1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A8 D2- Sfaturi si motorizari recomandate

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de francezul28, 24 Iun 2007.

  1. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    felicitari :icon_thumright:
    acum asteptam cateva cuvinte care sa descrie putin masinutza si cat mai multe :sign_pics::sign_pics::sign_pics:
     
  2. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    sa o stapanesti sanatos in primul rand,sper sa nu ai vreo data probleme cu o asemena super masina,cat despre costuri trebuie sa te astepti la preturi piperate la unele componente sau accesorii:hubbahubba:
     
  3. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    Deci pina la urma te ai hotarat asupra unui D2, desi vroiai initial D3. In privinta D2-ului, la kilometri pe care ii are, te sfatuiesc sincer sa schimbi IMEDIAT uleiul de la cutia de viteze (presupun ca o ai automata) si filtrul de la aceasta. Si de acum inainte sa le schimbi la max 45-60000 km, ca sa te bucuri de masina fara probleme. Nu ai dat mult pe ea. Te mai sfatuiesc sa te duci la cineva care are VAG-COM si sa i faci o diagnoza completa, caci de la chestii mici, care costa putin, se poate ajunge la chestii care costa mult.
    Eu am umblat cu uleiul si filtrul in portbagaj pina mi a plesnit cutia la 5000 RPM si 160 kmh. Masina candusa numai de mine de la intrarea in tzara. Deci nu amana schimbul de ulei pentru ca ex-proprietarul, sigur nu l a schimbat. La reprezentanta s-ar putea sa nu vrea sa ti schimbe uleiul, deoarece se zice ca audi garanteaza pe viatza cutia si uleiul. NU E ASA. Daca nu vor ei, gasesti procedura de schimbare pe forumuri, si mergi la un mecanic mai priceput. De asemenea te sfatuiesc sa folosesti ulei ATF original audi, eventual daca ai pe cineva sa ti trimita din germania, daca nu, da-i o spaga aluia de la reprezentanta sa ti aduca pe comanda. Oficial nu prea o sa fie de acord.
    In rest nu o sa ai mairi probleme cu masina. M
    Mai verifica de asemenea vasco-cuplajul de la ventilator, caci pe timp de vara s-ar putea, cu aerul pornit sa ti ridice apa. Tinand cont de vechime si de km, e posibil sa fie obosit cel de pe masina, daca este cel original.
    Sa o stapanesti sanatos si fara probleme.
    Ai grija la TIP-Tronic, cand conduci pe manual sa nu te duci foarte foarte sus cu turatia ;) Just a friendly advice.
     
  4. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    Multumesc de sfaturi, inca nu am schibat nimic la ea ca am avut ceva probleme cu actele dar abia acuma sunte pe punctul de rezolvare, nu ma voi duce la reprezentanta audi pentru schimb de ulei am mecanicu meu care ii destul de priceput, la reprezentanta ma voi duce pentru alte chesti cum ar fi: am observat ca boxele pe partea stanga nu merg.. plus la schimbari de frecventa la radio sau trakuri fac boxele un zgomot, iar oglinzile nu pot sa le reglez, pot numa sa la pliez. Chesti mici si marunte care le voi face la audi.

    Nu ma duc la modul tiptronic cu ea pentru ca nu observ nici o diferenta tot nu ii ambreiaj asa sa fac cuplaju cum as vrea io asa ca ma duc tot timpul pe D sa faca el schimbu singur ii mai comod si daca apas pedala are un sprint de speriat (oricum la sprint trebe sa tin cu ambele maini volanu :)) )
     
  5. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Clar ca trebuie sa-ti vedem masina.
    Deschide un topic la "membrii noi" si asteptam multe poze :)
     
  6. cristi_

    cristi_ Banned

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    București
    Sigur o sa-si prezinte masina, ultimul post al lui a fost prin iulie 2007 :)
     
  7. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    :))))))))))) TARE .... acum am vazut si eu :laugh::laugh:
     
  8. TEFF

    TEFF 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S3, 2.0T, 2007
    o fi vandut si a8 intretimp:uhm: :p
     
  9. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    sau nu a mai intrat pe forum,poate:faint:
     
  10. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    la motorul de 3328 cmc de pe a mea platesc 2487 ron:blahblah1:
     
  11. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    daca te ai orienta la un a8 3.0 tdi mai mult de 13-15 litri la 100 km nu cred ca ti ar lua,dar si un q5 pare destul de practic si bun:respekt:
     
  12. chris1234

    chris1234 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.7
    Am eu un Audi A8 din 2005 3.7, consumul in Bucuresti pe aglomeratie (orele de varf) este de 20L iar seara cand se fluidizeaza traficul scade la 15-16 .... si cifrele nu sunt la mers in forta cu el, mers normal.
     
  13. TEFF

    TEFF 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S3, 2.0T, 2007
    eu sunt student si am a8, te sfatuiesc sa iei a8, dar cum a zis si cineva mai devreme, varianta 3.0tdi daca tii la consum. Nu exista grad de comparatie intre Q5 si A8 din punctul meu de vedere....go for A8:p
     
  14. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    Sfaturi achizitie A8 4.2 quattro din 2002 - AVARIAT

    am gasit un audi A8 4.2 quattro din 2002 pe internet de vanzare in bucuresti si e avariata dar nu asa grav ca a mea,motorul porneste si cutia urneste masina din loc,are radiatoarele sparte,tragar ul rupt,capota trebuie schimbata,aripa dreapta si stanga,farurile etc,si iam oferit omului masina mea si o suma de bani diferenta,masinile sunt amandoua inmatriculate,a ramas sa l contactez telefonic din nou.acum nu cunosc daca piesele si costurile,taxele etc sunt mai mari la 4,2 fata de 3,3 tdi dar daca cineva cunoaste si vrea poate sa mi dea un sfat bun sau detalii despre asemenea masina,multumesc:search:
     
  15. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    am avut timp de 1 saptamana un A8 din 2000 4.2 quattro
    -motorul asta trage foarte bine si suna mai bine decat v8 benzina de la bmw (la 745 ma refer)
    -consuma infinit de mult adica in Timisoara imi consuma lejer 20-22% (nu cred ca avea vreo problema pt ca avea in jur de 80 k km
    -mi se pare o masina greoaie si franele mi se par subdimensionate ; eu nu as lua ceva mai mare decat a6 dar vad ca tu ai deja un a8 deci e clar ca nu e o problema
    -mi s-a parut o varianta de motor mai proasta decat 3.0 tdi (comparat cu cel de pe a6-le meu 224 cp si 450 Nm fata de 310 cp si 410 Nm) in sensu ca eu cred ca la masina asta ii trebuie mai mult cuplu decat cp plus ca e o caroserie destul de grea si dieselul ar fi mai fuel efficient
    -legat de costurile de intretinere pot sa iti spun ca proprietarul era ingrozit cand se apropiau reviziile dar el le facea la porsche deci probabil nu e relevant
    -stiu ca a avut ceva probleme la cutia tiptronic si a bagat o gramada de bani sa o repare

    in rest e amiralul audi deci pozitia la volan e foarte buna si confortul e ff bun imi recomand varianta cu webasto pentru ca se incalzeste destul de greu motorul de 4.2
    succes
     
  16. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    mersi

    mersi pt informatie:meeting:
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Aug 2009
  17. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    si al meu la fel,A8 nava amiral Audi:rock:
     
  18. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    :sign_ot:

    Va rog sa fiti atenti la subiectul threadului si sa nu mai fiti Off - Topic!
     
  19. djlex 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    2014 Audi A5 2.0 TFSI CPMB
    Am si eu 3.7 v8 si sunt foarte multumit de el. Intr adevar, consumul in oras (cta) e cam de 16-17. In rest, e foarte dragutza masina.
    Q5...No comment. Sincer sa fiu, daca as fi fost presedintele Audi AG, n-as fi scos asa ceva pe piatza. Dar tinand cont de concurentza, si de faptul ca au fost fortati sa faca acest compromis, ii iertam.

    Go for the A8 man !!!
     
  20. ncristin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2009
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    AUDI A8, A4
    Audi A8

    Am schimbat un motor la 4.2 V8 la Audi A8 deci stiu despre ce vorbesc. Uita-te neaparat la cutie. Faptul ca o urneste din loc nu-ti spune multe. Gandeste-te ca e TipTronic si ca are ambreiaj pe fiecare treapta. Faptul ca in prima trage nu are relevanta pt ca de obicei masina merge 70 - 80 % in a patra/ a cincea. Daca vrei piese si consili trimite-mi un mail la ncristin@libero.it. Iti pot da toate informatiile pt circuit electric sau pt piese in general (ETKA). Eu am cumparat una de rezerva si am piese in abundanta de caroserie (mai ales cele de rezistenta ) si mecanica + radiatoare etc... jenti S8 de 18 toli. Ciao
     

Distribuie pagina asta