1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achiziție A6 C7 Allroad Quattro

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C7 (2012 - prezent)' creată de Cata_ADC, 30 Oct 2016.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Încă sunt în tratative dacă sa merg pe Allroad ca masina de familie sau sa aleg alt brand
    Intre timp am găsit cele de mai jos
    Ce părere aveți și voi
    1)Vehicle offer: Audi A6 allroad 3,0 TDI,LED, Navi, Standheiz.Komforts
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227690003

    2)Vehicle offer: Audi A6 allroad quattro 3.0 TDI 313 PS LED-Leder-20 Z
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222382813

    Raportat la km, dotări și preț
    [emoji6]

    Dacă cunoașteți și alte oferte puteți sa le postați pentru dezbatere

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Ultima editare: 1 Feb 2018
  2. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Cata, no offence dar nu te înțeleg personal, vrei sa cumperi o mașină aproape similara cu ce ai avut tu si pe care ai vandut-o la 130000km cu alta care are acum cu 10-20000km in plus:think: Da, intr-adevar este un C7 allroad bi-tdi, faruri led dar...crezi ca merita? mai ales ca am înțeles ca vrei sa o tii 4-5 ani.
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Dar nici când am achiziționat A6 le nu a fost un criteriu major km parcurși
    Majoritatea celor de la vânzare cu preturi bune au undeva la peste 180.000 km din 2012 sau 2013...
    Important e sa o găsesc întreținută, km sa fie reali și sa aibe o parte din dotările ca cele de mai sus prezentate (spun o parte deoarece pe toate nu le vei găsi)

    Ești proprietar de A6 ști și tu cum sta piața, ai avut probleme și tu cat și eu și nu ne putem lua după câți km sunt afișați in bord. E loterie doar cumperi SH

    Singura ce are km mai putini insa este sub dotările celor de mai sus este aceasta

    Vehicle offer: Audi A6 allroad quattro 3.0 TDI BiTu Vollaus. Mwst. for 34950 EUR
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232863510

    Bineînțeles mai scumpă

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Ultima editare: 1 Feb 2018
    stefan550 apreciază asta.
  4. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Dintre primele doua as merge pe prima, mai putini km, interior foarte interesat plus scaunele cu reglaj electric.
    Daca vrei biTdi cred ca mai bine ar fi sa mergi pe ultima, nu este o diferența prea mare de preț însă masina este superba, interiorul este deosebit, personal, ma atrage foarte mult culoarea respectiva. Ai farurile full led, ai trapa panoramică (dotare la care poți face mai greu retrofit).
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Andrei exact acel interior l-am avut pe A6, identica culoarea, trimurile mai puțin trapa panoramica
    Da ideea unui bitdi e ok masina este greoaie și poate cu un soft de putere în plus se va misca mai bine decât cu cei 313 căluți standard.

    Ultima are cei mai putini km, insa as avea senzația ca este aceeași masina :)) privind-o din interior
    Legat de opțiuni doar farurile LED as spune sa fie must, cum spui tu restul se pot face ulterior retrofit

    Cea mai mare problema este legata de km. Ce are km f putini sunt slab dotate și marea majoritate cu motorizarea de 204 și 245
    Putere care raportata la masa mașinii este destul de mica
    Am găsit ceva interesant deși nu am văzut niciodată în realitate culoarea Dakota GreyMettalic
    Vehicle offer: Audi A6 Allroad LEDER NAVI BOSE SITZBELÜFTUNG KEYLESS for 31480 EUR
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=231858141

    Preț extrem de mic, dotări de baza nimic wow interiorul simplu si elegant. Ventilație și volan încălzit dotări ce nu am găsit la altele cu mult mai scumpe

    Cea mai mare problema este ca sunt răspândite pe întreaga Germanie, timpul este scurt ce îl am la dispoziție fiind un mare inconvenient

    Ideea este ca tot văzând și căutând , au ajuns sa îmi placa :)

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Ultima editare: 1 Feb 2018
  6. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Înțeleg perfect, alegerea unei masini potrivite este dificila, dar cred ca si masina aceasta din urma ar fi o alegere buna. Cred ca ventilația in scaune ar fi o alegere buna.
    Si eu am avut dilema mare pana am ales s4, am ținut neaparat sa am trapa, interior intr-un singur ton (mi-a plăcut cel negru si cusături albe) si am vrut cât mai putini km (am parcurs deja 17,000) culoare deschisă (alb a fost pe primul loc).
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    La mine e mai simplu, nu am preferințe de culoare (bine sa nu fie ceva cacaniu în dungi sau altele :))
    Am avut ACC ul și îl consider complet inutil, nu pot lasa o masina in care am familia sa meargă singura nici măcar cu LaneAssist
    NAVI e ok insa pentru muzica nu este obligatoriu sa fie cu sim
    Ventilația in scaune am mai avut-o și nu am utilizat-o ori e efect placebo ca ma durea spatele după ori chiar la Brașov nu ai nevoie atât de tare de ea
    Încălzirea în scaune da, e obligatoriu având piele.
    Ca tot am zis de piele as prefera Alcantara insa nu ma deranjează dacă nu va fi

    Cu km este dificil, nu poți avea masina foarte bine dotată și cu km putini pentru ca prețul urca mult apropiindu-se de un Allroad generație facelift slab dotat fără bitdi

    Niște mașini ce mi-au plăcut extrem de mult ar arata astfel
    [​IMG]

    [​IMG]

    Nu știu pe cat sunt jantele insa par a fi 21 sau 22 cel puțin. Offroad... poți sa uiți de el :)

    [​IMG]

    Asta mică are soft de putere ABT și jante ABT insa vine cu un preț pe măsură

    [​IMG][​IMG]

    Culoarea Dakota arata bine în poze nu știu în realitate

    [​IMG]

    Un facelift slăbuț dotat insa cu km multi la pret de pre facelift bine dotat și cu km putini...




    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Ultima editare: 1 Feb 2018
  8. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    M-am uitat ma devreme la prețuri, sunt foarte scumpe, ai dreptate cand spui ca e dificil sa găsești un Allroad dotat, cu rulaj mic si sa nu coste exagerat.
    Revenind la Căutare pot spune ca, personal, imi place cum arată Allroad pe culoarea Dakota, am admirat un exemplar live acum doi ani, mi-a plăcut enorm, avea faruri led si motorizare pe benzina, m-a impresionat. Tu ești foarte punctual la capitolul întreținere si cred ca la tine o masina culoarea asta ar arată mereu ca scoasă din cutie.
    Cu siguranța va apărea opțiunea potrivită pt tine, țin pumnii!
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mulțumesc @stefan550
    Nu am crezut vreodata ca ma voi uita după Avant. :)
    Excepție RS6 și RS4 pe care le consider atât practice cat și frumoase ținând cont de motorizăre și senzația oferită (aici includem și modelele S)

    Într-o alta ordine de idei am fost sa alerg un Allroad BiTdi exact cum îmi doream. Masina este foarte greoaie, ai senzația ca mergi cu o barca, nu te arunca inafara virajelor ( ca la SUV ) din cauza suspensiei pneumatice ce își face bine treaba minunat insa totuși e departe de senzația pe care o doream. Nu știu compromisul mi se pare mare.

    Motorizarea e ok, trage liniar insa cutia nu da senzația de putere ca pe fosta s-tronic în 7 trepte insa când arunci privirea în bord vezi cat de ușor ia viteza. Frânele standard sunt ok insa nimic special, e loc de mai bine

    Majoritatea au aproximativ 180.000 aceasta avea mai exact 186 se apropia de revizie majora, anvelope uzate, discuri la limita, dacă pun și o perna care poate sau nu sa cedeze investițiile sunt majore
    Am întâlnit pe anumite modele probleme la injectoare in jurul a 145.000 km, vad iar ca motorașul electronic al turbosuflantelor pica și el. Pe semne ca sunt și aici probleme de producător prin care toate trec.

    Nu știu de ce nu e termen la cutia 8 trepte( fiind tiptronic eu zic la fel ca la alti producatori lifetime o schimbi cu totul ), insa as înlocui indiferent de cati km sunt în bord imediat uleiul,dar asta este alta discuție.
    Lucru bun pe piața de Allroad este faptul ca sunt km reali și sunt puține mașini disponibile.

    Samsarii se feresc de astfel de vânzări, probabil clientela este mica, costurile eventualelor servisari sunt mari. Lucru ce este bine pentru cumpărători

    Nu avem niciun posesor în club sa își dea o părere practica asupra fiabilității pe termen lung testata.

    Încerc sa găsesc ceva cu km asemănători C7 Sedan insa sub nu găsesc, ceva apropiat destul de greu.
    Nu ma mai grăbesc, dacă va apărea ceva am sa iau dacă nu actuala înlocuitoare își face treaba cu brio :)


    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    stefan550 apreciază asta.
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Si pana la urma am găsit și eu înlocuitoarea. Astăzi am făcut alt test, km 124.800 an 2013 luna februarie și sper sa fie cu noroc pana la sfarsit.
    Roti de vară și de iarna cadou.
    Masina este adusa din Germania, un singur proprietar.
    Sunt obosit, ajuns parca la capătul puterilor și când credeam ca nu am noroc, am avut :)


    - in plus fata de ceea ce am cautat se numara sistemul ACC (complet inutil dupa parerea mea care sincer nu vad la ce ajuta pe drumurile noastre ) , motorizarea BiTdi restul sumt sa zic mici amănunte

    Dupa mai bine de 3 luni de cautari , studiu si verificari ( ca si rivale directe 535XD GranTourusmo si seria 3GT ) am decis sa nu mai paresesc cele 4 cerculete si sa iau family car ul la care ma uitam de foarte mult timp

    Sper sa imi incapa 2 carucioare si o tona de alte lucruri pe langa :))

    Am deja si lista cu ce va urma am sa detaliez mai multe aici :
    http://www.clubaudi.ro/threads/a6-allroad-c7-3-0-bitdi-bigfoot.46808/

    Multumesc tuturor pentru sfaturi și altele
     
    Ultima editare: 31 Iul 2018
    stefan550 și dentimarius apreciază asta.
  11. CookMon

    CookMon 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Passat 1.9 TDI 2006
    Salutare tuturor
    Nou pe forum, asa ca va rog sa scuzati erori, etc.
    Scurt pe doi: posesor de passat de ceva ani, ganduri de trecere la ceva mai premium, pitic pe creier cu un A6 Allroad. Dispus sa dau ceva banuti pe ea (si apoi pe CASCO, impozit, revizii la un service decent, etc).
    Masina va fi folosita de mine in principal in oras, dar tinem cont ca avem 3 copii si vom mai face si deplasari in afara. Ma gandesc s-o tin 5-7 ani.
    Am auzit (nu prea am gasit scris) ca masina e (foarte) fiabila, dar daca ti se strica suspensiile pneumatice, trebuie sa scoti o suma imensa din buzunar (ceva intre 3000 si 8000 euro, depinde de ce piese folosesti, etc). Si trebuie sa te astepti sa ti se strice pe la 100-130 mii km.
    Puteti confirma/contrazice chestia asta?
    Alte idei despre ce sa ma astept (in rau) la masina asta?
    Cum ziceam, as da pretul, reviziile, asigurarea, impozitul (plus tot ce inseamna o intretinere decenta la masina asta), dar n-as vrea sa ma trezesc ca scot si o gramada de bani din buzunar pentru chestii neprevazute. Adica, pitic pe creier cu gaura in buzunar aferenta, dar totusi sa nu imi iau o gaura fara fund.
    Ah, si sa nu uit, la masina asta ma uit in prezent: https://www.mobile.de/ro/Automobil/...S-tronic-AHK/vhc:car/pg:vipcar/241594094.html
    Multumesc frumos tuturor
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Hmm cine vorbește asa ceva le zice din cărți sau?

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  13. CookMon

    CookMon 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Passat 1.9 TDI 2006
    Salut. E un prieten care, din ce am vazut, se pricepe la masini. Nu lucreaza in bransa, e doar pasionat.
    Mi-a zis ca asta e problema la care trebuie sa te astepti, in rest masina ar fi super...
    Si, bineinteles, n-am gasit nimic scris ca sa ma duca in directia asta...
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dar nu ai intrebat prietenul, suspensia pneumatica se strica toata odata de costa 8000 euro ? Aici ma refer la cele 4 perne si compresor. Doar sa faci bungee-jumping cu masina sa strici toate pernele deodata.
    E un capat de tara daca te lasa o perna sau compresorul ?

    O perna noua OE la reprezentanta este in jur de 1000-1100 euro, second-hand o gasesti si cu 250 euro.
    Un compresor nou OE la fel, este in jur de 1000-1100 euro la reprezentanta sau 4-450 euro aftermarket Wabco (acelasi brand ca OE).
    Evident, poti luat aceleasi piese noi si originale la preturi mai mici, de pe net sau Germania.

    Chiar sunt sume astronomice pentru o masina de 35.000 euro ?
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @CookMon bun am inteles
    Haide sa le luam in ordine
    Inainte de orice ai stabilit un buget , ce doresti ca si optiuni ai nevoie de ceva anume sau ? Motoizarile sunt variate pe Allroad daca nu esti genul sportiv poti lua si altceva decat cea bi-turbo pe care eu ti-o recomand cu caldura fiind posesorul uneia

    masina de oras clar nu este - consumul raportat la gabarit pentru unii este este mare pt mine este DECENT ( 10-12 % pentru un motor dus in aproape 400 caluti chiar este putin )

    Masina este extrem de fiabila , suspensia difera mult fata de A6 Avant , alte brate , alte bucsi , alt sasiu nu difera doar protectile de aripi asa cum spun multi ... :)

    Daca se strica suspensiile ... o perna sa zic nu este un capat de lume cum spune si colegul mai sus. Toate nu vor pica , compresoarele sunt destul de fiabile

    Nici ghicitoarea MAFALDA nu poate spune cand se va strica ceva pentru ca ele merg in functie de regimul de mers . In oras sau pe strazile de la nemti nu vor pica nicium la 130.000 km

    Nu este o masina cu intretinere ieftina , repet este o limuzina si preturile in functie de reparatie pot sa te dea mai mult sau mai putin pe spate, depinde de norocul tau

    Masina pe care vrei sa o iei arata bine , dotarile sunt ok , personal nu sunt fan al culorii exterioare precum si a interiorului maro in special lemnul ala m-ar scoate din minti :aggressive:
     
  16. CookMon

    CookMon 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Passat 1.9 TDI 2006
    @audi66:
    Salut
    Clar, sumele nu sunt astronomice, mai ales ca, asa cum spui, nu te lovesc toate odata.
    Multumesc mult pentru raspuns, mi-ai luat o preocupare de pe creier.
    Nu comentez despre prieten :), tocmai de aia v-am intrebat pe voi, ca oameni care cunoasteti masina asta.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Omule, cumpara-ti linistit masina dorita. Daca te iei dupa gura lumii ajungi sa mergi cu bicicleta. :)
     
    jeezy, twr și bobalex18 apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ceva extrem de important: vezi cat bani ai in "buzunar" ca sa intretii masina care vrei sa o cumperi indiferent care este ea si nu sa intrebi, ulterior pe aici, de unde cumperi "piese noi de la gunoi" adica piese SH sau cat de proasta este marca Audi. Ai destule informatii pe forum despre motorul montat pe masina asta si sunt destui colegi care au masini cu acest tip de motor. Restul, asa cum ti-au spus si colegii anterior, sunt povesti.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  19. CookMon

    CookMon 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Passat 1.9 TDI 2006
    @Cata_ADC:
    Merci frumos de raspuns. Pe rand:
    - mi-am facut un buget maximal si o lista de optiuni si ce v-am pus se incadreaza destul de bine in ce mi-am propus
    - o sa iau masina cu acel program Audi Gebrauchtwagen plus - platesc mai mult, dar am garantia ca e printr-un program autorizat de garantie al Audi, etc
    - la motor pot sa inchid ochii - ma astept ca 204 CP sa fie mai puturoasa - dar nu sunt genul sportiv. Iar daca imi descopar acum o latura sportiva, prietenul respectiv :) mi-a zis de o firma (imi scapa numele) care face un fel de resoftare (phase 1) si mai pune niste putere - dar cu asta o sa va deranjez la momentul potrivit daca e cazul :) (si numai dupa ce masina iese din garantia de la Audi)
    - stiu ca nu e de oras si mi-am cam asumat asta. Intre noi fie vorba, ar fi cam de rahat sa imi asum masina asta cu costurile aferente si sa ma uit la consum.
    - merci mult de tot ca mi-ai confirmat ca masina este extrem de fiabila
    - aceleasi multumiri si pentru confirmarile legate de perne/compresor
    - imi asum si intretinerea care nu va fi ieftina - dar o viata avem :). Probabil o sa fac prima revizie la reprezentanta si dupa ce expira garantia o sa va cer sfatul
    - daca nu e alba sau vreo culoare tipatoare, este ok pentru mine. Ca si chestie de interior, o sa-ti zic ca mie mi-a placut tare de tot :). Chestie de gust.

    Multumesc mult de tot tuturor pentru raspunsuri, mi-ati luat pietre de pe inima. O sa merg inainte cu achizitia (acesteia sau uneia similare).

    Asa o sa fac :)

    Cristi
    Salut
    Merci de sfat. Stiu ca trec in alta liga cu costurile de toate felurile, dar mi-am asumat asta. Cel mai important, si sotia e de acord cu achizitia :D. Si as tine si un pariu ca n-o sa fiu dezamagit de masina asta
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cu multa placere, am verificat pretul unei perne de fata este 5700 ron / bucata si 1850 una pe spate ;)
    Nici de erau poleite cu aur nu ajung la 8000 euro , piese pe suspensie nu exista la A6 Allroad decat originale nimic pe producator
    Poate intr-o reprezentanta ar fi dublu sa zic insa depinde cum spui si tu unde mergi

    Motorul de 204 caluti este sa zic pentru oras
    Gabaritul masinii este destul de mare si atunci pentru concedii , bagaje si full load cu rezervor si toate cele va fi usor lenta , insa o ajuta cutia s-tronic ca altfel era problema
    Poti face stage 1 , cu siguranta merita avand in vedere cresterea cuplului care ajuta mereu pe depasiri la nevoie mai ales in tara noastra plina de specimene pe strada :) avem subiecte deshise separat pe tema asta

    Daca esti happy cu interiorul, repet , gusturile nu se discuta i fa si o testare inainte sa pleci cu ea , test achizitie sa iti confirme ceea ce garanteaza garantia PLUS
    Intreaba-i daca se acorda garantie si in Romania si sa iti dea ceva la mana pentru ca se apropie de perioada de timp

    Inca un pont verifica istoricul , am intalnit caz in care au sarit dinadins inlocuirea uliului de cutie care trebuia facut la 60.000 la s-tronic, tocmai ca se pregateau sa o vanda si asta in Germania chiar la o reprezentanta nu dam nume ca nu asta e important

    Spor la achitie , noroc sa fie si asteptam impresiile pe club.
    Nu pot decat sa ma bucur ca se maresc si numarul Allroad-urilor pe clubaudi.ro

    :icon_thumright:
     
    Ultima editare: 3 Iul 2017
    C.i.A ionutz apreciază asta.

Distribuie pagina asta