee de condus dar combinați cu masini puternice sunt adevărate pericole sau bombe pe roti...
    Eu unul masina o folosesc la drumuri cu familia și prefer sa am sub mine o resursa de putere suficientă care sa ma scoată mereu din orice situație, cuplul mai ales nu neapărat caii putere cu top speed... Nu de multe ori am pățit sa intru în depășire și sa accelereze, ori camionagii sa frâneze și sa încerce sa te lase fără loc de repliere plus multe alte situații pe care le eviți ușor cu o masina de fuga. Ori o masa de 2t cu un minim de 350cp nu mi se pare a fi ceva SF ci mai degrabă echilibrat

    Într-o alta tara civilizata unde ai autostrada și infrastructura poți circula doar cu cei 204 căluți, repet asta este punctul meu de vedere și cred ca am experienta acumulata suficient de mare.

    Sa nu crezi ca eu cu 750 Nm acum ma cred "regele șoselelor" și ii împing pe toți din fata; nu, am stilul propriu de mers, cunosc atât limitele mele cât și ale agregatului iar asta după mulți km atât on track cât și on road.

    Un 2.0 tdi nu e un motor slab insa pe o barca ca și A6 e depășit, el mai mult trage decat sa împingă...
    II vad rostul doar pt cei ce fac naveta in oras și au nevoie de consum și atât.

    @Timeless asta cu pretul e relativa nu contează cât a fost odată ci dotările ce te fac happy și nimic mai mult
    Vrei masina sa nu se devalorizeze... nu exista poate doar a lui Costi CMG :) sau ceva old de colecție

    @dragosalex este parca topic dedicat consumurilor

    @Otel Andrei ai cred n pagini aici cât și pe alte subiecte legat de fiabilitate, cutii și tot ceea ce te interesează
    Nu trebuie tu sa fi atent la ceva anume trebuie sa faci un test de achiziție (verificare bucși, suspensii, frâne, test motor etc) si bineînțeles sa ai mult noroc :)

    Succes

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Ultima editare: 7 Sep 2017
    Mitiy apreciază asta.
  18. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Nu mai judecati motorul de 2,0 dupa specificatiile vazute pe internet. Asa am facut si eu, dar in conditiile noastre de trafic, este nevoie de mai mult pe aceasta caroserie. Eu unul m-am pacalit, recunosc. Nu spun ca e lenta, dar cu tine se tine si un Megane sau Logan 1,5 dci, depasire sau alte situatii. 3.0 e ideal pentru caroserie, dar cum am mai spus cel de 204 cai nu isi are rostul, minim 245 sau varianta bi-turbo. Impozitul e acelasi!
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  19. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Am condus toate variantele in afara de biturbo si am ales-o pe cea mai dotata, 2.0 190 stronic. Vreau sa vad si eu megane-ul sau loganul ala cu 1.5 dci care se tine dupa mine in depasiri sau alte situatii cu masina incarcata, chiar si la mers lejer pe autostrada unde in treapta 7 la 2000 rotatii am fix 160km/h unde dci-ul ala daca il calci nu mai are vlaga in el. Intradevar un motor mare e tot timpul mai bun insa depinde si cu ce puteri esti obisnuit, normal ca daca vii de pe un a4 cu 177 cai, un a6 cu aceasi putere ti se va parea lent insa daca ai avut pana in 140 cai va fi ok. Iar legat de consum pentru ca e si ala un criteriu pentru unii, la 2 a6 facut full in acelasi loc si parcurs acelasi traseu una dupa alta, cand cel de 3.0 204 cerea motorina, al meu 2.0 190.mai avea vreo 300km+ range. Mers destul de tare cu multe depasiri.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iar o dam in versus si iar sterg mesaje. V-am mai spus: nu mai faceti comparatii intre motorizari ca sterg mesajele fara explicatii. Fiecare alege cum vrea el motorizarea fara sa puna intrebari si cei care spun ca un motor de 2.0 litri montat pe A6 este mic / subdimensionat ca si capacitate, bat campii cu gratie. Puteti sa va suparati pana nu mai puteti pentru acest mesaj. Incheiem aici fara alte comentarii. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta