1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie/cumparare A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Bestie, 7 Apr 2008.

  1. Fes 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A7, 3000 TDI, 2013
    Ultima editare: 30 Iul 2017
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ti se pare nimic ciudat la imbinarea dintre bara si capota ?
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  3. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Asa este si la mine. Am mai verificat vreo 2 modele de A3 din zona mea, si toate au acelasi gap. Banuiesc ca asa sunt facute.
    Bine, la modelul de mai sus parca este prea evident chiar si de sus.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E ceva in neregula acolo.

    upload_2017-7-31_11-43-28.png
     
  5. dasefx1980 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8p, 2.0 TDI BMM, 2007
    Se poate regla din tampoanele alea din cauciuc, aflate pe interior, spre buza capotei. Se regleaza pe inaltime, prin rasucire, ca un surub. Cel putin, asa e la mine
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau poate a fost lovita si asta este maximul de reglaj ce s-a putut face.
    Se vede destul de clar ca bara este ciugulita bine, mai ales pe partea pasagerului, unde nici nu a facut poze din cauza gap-ului mai mare si loviturii de pe bara.

    upload_2017-7-31_12-0-45.png
     
    Johannz și Fallen apreciază asta.
  7. Fes 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A7, 3000 TDI, 2013
    Salut,
    Am fost astăzi si am văzut-o pe cea din 2010 si mi-a plăcut: merge Ok motorul, cutia schimba bine, nu bate nimic, nu troncane.
    Are in schimb câteva defecte: e puțin atinsa pe usa din dreapta fata si pe aripa din stânga fata, plus alte mici ciupituri pe bara fata, capota si uși - asta nu pot spune ca ma deranjează foarte tare ca oricum nu-mi plac mașinile negre si voiam sa o colantez.
    După ce am văzut-o, am mers cu ea la Avia Motors sa-i facă o verificare si am constatat ca are ceva pierderi de ulei la cutie (dsg7). Cei de la service mi-au spus ca cel mai probabil pierde pe la o garnitura si nu ar fi decât 400 lei înlocuirea acesteia cu tot cu înlocuirea uleiului însă nu știu dacă nu cumva exista posibilitatea sa fie altceva care ma va costa mult mai mult. A mers si cineva de la service cu ea si zicea ca merge Ok si ca cutia schimba foarte bine fără sa smuceasca. Prețul la care mi-o da este de 7000€ însă nu știu ce sa fac?! Sa ma risc cu cutia sau sa-mi caut alta?
    Îmi plăcea asta ca era destul de noua ca an, ca avea day line si stopuri cu led si ca mergea Ok. Are cauciucuri, discuri si plăcute noi, unitatea din bord cu navigație si conexiune bluetooth la tel, DVD, MP3, USB. Ținând cont de estetica si defecte cred ca prețul este Ok pt anul ei. Aștept si părerile voastre!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In opinia mea eu iti spun ca in viata ta sa nu cumperi masini ce au cutie automata cu ambreiaj uscat adica DSG7 cum este si cea mentionata de tine. Citeste topicul dedicat cutiilor automate la tipul asta de masina. Si ca sa nu mai intrebi nimic despre motoare si altele te rog citeste integral aria masinii care vrei sa o cumperi.
     
    Fallen apreciază asta.
  9. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Wow cat vrea pe ea... eu am dat-o pe a mea 1.6TDI s-tronic, an 2012, 120k km cu 10k euro :(
     
  10. cosmin_moto

    cosmin_moto 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant S line quattro 2018, 2.0 TDI 190Cp
    Salut, intentionez sa cumpar un A3 2.0 TDI BMM din 2006 cu 312.000 km un singur propietar de noua si carte service cu toate reviziile la zi. Masina se afla in Germania si nu are probleme mecanice. Pret 3300 euro + 400 transport. Sunt cam nehotarat din cauza kilometrilor, voi ce parere aveti?
     
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Dacă are service regulat până la 300k, poți să o cumperi fara probleme ! Să nu ascundă alte probleme, dar daca are Tuv recent nu ar trebui ...
     
  12. cosmin_moto

    cosmin_moto 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 Avant S line quattro 2018, 2.0 TDI 190Cp
    Are TUV pana in 06/2019 si ultima revizie la 290.000 in 2016 cand a fost schimbata si distributia. Mi-am luat inima in dinti si am platit-o, saptamana viitoare urmand sa ma duc dupa ea sau sa o incarce un transportator. Acum sa vedem ce noroc am, avand in vedere ca mama are un polo 1.9tdi cu 290.000 km si nu are absolut nicio problema am zis sa imi incerc si eu norocul cu asta.
     
  13. Framala 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2008
    Salut!

    Asi aprecia foarte mult o parere din partea voastra despre acest A3. LINK

    Multumesc!
     
  14. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Dotari decente, mare plus pentru trapa ! Daca masina corespunde tehnic, o poti lua fara sa stai pe ganduri !
    Raportul an fabricatie - dotari - km - stare este unul foarte bun, cel putin din imagini ! :icon_thumright:
     
    Framala apreciază asta.
  15. Framala 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2008
    Multumesc, Cosmin!

    Ce e aiurea este ca eu nu pot sa merg sa o vad, o sa o vad doar cand imi ajunge in Romania.

    Stiti daca cel care merge sa o vada poate sa o scoata la o "tura"? El mi-a zis ca nu se poate, ca are nevoie de numere de parc si dealerii nu prea accepta. Si cel mai probabil nici prin parc nu o sa ii dea voie sa o plimbe, ca e posibil sa sara pietre si d-astea in alte masini. Fabuleaza baiatul sau chiar asa este? :)
     
  16. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nu fabulează, sunt parcuri în care ai mașini, față-spate, stânga-dreapta, și o scoate de acolo doar cand o vinde. Mai sunt care te lasă să dai o tura dar pe răspunderea ta, fără numere. Mai sunt cazuri in care iei numere de zoll galbene și le poți pune de pe o mașină pe alta , scriind seria mașinii în creion :) sau ar mai fi varianta cu numere de parc , roșii pentru teste, dar nu mulți dispun de așa ceva.
    Teoretic dar nu și practic in fiecare caz, dacă are revizii la zi, regulate, schimburi de ulei, distribuție la 120k ar trebui să fie în regulă. Totuși trebuie sa iei in calcul că prețul mașinii este unul destul de mic și există și posibilitatea să ascundă vreun defect sau un incident în istoric. O mașina cu astfel de opțiuni și km cu istoric curat și revizii regulate pleacă de obicei de la 9k--12k. Una peste alta sperăm să fie cu happy-end, orice se poate rezolva pe parcurs, buget să fie :) spor !
     
    Framala apreciază asta.
  17. Framala 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2008
    Iti multumesc pentru raspuns!

    In legatura cu pretul, m-am uitat putin si la 9-10-11k gasesti din 2009-10 la aprox. 100-120k km si cu alte optiuni in plus(s-line, piele, navi, etc.). Nu ma intelege gresit, nu te contrazic, dar asta este ceea ce am gasit eu :)

    Sper si eu sa fie cu happy-end in cazul in care o sa ma hotarasc sa o iau asta. :)

    Daca e altcineva care mai are o alta parere e bine-venita! :) Pentru mine inseamna foarte mult, pentru ca eu sunt paralel cu zona auto. :)
     
  18. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Km din p meu de vedere conteaza doar daca are carte service autentica. In rest, sunt doar cifre. Orice ar fi tot trebuie sa ii schimbi consumabile. Daca iti place masina ia-o. Nu te mai gandi ce ai putea sa gasesti in banii astia. O masina cu optiuni multe si pret mic are 100% o buba ascunsa. Repet, e parerea mea.
     
    Framala apreciază asta.
  19. Framala 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2008
    Asta cu consumabilele nu este o problema. Oricum, asta o sa fie primul lucru pe care o sa il fac dupa ce o cumpar, o revizie.

    Mi-e imi e doar sa nu ma coste o reparatie 1-2k dupa ce o cumpar ....
     
  20. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    E loterie. Si daca e sa fie ceva, bagi in ea, o faci bine si apoi o tii din revizii. Masina perfecta nu exista. Iei masina noua si se poate intampla sa pice ceva. Si e masina noua. Orice masina se strica.
     
    Framala apreciază asta.

Distribuie pagina asta