1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie/cumparare A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Bestie, 7 Apr 2008.

  1. ionut_pisoi2002

    ionut_pisoi2002 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2011
    Locație:
    tg frumos
    Masina:
    Audi a3 s-line++ 2010 2.0 tdi 170 CP quattro
    Salut colegi
    Am găsit aceasta mașină : https://home.mobile.de/home/index.html?customerId=458457#des_236236859
    Am verificat-o după VIN și are toate verificările în service autorizat Audi cu ultima intrare în august anul asta cu aceiași km ca acum, nu e accidentata dar are 47 intrări în service din 2009. Credeți ca se merita sa o cumpăr la cati km are ?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  3. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Raportul dotari - km - an fabricatie e unul foarte bun :icon_thumright: daca nu te deranjează consumul (care iti dai seama ca nu vei scoate valori apropiate de cele ale masinii actuale ) go 4 it !
     
  4. ionut_pisoi2002

    ionut_pisoi2002 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2011
    Locație:
    tg frumos
    Masina:
    Audi a3 s-line++ 2010 2.0 tdi 170 CP quattro
    Mulțumesc pentru sfaturi. Sunt conștient de consum și nici la fosta masina nu m-am uitat la consum dar mi-a plăcut modelul. Săptămâna care vine ma duc sa vad mașina dacă nu se vinde, sper sa nu se vândă.
     
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Daca se strica ai pus-o. Cauta manuala ca sa ai liniste si bani in buzunar.
     
  7. allexx332 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A3 SPORTBACK 1.9TDI 105HP 2005
    Buna ziua ! Solicit sfaturi/pareri legate de achizitia unui A3 8P 2010 1.6TDI cu S-Tronic . Am tot citit pe forum si sunt mai mult speriat decat incurajat sa fac aceasta achizitie . Auto ar urma sa o achizitionez de la proprietar, 122.000 km pe cartea service si in bord . Marti urmeaza sa merg cu ea la Cardinal Motors Constanta pentru ample verificari .Ideea e ca pe cartea service , pana la 94.000 km (cand a cumparat-o actualul proprietar in 2014 si reviziile au fost facute doar in reprezentanta) am observat ca nu a fost inlocuit nici ulei si nici filtru la cutie .Dupa aceea , celelalte 2 revizii apar a fi facute de alte service-uri multimarca din Constanta , iarasi fara a fi inlocuite cele in cauza. Am tot citit pe aici insa nu sunt lamurit......se inlocuieste sau nu se inlocuieste ? Daca da , la ce intervale?! Doar am condus masini echipate cu o astfel de cutie insa nu am avut niciuna. De altfel , ce probleme frecvente apar ? Macar sa fiu mai atent sa stiu ce sa verific la ea. Ce altceva sa verific dpdv al functionalitatii cutiei ? Din cate am inteles cei din reprezentante sunt relativ superficiali in ceea ce priveste astfel de verificari in vederea achizitiei. Sunt mai speriat dpdv al cutiei de viteze decat de motor in sine (care am inteles ca nu ar fi unul asa "reusit") Multumesc anticipat !
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai ales cea mai proasta combinatie. Cutia de vitezet este DSG cu 7 trepte (la care nu se schimba uleiul) adica cea mai mare mizerie produsa de grupul VAG. Sa nu mai zic de prostia asta de motor care este alta mizerie (probleme majore, chiar grave, cu EGR, DPF si injectoare). In fond sunt banii tai si faci cum crezi de cuviinta dar sa nu te prind ca incepi sa scrii pe forum de vreo problema din cele mentionate de mine. Bafta la achizitie ca ai mare nevoie.
     
    allexx332 apreciază asta.
  9. allexx332 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    A3 SPORTBACK 1.9TDI 105HP 2005
    Nu prea stiu mare lucru despre CR-uri. In prezent am tot un A3 8P 1.9TDI PD an fab. 2005 , aprox. 200k km parcursi cu ea din 2008 , de care sunt extrem de multumit. Intentionez sa achizitionez inca una dar mai noua (minim 2010) si as prefera-o automata. Dpdv al motorizarii , dupa N discutii, am inteles ca ar trebui sa ma orientez la 2.0TDI . Dar cu cutia care-i treaba ? La 2.0 e alta fata de 1.6? Acel mecatronic despre care tot am citit ca impune probleme imi da fiori....din ce cauza o ia "la padure" ? Sau ma rog.....la ce ar trebui sa ma uit ca sa evit neplaceri ulterioare? Sau recomandati-mi ceva anume (model...cod motor etc....la ce sa ma uit si de ce sa fug) .... promit sa fac cinste cu o bere . Multumesc anticipat!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca vrei automata (cu toate ca eu nu recomand sub nici o forma) cumperi doar DSG cu 6 trepte in ulei adica doar motorul de 2.0 TDI. Atat. Despre toate problemele la cutia automata citeste topicurile dedicate din aria asta. Sunt explicatii destule acolo inclusiv link-uri catre alte forumuri unde se discuta foarte pe larg despre aceasta problema. Ai toate informatiile pe acest topic si in acesta arie fara sa fie nevoie de intrebari.
     
  11. ionut_pisoi2002

    ionut_pisoi2002 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2011
    Locație:
    tg frumos
    Masina:
    Audi a3 s-line++ 2010 2.0 tdi 170 CP quattro
    Mulțumesc tuturor pentru sfaturi! Am reușit sa achiziționez mașina mult dorita , A3 2.0 tdi euro 5 170cp sline quattro an 2010. Sunt foarte mulțumit de masina ! O zi buna tuturor !
     
    calinn apreciază asta.
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asteptam sa o vedem in topicul de prezentare ;)
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  13. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Salutare,

    In primavara viitoare, aprilie-mai, as dori sa-mi iau un A3 8P Sportback, modelul de dupa 06.2008. O sa vreau sa dau pe el intre 7 si 8k euro, nu caut nu stiu ce dotari neaparat, dar ar fi fain daca ar avea navi, volan multifunctional, pilot automat, scaune sport (fara piele) si daca am noroc, niste xenoane. Ma astept ca in urmatoarele 5-6 luni preturile sa mai scada cu 2-300 euro macar. Motorul la care ma gandesc este unul diesel, locuind in Germania, o sa fac 20-30,000 km pe an. O sa ma uit la masini cu km intre 150-220.000 km.

    Nu stiu ce motor sa aleg dintre 1.6, 1.9 sau 2.0 Tdi, ca sa fie mai fiabil, desi stiu ca mai mult conteaza intretinerea de care a avut parte.

    1.6 Tdi, Cristi, si forumurile de Golf 6, zic nasoale de motorul asta, deci, desi este un CR, nu stiu daca sa il mai iau in considerare..totusi, pe hartie ma atrage consumul lui.
    1.9 Tdi, un PD cu DPF probabil, care ar parea la prima vedere alegerea mai safe.
    2.0 Tdi CR, nu am gasit foarte multe info despre el. Doar am vazut ca la A4 B8, CR-ul de 2.0 face probleme mari, prompa de inalte, span, injectoare...nasol. Este si acest 2.0 de pe A3 in aceeasi situatie?

    Nu incerc sa fac un versus, dar din experienta, cunostintele voastre, poate ma ajutati sa inteleg mai bine riscurile, posibile costuri cu fiecare din cele 3 motoare, ca la sfarsit sa decid care ar fi alegerea mai putin riscanta, sau mai echilibrata.

    Merci mult
     
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Intre 7000-8000 euro vei gasi un A3 8p dar nu cu dotarile pe care le-ai enumarat. Un pont ar fi sa urmaresti masinile usor lovite, chiar vazusem o masina foarte dotata cu 140k km, navi, xenon, fara S-line cu 7000 euro, avariate aripia - bara - far dreapta, o masina care intreaga ar fi valorat cel putin 9000 euro. E doar o sugestie, daca nu iti plac provocarile de genul, poti sta oricand la "cotitura" asteptand sa apara un model dotat si bun la pret, ai avantajul ca locuiesti acolo si te poti deplasa personal sa-l testezi / vizionezi.
    1.9 Tdi cu DPF ( BLS engine code ) s-a pus pe A3 8P pana in 10 / 2009, dupa un an de exploatare si 25.000 km eu ti-l recomand cu caldura si fiabilitatea motoarele PD o stii deja, sa zicem ca au ajuns la apogeu si le-au retras :) Pana la urma nu o sa putem 20 de ani de acum incolo sa mergem doar pe PD, incet incet facem trecerea si la CR.
    2.0 CR 140-170 cp e o alegere ok, au colegii @amotida, @ionut_mdln1, @ionut_pisoi2002, poate lasati si voi un feedback.
     
  15. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Eu nu prea cred ca o sa gasesti asa ceva la banii aia. Ori mai renunti din dotari (xenon, navi, etc) si te multumesti cu mai putin, ori mai cresti bugetul macar cu 1500-2000E.
    In locul tau, as merge si de aceasta data pe 2.0tdi.
    Bafta!
     
  16. ionut_pisoi2002

    ionut_pisoi2002 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2011
    Locație:
    tg frumos
    Masina:
    Audi a3 s-line++ 2010 2.0 tdi 170 CP quattro
    Eu am achiziționat un a3 2.0 170 cp quattro s-line, euro 5 , full dar fără navigație și trapa , și am dat 10000 € pe el,( xenon, faruri adaptive în curba, piele alcantara pe mijloc, și tot ce îți poți dori de la un a3) dacă vrei ceva cu asemenea dotări trebuie sa mai sari cu ceva bani ca la 8000 găsești ceva dar e cam varza din punct de vedere mecanic.
     
  17. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    @Cosmin: Buna sugestia cu lovituri usoare sau zgarieturi, m-am gandit si eu la asta si nu m-as da inapoi de la una cum ai zis mai sus.
    Merci de recomandare :) Rezervele mele in privinta lui is ca am gasit multe topicuri cu probleme la BLS (si BXE), si nu stiu ce sa cred.

    @Andrei: Pana acum spre 2.0 inclin si eu, dar nu stiu ce probleme comune are. Pe topicul asta s-a discutat mult despre 2.0 PD, dar de CR nu prea stiu ce sa cred, mai ales ca am vazut ce probleme mari sunt la cel de 2.0 de pe A4 B8.

    @ionut_pisoi2002: sa-l stapanesti sanatos! Cred ca ai platit un pret ok. Avand in vedere ca nu visez la full, quattro, 170 cai, S-line, Trapa, cred ca in 8000, peste jumatate de an gasesc cu o navigatie, un tempomat, scaune sport.
    Cu xenonul mai analizez daca e musai sau nu, desi zilnic ma duc la lucru cu masina si in perioada asta cand plec e noapte, cand ma intorc la fel. Daca vreau xenon, trebuie sa plusez probabil, sau sa am noroc.

    Cu dotarile o sa vad atunci ce gasesc in banii astia, dar nu sunt foarte pretentios. Acum ma intereseaza mai mult feedback legat de motorizari, daca aveti, daca cunoasteti informatii despre una sau mai multe din cele 3 motorizari. Sau daca stiti de ceva probleme comune la care ar trebui sa fiu atent cand o iau. (De ex. cum la BKD trebuia sa-i verifici seria chiloasei la cele mai vechi)
     
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    La o masina second hand trebuie mereu sa te raportezi la intervalul intrarilor in service, intervalul schimburilor de ulei / filtre etc. in majoritatea cazurilor o masina care are revizii constante / regulate, ar putea sa nu iti ofere surprize neplacute in viitorul apropiat, asta e o chestie universal valabila, nu numai la Audi. O masina nu "duce" numai 200.000 km dar incet incet dupa aceasta cifra, mai cade cate una alta, iese si din garantie si usor usor mai vin investitii - altele decat ulei - filtre - placute de frana ... Sper sa-ti gasesti masina dorita, dar sa nu uiti ca nici un caz nu se aseamana cu altul !
     
  19. Johannz

    Johannz 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    BMW F20 118d M packet 2017
    Asa e, Cosmin, cel mai important e cum a fost intretinuta, si apoi restul. Cum caut intre 160-220 K Km, poate unele probleme au aparut si au si fost rezolvate. Om vedea, merci mult!
     
  20. nicu_flavius 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 B5 ADP 1995

Distribuie pagina asta