1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achiziție A7

Discuție în 'Audi A7' creată de MARRIUS24, 28 Iul 2012.

  1. TOOOOM 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2017
    Locație:
    Resita
    Masina:
    A7 2011 3.0tdi 245cp; A8L 2004 3.0i 220cp

    se vede clar in poze ca pielea pe scaune nu e perforata. Pe panoul de clima se vede iarasi clar ca nu exista buton de ventilatie

    Scrie si in anunt ca scaunele sunt doar cu incalzire, ceea ce toate au dar mai are in plus electrice cu memorii

    Modelul asta de scaune a venit pe a7 de la primele modele
     
  2. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
  3. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Oameni buni are scaune cu ventilație!!! Sitzbeluftung înseamnă scaune ventilate!! Sunt vorbitor de limba Germană, aici locuiesc! Pe panoul de la climatronic sub butonul de la incalzirea in scaune mai e un buton la fel de mic,acela e de la ventilație! In anunt scrie si masagensitze ceea ce înseamnă scaune cu mesaj!
     
    stefan550 apreciază asta.
  4. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @Caprita Emanuel spuneam și eu mai sus ca se vede din poze ca mașina are scaune ventilate, memorii la pasager, faptul ca au masaj deja este un mare plus. Rulajul este ok, mașina mai are camere fata și spre, prețul este cotat ca fiind unul bun conform graficului mobile.de, arată ca o opțiune foarte buna dacă se încadrează in bugetul tău.
     
  5. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Mâine probabil ma duc să o văd si dupa aceea mai vedem
     
    stefan550 apreciază asta.
  6. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Masina arată bine și are rulaj ok, dar faptul ca are scaunele confort electrice, ventilate si cu masaj, nu mi se pare un mare plus. La fel si cu camerele, o folosesti pe cea de reverse tot timpul, dar restul sunt mai puțin folositoare. In locul camerelor si al scaunelor confort, as prefera să aiba jante pe minim 19, S-line interior-exterior cu piele perforata pe volan si schimbator, suspensie pneumatică si eventual trapă. Acestea sunt cateva dotări care din punctul meu de vedere dau un aspect deosebit mașinii si un confort sporit. Eu nu aș cumpăra această mașină. Însă este doar părerea mea.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Eu as cumpăra-o și as pune minim 10.000 de euro pentru retrofit uri
    2500 interior complet de RS7
    2000 conversia la s-line sa nu zic RS7
    1500 un bose minim ca B&O este SF
    2500 suspensia pe perne, ori oem ori AccuAir
    Si de restu jante, plus minus 2000... :)
    Ar mai rămâne motorul, retrofit mai greu ce e drept...

    Fiecare cu piticii lui

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    stefan550 apreciază asta.
  8. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Suspensie pneumatică poate chiar are dar aici mulți nici nu scriu in anunț. Eu chiar am crezut ca toate A7 vin cu sistem audio Bose.Maine vad masina și atunci e altceva
     
  9. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Salutare băieți,
    Am fost sa vad masina cea albă si nu avea nici suspensie pneumatică nici sistem audio premium, in rest arata ca si nouă aproape. Am mai văzut inca 3 dar foarte slab dotate. E greu sa găsești una pe plac pentru ca la fiecare ii lipsește câte ceva. Mai căutăm în continuare.
     
  10. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Daca esti dispus sa dai 35k pe o masina si nu poti mari bugetul, ti-as sugera mai degraba sa iei modelul vechi dar "loaded", incluzand suspensia pneumatica, trapa, sistem audio Bose/B&O, S-Line, jante mai mari. As prefera oricand modelul vechi de A7 dar sa aiba unele dotari ca cele enumerate anterior, decat sa am modelul nou dar chel.
     
  11. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Bugetul e pana la 40k.Nu vreau modelul vechi numai dintr-un singur motiv...e euro 5.Aici in Germania deja in unele orașe interzic euro 4 si poate peste 2-3 ani și euro 5.Eu sunt fan diesel si vreau sa ma bucur în continuare de un motor diesel atât timp cât încă merge.Am gasit unul negru destul de ok,dar negru nu prea i-mi place...

    https://www.autoscout24.de/angebote...0238150-927d-43b8-98c4-493330fea0ca?cldtidx=1
     
    Mitiy apreciază asta.
  12. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Ca ar fi Euro 5 ar fi cea mai mica problema la modelul vechi ( cel fara facelift ). Problemele cu adevarat importante, care pe mine m-au determinat sa ma reorientez, sunt de ordin tehnic: multe componente au fost o noutate in gama Audi si au probleme de design. Cutiile S-Tronic de pe non-facelift se strica intr-o veselie si pernele de aer "dezvolta" pori ( si nu pernele ar fi problema ci compresorul care lucreaza mai mult din cauza porilor si va avea uzura prematura ). A7 fara facelift este o masina pentru care trebuie sa ai minim 5000 eur pusi deoparte pentru reparatii si la care sa te gandesti ca pleci de acasa cu masina si te poti intoarce cu taxi.

    Gasisem A7 din 2011 3.0 benzina impecabil dpdv tehnic, intretinut extraordinar (revizie si inspectie efectuate anual si la maxim 10.000km, mers la reprezentanta si pentru a schimba o siguranta) si cu doar 50.000km. Pana la acest numar de km a avut cutia de viteze S-Tronic refacuta de doua ori, pernele de aer schimbate o data, termostatul schimbat o data ( cu mentiunea ca motorul atinsese si o temperatura de 130* celsius ). Mi se pare absurd sa se strice de doua ori cutia in atat de putini km.
     
  13. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Exagerezi cu cei 5000 eur. Intr-adevar, pot exista probleme la cutii, dar nu e un adevar general valabil. Si eu cand am verificat initial masina in reprezentanta am descoperit ca a fost schimbat mecatronicul pe garantie la 80k km, dar asta m-a bucurat pentru ca stiam ca nu o sa mai am eu probleme cu el. Referitor la compresor si perne, nu am avut nici cea mai mica probleme cu ele si nici in istoric nu apareau probleme.
     
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu exagerează deloc și mie mi se pare normal sa ai un buget pregătit în caz de probleme
    Ori nu îmi dau ultimii bani din casa pe o masina care are renume nu tocmai ok pe plan de fiabilitate...

    Revenind on îmi place cea neagra
    Nu se compara cu cea alba verificata live ai de tine. Ii pui protecții ceramice interior + exterior și te ferești de spălatul la perii pe cat poți.

    In rest succes la achitizie

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    borsy și bobalex18 apreciază asta.
  15. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Crezi ca doar mecatronicul se strica? Ca idee, daca se duce modulul de control al mecatronicului trebuie sa il schimbi cu tot cu mecatronic. O cutie nu o repari cu mai putin de 2000 euro ( si asta daca optezi pentru varianta ieftina de reparatie ), un compresor de aer tot pe acolo se invarte ca pret, pernele de aer se schimba amandoua pe puntea pe care sunt probleme ( cam 1000 eur ambele ). Si la final nu de costuri ar fi problema, dar daca plec cu masina undeva prefer sa ma intorc tot cu masina si nu cu platforma. Pe orice parte o intoarcem prima generatie de S-Tronic este o cutie slaba dpdv al fiabilitatii. Daca dai 35.000 eur pe o masina te cam astepti sa nu ai probleme de genul asta.
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Știu mașini de sute de mii ce iau foc
    Nu prețul reflecta în zilele noastre calitatea :)
    Asa era odată într-o piață nu de consum, nu ca acum

    A7 le are renume prost și din cauza cazaturilor luate de romani... Cele mai ieftine mașini nu pot fi cele mai fiabile. În Germania și alte tari sunt la mare căutare

    Am mai spus-o și o repet eu am s-tronic rulat peste 200.000km făcuți integral de mine
    Schimburi dese și mentenanță la intervale scurte și niciodată nu a venit acasă pe platforma.
    Cutia merge și schimba ireproșabil



    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Tony Tony, Mitiy și bobalex18 apreciază asta.
  17. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Aici pe forumul german sunt foarte lăudate cutiile stronic de pe primul model si nu se stie sa aibe probleme.Faceliftul de 272 ps are aceeași cutie ca si cel vechi de 245 ps?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pernele si compresorul au fost dintotdeauna problematice pe Audi, nu doar pe A7.
    S-Tronic-ul e la fel de prapad pe toata gama Audi, nu doar pe A7 (cateodata mai ieftine de rezolvat, alteori iti vine sa pui acatist).
    Termostatul ? Serios, prefer sa numai comentez daca asta ti se pare asa o mare problema.
    Un A7 in mintile lui costa destul de mult fata de ce preturi se vehiculeaza in Romania.
    Tineti minte ca pe forum poate intra nici 10% din detinatorii de A7, si doar atunci cand au probleme.
    Dar restul posesorilor care isi conduc linistiti masinile fara nici un fel de problema ?
    Exista posesori de A7 care au probleme la chiuloasa, injectoare, distributie, asta nu inseamna ca trebuie generalizat.

    Cunosc posesor de A7 caruia i s-a stricat cutia din cauza unui simplu semering din cauza caruia i s-a injumatatit cantitatea de ulei din cutie. Semering ce costa in jur de 150 ron.
    Daca vedeti o pata de ulei sau antigel pe scut sau sub masina si te gandesti “lasa ca o rezolv candva”, imi cer scuze daca gandesc gresit dar va meritati soarta.
    La fel am vazut S-Tronic jumate plin cu apa din cauza unui defect usor si ieftin de remediat.

    Daca stai sa te gandesti ca ti se va intampla si tie tot ce ai citit pe diverse forum-uri, nu iti mai iei masina toata viata si mergi cu taxiul sau RATB.

    Si eu caut masina dar momentan sunt indecis si evit orice 2.0TDI si 3.0TDI normal, caut doar Bi-Turbo unde scap macar de problemele cutiei si este foarte permisiva in privinta unei resoftari.

    Bafta la cautari.
     
    stefan550, lucaflo26 și Cata_ADC apreciază asta.
  19. RoadRunner 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2015
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A7 2013, 3.0 BiTDI ,S Line
  20. vladsuciu24 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    italia
    Masina:
    Audi a7 3.0 tdi 2011
    Prima. Mi se pare cu mult mai dotata ca si a 2. Totusi depinde de gustul fiecaruia si de ceea ce iti doresti.
     

Distribuie pagina asta