1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - sfaturi si recomandari

Discuție în 'Modele clasice' creată de i_am_drooling, 13 Iul 2007.

  1. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Am un prieten care are un B4 TDI face naveta zilnic in jur de 120 km ....in ultimii 2 ani a facut aproape 100.000 de km cu ea:)...momentan masina are peste 400.000km masina merge super....deci se poate;)
     
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    80 B 4 E ceva asemanator unui tanc si daca a avut cineva grije de ea merge mult si bine. E posibil sa aibe mai mult de 160000 dar asta nu ar fii o problema sa mearga motorul bune si sa nu aibe alte bube ascunse
     
  3. Dănuț

    Dănuț 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Calvi-(F) BV-(RO)
    Masina:
    A6,2.5 TDI,Avant,quattro/Golf MK1 cabrio
    Mda,ma asteptam la asemenea raspunsuri...Naiv in nici un caz,se poate,mi-au trecut prin mana doua masini cu km sub 100 de mii,fabricate in anii 90,si una chiar din 82 (o am si acum Transit mk2) dar asta nu se intampla in Romania...
    Dar nu asta e important,masina in cauza nu am vazut-o inca deci nu pot trage niste concluzii.Ma interesa daca este un model reusit,daca are probleme specifice si ce e drept nu am auzit decat cuvinte de lauda pana acum,ce ar mai fi de spus?!
    Maine ar trebui sa obtin ceva poze mai detaliate.Multumesc pentru raspunsuri!
     
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    SA nu fi fost lovita(rau)si sa aibe ceva deplasat la sasiu; ar mai putea avea ceva la partea electrica de masina are o vrsta si e de asteptat dar in principiu nu are nici o buba ca defect de fabricatie tabla e zincata suspensia e solida si gindita foarte bine de neamt , ar mai putea avea mici bube pe la bord adica sa nu mearga khilometrajul si asta din cauza unor rotite, dat in rest e o masina facuta sa dureze nu ca ce se face in ziua de azi , sa nu se supere alti colegi pe mine dar asa e la cite masin de generatie noua nu am auzit si vazut defecte si facute cu buna stiinta de constructor , De economia de piata ca tre sa mai se vinda si alte masini .Ca o comparatie uitativa ct costa un b4 in ani 92 95 si ct costa in zilele de azi un a4 si la ce preturi ereau pe atunci si acum. Nu zic ca masinile din generatie mai noua nu sunt bune dar nu mai sunt facute ca cele vechi cu simt de raspundere
     
  5. i7r9i 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2009
    Locație:
    CRAIOVA
    Masina:
    AUDI 80 B4 1.9 TDI 90CP, EXIP 15"
    Ai gasit ceva?Modelul asta si-a cam pastrat pretul. Nu gasesti confortul din A6 (clasa mai mare) dar ca fiabilitate, costuri de exploatare, consum, tinuta de drum o recomand. Trebuie sa dai mai multi bani si sa iei una mai ingrijita ca multi au vazut ca e buna si le-au tinut pe la tara sa-si care oile bolnave si sa-si porneasca tractoarele cu ele. O sa vezi ca tine pasul si-n oras dar si afara. Bafta si anunta-ne!
     
  6. Dănuț

    Dănuț 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Calvi-(F) BV-(RO)
    Masina:
    A6,2.5 TDI,Avant,quattro/Golf MK1 cabrio
    Da ar fi ceva,duminica ajung sa o vad si daca totul este in regula luni va fi a mea.Stiu ca nu o sa am confortul din A6 dar nu ma intereseaza aspectul acesta,mie imi trebuie masina pentru a merge la lucru zilnic,sa-mi transport sculele si cam atat.Bineinteles ca va fi tratata bine si nu va fi deloc neglijata.Intradevar si-au pastrat pretul destul de bine si nici oferta nu este prea mare la diesel din cate am observat,o fi ceva la mijloc...In fine sper sa fie totul ok si sa nu am vreo surpriza neplacuta cand o voi vedea live,in poze nu arata rau dar sa vedem pe viu...O sa va tin la curent!
     
  7. Dănuț

    Dănuț 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Calvi-(F) BV-(RO)
    Masina:
    A6,2.5 TDI,Avant,quattro/Golf MK1 cabrio
    Nu o sa am Audi 80...Am vazut masina,cateva zgarieturi neglijabile,motorul mergea destul de frumos dar se cunostea ca fusese sters de curand si cu toate astea era aburit de vapori de ulei,indicatorul de km si alte gadgeturi nu functionau.Si ca si cum nu ar fi fost de ajuns,in mers mi-a ramas de mai multe ori pedala de ambreiaj blocata jos,iar la pornire trebuia sa dau la automat destul de mult 4-5 sec,ca intr-un final sa nu mai porneasca deloc,cred ca a ramas fara motorina...Nu a fost sa fie,pacat...
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pai daca nu pornea repede avea bube la injectie si erea destul de grav adica erea posibil sa aibe mult mai multi km dect indica bordu cu ambreiajul erea cilindru receptor de la cutie Si toate astea apar la un b4 dupa vreo 300000 de km . Masina a fost muncita rau si neglijata Khilometrajul e o problema comuna la b3 b4 din cauza unei rotite ce se sparge si cred ca sa spart de mult si nu acontat pentru proprietar Ce mai area bobmba si nu se merita cumparata prea mult de investit
     
  9. Dănuț

    Dănuț 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Calvi-(F) BV-(RO)
    Masina:
    A6,2.5 TDI,Avant,quattro/Golf MK1 cabrio
    La cum se prezenta masina cred ca avea intr-e 400 si 500 de mii si cu siguranta a fost foarte neglijata!Ca o concluzie as spune ca o masina trebuie controlata foarte bine inainte de cumparare,pentru ca problema nu o constituie pretul de achizitie ci cat se investeste in ea dupa.
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Cascati bine ochi inainte de a lua o masina la mina a doua asa ca nu doar pretul conteaza ci si cum a fost ingrjita si cum a fost expoatata
     
  11. szindobel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Locație:
    tg mures
    Masina:
    audi 90 tdi intercooler 1.6 1990
    asta asa e//
    eu am un audi90 care merge super, dupa ce am mai pus la punct,proprietarul de dinainte a cam neglijat putin..atat ca placutele de frana din spate erau uzati asa .ca merge fier ..pe fier,,cand am scimbat placuta ,,am pus o frina si sa rupt discu,,..
     
  12. Metalkore 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80
    Audi 80!

    Salutare sunt nou pe acest forum si imi cer scuze ca dupa atatia ani in care am iubit aceasta marca "Audi" si inca o iubesc m-am gandit abia acum sa devin si eu membru...dar mai bine mai tarziu decat niciodata!
    Sunt fost posesor de audi 80 1994 motor 2.0 abk 116 cp! Pot spune ca a fost prima mea dragoste din pacate persoana de unde am luat-o m-a pacalit si a trebuit sa bag dublu fatza de pretul ei de achiztie asa ca am vandut-o. Saptamana aceasta ma duc sa achizitionez un audi 80 break motor 1.6 benzina 101cp. Iubesc prea mult acest model, pot spune foarte retro. Din experienta anterioara am reusit sa invat multe despre acest model...dar un sfat primit de la voi este intotdeauna bine venit. Omul cat traieste invata si am abia 21 de ani:P. Sambata data de 16 februarie am vazut masina dar din pacate nu am avut foarte mult timp la dispozitie s-o verific deoarece omul se grabea acasa, spunea ca are muncitor in casa si trebuie sa stea cu ei! In fine ideea principala ar fi...cum as putea sa verific mai amanuntit motorul, ambreiajul si cutia de viteze. In mare m-as descurca dar intotdeauna sunt si defecte ascunse la o masina! Nu vreau sa fie tipla masina...dar nici sa bag inca odata pretul masinii in ea! Am un proiect cu audi 80, iar prima data am dat gresi, sper ca la a2-a incercare sa reusesc! Repet orice sfat este bine venit! PS: Masina are geamuri electrice fatza, aer conditionat, servo, NU ARE ABS. Piele integrala, culoare verde metalizat bate spre negru!
     
  13. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salza

    Pai vezi sa nu fii vost lovita si sa aibe ceva strimb pe la sasiu motorul sa nu aibe scurgeri de ulei si antigel sa mearga rotund la rece si la cald sa nu aibe intreruperi si sa nu scoate fum, sa bage caldura cam in 5 10 minute de cind ai pornito sa nu aibe vibratii in mers . Ambreiajul daca e dus patineaza stiii, vesi sa intre usor in viteza 1 cnd esti in mers altfel e ceva la cutie si sa nu agate la schimbarea treptelor . Mergi cu masina la vreo 80 90 si pune frina daca se duce drept si se opreste repede nu sunt probleme daca trage invreo parte ai ceva bube daca nu treage stinga dreapta si se opreste greu simtii ca e tare frina si masina nu se opreste are ceva bube la etrieri sau repartitor. Motrrul tre sa urce rapid in ture nu sa se chinuie. sunt multe de vazut la masina dar daca ai mai avut alt b4 stii la ce sa te uiti, si daca e prea curata si motorul spalat de curind fugii de ia ca e minarita., Vezi sa nu ai miros de rinced in masina ca e posibil sa intre apa in masina se nasol . In rest cred ca stiii la ce sa te uiti, acum tine de tine de ce vrei ti si la ce te astepti de la masina
     
  14. Metalkore 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80
    MS

    Multumesc mult pentru aceste sfaturi! Masina cand am vazut-o prima oara era murdara inauntru si la motor, nu i facuse mustatile :P. Omul a zis ca o da pt ca nu are ce face cu ea..el mai avand inca o masina un renault symbol nou. Ramane de vazut ce bube ar putea sa aiba. La prima intalnire motorul mergea foarte bine rotund nu scotea fum...inauntru era cald. Pot spune ca era chiar foarte silentios motorul. A zis ca nu o opreste pentru ca risca sa numai plece apoi, el zicea ca ori o fi bateria ori electromotorul sa numai functioneze bine. Mi-a placute ca era inmatriculata dupa 2009 cu toate actele in regula. Nu avea asigurarea la ea, iar la 950 de euro cu motor de 1.6 geamuri el fatza servo si aer conditionat pare un pret de se merita. Oricum consumabilele le schimbam dar sa nu fie altceva adik cutie, ambreiaj sau motor de astea ma feresc nu am asa multi bani pentru reparat!
     
  15. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Electromotor de reparat costa cam 100 150 ron maxim bateria e cam 250 300 una buna ,. cu ct mai mare cu atiit mai buna , Cti km are ? ambreiajul cade cam la 200000 si e cam 300 ron dar nu e exclus sa fie schimbat sau cazut si sa tre sa il schimbi , cutia nu cade asa usor tre sa fi mers cu ea un tractorist sa o strice alte bube tre vazute la fata locului , Tiam mai scris tre vazuta babuta si mers cu ea s abea atunci vezi ce are
     
  16. Metalkore 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2013
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi 80
    Un kit de ambreiaj la fostul meu audi 80 2.0 E m-a costat 750 ron Sachs. Bateria nu ar fi o problema ca oricum trebuie una foarte buna, tinand cont ca sistemul de pe fosta masina nu l-am vandut si am de gand sa-l bag in acest break stiind ca se va auzi si mai bine. Electromotorul daca e de refacut sau schimb cu unu nou am mecanic care pot spune ca a prins experienta pe audi 80. Bucsele sunt vreo 10 lei/buc, o bascula cu tot cu bucse 200 de ron. Piesele nu sunt foarte scumpe pentru o astfel de masina. Insa sunt unele ca la orice masina exagerat de scumpe de exemplu: Furtunul principal de apa acela gros de pleaca din radiator pana la motor m-a costat 650 de ron, nici pana acum nu mi-am dat seama daca era placat cu aur. :) Oricum am vazut masina si nu ma grabesc s-o cumpar, mai cautam. Dupa cum am zis in primul topic vreau o masina buna, nu foarte buna, dar sa pot schimba consumabilele si chestiile ieftine avand un buget limitat as dori sa-i fac si anumite modificari sa arate mai bine.

    Apropo de kilometrii, era blocat la 145 de mii, eu i-am zis clar ca nu sunt reali si a recunoscut ca nu mai merge. Exact aceeas problema, rotita din plastic este rupta. La vechiul audi am desfacut bordul si am gasit rotita, am schimbat-o singur nu e greu dar trebuie sa tii minte cum ai desfacut totul, risti sa numai completezi puzzel-ul. Din pacate neavand ABS nu stiu cum as putea afla kilometrii reali ai masini.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Feb 2013
  17. montoya 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2013
    Locație:
    clinceni
    Masina:
    audi 80 1,8 s 1989
    Bine v am gasit domnilor!As dorii si eu sa stiu daca merita achizitionarea un audi 80 quatro din germanica,de preferat benzinar ,dieselul nu prea ma coafeaza,cam al ce ar trebuii sa ma uit ca sa nu mi iau vreo teapa...
    Asa ca pregatire,am eu liceul auto terminat dar nu prea am profesat decit asa mai rarut,pe la amici si pe acasa,dar tinind cont ca imi place sa surubaresc cite ceva mereu,stiu doar ca transmisia la quatro trebuie verificata la singe,am mai aflat si cum se poate face acest lucru,dar orice sfat sau mica "smecherica" este bine venit/venita,bugetul este undeva pe la 2500 fara inscriere si alte cheltuieli.Am trecut ca fiind posesor de audi 80,este al cumnatului meu,deci acum stiti si sursa imbolnavirii mele cu audi,m a cam dat pe spate ce poate masinuta.
    Ca sfat,intre B3 si B4 ca model,imi plac masinile clasice,fara electronica pe ele-mi e sila de beculete inutile si prost aranjate-nu m ar deranja nici pe carburatie(sint expert in carburatoare,mai putin la injectii...cu moldamin sau kanamicina :::))),sa fie la altii!)stiu ca unele carburatoare se regleaza pe bank,in service dar,am ceva experienta in asa ceva si nu prea ma dau inapoi de la carburatii si reglaje fine!
    Pentru ce prefer quatro,am un drum destul de abrupt la intrarea in curte ,la o casa de vacanta in comuna bezedead,unde imi cam las cauciucurile mereu,drumul este pietruit si mai si aluneca iarna sau cind ploua,plus ca as vrea totusi sa mai explorez unele dealuri din zona care s mai soft road sau drumuri feorestiere mai usurele,iar pe sosea parca te simti mai sigur intr o masina care are 4x4 permanent cu posibilitatea de a fi chiar si 40-60% in functie de necesitati.Astept sfaturi,indiferent de ce natura,pentru ca in 3-4 luni vreau sa caut ceva oarecum mai bun si usor de intretinut,iar audi se pare ca este cam ceea ce mi place prea mult ,fata de alte clasice in viata.
    Am citit cam tot de pe aici,felicitari celor care s in bransa si care ne impartasesc din experienta lor....Sanatate!
     
  18. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Salutare si bine ai venit in "FRATIA INELELOR". Eu te-as sfatui sa te axezi pe b4 2'0 2'3 sau 2'5 benzina quattro. B 3 e cam veche si arata si mai altfel b 4. E mai aratoasa , despre 80 nu am ce sa iti spun de rau sunt masini facute sa dureze . Un b4 pus la punct o sa te minuneze da clasa multor masini din ziua de azi la injectie nu are ce sa pice daca e ingrijita si service-ata la timp . Si vezi ca sunt doua tipuri de injectie pe b4 e mecanica si electronica. Sfatul meu e sa iti cauti ceva cu motor mai mare da nu mai mare de 2'5 si cu injectie electronica si daca se poate 16 valve si ai sa ai o racheta de masina
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2013
  19. ilie81axx 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mai 2013
    Locație:
    mizil prahova
    Masina:
    80 b4
    achizitie audi 80 coupe 2.0 gpl

    Va salut,
    Sunt nou pe forum, deoarece o sa achitionez zilele acestea un audi 80 coupe din 1994, cu motor de 2000 pe benzina, daca nu ma insel varianta de 90 de cai. Masina are GP omologat.
    Ce as vrea sa va intreb este: cam cat consuma aceasta masina atat pe benzina cat si pe gaz si care sunt cele mai frecvente probleme intalnite la ea, ca sa verific daca si masina care o voi achizitiona le are. Va multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mai 2013
  20. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Pe Coupe in '94 motoarele de 2.0 litri sunt ABK de 116 cp sau ACE de 140 cp. De aici te pot ajuta colegii care au aceste motoare sau poti cauta topicurile dedicate.
    P.S.: cel mai probabil ar fi ABK-ul, cel la care te referi.
     

Distribuie pagina asta