1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Partial aveți dreptate doar că, nici neamțul nu mai e neamț.
    Cum spuneam mai sus, atâta timp cât reviziile sunt făcute la timp intr-un service autorizat VW, sau dealer, nu am nici o problemă că a fost mașină de flotă dacă dpdv tehnic mașina se prezinta bine.
    Micile defecte de detailing se rezolvă ușor.
     
  2. Rainman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 C7 2.0 TDI 2014 CNHA
    Salutare! Am vazut multe anunturi cu modele A6 2.0 TDI Ultra 190CP 2014, descrise ca avand cutie S-Tronic, dar la care maneta schimbatorului este tot cea veche (cu buton lateral), folosita pentru cutia Multitronic. A existat intr-adevar in 2014 un interval de tranzitie in care s-a pus cutia S-Tronic pe masina dar s-a lasat maneta veche de la multitronic? Daca da, cum iti poti da seama ca vanzatorul nu te abureste cand spune ca masina are S-Tronic, desi are maneta de Multitronic?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Maneta nu inseamna nimic. Toate automatele(tiptronic, multitronic si s-tronic) au acelaşi tip de maneta.Pe modelul ultra facelift a fost schimbat. Exista ultra din 2014-2015 cu maneta veche, farurile/stopurile vechi, dar motorul este cel nou, de 190CP si cutia S-tronic pe tractiune fata.
    Si da, A6 2.0 TDI Ultra 190CP 2014, are s-tronic. Exact cum este masina mea.
     
    borsy apreciază asta.
  4. Rainman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A6 C7 2.0 TDI 2014 CNHA
    Merci! Deci o grija in minus, daca modelul e 2014 Ultra 190CP, chiar si cu maneta veche, cutia e S-Tronic. :)
    De curiozitate, e specificat undeva in actele masini ce tip de cutie are? (daca toate automatele - pre-facelift - au acelasi tip de maneta).
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Este mentionat doar numarul de rapoarte dar in functie de codul cutiei se poate vedea exact cu ce model de cutie a echipat din fabrica constructorul, modelul respectiv.

    Nu intreba cum afli codul cutiei si cum se decodeaza, pe baza codului, modelul de cutie, pentru ca asta este scris pe forum de zeci de ori. Ti-am spus sa citesti forumul asta incet si cu rabdarea fara sa intrebi pentru ca tot ce vrei tu sa intrebi are raspuns deja pe forum.
     
  6. Wakko 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2017
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6
    salut guys, ce puteti sa imi ziceti de motorizarea urmatoare (urmeaza sa achizitionez o masina) Audi A6 avant 2012 , motor de
    2 995 cm3
    , Cutie automata multitronic 8+1 viteze, 205 cp , stiam ca sunt cu 245 cp sau ? E ok motorizarea aceea cu 205cp?

    Multumesc
     
  7. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Chiar vrei sa platesti taxe mari si sa ai motorul "castrat" si "minunatia" aia de cutie?
     
  8. Wakko 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2017
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6
    nu inteleg, am uitat sa zic ca nu " le am " cu motorizarile si cu Audi/

    poti fi mai explicit daca se poate?
    mersi
     
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Cu ce sa fiu mai explicit? Daca nu "le ai" cu Audi, pune-te la citit, ca nu avem noi de unde sa stim ce consideri tu ca fiind "ok". Eu n-as lua A6 3.0 TDI cu 205 cp, multitronic si tractiune fata. Mai bine 2.0 TDI manual. Nu e nici cal nici magar combinatia pe care vrei s-o iei tu.
     
  10. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Nu e cutia chiar de aruncat, mie chiar imi place stilul de mers cu o cutie CVT. Insa daca tot platesti taxe pentru un motor de 3.0 atunci e pacat sa nu ai un s-tronic si minim 245hp. Cel mai bine, inainte sa cumperi masina aia mergi si verifica si una cu S-tronic. Cum spunea iVladBogdan mai sus, decat cutie multitronic pe 3.0 mai bine iei una manuala sau chiar si multitronic cu 2.0, diferenta nu este mare .... insa taxele si asigurarea fac diferenta. Eu personal am avut o singura problema cu cutia multitronic si de fapt nu a fost o problema doar ca a durat un pic pana am invatat sa o folosesc, fiind invatat cu alte tipuri de cutii automate.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2017
  11. Wakko 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2017
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6
    dar diferenta mare intre ele care ar fi, doar ca are putin cai la capacitatea de 3000? e puturoasa la 205 cp? sau
    sunt problematice motoarele alea?
     
  12. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Cred ca sunt o groaza de masini de vanzare cu S-tronic sau Multitronic. Si degeaba iti spune cineva diferenta pentru ca fiecare asteapta ceva anume de la masina pe care vrea sa o cumpere. Este mult mai simplu sa iti alegi cateva masini pe care le poti vedea si cu care sa mergi. Sigur dupa 4-5 masini vazute vei ramane impresionat de una si de acolo nu mai ai decat sa platesti daca toate sunt ok cu masina. In mare diferenta dintre multitronic si S-tronic este ca S-tronic este o cutie mai sportiva. Mie personal nu imi plac "smuciturile" unei cutii s-tronic, pe cand multitronic merge foarte lin, nu se simte cand schimba treptele( fie ele si simulate), poate un pic in modul S. Daca vrei sa afli mai multe despre cele doua cutii automate ar trebui sa citesti tot topicul referitor la cutie automata a6 c7. Ai acolo o groaza de informatii care te vor ajuta sa intelegi cat de cat cum ar trebui sa functioneze o cutie automata si evident sa recunosti oarecum daca masina cu care mergi are probleme sau nu. Bafta multa.
     
    Wakko apreciază asta.
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Multitronic nu are trepte "reale" deci nu are ce schimba. Stronic nu are voie sa smuceasca, daca se simte ceva atunci are probleme. Schimbarile sunt rapide si line la stronic indiferent de modul in care este....doar e dublu ambreiaj si pentru asta e facuta.
    Wakko, depinde ce vrei? Tractiune fata sau quattro? Daca vrei doar tr fata, ceea ce zic colegii e ca nu prea merita 3.0 pentru 204 cai, poti lua 2.0 de 177 cai care cu soft ajunge sau trece de 200. Daca vrei quattro, atunci multitronic nu vei avea, doar stronic....si exista quattro si pe 204, si pe 245. Sau tiptronic pe biturbo 313 cai.
    Sau poate vrei elasticitatea unui 3.0 si atunci nu mai discutam de 2.0.
    Citeste topicul de cutii automate din aria a6 c7 sa vezi ce probleme pot aparea la aceste transmisii.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
    Wakko apreciază asta.
  14. Wakko 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2017
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6
    multumesc mult de tot, apreciez, chiar m-a ajutat mult sincer
     
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    La stronic se simt diferente cand schimba vitezele. Doar daca esti foarte atent cu dozarea acceleratiei nu se simt socuri cand schimba. Socuri......de fapt nu sunt socuri ci momente scurte de lipsa a tractiunii in care inertia isi spune cuvantul.
    CUm am spus, in fuctie de stiul de condus, se poate conduce si sa nu se simta absolut deloc, dar prea rar se intampla in condusul de zi cu zi. Mai ales in traficul de oras cand nu sunt putine momentele cand calculatorului cutiei nu "gandeste" solutiile cele mai potrivite..... Am condus o multime de cutii automate de toate felurile......la plecari mai sustinute si la multitronic se simte cand schimba pentru ca are cele 8 rapoarte prestabilite...
     
  16. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    la un S-tronic care merge ok nu se simt cum nici la cea clasica cu convertizor. Dar evident aici vorbim de masini care au deja o varsta si un rulaj, trebuie tinut cont de asta, e normal sa simti foarte putin si asta doar daca ai experienta cu cutiile automate, cineva care vine de pe o manuala si o masina inferioara nu va sesiza cand schimba treptele. Ca in timp dupa ce obisnuiesti cu masina vei sesiza poate momentul cand schimba treapta, si asta depinde de mai multi factori si nu e un semn ca e ceva in neregula cu cutia. Ideea este sa nu smuceasca si schimbul intre trepte sa fie cat mai lin, nu poti avea pretentia sa fie 100% perfect, nu este noua si de multe ori, mai ales la cea clasica, e posibil ca nici uleiul sa nu fi fost vreodata schimbat.
     
  17. R D

    R D 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 S-line Avant 2015 148hp
    Sant si eu in cautarea unui Audi si am dat in Germania de un A6 3.0 TDI quattro S-tronic din 2013 cu motorul de 2967 ccm, 180 kW si 330.000 km la bord.
    Dotari super: Automatic climate control, Lane Keeping Assist, Head-Up Display, TV, Multifunction steering wh.eel, Park distance control, Navigation system, Cruise control, Electric boot lid, Leather interior, Front seats with massage and ventilation, Electric windows, Air suspension, Audi MMI system, Auxiliary heating.
    Credeti ca merita 11000 EUR? Ma cam sperie numarul mare de km.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sigur e scris corect pretul de achizitie ?
     
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Poate are defecta cutia sau poate a avut accident. Mi se pare incredibil de mic pretul.
     
  20. R D

    R D 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 S-line Avant 2015 148hp
    Ok, mersi de raspunsurile prompte. Nu stiu de cutie si inca nu am incercat masina., pe mine numarul asta mare de km imi pune un semn de intrebare. Stiu ca e normal la ei dar nu vreau s-o iau si apoi sa incept sa bag bani in inlocuit piese/parti mari.
     

Distribuie pagina asta