1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A8 D4 - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Audi A8 D4 (2010 - 2017)' creată de radulescu george, 5 Ian 2012.

  1. Vabis

    Vabis 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2014
    Locație:
    Marte
    Masina:
    Benz....Mercedes-Benz
    @albertalx Pe A8 nu cumva s-au pus doar diesel-uri de 3 si 4,2 litri? Bi-turbo doar pe A7 si A6 ce si.au început productia mai târziu.Pe A8 chiar nu am văzut 3 litri bi-tdi cu 313 cai.O fi la faceliftul din 2014.Dar cum spunea si Audi66, te hotarasti tu si pe urma mai vedem ce.o fi ce n.o fi
     
  2. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Am o intrebare pentru cunoscatorii mai avansatii in ceea ce inseamna tehnologie noua ... si anume A8 3.0 TDI sau A8 2.0 TFSI Hybrid ?

    As alege 2.0 insa oare sunt problematice ? ma gandesc la aceasta motorizare fiind hybrid impozit mic ... zvonuri ca in oras poti merge free pana in 60 la ora Dar oare audi stie sa faca electric sau TDI ? eu stiu ca sunt profesori pe TDI , mai au oare de perfectionat tehnologia asta ?

    Ma gandesc ca masina nu o tin mai mult de 3-4 ani maxim oare merita sa imi iau 2.0 hybrid pentru aceasta perioada ? nu cred ca pot amortize consum impozit etc in aceasta perioada ca si diferenta de pret intre cele 2 motorizari la achizitie .
    As vrea sa stiu de la un cunoscator mai multe despre acest 2.0 hybrid ...
    Pe de alta parte la d3 motorizarea de 3.0 tdi a cam fost strangulate pentru caroseria sa ... oare cum o fi 2.0 ?
    Pareri pro contra ...
    Intrebarea principala merita pentru 3 ani de posesie sa zicem sa dau mai mult cu peste 10 mii de euro minim fata de un 3.0 tdi ? in 3 ani impozit circa 1.500 euro la 2.0 undeva la 150 euro . Dar daca se strica un accumulator la 2.0 sau cine stie ce ..
    parcurg undeva intre 50si 100 de mii de km annual depinde ..
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mergi 100% pe disel. Motorul Electric la ora actuala este doar o iluzie. Este un truc al constructorilor de masini pentru a scadea noxele.
    Un motor electric poate fi convenabil doar daca parcurgi distanze mici.
    Pe un Opel Ampera exista un motor de 1.4 benzina,care serveste doar de generator. Consumul este cu aproape 2 litri in plus fata de aceasi masina /motorizare normala.

    Daca faci zilnic multi kilometri, motorul electric este inutil, deoarece motorul termic va face toata treaba. Se cunoaste consumul la cel de 3.0TDI, imagineazati cel de 2.0

    Cred ca impozitul nu este asa important la urma, din moment ce masina are un pret pe masura.
    In plus motorul de 2.0 are tractiune doar anteriore.
     
    Ultima editare: 17 Noi 2015
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Sunt deacord cu tine dar totodata poate auzim pareri si pro ...
     
  5. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Pe a8 exista optiune park assist ?
    Sa se parcheze singura ?
    Nu prea am vazut in cautari .. mai mult vad pe a6 si a7 decat pe a8
     
  6. akon 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    tdi
    Nimic nou pe topicul acesta?as fi interesat de un d4.Probleme frecvente,consum,pareri,opinii noi?:)Nu sunt utilizatori pe forum?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In acest topic / forum nu suntem pe site de socializare. Citeste topicurile din aceasta arie integral si topicurile colegilor care detin asemenea masini (daca exista pe forum).
     
  8. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salutare colegi!

    Masina de familie cere un upgrade si am inceput sa caut inlocuitoare.
    Am ajuns din nou sa caut in gradina Audi desi am plecat hotarat pe Mercedes. Costul m-a convins sa merg tot pe audi. Masina ce m-ar interrsa ar fi A8 4.0 tfsi 435cp model facelift. Exista cineva pe aici cu o astfel de masina? Opinii?
     
  9. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Tot ce pot sa spun este ca eu am un 3.0 TDI din 2012 iar un prieten apropiat are un S8 din 2013, motorul 4.0 turbo. Ce pot sa spun este ca masina în sine, interior etc este identica cu celelalte motorizări, numai motorul fiind diferit. Bineînțeles, difera opțiunile de la mașină la mașină.

    Una peste alta, el a luat-o aproape noua și acuma se apropie de 80 mii. Nu a avut nicio problema pana acuma. Am avut ocazia s-o conduc și este într-adevăr un motor performant, asta dacă nu deranjează impozitul și consumul pe măsură.
     
  10. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Eu ma refer la a8 4.0tfsi, nu as vrea s8.
     
  11. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Da, e fix același motor doar ca e tunat și optimizat la S8. În rest vorbim de același motor, cap coada, și de aceea am zis ca având în vedere ca prietenul meu n-a avut probleme pana acuma, te poate ajuta informația.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai fi uimit sa afli cate lucruri difera de la A8 la S8, nu doar "tunat si optimizat".
     
  13. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Cineva cu s8 d4 pe aici? Pana la urma vad ca nu e asa diferit la pret fata de 4.0tfsi si mi-ar placea. Imi fac griji de suspensie, sa nu fie la fel de rigida ca si la 5. Nu mai vreau asta...cineva a condus s8? Are confort o ba? Chiar azi stateam cu sotia si o intrebam ce ar vrea la care ea: pai depinde de tine ce vrei, sport sau confort, eu sunt ok cu oricare.
    Si mai vreau doar o masina ca nu am timp sa intretin 2 asa cum as vrea eu.
     
    Mitiy apreciază asta.
  14. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    CMG are S8, poate te poate ajuta el. S8 are opțiunea sau poate chiar e in standard suspensia pneumatică, astfel cât timp o ții pe confort, o să fie ca un norișor, iar când o dai pe dynamic o să fie mult mai rigid.
     
  15. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
  16. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Toate a8-urile de la D3 au in standard suspensie pneumatica, S8 are alt cod la suspensie dar exista si A8-uri care au suspensie de S8 ceruta la comanda.

    La A8 D4 facelift stiu ca exista doar xenon normal sau matrix led. Daca nu ai probleme de impozit/intretinere as zice sa mergi fara probleme pe S8. Te vei apropia ca si feeling de S5, dar vei avea spatiul si confortul necesar familiei. Iti garantez ca la S8 pe modul "comfort" masina va fi destul de "moale" depinzand si de dimensiunea jantelor bineinteles, iar pe dynamic se va transforma complet.
     
    TaZZuLeTz apreciază asta.
  17. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    @lucianmarius Da, are Matrix Led. De fapt eu nu am văzut D4 facelift cu altceva inafară de Matrix.
     
  18. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    De cand s-a lansat noul A8 nu ma mai pot uita la altceva. L-a condus cineva? E grozav.
     
  19. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    paladin, Mitiy și TaZZuLeTz apreciază asta.
  20. TaZZuLeTz

    TaZZuLeTz Bronze Member

    Înscris:
    1 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI 2012 CDTA
    Da este o masina foarte frumoasă nu am de ce sa mănânc borș. Interiorul balao braun e superb iar exteriorul pare neatins cu jante frumoase.

    Ca model in sine faceliftul e frumos, au mai trecut ceva ani peste platforma si au mai rezolvat din micile probleme si per total e o limuzina stil nava spațială.
     

Distribuie pagina asta