1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie Audi A6 C6 (4F) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de sorinoco, 11 Noi 2007.

  1. leo

    leo 6th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2007
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 2.0TDI 140CP BLB Multitronic GYJ
    Toate A6 cu motor 3.0 TDI sunt quattro!!!
     
  2. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Oare asa de mare sa fie diferenta de consum la cele doua motoare ?
     
  3. rolly82 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 tiptronic, 2.5 TDI, 150 HP,
    A6, 2.5 Tdi

    Salut, sunt nou pe forum-ul acesta si as avea si eu nevoie de parerea voastra.
    Am in probe un A6, 2.5 TDI 150 HP, TIPTRONIC, 120 k KM pe bord (reali sigur peste 200k) an de fabricatie '99, optiuni suficiente (climatronic, 8 airbaguri, parktronic, genti S-line, etc.)
    Ceea ce am observat in neregula pana acum sunt urmatoarele:
    - masina are un demaraj greoi si trebuie sa apas destul de mult pe pedala de acceleratie ca sa fac o depasire normala;
    - geamul din dreapta are probleme atat la coborare cat si la inchidere;
    - bara fata este iesita din cleme din cauza unei usoare lovituri.

    In rest masina se comporta f. bine, iar cutia de viteze functioneaza in parametrii normali.
    Avand in vedere ca pretul care mi se cere este de 6000 Euro, care este parerea voastra? :sos:

    Multumesc!
     
  4. micro2s

    micro2s 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 2.8i (C5)Quattro, 2000, AQD
    Cel mai bine ar fi sa ii faci un test VAG-COM si vezi daca iti da ceva erori. Depinde ce intelegi tu prin " trebuie sa apas destul de mult pe pedala de acceleratie ca sa fac o depasire normala ", deoarece din cate stiu eu cutiile automate au si ele o inertie destul de mare. Lipsa de putere poate fi cauzata de multe lucruri (o turbina blocata, un circuit de vacum obturat,un furtun fisurat, etc). Oricum ar fi util sa faci un test si cu ea in mers. Vad ca esti din Bucuresti, incearca sa iei legatura cu Cipos care e tatic in turbine si e si un baiat deosebit. Nu e obligatoriu sa fie din turbina, insa el cred ca poate sa te sfatuiasca mai bine.
     
  5. ion constantin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2009
    Locație:
    sibiu
    daca te intereseaza un a6 model s6 180cp,quattro,cutie automata tiptronic,interior piele,188mii km,an fabricatie 2002+toate celelalte dotari pe care cred ca le cunosti,inmatriculata in romania,te rog sa ma contactezi.iti pot sta la dispozitie cu poze,detalii,si orice fel de test.
     
  6. irinelvalcea

    irinelvalcea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    AUDI A4 1.9TDI 131CP 2003
    cel de 2.7 apare destul de rar pe A6....daca poate spune cineva cam ce diferenta ar fi intre cele 2 motoare i-as ramane dator cu un bax de bere.....
    diferente ca :quatro, CP.....astea le stiu si eu
     
  7. clausspac

    clausspac 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    AUDI A6 2.7 TDI QUATTRO 220 hp
    eu conduc un a6 cu motorul 2.7 tdi si vrea sa-ti spun ca cei 180 cp si 380 nm isi fac treaba foarte bine.mi se pare o motorizare potrivita pt aceasta masina.2.7 este fratele geaman dar mai mic al lui 3.0.spre deosebire de 3.0 , pe 2.7 tdi quattro nu este standard,asadar poti gasi si fara quattro insa chiar daca-i creste greutatea masinii cu aprox 100 si ceva de kg si implicit si consumul de carburant ti-l recomand.orice motorizare vei alege eu iti doresc sa ai parte de masina fara incidente de nici un fel
     
  8. irinelvalcea

    irinelvalcea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2008
    Locație:
    Rm.Valcea
    Masina:
    AUDI A4 1.9TDI 131CP 2003
    multumesc mult....
    mai vreau sa vad si alte pareri
     
  9. vartan

    vartan 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi AS6 ABT, 2005, 3.0 TDI V6 Quattro, 272 CP, 550 NM.
    A6 2.7 are dupa cum spune nenea de mai sus 180 CP shi 380 Nm, A6 3.0 are 225 CP shi 450 Nm(versiunea 2005 kre am eu, versiunea 2008 are 240 CP shi 480 Nm). Adevarat este k 2.7 fara Quattro este mai ushor shi consuma mai putzin, dar eu personal zic k pentru o diferentza de 300 cmc nu se merita sa pierzi cel putzin 50 CP, 100 Nm, Quattro(dak iei fara pt consum) shi tiptronic(pe A6 2.7 se pune shi cutie manuala in 6 trepte, aceeashi de pe A6 2.0 TDI 140 CP). :blahblah1: Cred k te-am plictisit destul cu kt am scris, bafta la cumparat... :friends:
     
  10. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Nu stiu la A6, dar la A4 mai e diferenta si faptul ca la 2.7 nu exista decat cutie automata, nu poti pune manuala. Daca vrei neeaparat cutie manuala, verifica daca aceasta exista pe 2.7.

    Later Edit:. Acum am vazut postul de mai sus...se pare ca la A6 se poate si cu manuala...in cazul asta, ignora ce am scris
     
  11. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Parerea mea e ca aceasta comparatie sau mai bine zis acest vs. nu prea isi are rostul! E normal sa ti iei 3.0TDI si nu 2.7TDI. Doar avantaje pt prima varianta si eu zic ca nu are rost sa te uiti la 2,3L de diesel per 100Km. Deci nu ai nici un motiv sa alegi 2.7TDI. Ideea e ca din start sunt ceva mai scumpe cele cu 3.0TDI, fie ca o iei noua fie ca o aduci din germania. Dar daca nu te uiti la $ nu mai sta pe ganduri, alege 3.0TDI fara nici o retinere!
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Ian 2014
  12. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    da intr-adevar cam toate duc spre un 3.0 TDI. Dar aici intervine si alt aspect. Poate nu vrea quatrro ... ,poate nu vrea masina prea grea ... poate este o diferenta destul de mare la consum intre cele 2 motoare care sa incline balanta catre 2,7.

    Sunt o serie de aspecte care nu trebuie uitate !
     
  13. rolly82 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 tiptronic, 2.5 TDI, 150 HP,
    Mersi Micro2s pentru sfaturi, poti sa ma ajuti in a lua legatura cu Cipos (id mess, tel) ?

    sal
     
  14. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Ce diferenta de consum ?
    Eu la Allroad (care este mai greu decat un A6 normal) cu 3.0 TDI am un consum de 7% in exterior (la un mers normal) sau 6,5% la un mers economic ...
    Cat poate sa consume 2,7 ... ?!?!?!?

    Si inca ceva ... oare degeaba 3.0 a fost motorul anului la data aparitiei ?
     
  15. micro2s

    micro2s 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A6 2.8i (C5)Quattro, 2000, AQD
    Il gasesti in "lista membrii" pentru ai trimite mesaj daca doresti.
    Iti trimit si un PM cu numerele lui de tel.
     
  16. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    in concluzie:

    Daca se vrea quatrro + tiptronic trebuie mers pe 3.0 TDI.
    Daca nu vrei quatrro (CV nu mai conteaza) si te mai intereseaza putin si consumul masinii, mergi pe 2,7 TDI.

    :ninja:
     
  17. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Pentru un litru in plus la consum si niste 10 lei in plus la impozitul anual nu cred ca se merita sa alegi 2,7 TDI !
     
  18. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    diferenta de consum dintre 2,7 fara quatrro, ( CV manuala ) si 3.0 quatrro ( CV automata ) ..nu este numai de 1 l cu siguranta daca se pastreaza acelasi stil de mers cu ambele moatoare !

    Cine vrea ceva putere dar cu ceva costuri mai sczute si nu vrea nici quatrro, apeleaza la mtorizarea de 2,7.
    Ma intrebam si eu ce rost mai are ca cei de la AUDI sa mai tina motorul asta daca nu e mare inginerie.
     
  19. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Audi A6 2,7 tdi,cutie manuala : 6,8% mixt
    Audi A6,3,0 tdi,quattro,automat : 8,4% mixt

    Datele de la producator
     
  20. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    achizitionare Audi A6

    Salutare

    Probabil ca sunteti satui de topicuri de genul acesta. Vin si eu cu o rugaminte catre posesori. Vreau sa cumpar un A6 (C5 1999-2001) si nu stiu ce motorizare sa aleg. 2.5 TDI cade din start din cauza taxelor si a costurilor de intretinere cam mari cu toate ca este cel mai potrivit pt A6. Mi-ar placea un 1.8t :rockwoot:, are un prieten si mi se pare super ok, taxe mici, preturi rezonabile la consumabile, doar consumul de carburant putin mai mare insa acceptabil dar din pacate am vazut ca se gasesc destul de greu... Ultima varianta 1.9 TDI care in ciuda faptului ca consuma putin, taxe si consumabile destul de mici are doar 110 CP. Varianta cu 130 Cp am vazut ca este disponibila doar din 2002 si din pacate nu dispun de suficienti bani... :((. As cupmpara si 1.9tdi 110 cp dar mi-e teama ca e prea "puturos" si o sa-mi para rau ca l-am luat.

    Ce sa fac? :)
     

Distribuie pagina asta