1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie/cumparare A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Bestie, 7 Apr 2008.

  1. cezarica 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 8P 1.8 TFSI (CDAA)
    A, deci sa inteleg ca un 10-12 in oras cum am auzit pe 1.8 TFSI o sa fie ceva normal? Imi fac griji sa fie totul in regula ca nu schimb masinile ca pe sosete, nu e o problema de bani.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este un benzinar turbo, consuma normal.
     
  3. dinescu191 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI, 2005
  4. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Dotari faine, raport calitate - pret ok...ramane ca testul cu masina sa te convinga sau nu :icon_thumright:
    Probabil e tot BLS-ul, sa vezi cum sta cu filtrul de particule.
     
  5. terente 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A3 2.0TDI 2009
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Se poate observa ca proaspat cosmetizata, dar asta nu e neaparat un lucru rau :)
    Nu se exagereaza in anunt cu dotari fanteziste sau pachete S-line pe care si-ar fi dorit vanzatorul sa le aiba masina.Motorizarea este euro 5 -140 cp, pretul este destul de mic pentru ce ofera, probabil un 8500-9000 era justificat, insa de obicei persoanele care vand astfel de masini nu cumpara doar una ci vin luate la pachet si de aici obtin un pret mult mai bun.
    Poti sa faci un test cu ea si vezi daca te incanta si motorizarea, estetic nu pare a avea ceva de reprosat.
     
    terente apreciază asta.
  7. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Daca dispui doar de banii aia si vrei neaparat facelift, atunci te inteleg. Daca mai poti plusa cu banii, atunci cauta una cu xenon, scaune incalzite, tempomat, navi, etc, nu neaparat in ordinea asta. Retrofit-urile la Audi sunt in general scumpe, iar unele dintre ele le pui greu. Fa un efort daca poti, daca nu, la bugetul tau eu as cauta un pre-facelift, gen 2007-2008 pe care il gasesti cu dotari aproape full si de care cu siguranta o sa te bucuri mai mult. :)
    Stopurile alea pe led le poti pune de la o masina facelift, se potrivesc direct si spatele il faci de facelift, doar botul masinii ramane putin diferit, insa se poate trai cu asta. Fara xenon, quattro, panoramic, navi, scaune incalzite se poate trai, insa mai greu, iar la aproximativ 8000E le poti gasi pe un 8P1.
    Bafta!
     
    terente și sQQ apreciază asta.
  8. sQQ

    sQQ 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P / 2.0 TDI BMM / 140 CP
    Si eu sunt de parere ca pretul e putin cam sus datorita anului. Daca nu te arde acum sa cumperi, in clipa asta adica, asa cum sugera si AndreyPH poti sa mai cauti cu 1 an doi in urma si sigur iti iei ceva mega beton si dotat. Xenon, scaune (de minune iarna sau in diminetiile reci) + inca alte cateva chestii. Eu zic ca la 1 an diferenta ca si vechime nu e asa mare riscul, nu zic sa te duci la 2004 dar 2009 - 2008... Ai inteles ideea, spor!
    Daca insa ti s-a pus pata si ai vazut o, placut o, orice ti am zice noi oricum nu mai conteaza.

    Spor!
     
    terente apreciază asta.
  9. terente 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Locație:
    brasov
    Masina:
    A3 2.0TDI 2009
    Multumesc mult pentru sfaturi/ajutor!
     
  10. dinescu191 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI, 2005
    Salut tuturor colegilor! Revin cu rugamintea de a ma ajuta cu sfaturi legate de masina din anunt, se prezinta foarte bine, este dotata exact cu ce am nevoie, culoarea este bestiala. In rest despre masina, este BMM cu un singur ax, motorul a fost schimbat si are 69.000 km, are niste arcuri sport, cele originale le primesc daca cumpar masina, are soft undeva la 190 de cai, asta ma cam pune pe ganduri si as dori sa ii pun hartile originale. Multumesc!

    https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-2-0tdi-140-cp-2006-s-line-pret-fix-ID7xeHg.html#
     
  11. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Nu stiu de ce am impresia ca masina e de mult la vanzare in DE, nu mai retin exact daca am vazut-o pe mobile.de sau autoscout in vremea cand imi cautam eu masina, acum aproape 2 ani. In fine, analizand masina si pozele date:

    - nu are bixenon, ci xenon simplu, faza scurta.
    - anunt tipic de samsar nu prea scolit ("Navigatie mare de pe model A4-B7") ... e chiar navigatie de pe A3 8P, ca se mai pune si pe Audi TT sau Lamborghini Gallardo e alta poveste.
    - robinet galben in bord, poate ascunde o sumedenie de chestii.
    - mentionezi "motor schimbat" ... Motiv ?!
    - interior piele S-line fara incalzire ? Mai greu.
    - motor BMM cu soft la 190cp nu exista, cel mult 175-180cp dusi de la 140. BMM nu este chiar cel mai fiabil motor de pe 8P, chiar si avand un singur ax cu came.
    - "sistem audio Bose - sistem audio original"
    Pentru mine e de ajuns, motor schimbat + lipsa istoric + robinet aprins + cod BMM + nshpe' mii de luni la vanzare, as zice pas. Decizia iti apartine. :)
     
    Crazeebmx, Cosmin ZKG și sQQ apreciază asta.
  12. sQQ

    sQQ 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P / 2.0 TDI BMM / 140 CP
    Fix ce a spus AndreyPH +

    Toate chestiile alea pe care el le da acolo "gratis" arcuri, jante, etc. Nu ti le da nimeni gratis, e o tactica sa ti fure ochii de la masina si de la starea ei.

    Daca mai ai putina rabdare si mai cauti sigur gasesti ce trebuie. Daca chiar iti doresti masina asta si toate cele si nimic din ce zicem noi nu ti se pare de luat in seama macar mergi si pune-o pe tester, mergi la cineva care stie ce face si fa o verificare riguroasa.

    Parerea mea.
     
  13. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Exista interior S-Line fara incalzire. Exista inclusiv S-line full electric fara incalzire. Daca are motorul inlocuit si apare ca fiind facut in reprezentanta si a inlocuit tot, eu vad asta ca pe un mare plus.
    Pe de cealalta parte, Check-ul ala trebuie investigat putin inainte sa iei masina, pentru ca poate avea zeci de posibile cauze. Si vezi ca nu e Bi-xenon. N-a prea nimerit-o samsarul la dotari. :)
    Daca iti place masina si nu e ultima tigaie posibila, ia-o. Asta e tot ce conteaza pana la urma.
     
  14. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Masina pare destul de dotata si pretul decent pt an si km, insa ai grija la check engine-ul ala de acolo. Vad ca masina este pornita, deci checkul este aprins in mers.
    Motor BMM cu 190cp mai greu cum zice si Andrey. Ori are ceva schimbat pe acolo, intercooler/turbina/injectoare si atunci da, altfel, bmm-ul nu poate mai mult de 170cp nici cu al 5-lea injector (vorba vine :D).
    Check-ul poate sa fie de la filtrul de particule mort, sau dat jos, iar regenerarile filtrului nu au fost scoase. Orice ar fi, daca te tenteaza, neaparat cu tester ca sa vezi ce erori are.
    Culoarea este superba.
     
    AndreyPH apreciază asta.
  15. dinescu191 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI, 2005
    Mi-a trimis omul niste hartii care certifica schimbarea motorului.
    Treaba cu dotarile, ca e bixenon, ca e navi de A4, nu toti se pricep ca noi si sunt atenti la chestii dinastea marunte, e mai important ce se vede in poze decat ce scrie.
    As merge sa vad masina dar am de parcurs 450 km ca sa ajung la ea, bineinteles 450 inapoi, as vrea sa evit sa merg atat ca sa stau 5 minute.
    Referitor la partea cu caii din soft, daca o sa o cumpar o sa revin pe harti originale.
    Check engine-ul este aprins din cauza bujiilor incandescente, foarte putin probabil, si eu am A3 si mi s-a aprins spirala de culoare galben cand am avut defectiuni la bujii.

    IMG_2440.jpg IMG_2442.jpg IMG_2443.jpg IMG_2447.jpg
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Martorul Check Engine se poate aprinde din 100 de cauze. Unele mai putin, altele mai mult costisitoare. Nu te baza ca bujiile sunt de vina.
     
  17. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Te increzi in totalitate in niste hartii semnate cu pix albastru ... daca el ti-a spus ca din cauza bujiilor sta aprins check'u, minte cu nerusinare, ala nu e semn de bujii. Vrea sa ascunda o problema mult mai mare la masina si ti-a aruncat faza cu bujiile, sa crezi ca dai 300 de lei pe altele noi si ai scapat, o sa ai o masina impecabila.
    Daca tu tot hatarat esti sa ii dai inainte cu masina, macar scrie deznodamantul aici sa vedem si noi finalul. :)
     
  18. dinescu191 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2015
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI, 2005
    Nu cred nici eu in hartiile alea, le putem face oricare dintre noi. Deznodamantul este ca nu ma voi deplasa nici sa o vad, dar sa o cumpar. Voi mai cauta, mai am rabdare...
    Caut 5 usi, culoare: rosu, albastru, gri. Vreau piele obligatoriu (partial sau integral), navi mare RNS, incalzire in scaune, xenon, S-line (real, nu sigle lipite), 2006+, 2.0 TDI, manual. Cu alte cuvinte caut un model de top in stare foarte buna cu un istoric limpede si clar, stiu ca asa ceva este la 7-8000€. Eu detin un BKD cu serie chiulasa B si nu am probleme cu el la 251k km... cred ca e cel mai fiabil motor, am citit aici pe forum si parerile inclina spre BKD
     
  19. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    "Voi mai cauta, mai am rabdare..."

    Deja elementul cheie il ai. Sa fii 100% convins ca o sa-ti gasesti masina mult dorita, poate nu maine-poimaine-luna viitoare, dar undeva, acum, masina ta te asteapta. Trebuie doar sa o gasesti.
     
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nu ar trebui totusi sa fii obtuz la dotari, clar masina configurata astfel e foarte greu de gasit, iar cum bine o spui are un pret pe masura, in Germania am vazut ca sar chiar si peste 9k. La noi se aduc masini obtinute la un pret bun in Germania, cu alte cuvinte, masini cu mici defecte, fie ele optice sau tehnice, ulterior puse la punct si vandute. Daca ai banii disponibili arunca un ochi si pe piata din vest, poate gasesti ceva apropiat... Spun toate astea pentru ca la fel ma uitam si eu dupa dotari asemanatoare si ce sa vezi ( ?! ) dupa aproape 2 luni nu aparea nimic asemanator :) unele sunt retrofituri usor de realizat - gen navi, xenon, altele cum ar fi culoare, motor, pachet intregal S-line mai greu de adaugat ... Succes in cautari !
     

Distribuie pagina asta