1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie/cumparare A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Bestie, 7 Apr 2008.

  1. Bogdanirov

    Bogdanirov 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P, 2.0TDI BMM, 2007

    Înţeleg şi sunt de acord în legătură cu istoricul complet şi verificabil. Şi mie mi s-a aprins un beculeţ când am vazut ultima înregistrare. Am comparat-o cumva cu una din acelaşi an de la Cluj https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7GtNIO.html

    Bugetul de achiziţie este de 5k.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bogdan la bugetul care il ai, ai sanse sa cumperi un "cotet pe roti". Orienteza-te catre alta marca, nu Audi. Nu asa vrea sa vad ca incepi sa pui intrebari pe forum. Bafta
     
  3. Bogdanirov

    Bogdanirov 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P, 2.0TDI BMM, 2007
    Scuze, Cristi, am venit dupa o parere. Daca conteaza in vreun fel, am rasfoit cateva thread-uri inainte sa si pun o intrebare. Sper ca nu am facut deranj prea mare.

    Numai bine :-)
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu ti-am dat un sfat. Mai departe tu stii ce sa faci cu el. Si nu cred ca ai citit, de exemplu, acest topic integral si toate topicurile din aria asta, dupa cum pui intrebarile. Bafta
     
  5. Radoo91

    Radoo91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 1.9tdi BLS 2006
    La bugetul ăsta mergi la risc pe un 2.0...mai bine te orientezi pe un 1.9 la care ii mai adaugi niste căluți daca vrei putere mai mare... părerea mea...
     
  6. n0iz3 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex. Ford Fusion
    Salutare,

    Sunt in cautare de masina noua (veche) si ma tenteaza un A3. Mi-a placut mereu Sportback-ul dar nu ne-am intalnit niciodata.
    Am plecat de la ideea ca vreau turbo, benzina, automata. Am avut benzinara turbo in trecut si ii simt lipsa.
    In principiu masina va fi folosita in oras.

    Am cateva intrebari la subiect:
    1. La 1.8 TFSI e vreo modalitate de a vedea problemele cu consumul de ulei daca nu apare ceva in istoricul de service?
    2. 1.4 TFSI are aceleasi probleme cu consumul de ulei, sau ceva grav in afara de distributie pe care sa zicem ca o schimb dupa ce o cumpar ca sa stau linistit?
    3. S-a pus si alta varianta de cutie in afara de DQ200 pe A3? Ma gandesc ca 1.8 TFSI are cuplu maxim de 250 nm, la limita superioara a cutiei.
    4. Daca ar fi sa renunt totusi la benzina din cauza problemelor interminabile, ce ati alege la diesel? Mai am o masina cu BKD (Octavia 2) si DSG6, merge perfect si nu am avut nicio problema pana acum (are 137k km), dar am inteles ca la A3 au fost probleme de chiulasa pe BKD.

    Inainte sa ma apuc de citit ma tenta 1.4 TFSI + DSG, care mi se pare ideala pt oras, acum parca mi se pare ca varianta bulletproof ar fi 1.9 + DSG6.

    Multumesc.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista se vezi asta nicaieri. Cumperi masina si vezi dupa ce loz in plic ai tras: castigator sau necastigator (99 % din cazuri).


    Este o motorizare perfecta, un motor perfect si foarte, foarte fiabil (122 cp si 140-150 cp pentru ca sunt doua versiuni din ultimele 2 mentionate in functie de anul de fabricatie) si nici macar distributia nu mai prezinta probleme daca masina este fabricata incepand cu 2012 (deoarece de atunci distributia este pe curea si fara nici cea mai mica problema).


    Punctul 3. Iti spun doar ca sa te feresti de cutia automata DQ 200 adica DSG cu 7 trepte si ambreiaje uscate, fara ungere, care este cea mai mare mizerie inventata de grupul VAG.
    Motorul 1.8 TFSI (alta mizerie) are cutia DSG cu 6 si 7 trepte depinde de anul de fabricatie si ambreiaje in ulei cea care o ai si tu acum pe masina mentionata de tine.

    Probleme la chiulasa de la motoarele diesel sunt la cele din anii 2005-2006 si atat iar dupa, s-a remediat.

    Despre restul nu iti mai raspund pentru ca intram in aria de versus si precum vezi pe acest forum nu exista arie Versus si/sau topicuri Versus si in consecinta pe acest forum sunt interzise cu desavarsire comparatiile / versus si implicit discutiile de tip Versus / Comparative intre marca Audi si alte marci Auto sau chiar intre aceleasi modele de Audi sau modele diferite de Audi dar cu motorizari diferite si/sau motoare Benzina versus motoare Diesel montate pe Audi. Aceste topicuri si discutii sunt interzise din mai multe motive si te rog si pe tine sa nu mai aduci in discutie asta aici pe forum.

    Bafta la achizitie si citeste integral acest topic si mai ales aria asta cu toate topicurile din ea.
     
  8. n0iz3 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex. Ford Fusion
    Multumesc pentru raspuns.
    In principiu caut ceva 2009-2010, dar nu zic nu nici unei variante 2008 daca dotarile compenseaza faptul ca nu e facelift si motorul e ok.

    Asa stiam si eu, dar am testat zilele trecute un 1.8 TFSI care avea cutie in 7 trepte.
    Masina mergea perfect, a pornit la sfert dupa o luna de stat. S-a balbait putin, dar dupa 15 secunde mergea impecabil.
    Singura problema ar fi ca am gasit o foaie prin ea in care scria ca a fost cumparata lovita si cutia era avariata.

    Am sa mai studiez, dar in principiu cred ca ma orientez spre 1.4 TFSI si eventual spre una cu DSG, asumandu-mi ca o sa investesc cei ~6000 lei in ea la un moment dat.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este noul DSG cu ambreiaje in baie de ulei cod DQ 380/381 cu 7 trepte cu ambreiaje in baie de ulei ( 2.0 tdi, 2.0 tsi fwd si 4wd) cutia care inlocuieste DQ 250 si care inca este noua deci fiabilitatea ramane de demonstrat. In teorie insa e buna. A fost montata initial prima data pe Tiguan diesel. Vezi ca incepi sa le amesteci. :)
    Nu mai scrie pe forum ceva ce nu esti sigur ca si afirmatie si informatie pentru ca sunt persoane care nu stiu, nu cunosc si iau de bune informatiile citite si asta nu este in regula, sa dezinformam. Vezi ca forumul asta este complet deosebit fata de alte forumuri unde poate tu esti obisnuit. Aici nu scriem nimic daca nu suntem siguri iar mesajele scrise aiurea sau gresite sunt sterse direct si fara explicatii. :) Bafta
     
  10. n0iz3 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ex. Ford Fusion
    Nu am vrut sa dezinformez pe nimeni, de-asta am si intrebat daca s-a pus alta cutie in afara de DQ200 (despre care stiu sigur ca s-a pus pe 1.8 TFSI).

    O sa mai vad saptamana asta cateva masini, poate gasesc ceva ok.
     
  11. Cristi Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a3
    Salut, As dori sa achizitionez si eu un audi A3 / A4 , motor benzina neaparat an fabricatie minim 2008 dar am inteles ca sunt unele probleme cu motoarele astea ? care este sfatul vostru ? motorul de 2.0 benzina este ok ? Multumesc si astept raspunsul vostru.
     
  12. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Ia si citeste topicurile inainte sa pui intrebari.
     
  13. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Eu la 1.4 TFSI 92KW nu am probleme cu consumul,in 10k (la cat fac eu revizia) nu completez niciodata. Dar conteaza si uleiul pe care il foloseste,pe Motul a ramas nivelul uleiului la cat a ramas,cu Liqui Moly a piscat putin din el (cu Stage 1 f acut).
    Distributia am schimbat-o cand a inceput sa faca zgomot(la mine se auzea o vibratie mica in cabina plus pe exterior).

    Nici o alta problema cu masina dar ma gandesc ca depinde si cum a fost intretinuta masina in trecut.
     
  14. serginho 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 2.0 2015
    Salutare, sunt in cautarea unui A3 avand un buget de 5.500, credeti ca pot gasi ceva bun in banii astia? Nu am vreo preferinta in ceea ce priveste diesel/benzina si evident ca nu ma astept nici sa fie "full option", ci sa aiba dotarile de baza. Dupa cateva zile am facut o selectie si am ajuns la astea 3:

    1. https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-2003-2012-ID7Gtk4f.html#dad67ef878
    2. https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-2003-2012-ID7Gw1kc.html#bfd475b7c2
    3. https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-2008-IDan965.html#77f6cb7c41

    Ce parere aveti? Daca imi puteti recomanda si alte A3-uri in bugetul asta care stiti ca sunt ok, mi-ati fi de mare ajutor.

    O zi faina!
     
  15. Alexandru Bârbu

    Alexandru Bârbu 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi rs4
    Te poți uita pe secțiunea de vânzări de pe forum ca sa vezi mașinile puse in vânzare de colegi cu istoric la zi și o întreținere ca la carte.
     
    serginho apreciază asta.
  16. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    @serginho observ ca neaparat vrei cu cod motor BMM. ;) Primul link daca vrei incalzire in scaune sau al treilea link daca vrei bi-xenon in loc de incalzire in scaune. In rest sunt la fel. Al doilea link numai cand am vazut acele faruri :puke2:
     
  17. Bogdanirov

    Bogdanirov 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P, 2.0TDI BMM, 2007
    Ai fost sa vezi prima masina ? Ca eu cand am vazut-o avea balta de doua degete la roata de rezerva. :-)
     
  18. serginho 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A5 2.0 2015
    @mirceacml sincer sa iti spun nici nu m-am uitat la codul motorului, doar s-a nimerit sa fie asa. Cum am zis nu am vreo preferinta, nu ma intereseaza in mod special nici incalzirea in scaune, nici bi-xenon, ci caut o masina ok dpdv tehnic.

    @Bogdanirov nu am vazut niciuna dintre masini, doar am vrut sa aflu o prima impresie a celor mai priceputi.
     
  19. rngdmsth 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3?
    Salutare, prima mea postare aici; m-am orientat catre un A3 venind de la alta marca; in principiu caut o masina benzinara, cutie automata, minim 2009, buget 7500. Uitandu-ma la ce este in tara, am dat peste https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-automat-panoramic-euro-5-IDbtxla.html#3f17f23a17 stiu ca este abia adus, deci nu cunoaste nimeni masina, dar la o prima vedere, cum vi se pare? Din ce am mai citit, motorul de 1.4 a avut probleme majore pe versiunea de 160 de cai, care aparent au fost rezolvate in 2012? De cel de 122/125 nu am auzit sa fie probleme, cel putin din ce am gasit eu. De asemenea, este cineva de prin zona Mures care ar putea arunca un ochi la masina? Ar trebui sa bat un drum de ~6 ore ca sa o vad, si nu as vrea sa pierd timp/benzina/altele daca nu e ok.

    Alta varianta ar mai fi si https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7Gwi6M.html#contact_form#xtor=SEC-81 care e cu motorul de 1.8 160 cai, dar despre care am citit ca are probleme cu consumul de ulei.

    La sectiunea de vanzari de pe forum nu am vazut nimic care sa se incadreze cerintelor mele, majoritatea fiind pe diesel, sua cu niste preturi de care nu ma pot atinge.
    Multumesc!
     
  20. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Oricand as alege-o pe cea cu 1.8 in primul rand ca e un motor mai serios decat 1.4 si in al doilea rand pe tru farurile alea cu xenon si pentru senzorii de parcare fata-spate.
     

Distribuie pagina asta