1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie/cumparare A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Bestie, 7 Apr 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A mers mai tare cu masina, din cauza aia acul este peste rosu si range-ul mic.
     
  2. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Volanul e cel care trebuie sa fie (e modelul cu grila scurta, pana la numar, sunt A3 8P cu grila pana jos).
    KM mi se pare putini totusi, chiar daca e benzinara. De asemenea, mai bine cauti una manuala.
    La a mea intra pe rezerva in jur de 50-70 km, deci cred ca e ok. Oricum, asta iti calculeaza in functie de cum mergi cu ea.
     
  3. ViBogdan

    ViBogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 S-Tronic, 2.0 TDI CBAB, 2009
    Referitor la cutie, am avut/am in familie o multitudine de automate: BMW E46 318iA, BMW F10 520dA, Nissan Qashqai si am mai condus un Merc C-Klasse W203 si un BMW E60 520dA. Sincer sa iti spun S-Tronicul de pe Audi mi s-a parut cel mai placut si cam cel mai fin la schimbari. De aceea am si optat ca masina de oras pentru un A3 cu S-Tronic. Stiu ca lumea fuge de ele cu gandul la complicatiile ce pot aparea, dar daca cutia a fost intretinuta correct nu vad ce problem pot aparea. Vorbesc aici strict de cutia cu 6 trepe (inteleg ca la 7 e cu totul alta thenologie, mult mai paguboasa).

    Dupa aproape 9 ani de condus manuale prin oras recomand trecerea la o automata in stilul S-Tronic. Mi se pare altceva. Dar aici e pur parerea mea. Deci eu nu as evita o masina buna pentru ca are cutie automata. Necesita doar putin mai multa atentie la verificare.
     
    Ultima editare: 6 Ian 2017
    sandumbogdan apreciază asta.
  4. nicu_flavius 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    A4 B5 ADP 1995
    Credeti ca este un pret corect, daca masina nu are vicii ascunse ?
     
  5. Sergiu Statache 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 8PA, 2.0 TDI BKD
    Cutie automata, incalzire in scaune si trapta... e cam mic pretul mai ales daca km sunt reali.
     
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Voi cred ca vedeti alta masina in anunt ?! Cat vreti sa ceara pentru un A3 2.0 FSI - unul din cele mai proaste motoare pe benzina, cu una din cele mai proaste cutii automate si in 2 portiere ?! Poate sa aiba si 50.000 km reali, tot la banii aia se vinde. Ala e pretul masinii !
    @nicu_flavius - Daca vrei sa-ti faci de treaba, baga-te linistit ! O sa fii unul din membrii activi de pe forum.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-a vandut.
     
  8. Hermin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a3 2008
  9. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Prima din start nu, este absolut ciunga si cheala. Nu merita 9400E oricat s-ar jura el ca are 99k km.
    A 2-a pare ok de pe internet, un pret corect pentru an si dotari.
    A 3-a, un pret cam mic pentru an, dotari si kilometri putini. Nu zic suspect, doar ca trebuie verificata amanuntit daca iti prezinta interes. Plus sa ai in vedere consum de locomotiva la 1.8T.
    A 4-a, motoras 1.6, nici consum dar nici putere, comparativ cu 1.8. Are ceva dotari peste media unui A3, insa motorul ma face sa zic pas.
     
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    As alege intre primele 2 :
    1. Daca km sunt veridici, chiar daca nu are dotari in palmares .
    @AndreyPH - De obicei ce au sub 120.000 km au preturi mult mai ridicate decat restul...

    2. Dintre cele 4 prezentate de tine, prezinta un raport an-dotari-km-motor foarte bun. Fii cu bagare de seama totusi ca nu are nici un S-line sportpacket...

    Sfat personal : Cauta un diesel, cu dotari peste medie, an fabricatie 2007-2009
     
  11. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Eu as merge pe prima masina, daca km sunt ai ei si nu a suferit avarii majore.
    Apoi, m-as uita la ultima, cea de 1.6.

    Depinde ce vrei de la masina. 1.8 TFSI nu as lua nici sa ma impusti. Nici nu are nu stiu ce putere iesita din comun, dar consuma si benzina si ulei de te saturi.
     
  12. calinn

    calinn 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Eu zic ca e o alegere buna daca ar fi sa o mai prinzi valabila :) de obicei Salaj-Cluj sau polonezii sar pe ele imediat !
    Reparatiile mai ajung in jur de 1000-1200 euro(din dezmembrari ) la prima vedere, dar la 9000 euro ( cu tot cu reparatii si adus acasa ) sa ai un A3 cu dotari peste medie si 127.000 km din 6/2011 eu zic ca e ok. Culoarea e deosebita...dar asta nu e neaparat un avantaj atunci cand revopsesti elemente - s-ar putea sa ai batai de cap la nuanta.
     
    calinn apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-o credeti voi ca reparati masina aia cu 1000 euro. Numai un vopsit bun pentru bara, aripi si capota te va costa in jur de 3-400 euro.
    Sper ca ai vazut ca are ambele faruri sparte. In plus, te omoara si maruntisurile mici de plastic (vei ramane uimit cat costa o clema sau un plastic mic si nu le gasesti decat pe original).
    Bineinteles, asta la prima vedere, adevaratul dezastru il vezi dupa ce dai bara si tragerul jos. Sa vezi acolo conducte, radiatoare, electroventilatoare, etc.
     
    Cazacu Laurentiu și calinn apreciază asta.
  15. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Tocmai de aceea am zis "la prima vedere" :) daca stai la chilipiruri ai sanse sa o repari cu atat, asta daca, vorba ta, nu sunt alte maruntisuri - conducte etc.
     
    calinn apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu nici un chilipir nu faci masina aia cu 40 milioane, cum am zis, numai o vopsire buna costa intre 10-15 milioane.

    Ce e acolo costa in jur de 2500€ sa o aduci la linie.
     
    calinn apreciază asta.
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nu vreau sa intru in polemici si in off topic, dar hai sa le luam pe rand - faruri - aprox. 400 euro ( am vazut si la 250 euro dar si la 600 euro, luam in calcul ca droserele si becurile le poate folosi ) , 150 euro capota, 150 euro -bara fata, tragger - 100 euro, aripa - 50 euro + vopsitul 200-250 euro, ar rezulta undeva la 1150 euro . Astea le luam vizibil, vorba ta, daca mai sunt necunoscute pretul reparatiei urca. Conform vanzatorului - Motor,Getriebe,Airbags und Achsen OK!! La prima vedere n-ar fi
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu intru in nici o polemica, dar sa vopsesti un reper este in jur de 3-400 ron, exceptie face capota care costa mai mult. Deci nu stiu unde vopsesti tu 30% din masina cu 1000 ron, calitativ vorbind.
    Odata ce ai tragerul distrus, radiatoarele si electroventilatoarele sunt praf. Crede-ma ca usor usor ajungi la vorba mea si costa in jur de 10000 ron reparatia cu tot cu manopere.
     
    aldimit apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La masina de mai sus costa minim 2.000-2.500 Euro reparatia doar ce se vede. Restul ce nu se vede mai puneti voi. audi66 are dreptate.
     
    Cazacu Laurentiu apreciază asta.
  20. Alin2505 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    X5 - 3.0d - 2009

Distribuie pagina asta