1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achiziție A6 C7 Allroad Quattro

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C7 (2012 - prezent)' creată de Cata_ADC, 30 Oct 2016.

  1. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Este asa mare diferenta de confort intre A6 Sedan/Avant cu suspensie pneumatică și A6 Allroad cu suspensie pneumatica? Stiu ca pe Allroad se poate înălța mai mult, dar chiar sunt curios si de diferentele de confort. Cea mai buna varianta pentru bugetul de care dispui mi se pare A6 Avant Facelift, pentru ca ai avea toate dotarile dorite si nu mi se pare ca ai face vreun compromis.
    Referitor la A6-le nou, in vanzare probabil o sa fie pus prin 2019, iar pana ajung unele dotate pe piata SH, o sa mai dureze inca o perioada, deci mi se pare cam mult de asteptat.
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Bai băieți, gândirea voastră nu e buna...
    Peste 3 - 4 ani apare face-lift ul la modelul nou, iar așteptând tot asa poate aștepți 10 ani și le iei pe cele cu propulsie nucleara într-o era a posibilelor CNG uri (modelele G-Tron care sunt almost here)

    Masina cea mai buna este cea care merge și o ai dar mai ales cea care îți pune zâmbetul pe buze.

    Iar Allroadul sincer la mine constituie toate cele însumate de mai sus.
    Mi-aș dori poate un consum ca la masina soției (5L /100 km) dar în același timp mi-aș dori și minim 800Nm sub podea sa nu zic 1000 ca spuneți ca sunt visător :))

    Poate și eu mi-aș fi dorit night vision, Alcantara pe plafon (vezi epopeea Laurențiu) combinație de exclusive și alte SF uri insa întrebați - ma de câte ori am fososit ACC ul asta și va voi răspunde, de maxim 5 ori, de care ori m-a salvat braking guard, niciodată pentru ca atunci când conduc eu ma deconectez de la tot ceea ce înseamnă infotainment și distragerea atenției pentru ca o fac din plăcere.
    Da sunt dintre cei care dau shut down bordului viu colorat pentru ca îmi place sa aud turbina/le, și da îmi place sa aud cum plâng rotile pe asfalt in viraje și da sunt nostalgic și sunt de părere ca orice e nou iti ia din" thrills and feels "...

    Cum spunea colegul @gicu mai sus bitdi ul este parca ultima masina din generația de aur a mașinilor cu adevărat fiabile și de cursa lunga...cutia tiptronic, cuplul bun credeți-mă pe cuvânt am alergat mașini sport cu magoaia de Allroad și da se tine al naibii de bine poate mai bine decât mi-aș fi imaginat. Și nu, nu am avut noroc sa prind sport differential care era cireașa de pe tort :)


    O spun ca proprietar și pasionat.

    Știți vorba și de restul ne luam bomboane :))

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Ultima editare: 16 Feb 2018
    alex2680, ulise72, robert cazacu și alți 10 apreciază asta.
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    da ... not bad insa cum iti ziceam si noi mai sus nu este BiTdi facelift in suma pe care o cauti

    '' Audi A6 allroad 3.0 TDI quattro
    [​IMG]
    [​IMG]

    € 40.890,-



    Tiparire Distribuie

    Scorpion Exim SRL FocsaniCalea Moldovei nr. 16
    620157 FocsaniInformatii despre distribuitor
    Data vehicul
    • Culoarealb-normal
    • Prima inmatriculare03/2015
    • Nr. km84.884 km
    • Putere272 CP/200 kW
    • Tip combustibilMotorina
    • Consum combinat*5.6 l/100km
    • Emisii CO2*149 g/km
    • Norme gaze de esapare-
    • Nr. inventar
      10129/ 1267
    • TractiuneTractiune integrala
    • Usi4
    • locuri5
    • Proprietarul precedent1
    • Capacitate cilindrica2.967 cm³
    • CaroserieCombi
    • Masa proprie1.895 kg
    • Masa totala2.525 kg
    • Tip transmisieS tronic 7 trepte
    Informatii suplimentare distribuitor
    Pretul afisat include TVA deductibil. Masina are carte service cu revizii la zi in reprezentanta AUDI. ''
     
  5. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pai este facelift.....nu este BiTDI, asa este, dar rulajul, anul, dotarile.......fac un deal bun, nu ?
    Oricum, este cu avans luat deja pe ea....dimineata cand sunat mi-au spus ca 90% e data masina ca au luat avans mare pe ea.
    Dar ca posibilitate, ca oportunitate......se poate...
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Un deal asa bun nu trebuie ratat...
    Păcat

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  7. Calin Visoianu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A6 Allroad 3.0 , Twin Turbo 2014
    Am in acest moment la bord 110.000km
    Am schimbat uleiul in cutie la 90.000km. Ar fi trebuit la 70.000km (Musai trebuie schimbat, chiar daca producatorul nu specifica). Poate gasiti o varianta mai ieftina, deoarece eu am platit ulei +manopera 3000 lei la reprezentanta. Insa daca protejezi cutia asa cum trebuie, ea te slujeste intocmai.
    Dezamagirea privind aceasta masina a venit in schimb din partea sistemelor de asistenta la franare si tractiune. Concret, masina se comporta foarte urat in conditiile de rupere a aderentei (zapada, gheata, polei, etc) Toti mi-au spus ca sistemul Quattro de la Audi prin comparatie cu X Drive de la BMW este o porcarie. Nu i-am ascultat, si iata ca pe parcursul lunilor de iarna condusul acestui tip de masina reprezinta uneori o mare problema. Din fericire inca mai am un BMW X5 pe care il conduc din cand in cand. Nu stiu cat sunteti dispusi sa platiti pentru acest model de Audi A6 Allroad, dar eu care am dat 40000 Euro (2014/70.000km/ Audi Zentrum Leipzig/ cam toate optionalele care se puteau pune pe ea) consider ca nu a meritat, cu toate ca masina noua a fost 106.000 Euro in factura initiala.
    Banuiesc ca trebuia sa fiu sincer: Am fost.
    Toate cele bune!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu cred ca tu ai niste asteptari prea mari de la niste sisteme de asistenta sau ai fortat masina peste limita si din cauza asta esti nemultumit.
    Inca ceva: vezi ca pe acest forum nu sunt admise nici un fel de comparatii cu alte masini si alte sisteme de pe alte masini, din mai multe motive. Nu astept nici o replica si nici nu este nevoie sa mi-o oferi. Multumesc pentru intelegere.
     
    robert cazacu, Cata_ADC și lucaflo26 apreciază asta.
  9. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Intreb si eu poate doar sa m aflu in treaba dar esti sigur ca aveai pe masina anvelope de iarna bune ?
    Pentru ca este mare diferenta intre niste anvelope de iarna second aduse de afara si un set de gume noi, din propria experienta spun asta.
    Desi nu am Quattro nu am avut nici o problema pe zapada cu masina dar am 4 Nokiane noi.
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @Calin Visoianu - pe gheata si polei nu te salveaza cam nimic, decat daca ai gume cu cuie in ele poate, altfel nu prea inteleg ce pretentii poti avea care sa fie si intemeiate. Pe zapada insa, daca intelegi mecanica si felul in care e facut Quattro si Xdrive atunci ve si intelege ca cel dintai e superior prin simplul fapt ca cel de-al doilea are caracter reactiv si e controlat electronic fata de Quattro care e all time awd si cu diferential central mecanic, evident si acesta are limitarile lui neavand un diferential blocabil 100% mecanic. Daca vrei asa ceva nu vei gasi pe nicio masina din segmentul A6 Allroad sau X5, Q7, etc...astea sunt masini de strada cu valente light de offroad. Ia-ti un G-klasse sau un amarat de Jimny si va fi mult mai bun in offroad. Si da, orice sistem ai avea, fara niste cauciucuri bune sansele sunt mari sa ai un fail. Cu cauciucuri bune am urcat la Ranca intr-o iarna cu BMW RWD fara niciun stres pe cand altii cu FWD s-au impotmolit.

    De curiozitate, descrie-ne te rog o situatie in care nu te-ai descurcat cu Allroad-ul.
     
  11. robert cazacu

    robert cazacu 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Locație:
    suceava
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad
    Noroc că mai are el un BMW X5 aruncat pe acolo prin garaj ,de altfel nu știu cum s-ar fi descurcat el pe zăpadă [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] . funny this geezer.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Eu tind sa cred ca diferentele intre sistemele de tractiune integrala pentru genul asta de masini sunt un fel de struto-camila. Cam toate fac acelasi lucru in conditii normale de utilizare, indiferent ca se cheama Quattro sau Xdrive... Oricum prima conditie ca aceste sisteme sa lucreze este reprezentata de anvelope. Fara anvelope de iarna bune nu te ajuta nici mama sistemelor electronice...
    Nici macar 4x4 "fier pe fier" nu te ajuta daca nu ai anvelope corespunzatoare. Dar asa suntem noi...ne luam un Quattro/Xdrive si avem impresia ca ne-am luat masina veritabila de offroad.....si apoi aruncam cu noroi spre producatori.....ca deh...noi suntem cei ce scoatem banii din buzunar... :)))
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incheiem aici polemica privind sistemele de tractiune. Multumesc.
     
  15. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sunt putin departe de mine. Nu ii cunosc personal, dar au masini bune si se pot ajunge la tratative avantajoase. Este unul Filippo, cu care se trateaza mai bine.
    Daca vrei sa dai la schimb alta masina, atunci iti convine sa nu pierzi timpul, le subvaluteaza.
     
  17. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eheheh, la tema de subvalutare toti sunt egali.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cineva care e priceput in allroad, poate sa-mi zica ceva de masina postata mai sus. Merci.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ce te interesează mai exact Aurel
    Masina pare ok din poze, eu as fi luat o alta nuanta la interior și minim scaune încălzite
    In rest dotările sunt ok ii lipsesc ACC sau altel
    In rest prețul este mic, dacă oferă și o mica garanție post sale go for it.

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    borsy apreciază asta.
  20. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Pozele sunt cam ca...o. Bara fata e alta nuanță, pe dreapta spate a avut un eveniment care a necesitat revopsire, și are alta nuanță vopseaua. Capota e montata incorect in linie cu aripa (de fabrica e puțin coborâtă fata de nivelul aripii) ceea ce generează luft mare la îmbinarea cu grila. Partea stânga e ascunsa bine, nu se vede nimic. Verifica si km, am auzit povesti ca dispar mai abitir ca in RO.
     
    Ultima editare: 31 Iul 2018

Distribuie pagina asta