Nu e vorba de laudat sau altele @Mitiy nu poti spune ca'' singurul '' mare avantaj este CUTIA de viteze tiptronic 8HP care duce doar 900Nm tuning spre exemplu si care nu se strica ca si firavul s-tronic cu mechatronicul sau furcile ei...sunt alte frane , alti etrieri este alta constructie majoritatea au sport differential plus câteva elemente distinctive la interior Cel mai de speriat element la A7 uri știm cu toții este cutia de viteza s-tronic alaturi de care Audi a reusit sa faca istorie ... si proasta ! Sa nu mai zic de perfromantele stoc ale BiTdi-ului la un consum de doar 10% Sa fim seriosi si sa nu fim ca vulpile la struguri cu totii vrem consum mic și performanta maxima ) Despre tobe și difuzoare ... unii dau mii de euro pe ele si tu le poti primi bonus... Sincer cum spune si @bobalex18 un A7 pachet COMPETITION este din punctul meu de vedere best BUY Consider ca un A7 COMPETITION asa ar trebui sa arate Cat despre sunet faptul ca il pot decupla cand dorm copii pentru mine este priceless De restul ne luam acadele, sau sa facem retrofits
Pentru mine cel puțin, cutia S-tronic și-a făcut treaba cum trebuie, chiar dacă am avut la un moment dat unele probleme cu ea, nu au fost majore. Nu știu cum e tiptronic-ul pentru că nu am avut și nu mă pronunț. Din nou, nu sunt sigur, ci doar din ce am mai citit pe forum, 3.0TFSI, la fel ca 3.0BiTdi au frâne imbunătățite, pentru a putea opri cei 300/313cp in siguranță, fără emoții. Legat de consum, pe ultimii 7300km am 11.1% consum mixt. Dar am recunoscut că intr-adevăr obții consumuri mai bine pe TDI și nicidecum nu incerc să fiu ca "vulpea la struguri". Legat de sunet-ul evacuării, Tfsi-ul e foarte silențios in ture mici, iar când vrei să te distrezi și să mai faci pe eroul, iti oferă un sunet foarte plăcut. Nu vreau să supăr pe nimeni și e bine că putem avea opinii argumentate, fără să ne certăm. Ambele motorizări sunt foarte bune și nu poți da greș cu niciuna din ele. Ambele pot fi upgradate la puteri mult mai mari decât cele stoc, intre 360 și 500cp in funcție de cât este dispus fiecare să investească.
Deci , n-am gasit ceva sa ma "satisfaca" mai mult ca aceea din linkul de mai sus in banii astia . Singura problema care a avuto masina , bara spate lovita in parcare si revopsita la ei ... nu am bagat de seama nici o diferenta de culoare la ochiul liber... cateva mici zgarieturi acceptambile ... in rest e ceea cemi doresc , abea astept sami fac de cap . Nu mai am stare vreo 2 zile pana merg sa o iau.. P.S: Dupa ce am citit tot pe aici despre a7 parca ma c-am luat frica cu cutia asta stronic de pe 3.0 tfsi ... dar tin sa cred ca totul tine de modul cum te comporti cu ea si service'ul la timpul indicat. Sper sa nam surprize . Am sa fac o prezentare dupa ce o am in fata casei
la fel km fara probleme si sa va bucurati sanatosi de ea ! Te asteptam cu prezentarea precum si feedback de la handler
Ce înseamnă pentru voi că prețul o va lua la vale? Și la cât s-ar rezuma în timp așteptarea asta? 2.8 FSI cum vi se pare pe platforma asta? Mers decent, 90% în oraș.
1 an sau ceva de genul sa intre noile A7 mai tare pe piața... Deși vad ca preturile au luat-o razna la propriu cu masinile noi. Ori tehnologia asta le face extrem de expensive ori banii nu mai au valoare. Zeci de briz bizui, touch less și gesture controale calculatoare peste calculatoare iar asta înseamnă bani pe mai toate Oare avem nevoie de toate astea? Eu nu cred Multi colegi de afara încep sa pregătească terenul pentru hibride sau electrice. Era e-tron e mai aproape decât credem Rămâne de văzut Nu e rău benzinarul pentru un mers în oraș 90% încet. Depinde de tine și de stilul tău de condus As fi ales mai degrabă 3.0 tfsi in locul aspiratului. Consum mult mai bun, putere net superioara Putere de revanzare mai buna Totuși un A7 rămâne o masina plăcută și căutată Dar depinde de tine și de buget Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Am înțeles, nu știu dacă pot aștepta atât. Păi e clar că nu avem nevoie de atâtea briz brizuri dar din păcate și 'piața' asta cere. Păi deja Toyota încet încet scot din producție propulsoare diesel, Volvo și ei, și nu sunt singurii, deci clar că E-Tron 'bate la ușă', bine sau rău, doar timpul ne va spune. Sunt curios ce vor face arabii! Vor înceta producția de țiței și se vor axa pe producția de energie electrică!?
Sti cum se zice cu răbdarea Daca ai găsit ceva bun și cu preț ok go for it Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Salutare, si eu sunt in căutare de A7, locuiesc în Germania si m-i se pare ca aici sunt prețurile mai mari decat in România la acest model.Pretul scade tare greu la A7.
Nu doar la A7 in Romania toate mașinile sunt mai ieftine ca in Germania. Pentru ca exponențial creste riscul de a lua o teapa, o masina cu km umblați, accidentata, submarin de viituri luata sau scăpată în lac etc Legile la noi permit astfel de înșelăciuni O mașinile în mințile ei și buna nu va fi data niciodată ieftin la pret de chilipir. Prea putini vând o masina ca s-au plictisit sa nu bage bani în ea... In Germania lumea nu are grija neapărat mai tare de mașini, au insa drumuri mai bune și mai curate ceea ce de la sine reflecta în mașina. Nu le repara mai deloc și totuși preferam sa le luam asa măcar sa nu fim mințiți / înșelați pe fata. Cam asta e problema, da găsești un A7 pe autovit.ro mult mai ieftin ca pe mobile.de insa 9 din 10 mașini sunt țepe, proprietari aproape deloc iar samsarii nu fac decât sa tragă preturile în jos cu astfel de magarii texte și opțiuni care nu exista, s-line din embleme, cărți service inexistente samd Căscați bine ochii când cumpărați sa nu aveți impresia ca veti găsi "masina nelovita și femeie virgina" în România anului 2018 Scopul subiectelor de consiliere este de a va ajuta gratis precum și de a oferi suport pe mai departe dacă ați găsit o teapa, sa o faceți publica poate feriți un alt coleg de ea. Publicați seria VIN și toate informațiile găsite cu google va fi ușor oricui sa ajungă la ea La fel dacă aveți un vânzător cinstit cu un parc auto bun recomandati și acordați for free suportul Mi-ar face placere sa vedem astfel de lucruri și la noi... Mașini vândute cu 1 an garanție de la vânzător, defecte prezentate pe fata cu toate elementele schimbate și vopsite, facturi sau cărți de întreținere ETC Eu nu am văzut și la vânzarea unei mașini ma gândesc cu teama la timpul alocat în găsirea înlocuitoarei pt ca extrem de greu pot avea încredere ca iau ceva real nu neapărat bun ca in timp se repara orice și se pune pe picioare Câți dintre noi nu cautam cele mai ieftine lucruri, atunci de ce ne miram ca avem probleme Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Salutare băieți, am găsit ceva tentant pentru mine,voi ce spuneți merită? https://www.autoscout24.de/angebote...f58b14d-1dd9-41cf-90f6-0bb797a9bb64?cldtidx=7
@Caprita Emanuel e cam cheala masina. jante ieftine pe 17, mi se pare ca de pe A6 luate nu are trapa nu are headsup display, nu are sistem audio premium, - cam astea le-as vrea eu pe masina macar sa fi avut ceva scaune misto cu piele perforata si cu ventilatie are in schimb camera de backup care pentru mine personal e degeaba scumpa masina, dai banii pe ea doar ca e facelift, model mai urat ca originalul :D
@Caprita Emanuel si @TOOOOM Masina are, in plus, scaune cu piele perforata si ventilatie, memorii la scaunul soferului cat si al pasagerului, iar in plus are si camera fata pe langa cea de marsarier. Rotile sunt foarte foarte urate, posibil sa fie setup-ul de iarna, cred ca merita pusa o intrebare daca nu cumva mai au un set de roti frumoase pentru masina asta. Sistemul audio standard de pe A7 este, totusi, decent insa toata lumea isi doreste Bosse sau B&O, dar daca bifezi aceste doua optiuni laolalta cu head up display si suspensie adaptiva (posibil ca exemplarul acesta sa o aiba insa nu reusesc sa-mi dau seama) creste foarte mult pretul de achizitie. In concluzie masina cred ca este medie ca dotari si nu neaparat de neglijat. Eu as umbla in prímula rand la roti.
Am sa ma duc probabil maine sa o văd.Da jentile par cam mici și urâte sistemul audio nu stiu ce e ca nu scrie si nici nu i-mi pot da seama din poze, iar suspensia nu știu daca e pneumatică. In rest are ceva dotări...totuși nouă a costat 80.000
Sistemul audio e cel standard cu 300w, il dai la maxim si poti avea o conversatie normala in cabina si bass nu are deloc, eu la a mea am dat jos subwooferu din portbagaj si magnetu era cat un ceas 30w cred ca scria pe el... masina cum e lunga crede-ma ca era inexistent la azcultat muzica. Am pus un amplificator alpine si un woofer mai puternic in a aceeasi incinta si s-a schimbat total, acum am si eu bass in masina Scaunele nu au piele perforata si nu au ventilatie, se vede clar in poze si pe panoul de clima 80k euro cam asta inseamna putine optiuni, din ce vad eu pachetul mmi plus si piele interior cu scaune elwctrice. Stai linistit ca e normal pretul asta, a7 e cel mai depreciat model din europa isi retine foarte putin din pret Ideea era ca la banii astia gasesti un bitdi cu ce trebuie pe el, pret de lista peste 100k lejer dar daca tot o vrei pe asta macar sa negociezi la pret ceva mai agresiv
Nu stiu de ce vorbiti daca nu cunoasteti, scaunele sunt modelul confort de A8 cu piele perforata si ventilata, memorii si electrice cu reglaj pe panou chiar si la pasager
Are scaune ventilate si cu masaj, se vede si pe panoul de la clima scrie si im anunț si de sistemul audio nu scrie nimic