1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Audi A4 B8 Allroad

Discuție în 'Audi A4 allroad quattro' creată de dascalutzu, 22 Iul 2010.

  1. dascalutzu

    dascalutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 Allroad Quattro 3.0TDI/240CP/S7.
    Salut,
    Sa le vindem si sa luam, .... Alta macra (BMW)
    Saptamana viitoare vine omu s-o vada, 'om vedea.

    Se pare ca si tu te-ai saturat de ea,vindeeeee'oooooooooo daca se da locu
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2011
  2. Nemesis 31

    Nemesis 31 3rd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Locație:
    IN
    Masina:
    Audi
    pana la urma ai vandut-o?
     
    Ruben11 apreciază asta.
  3. dascalutzu

    dascalutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 Allroad Quattro 3.0TDI/240CP/S7.
    Am primit un acont si in aceasta saptamana vine sa o ia, dar
    partea buna este ca acea vibratie acum e insesizabila.
    Sper sa o foloseasca sanatos fara nici un fel de probleme.
    Eu nu o sa imi mai cumpar niciodata AUDI sau ceva din grupul VW
    Va multumesc de ajutor/sugestii sa aveti parte numai de bucuriiiiii cu masinile voastre. Drive safe.

    Va salut.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Feb 2011
  4. dascalutzu

    dascalutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 Allroad Quattro 3.0TDI/240CP/S7.
    :arco: DAAAAAAaaaaaaaa, am vandut-o m-am scapat de rabla.
     
  5. wwl

    wwl Silver Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4 1.8T B6
    ce chestie ...
    ca idee, cat ai tinut masina si cat ai pierdut la ea? :haha:
     
    Emi07 apreciază asta.
  6. dascalutzu

    dascalutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 Allroad Quattro 3.0TDI/240CP/S7.
    Va salut domnilor,
    Motivul pentru care am postat pe acest forum problemele care mi-au aparut mie la masina AUDI (cumparata de noua de la reprezentanta Porsche Timisoara si mai mult tratamentul post vanzare care il acorda reprezentanta oficiala AUDI in Romania si nu numai, clientilor de pe urma carora le rezulta un beneficiu), am dorit sa le aflati si voi cei care sunteti pe acest forum si daca se poate sa-mi dati o idee ce/cum/cine/unde sa mai intreb.
    Multumesc si acum celor care mi-au dat cate o idee/sugestie, stiu ei care.

    OK a fost o teapa, asta e, sper sa nu mai intampine nimeni ceva de genul indiferent de marca.

    Multumesc de intrebare WWI nu te supara, dar asta nu e treaba ta, iar daca esti asa curios intereseaza-te la Porsche ce promoti au avut in August 2009 la modelul A4 Allroad 3.0TDI culoare alb vei fi foarte surprins, apoi studiaza preturile pe mobile spre exemplu si calculeaza diferenta. (34.700km la bord).

    Va doresc multi Km fara nici un fel de probleme.
     
    Ultima editare: 18 Feb 2011
  7. dascalutzu

    dascalutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 Allroad Quattro 3.0TDI/240CP/S7.
    Salut,
    Astazi am primit un telefon de la Porsche TM, prin care ma anunta sa duc masina in service pentru ca au primit o circulara sau informare de la AUDI AG care spune ca trebuie sa cheme masinile A4..., in service pentru verificari la motor - cutie de viteza - trapa - MMI - sistemul de directie si parca mai era ceva oricum nesemnificativ fata de ce e mai sus.
    Si asta vine dupa un an si ceva de cand am facut plangere la AUDI Germania si Romania.
    Cam atat am vrut sa va spun.
    Va doresc sa va folositi un timp cat mai lung masinile si fara evenimente.
    Eu am vandut audi a4 all... DAR nu in Romania si am revenit la alta marca de suflet
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Iul 2012
  8. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Imi cer scuze de pe acum ca voi deveni un pic off topic, DAR:

    - treaba cu masinile luate din germania e cea mai mare prostie pe care am auzit-o si o aud in continuare. Nu exista 3 benzi de productie (1 pentru Romania, 1 Germania si 1 pentru restul lumii) ca sa ne puna noua cutii de viteze reconditionate si altele ce am mai auzit. Verificati VIN-ul si VIN-ul va spune FABRICA unde este facuta.

    - am luat numai masini cu 0 km toata viata mea, in afara de prima masina. Am avut de la Peugeot 406 2004(pe comanda), Peugeot 307 2006 (pe care inca il am la 70 000 km si spre deosebire de ce vorbesc altii despre marca NU AM SCHIMBAT NICI UN SURUB, nu a consumat un gram de ulei toata viata ei desi am mers distante lungi si prin Europa cu ea cu acceleratia la podea), VW Golf (cateva probleme minore mai ales pe parte electrica dar s-au rezolvat in garantie - am vandut-o repede pentru ca am primit o oferta buna si oricum aveam Peugeot-ul pentru oras si imi mai trebuiau cateva mii pt BMW), BMW 530xd (pe comanda), Audi A4 (pe comanda). Cu masinile de mai sus nu am avut nici o problema niciodata (de genul sa mi se strice B&O de exemplu). Eu cred ca tine de exploatare. Daca iei masina din Romania la 10.000 km facuti in 3 luni de viata (deci pe hartie ar fi aproape noua), e normal sa te astepti ca respectivul sa o fi calarit pentru ca oricum o vindea. Sunt putine cazurile in care oamenii renunta la masinile noi pentru ca merg bine :))
    3 - A4 allroad-ul poate fi dotat cu suspensie adaptiva dar nu se prea cer in romania pentru ca urca pretul foarte sus. De exemplu eu am dat 65000 pe A4-ul meu. Trebuia sa tii cont ca aveau ei un motiv la reducerea aia substantiala pe care ti-au oferit-o. Suntem in Romania dar in general nu exista oameni pe pamantul asta care sa nu umble cu interesul. Garantia este garantie si daca ai avut probleme cu ea intr-un timp foarte scurt, eu le-o abandonam in service si ii actionam in instanta pentru viciu ascuns. Fii sigur ca ai fi castigat lejer (daca cum sustii tu ca nu exista saptamana fara sa ai probleme la ea din ce mi dau eu seama)

    5. Bmw-ul are si el probleme si sensibilitatile lui. Cand cumparati o masina vorbiti si cu baietii de la service si vedeti ce probleme are, intrati pe forumuri si internationale si vedeti ce probleme au mai avut altii si LE EXPLOATATI IN CONSECINTA. Daca BMW-ul are probleme la injectoare, atunci iti iei de la gura si bagi motorina de cea mai buna calitate sii ii faci un rodaj mai lung (eu le-am facut rodaj la masinile mele cel putin 7500 km), daca stii ca cedeaza nu stiu ce pe la ea, ai grija ca exploatand-o sa nu ii afectezi acea problema. Nu exista masini perfecte. Pt tine cu BMW-ul iti spun ca de la un posesor de BMW la altul, am vazut seria 3 cu plastice zdranganind ca la un logan, am vazut X5 care a ramas fara frane la 5 zile de la livrarea ei (un prieten bun care a reusit sa opreasca masina pentru ca avea viteza foarte mica (pana in 50 la ora)). La mercedes la fel... am un prieten care si-a luat un E klass coupe model 2010 pe comanda si il tine 2 saptamani acasa, 2 saptamani in service pe luna (masina de 90 000 de euro). Si tot asa.

    Concluzia: Cine are ghinion constant, sa mai treaca pe la biserica sa dea acatiste sau sa-si sfinteasca masinile (abordare religioasa a problemei) pentru ca nu exista masina perfecta (si la A4ul meu incepusera sa zbarnaie niste plastice dar era din cauza ca erau prea noi. Acum ca am mai rulat masina nu se mai aud deloc si e liniste :) ). Cine spune ca aia e mai buna ca ailalta.... nu stie ce vorbeste. Mai buna dintr-un anumit punct de vedere, mai proasta din altul. (o serie intreaga de +uri si -uri pe care trebuie sa o alcatuiti cand va luati masina).


    PS: La a4 allroad v-ati ingramadit prea repede sa o cumparati pentru ca un model nou si normal ca le-au trebuit ceva sa aranjeze problemele. Problema e ca voi a-ti decis sa si le rezolve pe masinile si nervii vostrii.
     
  9. Septronic

    Septronic 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2012
    Locație:
    brasov
    Masina:
    passat 2.tdi 170cr 2009
    seful meu are un a4 allroad 2.0t quattro 210hp , si la vreo 70.000 km cati are acum, nu a avut nici o problema , doar cu niste senzori care i se aprindeau (edc parca ) , si a schimbat aripa ( a lovit-o)
    @smd75 : mie nici acum la passatul de 13 ani nu mi-a iesit sarma de incalzire.
    @dascalutzu : daca iti luai masina pt. drumurile noastre proaste de ce nu ti-ai luat q7 sau x5 ? daca tot esti fan bmw de ce ti-ai luat audi ?
     
  10. oldman 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    viitor posesor q3 , acum golf6 2.0 tdi 4 motion
    Mare tampenie !
    Hai sa ne inchipuim cum ar functiona , avem o linie pe care trebuiesc facute diferite echipari , culori etc . Cineva zice , piesa asta merge acolo , cealalta dincolo , si tot asa !
    Ati lucrat vreunul dintre voi care afirmati lucruri de genul asta pe o linie de fabricatie ? Sincer ma indoiesc !!!!
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ok am dat de un deal bun pt un allroad 2.0 tdi an fabricatie 2010.
    Intrebarea mea: este lumea inca nemultumita de primul model. Faceliftul oare a rezolvat din problemele actuale ?
    Sper ca un posesor sa ma lamureasca.
    Va multumesc
     
  12. Cloud 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2010
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A6 Allroad 3.0 BiTdi 2013
    Imi pare rau ca am vazut discutia abia acum, dar nu am mai vizitat forumul de ceva vreme.

    Ce pot spune despre masina mea este ca momentan sunt foarte multumit de ea, singura problema pe care am avut-o a fost cea cu vibratia in volan, care s-a rezolvat in urma schimbarii bratelor de suspensie cu unele cu niste bucse mai mari. Cu trapa am aveeasi problema cu care se confrunta si ceilalti posesori de A4 Allroad, adica o mai apuca trancanitul, dar se rezolva imediat prin simpla gresare a sinelor si clemelor (am observat ca incepe sa trancane daca merg cu ea mai mult deschisa la maxim, si cu oleaca de viteza, presupun sa se usuca vaselina si din cazua asta face urat). Ce ar mai fi asa de notat ca idee este faptul ca atunci cand se incalzeste cutia, fapt care mi se intampla numai in Bucuresti, in aglomeratie, (eu sunt din Targoviste), imi da un soc destul de puternic in cutia de viteza cand schimba din treapa a 2-a in treapa 1, la franare - am cautat pe net posibile cauze si am gasit pe un site din America solutia : in aglomeratie, si in general in oras, cu motorul asta + cutia S7, este indicat sa se mearga cu setarea la cutie pe COMFORT, asadar este o problema de soft pe modul AUTO (pentru masinile care au in dotare asa ceva). Am facut toate actiunile de fabrica la timp, practic ii stresam pe cei de la reprezentanta saptamanal daca a aparut vreun update sau ceva. In rest masina merge foarte bine, este luata in septembrie 2009 si momentam am la bord 65000km, reviziile in primii doi ani de garantie au fost facute la 15000km, dupa 45000km am facut revizia la 55000km si urmeaza sa o fac sambata asta (65000km si ceva), am schimbat uleiul + filtrul din cutia de viteze si grupul spate la 55000km. Am fost cu ea peste tot unde am putut trece, am ramas suspendat in zapada de nshpe mii de ori iarna trecute, m-am invartit cu ea in parcari etc. si pana acum nu am avut probleme, doar ce v-am scris mai sus.

    Cam atat am avut de spus despre acest model, daca imi mai aduc aminte mai scriu pe aici.

    O zi buna tuturor.
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Multumesc de feedback. Sunt si eu in cautarea unui allroad insa faceliftul mi-a cam taiat din elan. ;)
    Astept pareri si despre el , asta daca nu pun eu mana pe unul intre timp :)
     
  14. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
  15. Tmvali 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Allroad, 2013 cod motor CLG
    Masina arata foarte bine. Bineinteles, anterior punerii in vanzare au pregatit-o foarte bine. Eu am un Allroad din 2010, 2,0 TDI, si sunt foarte multumit. Nu pot sa-mi dau cu parerea daca km au fost dati inapoi. Dat fiind ca este pe benzina e posibil ca km sa fie reali. Pretul cerut este un pic cam mare. Incerca sa mai negociezi. Sa verifici navigatia sa fie up-datata recent. Macar sa-ti faca acest serviciu, pentru ca ulterior te va costa la reprezentanta 3500 de lei.. Succes
     
  16. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Da, prea tarziu, cand am fost sa o vad deja se daduse.
    Masina era foarte bine dotata:
    S-tronic, B&O, ADS, Piele bej, MMI 3G, trapa panoramica.
    Cred ca era masina ideala ca si dotari.

    Eram curios cam cat consuma acest 2.0 TFSI quattro.

    Merci mult,
    O zi buna
     
  17. zoloft

    zoloft 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 benzina 162 kw, an 2016 - premium plus, model S.U.A. - ULEV 2
    Salutare;
    Ma ""bate"" gandul sa-mi iau un A4 allroad din 2011-2012 2,0 benzina TFSI 211 Cp.
    Din pacate nu stiu pe nimeni cu o astfel de masina pt a-mi spune lucruri din "real life"" despre ea.
    Ceea ce ma intereseaza mai intai este ce consum ar avea in Bucuresti, in mega aglomeratie ... ? Nu cred ca pot spune mers sportiv cand abia te tarasti in oras dar nici sa dorm la volan...
    Momentan am un Golf V din 2005 1,6 care-mi consuma in jur de 12%

    Desigur ca aorice alte opinii imi sunt bine venite; sau daca s-a mai discutat dati-mi va rog niste linkuri..
     
    Ultima editare: 1 Dec 2014
  18. Radasca

    Radasca 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI (CAGA), 2011
    achizitie a4 allroad 2011

    ziua buna,

    vad ca nu prea se dau raspunsuri in aceasta sectiune. chiar nu are nimeni a4 allroad?

    vreau sa imi iau si eu unul din 2011, 170K km, 17K euro, condus in Romania. reviziile au fost facute la timp, asta stiu sigur.
    1. ce costuri imediate ar fi dupa achizitie.
    2. cam la ce probleme sa ma astept la numarul asta de km?
    3. recomandati mai putini km sau genul asta de masina duce mai mult de atat, fara probleme?

    mersi,
    spor si veselie
     
  19. tibirec

    tibirec 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2014
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Allroad Quattro, CAHA, 2010
    Salut,

    Eu am unul din 2010.
    L-am cumparat in februarie 2014 din Germania.
    Avea tot 170.000 km, dotari destule, peste medie ca sa zic asa.
    Pica des un senzor de presiune care costa aproximativ 120 lei, apoi mi-a facut figuri clapeta de acceleratie si am reparat senzorul de detectie a pozitiei ei de start, nu am inlocuit-o cum recomandau toti.
    Ambreiajul e cam subdimensionat pentru masina.
    Altii au avut probleme cu pilitura in instalatia de alimentare cu motorina.

    Distributia trebuie schimbata la 210.000 daca imi aduc bine aminte.
    Preturi filtre Mann: filtru ulei - 25 lei, filtru aer - 70 lei, filtru motorina - 85 lei, filtru polen cu carbune - 80 lei. Asta la mine in oras la un magazin. Pe online sunt mai ieftine.
    Ulei norma 507 intra 5 litri - 200-250 lei.

    Incearca sa vorbesti cu proprietarul sa mergeti la o reprezentanta Audi sa va uitati in istoric.

    Te poti orienta si dupa Subforumul pentru A4 B8 despre motor si alte componente comune.

    Partea de 4x4 e Torsen 3, nu Haldex. Asta inseamna ca ai permanent 40%-60% repartizat la punti.
    Consum: media mea este 8.6%. La drum lung e greu sa mergi sub 6.5%, mai mereu am 7% sau peste.
    In curbe e fenomenala, iarna la fel.
    Garda la sol: e greu sa atingi ceva pe dedesupt.

    Per total sunt multumit de masina.
     
    Ultima editare: 20 Aug 2015
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tibirec Ce motor ai ?
     

Distribuie pagina asta