Este mai serios in sensul performantei dar mergi cu un 1.4 TFSI și ai sa vezi ca e foarte foarte fâșneț. Dacă e dotat și in regula e ok,mai ales cu stage 1 dacă vrei sa fie apropiat de 1.8 Sent from my iPhone using Tapatalk
Salut ! Asta e prima mea postare pe forum . Imi sta gandul sa trec la un A3 8P si am un buget de 5000 euro . Am gasit anuntul asta si as vrea o parere de la voi legat de cutie ,motor sau orice altceva . Mersi!! https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-s-line-2005-IDapm8x.html
Daca esti in zona vanzatorului merita vazuta. Mai ales ca este inmatriculata si omul nu pare un samsar. Mare grija la cutia aia DSG = S-tronic daca are mentenanta facut la fiecare 60.000 km asa cum este obligatoriu recomandat de producator. Bafta.
@Cypher @mirceacml multumesc pt raspunsuri; singurul lucru care m-ar retine ar fi faptul ca sunt masini de samsar, si la 6900 euro, vad ca asta e pretul pe mobile.de, deci ei cu cat au putut sa o cumpere ca sa le iasa un profit, si ce probleme pot sa aiba? Si da, pot sa o duc la reprezentanta, dar nu stiu cat de buni sunt cei de acolo si daca descopera ce probleme ar fi; cineva din Cluj care ar avea timp de o verificare la reprezentanta, platita de mine desigur?
Cu vreo 4000 si ceva daca nu si mai putin. Maxim 5000 euro cu tot cu drum. Aici in Caransebeș, 90% din cunostinte au adus cândva mașini din Germania si au zis ca daca nu le iesea macar 1000 euro nu se deranjau.
Pai si la 4-5000, masina din 2009...ce probleme ar putea sa aiba? Intreb pentru ca nu stiu f bine marca si la ce sa ma astept. Stiu doar de ceva probleme la consum ulei motor, si A/C are probleme. In fine, daca cumva stiti/aveti cineva de aici o benzinara automata, let me know :D EDIT: pe asta o stie cineva? https://www.olx.ro/oferta/audi-a3-euro-5-an-2010-automatic-IDbsrzl.html#3f17f23a17
@Kspic si nu numai, deține un A3 cu 1.4 tfsi dar manual. Oricum o parere din partea lui nu strica. Poti arunca o privire si pe topicul lui unde isi prezinta masina.
1.4 TFSI cod motor CAXC are două generații din punct de vedere al sistemului de ungere . Cel cu filtru de ulei 712/93 fabricat până în 2010 luna 5-6 iar ulterior au modificat cel puțin filtrul de ulei, având cod nou 712/94 Problemele lor sunt - distribuția lanț care trebuie schimbata. Până în 1.000 lei costă piesele originale - cutia DSG cu 7 trepete si ambreiaje uscate este o mare mizerie din punct de vedere al fiabilității. Costa undeva la 5000-6000 lei reparația ei . - variatorul de la axa cu came care este la fel foarte scump și doar unele generații au avut probleme cu el. - cutia de viteze manuala daca este cod LNY e cu bube cel puțin din punct de vedere al rulmenților de la diferențial. 400 lei rulmenții , 350-400 lei manopera dat jos cutie pus la loc cutie și 200-400 lei reparație cutie. Plus ulei de cutie ( eu am pus Ravenol MTF3 care e 60 lei litrul ) In rest ce sa zic ... mai pot exista și alte probleme în funcție de starea mașinii . Dar A3 8P an 2009 1.4 TFSI bun la 7000 euro nu găsești. Mai bagi cel puțin 1000 euro în ea după ce o cumperi . 1.4 TSI 160 care nu a fost pus pe Audi are o problema de soft și oferă amestec sărac pentru cilindrul 4 de aici și pistonul 4 care este frecvent spart. Se remediază cu un soft făcut de cine trebuie pentru că necesita ceva modificări mai aparte 1.8 TFSI - mănâncă de rupe benzina - au avut și cele pe lanț probleme cu distribuția - au consum grav de ulei - contaminează uleiul cu benzina destul de mult Eu am 1.4 TFSI an 2010 pe final si cod motor CAXC Motorul are stage 1 și toate bubele de fabricație rezolvate . Mașina trage super mișto, consuma la mers sportiv Buzău - Ploiesti - Brașov și invers 6.2% cu AC on. Nu papa gram de ulei motorul . Distribuția mai face gălăgie in anumite situații ( daca o pornești și o misti 2-3 metri de 2-3 ori la interval scurt , prima pornire dimineață e cu gălăgie de lanț ) Sfatul meu este sa nu îți iei 1.4 TFSI decât dacă găsești unul în stare buna, cu ceva km putini ( adică la un preț considerabil mai mare ) La gata 200.000 km, mașină cu service la 30.000 km ulei și filtrul de ulei, motorul de 1.4 are uzuri serioase . Filtrul de aer îl schimbă neamțul la 90.000 km că așa scrie in manual . Bujiile la 90.000 km iar filtrul de benzina niciodată . Motorul la acei km cel mai probabil are uzuri mari, turbosuflanta la fel și dacă papa ulei, deja e semn rău.
Am 1.8 TFSI din 2012 cod CDAA si pot sa confirm ca in oras consuma un 11-12% daca o calc asa mai tare, oricum sub 10 nu am scos dar nici nu m-am stresat pe tema asta. Cu distributia pe lant sau uleiul deocamdata nu am avut probleme, iar in ceea ce priveste contaminarea uleiului cu benzina nu stiu la ce ar trebui sa ma uit. 2.0 TFSI citisem ca are probleme cu consumul de ulei.
Și 1.8 are probleme cu consumul de ulei inclusiv motoarele noi fabricate recent. Un coleg cu B8 an 2009 i se aprinde martorul de ulei la 400 km combinat urban/extern
Generațiile noi nu au avut bătăi așa de mari de cap. Acea contaminare nu are cine sa o pună în evidență. Singura metoda este analiza de ulei uzat . Buba cea mai mare cu 1.2, 1.4, 1.8 și 2.0 TFSI ( lanț ) este cazul in care samsarul aduce una din Germania sau din orice alta țară cu probleme la motor . Că îi bate lanțul, noi sa fim sănătoși se schimba . Dar dacă a sărit .... Motorul e demn de altul pentru că reparația lui nu o face chiar oricine . In vest sa repari un motor de genul acesta te costa enorm de mult deci neamțul o vinde . Ajunge pe noi, este făcut de cine știe ce meșter și te bucuri că ai mașină luată la un preț mișto dar în realitate sub capota ..... 2.0 TFSI generația mult lăudată că mănâncă ulei..... Am un amic cu un A3 2.0 TFSI dusa pe la 350 cp și îi mănâncă 200 ml ulei la 1000 km Deci contează foarte mult și felul în care masina a fost întreținută și starea în care se afla . Ieftin nu înseamnă și bun. Recent am fost cu o cunoștință ca sa cumpere o mașină destul de ieftina pentru an, dotări și motorizare. I-am spus să nu o ia, nu l-a interesat . Omul voia cutie automata că așa cerea băiatul lui . Acasă ? Sau mai bine zis pe drumul spre casa masina dădea erori in accelerare brutală . S-a constatat că sunt probleme la turbo ( la mecanic ). Asta a fost doar începutul ( a urmat și cutia și mai multe ) fiind în final o investiție de 2500 euro reparatii . Daca ar fi pus diferența de la început își luă o mașină faina din prima . Eu va recomand ca atunci când vă cumpărați orice mașină sa nu vă uitați doar la ocazii . Unii poate au avut noroc de așa ceva dar ..... Trimis de pe al meu RNE-L21 folosind Tapatalk
Care mai cautati un A3 2009+, sariti peste anuntul asta --> https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-2012-ID7GrnrG.html#c22252edea Masina avea 170k km in 2015 si 3 ani mai tarziu apare in Romania cu 180k km. Plus 2 daune inregistrate, cel mai probabil lovitura in spate, pentru ca a pus apoi diffuser'ul ala de S3 si tips'uri duble, masina venind din fabrica cu un singur tips la toba. Idem asta --> https://www.autovit.ro/anunt/audi-a3-ID7GwaQ5.html#c22252edea Tigan borat, "nu are timp" de umblat la service si reprezentante pentru verificat masina, imi da seria de sasiu si o verific eu unde vreau... Am verificat-o, in Aprilie 2018 avea 243.000km, la el are 198k ... un jeg de om.
Buna ziua.As dori si eu un sfat in legatura cu urmatorul anunt.Tin sa mentionez ca pentru nevoile mele dotarile masinii sunt suficiente.Doresc in primul rand sa cumpar o masina buna la un pret corect:https://www.mobile.de/ro/Automobil/...,slt:fsbo,ful:diesel/pg:vipcar/265630953.html
Multumesc de raspunsuri.Pana la urma am facut "targul" cu acea masina.8350e a fost ultimul pret.N-am prea avut ce sa bag de vina la masina,atata ca n-are ceva dotari "wow".Acuma sper sa n-am surprize.
Salutare, Sunt in procesul de verificare a unui A3, 2.0tdi 140cp, cutie automata 6 viteze. Am luat VIN-ul masinii si la raport mi-au fost aratate niste imagini dubioase cu ulei pe capota masinii pe care proprietarul nu si le explica. El sustine ca nici macar nu stia ca a fost asa. De la ce credeti ca ar putea fi acele dare de ulei pe capota? De asemenea, in raport masina are trecuta la specificatii "driving school vehicle". Nu prea inteleg, a iesit din fabrica direct pentru utilizare pentru scoala de soferi? Eu de asta nu am mai auzit. Am atasat imaginile. Kilometrii inregistrati mi se par putin dubiosi. As aprecia cateva pareri daca puteti sa ma ajutati. Va multumesc!
In primul rand cred ca trebuie sa înțelegi ca e o mașina din 2007,din câte am observat,nu trebuie sa ai pretenții ca pentru una din 2017. In al doilea rând ,faptul ca a fost trecută ca mașina de scoala de șoferi nu ar trebui sa te alarmeze,dacă schimburile de ulei și întreținerea a fost făcută la timp și bine. Cât despre vechea poveste a km te poți întoarce la paragraful anterior... In cele din urma dacă ai dubii in privința ei,stai deoparte,dar dacă aștepți ca cineva de aici sa îți spună exact sa o iei sau nu,asta nu cred ca se va întâmpla. Bafta!
Eram doar curios despre acele dare de ulei, am mai intrebat persoane si nu reusesc sa-si dea seama de la ce ar fi.
Exact cum ai auzit. Masinile pentru scoala de soferi sunt fabricate direct de catre firma producatoare. Lasa darele alea de ulei si cumpara masina. Remediezi ulterior problemele. Cand cumperi o masina iti pui deoparte un minim de 1500-2000 Euro si mai departe este scris, in topicurile de pe aria asta si in topicul asta, ce ai de facut. Masina o cumperi de cati bani ai de intretinere nu de cati bani ai pentru achizitie.