1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A8 D2- Sfaturi si motorizari recomandate

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de francezul28, 24 Iun 2007.

  1. lost_angel_76_r 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2008
    Locație:
    Italia
    Masina:
    AUDI S4 - B5
    domnule, si eu sunt foarte interesat de modelul asta si sunt curios care ar fi motorizarea diesel mai reusita pt un A8. scuze ca am intrat peste tine dar nu cred ca avea rost sa mai deschid un alt thread. respect
     
  2. auditimis

    auditimis 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A8 3,3 TDI QUATTRO
    Am incercat ambele motorizari. Dinamica ai incomparbil mai buna cu 3,3. Este un V8 care urca fulgerator in ture. Daca tot dai bani pe A8 atunci cu sigurantza motrizarea 3,3 este cea mai buna alegere. Motorul meu are 355 mii km si merge f bine...
     
  3. lost_angel_76_r 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2008
    Locație:
    Italia
    Masina:
    AUDI S4 - B5
    da,ai dreptate. am tot vazut pe net de vanzare masini de peste 200-250 km parcursi si credeam ca au motorul varza dar de curand am fost cu un audi de 250 de mii si chiar mergea perfect.... si mai vorbea cineva ca nu sunt fiabile masinile nemtesti...
     
    Ultima editare: 30 Dec 2008
  4. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    Vreau sa cumpar un A8 - Sfaturi si motorizari recomandate

    Salut, deci cum spune si topicul vreau sa imi iau un A8 din 1999-2002, nu am gasit o masina anume sunt inca in cautare foarte probabil ma duc in germania dupa ea, din cate am citit pana acuma cel mai mult ma tenteaza modele de 3,3 TDI sau 4,2 pe benzina 310 cai sau S8 cu turbo 360 cai. Acuma ca consum , intretinere mam interesat am cititi si pe forum am mai intrebat si prin sroturi si mam lamurit :). Acum strict din punct de vedere a fiabiliatati care din aceste motorizari imi recomandati? sau daca credeti alta varianta de motorizare mai fiabila? (sa excludem v12 de 6 litri :))) )
     
  5. mihavanay

    mihavanay 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro 2006 ; A8 3.0 TDI quattro 2006
    da c masina ai?? dar sincer yo am vazut un a8 k al meu cu acelasi motor cu 480 de mii de km si mergea perfect.. asa k e destul d fiabil si asta
     
  6. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    :) o sa radeti, am un Ford Sierra 2,3 D CL din 88 :), stiu ca trecerea la un a8 e imensa, dar sunt hotarat nici nu ma mai intereseaza alte variante singura problema ce mio pun este cea a motorizari. Adica ce varianta imi recomandati din modele din '99-2002 3,3 TDI, 4,2 benzina (a8 fara turbo sau S8 cu turbo), 3,7 benzina, si cred ca mai e ceva varianta de 2,8 sau 2.7 benzina. Strict din punct de vedere a fiabilitati , cai putere conteaza mai putin.
     
    Ultima editare: 6 Ian 2009
  7. mihavanay

    mihavanay 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TFSI quattro 2006 ; A8 3.0 TDI quattro 2006
    oricum tehnologi este imensa intre 88 si 2001 oricum daca esti interesat de masina sa sti ca poti sa o vezi knd vrei si iti spun sincer k arata f bine interiorul este impecabil.. la piele nu are cute nu nimic
     
  8. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    Te cred ca masina este impecabila nu ma indoiesc dar am doua obiectie , motorizarea prea mica si pretul este umpic cam piperat iar eu masina vreau sa o iau din germania si o las imatriculata in germania ca nu are rost sa o imatriculez, o trec numa pe numele unei cunostinte si platesc impozitul si asigurarea in germania , mam interesat si nu este asa de scump, oricum decat sa o imatriculez aici nu are rost sa dau 11 000 euro numa taxa de imatriculare :) si masina 10 000. la 20 000 iau modelu 2003+
     
  9. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    Salut,

    2.8 S-ar putea sa fie cam mictuz, sau la limita pentru caroserie. 4.2 benzina sunt foarte bune. Am avut si eu un D2 (1996) cu motorizarea asta si nu am avut probleme. Acum am un D2 de 3.7 si un D3 de 4.2 ambele benzina si sunt f multumit de ele. de 3.3 TDI nu stiu ce sa zic. S-ar putea sa iesi un pic mai bine la consum. Parerea mea, 4.2 q benzina.
    Sau daca te tzine.....W12 6l :P
     
  10. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    :D hehe te tinut din punctu de vedere a consumului ma tine dar nu ma tine la impozite si asigurari un w12 ;) plus am auzit ca nu sunt asa de reusite W12 neffind un W12 real ii ceva cu cilindri interesectati un dublu V6 mai exact dar poate ma insel.

    Oricum si eu tind spre 4.2 benzina dar am vrut sa mai cer o parere in plus pt ca luna asta vreau sa il iau.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2009
  11. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    eu zic ca W12 e un motor destul de bun. Din pacate nu ai ce face cu el la noi. Atit din motive economico-financiare cat si din motive tehnice. E un mare pacat sa-ti iei un W12, ca sa mergi cu el in aglomeratia din bucuresti sau...sa l lasi liber numai pe 160 km de autostrada.......
     
  12. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    Sunt din Arad :) aglomeratia nu ii asa mare :), si fac zilnic naveta la Timisoara de asta am nevoie in primul rand de o masina fiabila care sa nu imi faca surprize deoarece slujba mea depinde de masina, de asta consumul nu este asa important ca si fiabilitatea, de asta mam orientat spre A8 :) oricum w12 iasa din discutie :)
     
  13. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    am inteles ideea. Probabil 4.2 ar fi cea mai buna alegere.
     
  14. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    4.2 benzina iti recomand si eu !
     
  15. Eugen

    Eugen 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    A6 C6
    Nu exista S8 turbo. Doar motoare aspirate la ambele generatii.
     
  16. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    Motoare aspirate? adica :) explica te rog ca nu ma pricep asa bine.
     
  17. Eugen

    Eugen 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    A6 C6
    Adica motor simplu pe benzina, fara supraalimentare cu turbo sau compresor.
     
  18. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Te contrazic aici, am detinut un A8 2772 cmc benzina, 193 cp , si motorul nu este deloc micut pentru caroserie deoarece pe A8 de 2.8i caroseriile sunt ASF ( aluminiu ) de 1,6 tone.
     
  19. wowo

    wowo 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    wonder land
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI quattro
    salut
    Este o schimbare radicala daca treci de la sierra la a8, asta in primul rand.
    Este mult mai mare, mult mai spatioasa si mult mai puternica si mai fiabila decat ce ai tu.
    Daca esti in dilema din punct de vedere al motorizarii eu iti recomand varianta diesel de 3.3 tdi quattro.
    Acuma nu sunt in masura sa-ti dau sfaturi...este doar opinia mea.
    Depinde ce cauti la viitoarea masina.Depinde ce cauti la urmatoarea masina, daca vrei sa o tii pt un timp indelungat sau doar sa te distrezi.
    Daca vrei sa o tii pt tine pt familie parerea mea e ca 3.3 tdi e cea mai buna alegere, este putin mai scumpa ca un benzinar dar motoru e rezistent si are un cuplu foarte bun.
    In caz ca nu vrei sa o tii si nu o tii pt tine sau familie sunt de interes si celelalte motorizari pe benzina.
    Dar vei observa un consum imens si nu cred ca nimanui nu-i convine mai ales ca dispun de cutie automata in 5 trepte.
    Bafta in alegerea masini este o alegere buna sper sa nu-ti schimbi parerea despre aceasta masina.
     
  20. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    Ok sunt din nou in dilema :banghead:, mam interesat exact cat ma costa impozitul/RCA, si schimbul de ulei filtre.
    Deci idea este ca orice motor peste 3000 cmc se calculeaza impozitul in felul urmator capacitatea motorului impartit la 200 si rezultatul imultit cu 120, pe scurt impozitul pentru un 4,2 litri benzina este de 25,2 milioane pe an iar la motorul de 3300 este de 19,9 milioane pe an, schimbul de consumabile la reprezentanta VW este de maxim 15 milioane (destul de decent avand in vedere ca in V8u de 4,2 intra 14 litri de ulei), iar RCA nu conteaza cat ii motoru daca ii peste 2000 stiu sigur mam interesat deci RCA ar veni undeva pe la 2-3 milioane pe 6 luni.
    Ce ma sperie cel mai mult este impozitul pe an, nu este chiar o cifra care sa o pot scoate la orice ora.
    Acuma pentru motorizarea de 2,5 tdi impozitul este de 375 roni pe an cea ce este foarte acceptabil iar pentru 2,8 benzina este de 840 roni pe an.

    Deci pe termen lung pentru o masina ce face peste 100 km pe zi pe un drum cu multi idioti si accidente frecvente :), motorizarea de 2500 pe motorina la 180 de cai ce ziceti ii prea mica ? ii sau nu submotorizata?

    Daca as merge pe idea de 3,3 sau 4,2 care se pare ca sunt niste motoare foarte fiabile daca sunt intretinute ce sanse credeti ca sunt sa pice chesti de pe ele la partea de motorizare/cutie viteze in primi 2 ani de la achizitie la o masina ce are deja intre 150 000-200 000 km


    Si inca ceva stie careva cumva daca sunt reduceri de impozit pentru pensionari si persoane trecute de anumita varsta? :):):).
     

Distribuie pagina asta