1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Audi A6 C6 (4F) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de sorinoco, 11 Noi 2007.

  1. Doggfather

    Doggfather 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pilot automat, senzori de parcare spate , comenzi pe volan si s-au cam terminat dotarile. :)

    Daca iti place, fa-i o vizita. Dar cu 6000€ sunt convins ca gasesti un 2.0 mult mai dotat. Macar cu xenon (costa in jur de 4-500€ retrofit-ul).

    Apropo, cutia automata nu o trece ca dotare, consider-o un minus pe 2.0 TDI, fiind multitronic.
     
  3. Doggfather

    Doggfather 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4
    Am fost am vazut-o , probleme compresor ac , lovita in fata dar reparata ok , probleme egr ?! , mi se parea ca nu "trage" iar la mers o simteam "uzata" asta la prima vedere si mers putin , nici nu mai avea rost sa mergem la verificare etc ... si cam cheala , next
     
  4. Doggfather

    Doggfather 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4
    Ultima editare: 19 Oct 2018
  5. Giurge Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2018
    Locație:
    Austria / Baia Mare - Romania
    Masina:
    Audi A6 2.0Tfsi 2011
  6. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Nu. La pretul ala gasesti C7 cu dotari similare. Si nu uita de problemele motorului 2.0 TFSI.
     
  7. Giurge Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2018
    Locație:
    Austria / Baia Mare - Romania
    Masina:
    Audi A6 2.0Tfsi 2011
    pretul este 14000 si eu locuiesc in Austria. Masina vreau sa o cumpar de aici si nu am gasit oferta mai buna ca asta
     
  8. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Am vazut pretul, din moment ce ai pus linkul. Si am vazut si dotarile, care sunt decente, dar la pretul ala ar fi trebuit sa fie mai mult decat decente. Singurul mare plus sunt km, daca sunt reali.
    Ce te opreste sa mergi in Germania dupa o masina? Oferta este mult mai variata si stiind germana ai mari sanse sa iei una direct de la proprietar. Dar cum spuneam, cu dotarile respective, gasesti si C7 la pret apropiat.
     
  9. Giurge Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2018
    Locație:
    Austria / Baia Mare - Romania
    Masina:
    Audi A6 2.0Tfsi 2011
    Asa este. Km sunt reali, masina are toate verificarile la audi.
     
  10. Matrix 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    nu am
    Salutare si bine v-am gasit!
    Sunt in curs de achizitionare a unui audi a6 2011, cod mottor CAH, din ce am inteles tipul asta de motor e cu prb, mai exact datorita motorinei e5 care e mai uscata, motorina nemai oferind lubrifierea dedicata, pompa de inalta presiune incepe sa produca particule metalice( in termeni populari “span”), care ajung in rampa de injectie, ulterior in injectoare, motor si inapoi, pe retur, in rezervor. Iar din rezervor, trece iar prin pompa de motorina din acesta si apoi ciclul se reia.
    Apoi trebuie schimbata pompa inalta presiune + rampa de injectie + injectoare + pompa rezervor + spalare traseu. Alta solutie nu exista, nu poti risca sa iti ramana urme de span ca toata distractia sa o ia de la capat. Partea urata e ca simptome nu exista, decat atunci cand treaba se acutizeaza si motorul se opreste.
    Omul e proprietar de doi ani, in tara, are schimburile distributie efectuat, trebuie cel de la cutie neaparat ca a implinit 60.000 de la ultimul schimb, ca si km are 208k, omul zice ca-s rreali , el a adus-o din de. Pretul e undeva la 10500euro, dar sunt in dubiu cu acest motor si cu cutia ca nu stiu care da e prb cu ea , omu zice ca schimba bine, nu se simte nimic cand schimba.
    Ca si dotari ar fi asa:
    AUDI A6 AVANT 2.0 TDI 170C CP, CUTIE AUTOMATA, 2011, EURO 5, BOSE, XENON, LED
    ANVELOPE IARNA NOI, DOT 2018
    ANVELOPE VARA aproape noi - DOT 2018 (achizitionate iunie 2018).
    KIT DISTRIBUTIE SCHIMBAT, PLACUTE FRANA RECENT SCHIMBATE, REVIZII CONFORM CARTE SERVICE
    DOTARI:
    Sistem audio BOSE surround - statie amplificare BOSE in perete portbagaj
    Audi Multimedia: 2 x SD card, DVD player, magazie 6 CD - in torpedo
    Navigatie RO/EU
    Senzori de parcare fata-spate
    Faruri Bi-Xenon, adaptive, spalator, LED fata-spate
    Asistenta faza lunga (schimba faza lunga cu cea scurta automat)
    Cornering (farurile vireaza dupa curbe)
    Follow me home -Leave me home
    Senzori lumini, ploaie, pneuri
    Pilot automat
    Dublu Climatronic digital cu afisaj
    Scaune fata incalzite, reglaj lombar
    Servotronic
    Cutie automata Multitronic cu functie Sport si Manual
    Computer bord - reglaje diverse prin Audi MMI (interfata Multimedia Audi)
    ABS, ESP, SRS, airbag-uri multiple
    Volan piele multifuntional
    Bluetooth
    Geamuri electrice fata-spate
    Oglinda interioara heliomata, oglinzi exterioare incalzite
    Lumini ambientale interioare si exterioare
    Parasolar luneta retractabil
    Cotiera fata, cotiera spate cu suport pahare
    Frana de mana automata
    Pachet crom exterior si interior
    Imobilizator electronic
    Inchidere centralizata, 2 chei cip
    Jante aliaj usor originale 16"
    Roata de rezerva
    Baterie in portbagaj - protejata de intemperii
    Etc.

    Accept test autorizat.
    In mare cam astea ar fi, dar motorul asta imi da bataie de cap in a ma hotara. Km pre multi pe an nu fac, in jur de 12000, o iau s-o folosesc in wknd si concedii, ptr zi de zi am alta masina.
     
  11. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Subliniez INCA O DATA ca majoritatea problemelor la masini izvorasc din cauza proprietarilor.

    1. Motorul CAHA (ca si majoritatea motoarelor diesel CR de la VAG) are pompa de inalte Bosch CP4, care e sensibila la motorina uscata, intradevar. Problema poate fi rezolvata in doua feluri:
    - (ieftina) adaugare ulei 2T la fiecare alimentare (aprox 20 lei/ 800 litri motorina)
    - (mai costrisitoare) inlocuirea cu o pompa de generatie mai veche, in speta CP3 (de la 2700 de lei)

    2. Cutiile multitronic sunt cele mai predispuse la probleme cauzate de proprietari. Regulile de aur sunt: sa se faca schimburile cu ulei OEM la maxim 60k km si fara accelerari bruste la plecarea de pe loc.

    Distributia trebuia schimbata la 180.000 la tipul asta de motor.

    Are cateva dotari mai rare pe acest model, cum ar fi Asistenta faza lunga/Cornering, Parasolar luneta retractabil, in rest sunt bagate acolo doar sa umple spatiul. Pe baza seriei de sasiu se pot verifica dotarile.

    In rest, daca masina arata bine si a fost intretinuta corespunzator, eu zic ca e un pret corect.
     
    Matrix apreciază asta.
  12. Matrix 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    nu am
    Tocmai de asta stau in dubiu, nu stiu cum a fost intretinuta. Fiecare zice ca i-a facut aia, ailalta conform cu caietul service, dar in realitate nu se stie cat si ce se face din toate operatiile recomandate. Omul mi-a confirmat ca a luat-o la 144.000 km si acum are 208.000 km si nu i-a schimbat uleiul cutie, deci a trecut de 60k, a zis ca trebuie schimbat. Nu stiu daca a fost intretinuta cu ulei 2T in motorina, dar oricum si cu acest artificiu doar se intarzie aparitia problemei.
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Vad ca esti intrat tare in chestia cu spanul generat de pompa de inalte, dar sa stii ca nu e obligatorie, adica nu e litera de lege ca toate motoarele CR vor face span la x km parcursi. Avem colegi de forum care au parcurs multi km cu masinile lor fara nicio problema.
    Cumpara masina care-ti place si nu fii asa "prapastios", toate se strica la un moment dat. Le reparam si gata, mergem mai departe.
     
    Andu333, nica_ro și Matrix apreciază asta.
  14. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Că bine zici, @nucugheri . Nu poți să ai pretenția de la o mașină de 7 ani si 200k km să fie ca una nouă.
    @Matrix, un schimb de ulei în reprezentanță e undeva la 1200 lei. În plus, trebuie schimbată distribuția dacă nu a fost schimbată la 180.000 km.
    Despre cum a fost întreținută... intrările în service vin însoțite de devize de lucrări si facturile aferente.
    Dar, sincer, după cum sună anunțul, am dubiile mele.
    Dacă e să te iei după toate problemele semnalate pe forumuri, orice mașină în ziua de azi are probleme: gama VAG are probleme la motoarele 2.0 CR Tdi cu pompa de ulei si pompa de înalte, la 1.2/1.4 tsi cu lanțul de la distribuție, BMW la 2.0 diesel cu lanțul la distribuție, Volvo cu cutiile automate de la ZF, samd
    Ia ce-ți place, pune-o la punct, ai grija de ea si te vei folosi multă vreme de ea.
     
    Matrix apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @nica_ro La motorizarea respectiva distributia se schimba la 210.000, nu la 180.000 km.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pana in 2009 la 180.000, din 2010 la 210.000 km.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, EU4 vs EU5.

    In discutie era o masina din 2011, EU5.
     
  18. Matrix 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    nu am
    Salutare. Fii mai explicit te rog, ce iti da de banuit, poate citesti ''printre randuri'', eu n-am abilitati din astea, dar instinctul de conservare si prb intampinate de-a lungul vietii, imi spune sa n-am incredere in nimeni. Anuntul e asta:
    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a6-ID7GwIiE.html#contact_form#xtor=SEC-81;promoted
    si am mai gasit una pe care o suspectez de bube:
    https://www.autovit.ro/anunt/audi-a6-c6-ID7GukBE.html#contact_form#xtor=SEC-81
     
  19. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    @audi66 si @nucugheri: Eu am CAHA, Euro5, distributie schimbata in reprezentanta la 179744 km, conform precizarilor de service. Oricum, distributia la masina respectiva trebuie schimbata, diferenta e daca acum sau peste 8000 km.

    @Matrix :
    -Masina din primul anunt, cea cu nr de CJ are o descriere mai dubioasa, din punctul meu de vedere. Lipseste seria de sasiu, spune ca e intretinuta, dar nu specifica unde, enumera dotari, poate pentru a umple spatiul, care vin standard (Baterie in portbagaj - protejata de intemperii) sau tin de acelasi ansamblu (Audi Multimedia: 2 x SD card, DVD player, magazie 6 CD - in torpedo, Navigatie RO/EU, Computer bord - reglaje diverse prin Audi MMI (interfata Multimedia Audi), Bluetooth) ori nu exista (Parasolar luneta retractabil). Masina fiind de firma, dupa spusele proprietarului, ar trebui sa aiba istoricul verificabil la eprezentanta pana la vanzare.

    -Masina din al doilea anunt are mai multe dotari, unele destul de scumpe de facut retrofit, dotari interesante (suspensie aer, camera marsarier, alarma, oglinzi rabatabile electric, carlig). Nu are pachet lumini ambientale, senzori presiune roti. Ca plus are bara fata si spate s-line. Spune ca pot fi verificati nr de km (atentie doar sa aiba mai mult de 1 sau 2 intrari in service, se pare ca e o noua moda a samsarilor sa dea km inapoi si sa mearga sa schimbe ceva putin costisitor la reprezentanta apoi).

    Personal, as inclina spre cel de-al doilea anunt pentru suspensia pneumatica, desi nu imi place tapiteria de piele full.
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, normal, a ta este 2009, nu conteaza daca e euro 4 sau euro 5.
     

Distribuie pagina asta