1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Audi A6 C6 (4F) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de sorinoco, 11 Noi 2007.

  1. bb_ionutz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2008
    Locație:
    Targu Neamt
    Va multumesc pentru promptitudinea cu care ati reactionat fani Audi.:(
     
  2. ovvi16

    ovvi16 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    BMW 525D 2001 163 caluti :)
    Motorizare 2.7 TDI vs. 2.0 TDI la A6 C6 - discutii diverse

    Salutare ... asta e prima mea aparitie pe forum si sper ca vor urma si altele. Oricum, sunt un vechi membru spectator.
    Sa trecem la subiect: Acum sunt posesorul unui BMW 525 si vreau sa-l schimb cat mai repede. M-am hotarat la A6 din 2005. Am unul in familie (A4 2000 model intermediar 116CP) si sunt foarte multumit de el. Oricum asta e cam prea mic pt mine, anyway ... vreau A6. Am vazut ca s-a discutat mult despre modelul 2.0 ca e bun ca nu e bun, ca vibreaza la relanti, ca are ceva probleme cu alimentarea (tipul motorinei) in special cele cu DPF si necesita resoftare, ca trebuie scos la "plimbare" la drum lung sa se "curete", etc., ... de modelul 2.7 s-a vorbit foarte putin si s-au spus numai lucruri vagi (e bun daca ti-l permiti sau daca circuli mult afara, s.a.). Eu sper ca intr-o luna sa vand masina actuala si sa-mi achizitionez un A6. As vrea sa imi dati cateva detalii cu privire la fiabilitate, intretinere, etc. (2.0 vs 2.7). aaa si inca ceva: pe site-ul audi apare la date tehnice: A6 2.0 tdi se alimenteaza cu diesel 49CZ, iar 2.7 cu minim 51CZ. Acuma eu n-am gasit nimic pe net :readit: despre asta, care e mai comuna sau 49CZ e euro 5 sau euro 4 sau ??? 51CZ =??
    VA multumesc si astept cateva pareri si indrumari :respekt:
     
  3. taz

    taz Banned

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    Sadr al Yusufiyah
    Masina:
    Audi A4 B6 S-line 2.5 V6 TDI quattro, fost -132 KW 180 CP actualmente 151 KW 205 CP
    :sign_welcome: in primul rand
    pe mine ma bucura ca vrei sa renunti la un BMW in favoarea unui audi :)
    adevarat ceea ce ai vazut scris despre 2.0
    bebel, un membru audi din buc. detine unul cu motor de 2.0 si-ti poate spune mai mult despre acel motor...
    se plangea si el de vibratiile de care ai spus mai sus
    ca o parere personala, la o masina cum este un A6 (maricica) se merita un motor mare cum este cel de 2.7 L
    intr-un audi A6 2.0, cred ca te vei plictisi
     
  4. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Eu sunt de parere ca dotarile fac diferenta. In orice masina dupa o perioada de timp ajungi sa te plictisesti. Indiferent de capacitatea cilindrica sau marca masinii, trebuie sa te simti confortabil si mai ales in siguranta in ea. Tinand cont de calitatea drumurilor din tara noastra chiar si un 2.0 pare mult. Ar fi interesant sa auzim parerea cuiva care a avut pentru o perioada de timp considerabila un 2.0 si un 2.7 (sau chiar 3.0).
     
  5. ovvi16

    ovvi16 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    BMW 525D 2001 163 caluti :)
    star, vad ca tu ai un asemenea model. E chiar asa de speriat cum se aude? Adica motoru asta face zgomot, stiu, e normal, PD, dar chiar asa de deranjant sa fie?
    Oricum eu as inclina spre 2.0 diesel, datorita costurilor de intretinere/achizitie si datorita faptului ca 80% din km ii parcurg in oras.
    Dar daca e cu probleme ... si trebuie sa fiu extra atent cu motorina, atunci ...

    Anyway, astept ceva pareri despre 2.7 (motor, fiabilitate, consumabile, motorina, comportare, demaraj, suspensii, etc. ).

    si ... stie cineva ce e cu 51CZ sau 49CZ ????:confused:
     
  6. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Personal nu detin un A6 - este in plan ca viitoare masina-, dar optez pt un motor mai mare de 2.0 si asta din punct de vedere al puterii. Un A6 de 2.o are putere mica pt caroseria pe care tb sa o traga dupa el, mai ales avand in vedere ce masina detii acum (525).
    Timp de aprox 2 ani am condus un A6 de 2,7 (masina de firma), si vreau sa spun ca ma simteam super ok la bordul ei, din toate pct-ele de vedere.Masina era fabricatie 2001 si in 2007 avea peste 300 k de km, din care 70 % numai in Ro; la motor nu a avut absolut nimic, doar releul de semnalizare a fost sch de vreo 2 ori si geamurile de la faruri (matuite de la pietricele- viteza , ce sa-i faci!).
    Deci, sfatul meu este sa -ti indrepti atentia catre un 2.7, chiar 3.0, bineinteles daca dispui de resursele financiare adecvate, dar asta nu mai este treaba mea!
    Bafta multa si noroc in gasirea OOOO !
    Despre motorina nu stiu ce sa spun, dar daca asa recomanda Audi, atunci asa o fi.
    PS din cate masini am avut, pe niciuna n-am tinut-o mai mult de 3 ani si mereu am luat masini de max. 2 ani vechime cu putini km in bord (reali), pe care le-am dat cu max. 120.000 km in bord (reali).
     
  7. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Salut

    Eu i-ti recomand un 3.0tdi,are tractiune integrala,sprint,consum moderat,comfort,parerea mea:cea mai completa masina din clasa ei.Un prieten si-a luat una din Germania din luna 8 2005(100.000km)full, inclusiv suspensie pneumatica,impecabila(carte service) cu 21500 eur(fara tva).Alegerea e a ta.Bafta!
     
  8. starbucks

    starbucks 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A5 2.0 TDI (CGLC) 177 CP 2014
    Domnilor, dupa cum l-ati auzit pe Ovidellu, 80% din km ii parcurge in oras. La ce-ti foloseste motorul de 2.7 sau 3.0 in oras. Diferenta de bani pe care ar da-o de la un 2.0 la un 2.7 sau 3.0 eu as investi-o in dotari (sau as lua un 2.0 cu mai multe dotari). Per total sunt foarte multumit de 2.0 al meu. Chiar si in afara, cei 140 CP sunt suficienti pt cele 1540 kg (masa proprie). La un 2.7 ai 40 de CP in plus dar si 100 kg in plus la greutatea masinii. In fine, e chestie de gusturi. Eu unul prefer o masina mai confortabila (Navi, MP3, incalzire in scaune, etc) care sa ma faca sa ma simt bine cand conduc decat sa am un demaraj nebun "sa-l fac" la semafor pe vreun BMW. Sa nu mai vorbim de consum, RCA, Impozit si CASCO, care cu cat urci in capacitate cilindrica, cresc simtitor. Eu sincer ma simt bine in orice Audi :)
     
  9. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    are dreptate Starbucks !
    Desigur ca un 3.0 are fi ideal ..dar trebuie avut in vedere si alte asptecte !

    @ masimo: de cand caut si eu o asemenea afacere. Prietenul tau a avut mare noroc ..dar la ce dotari ai zis tu acolo masina trece lejer de 23 -24 mii fara TVA. Deci prietenul tau e o exceptie. Nu il face pe Ovidellu sa isi taie venele ca nu gaseste la fel, caci si eu am cautat ..si nu prea am gasit.

    @ Gibi: motor de 2,7 TDI din 2001 ??? hmm ce cod motor avea ..daca stii ! :undwech:
     
  10. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Salut

    Asa e,insa la second-hand,diferenta de pret la aceleasi dotari nu e semnificativa iar quatro este un mare atuu.Cine face un pariu cu mine,ca,la un drum afara un 3.0l in acelasi regim de exploatare consuma egal sau mai putin(eu sustin a doua varianta)ca un 2.0l,iar in oras max. cu 1l mai mult?
     
  11. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Salut

    Daca arunci o privire pe mobile.de,ai gasit afacerea.La 200.000km cei drept,gasesti 3.0l si la 15000eur.
     
  12. markos 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A6 2.0TDI - 2007
    eu am 2.0 si sunt incantat chiar si cu problemele lui. Parerea mea este ca nu suporta comparatie 2.0 raportat la 3.0. discutam in cazul lui 3.0 de un v6 foarte bine echilibrat, puternic si cu un cuplu impresionant. Plus ca 3.0 vine standard cu Quatro. O astfel de masina merita toti banii daca poti sa o intretii corespunzator. Din ce stiu eu costurile de intretinere sunt superiore.
    Conteaza mult ce astepti de la viitoarea ta masina si bugetul de care dispui.
     
  13. ovvi16

    ovvi16 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    BMW 525D 2001 163 caluti :)
    sal

    Am mai vb azi cu unu cu altu despre varianta optima de motorizare. Am primit fel si fel de raspunsuri care mai de care mai sofisticate si n-am ramas cu aproape nimic.
    Am aflat inca ceva interesant: la motoru de 2.0 s-au schimbat tipul si functionarea injectoarelor fata de 1.9 si tipu cu care am vb a spus ca pe 2.0 e riscul sa pice foarte repede. Din pacate despre 2.7 nu prea mi-a zis nimic. A mai spus ca a vazut multe 2.0 la service (asta poate ca sunt in raport de 10:1 fata de 2.7 si atunci e ceva normal sa fie mai multe la reparat).
    Nush ce sa spun despre o alegere optima? Motoru de 2L e super pt oras si pt afara (adica nu cred ca imi trebuie mai mult), dar daca e asa pretentios am sa-l uit, mai pun 2000 si imi iau 2.7, despre care nu stiu mai nimic.
    E bun oare motoru asta, trepideaza la relanti sau numai 2.0 e cu "fitze"?

    inca ceva de care sunt tare curios ...:sos:
    Hai ma nu stie nimeni sa ma lamureasca si pe mine care e treaba cu tipul asta de motorina 49CZ pt 2L si 51CZ pt 2.7L.
    Ma intereseaza pt ca vreau sa stiu care motor ar fi mai putin vulnerabil la o folosire dura in Ro (calitate diesel, piese & stuff ....)
    numai bine ... ceau ... ca la TM sau pa ca la BUC :icon_thumright::p
     
  14. sad 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2007
    Locație:
    IS
    Masina:
    A6 2.7 TDI QUATTRO
    E vb de cifra cetanica ( google si aflii tot ).In privinta motoarelor : 2.0 TDI -foloseste sistem Pumpe duse iar 2.7 common rail + inj piezo electice . E net avantajul CR : zgomot mai mic, consum , fiabilitate . Problema la motorina este cantitatea de sulf din ea , CU CAT ESTE MAI MARE CU ATAT ITI MOR INJECTOARELE MAI REPEDE .
     
  15. ovvi16

    ovvi16 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    BMW 525D 2001 163 caluti :)
    cantitate de sulf

    ok got it. acuma care are mai mult sulf 49CZ sau 51CZ? Sa inteleg ca motorina din Ro are mai mult sulf de cat trebuie sau ??? Din ce cauza apar probleme?
    De exemplu Sprin Diesel de la omv e 49CZ sau 51CZ?

    mersi.
     
  16. dani 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi A6 S line
    buna seara si bine v-am regasit ,eu am un 2.7 de 3 luni de zile S line interior exterior suspensie etc...l am cumparat di germania la 130000 km de la audi si pana acum nu am avut nici o pb la el,ca si intretinere nu mi se pare exagerat,am schimbat filtrele uleiul si mi au luat 10 milioane avand in vedere ca am bagat ulei castrol ptpompe diuze 0 30 parca...trepidatii la relanti nu are deloc iar la motorina nu e pretentios deloc,cel putin eu i am bagat si normala si euro si nu am simtit nici o modificare,va stau la dispozitie cu orice alte informatii despre 2.7
     
  17. ovvi16

    ovvi16 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    BMW 525D 2001 163 caluti :)
    Sal ... cum adica ai pus ulei Castrol Pumpe Duse? Pai motoru de 2.7 nu e CR? asa am aflat de la colegii de dinainte ...
    Eu mi-am format imaginea unui motor cu 6 cilindri, tehnologie CR, sau nu e asa :shrug:?
     
  18. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Incearca mai bine ambele modele de motorizare si abia pe urma iti vei face o impresie asupra comportamentului lor. Eu unul stiu ce as alege : 3.0 TFSI:sign_welcome::sign_welcome:
    Atata vreme cat uleiul pus indeplineste norma minima : 505.00 e ok , poate sa fie pompe duse uleiul. Cel mai bine e sa incerci cu ultima norma : 507.00 care de fapt este si normal utilizata la nemti in service.
     
  19. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    cred ca omul ce a intervenit la un anumit moment a avut un 2.5tdi pe vremuri si nu 2.7 cum a spus.

    asta e problema la audi: nu au un motor de doi litri decent. pe A6 facelift va fi peste juma de an si motorul de 170 cp insa si ala e cu vaca rau. bmw il au pe cel de 177cp care pe vremuri a avut 163 cp. ca si masina sh pe seria 5 gasesti in general motorul de 163 cp. anyway, un coleg al meu ce avea A4 B7 a facut ceva scheme pe autostrada cu un 520d cu 163 cp si bmw-ul s-a miscat mai bine.

    sfatul meu: mergi pe 2.7 si 180 cp.
     
  20. Cristian Popescu

    Cristian Popescu 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2008
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    A6 2.7 TDI
    Salut baieti

    Si eu am un 2.7 TDI S6 si sunt foarte multumit,consumul nu este chiar atat de mare 8.6 Lit in oras,ce vrei mai mult,consumabile...sunt de acord ca nu costa mai mult ca la celelalte masini Audi,mai vb:undwech::undwech:
     

Distribuie pagina asta