Nu e problema de bani, mi-o permit cu banii jos + reparatii. Imi este cel mai urat de timpul pierdut prin service-uri. Nu am gasit nimic legat de acel ulei pe capota. Ma gandeam ca poate cineva recunoaste simptomul si aflu mai multe despre tipul de defectiune. WAUZZZ8PX8A001601 in cazul in care va intereseaza. Am atasat si raportul generat de autodna.ro . Daca tot cer pareri si ajutor sa o fac pana la capat.
In opinia mea raporturile astea de la firma amintita (si nu numai) mi se par o cheltuiala inutila. Cumpara masina daca ea are km reali. Restul se fac pe parcurs. Bafta
Salutare tuturor! Sper sa nu postez din nou greșit .As dori sa achiziționez un Audi S3 8p din Germania care din descriere are probleme la motor.Domnul de la firma care se ocupa de vânzarea mașinii mi-a spus ca ar fi fost probleme cu presiunea uleiului și a fost nevoie sa se înlocuiască pompa de ulei,iar după se auzeau zgomote ciudate și in urma testelor efectuate s-ar fi constatat probleme la arborele cu came.Eu nu ma pricep și as dori sa știu ce implica reparația și cam la ce costuri ar trebui sa ma aștept dacă as cumpara mașina in stadiul acesta.Dansul spunea ca nu ar fi alte probleme și ca in rest totul funcționează ok. Acesta este anunțul:https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s...buttons&utm_medium=social&utm_content=app_ios Ultimul pret ar fi de 10.200.Ce spuneti,merita cumpărată și reparat motorul? Mulțumesc anticipat.
Și se mai mira unii de ce se spune ca ajung in România toate mașinile de gen! De ce ai lua o Mașina cu probleme? Dacă ar problema aceea crezi ca doar aia o are?! Sau pur și simplu conteaza atat anul și km?!
As lua-o pentru ca îmi convine anul,dotările,km și starea in care arata cel puțin din poze.Avand in vedere ca se poate repara nu văd care ar fi problema ,pana la urma eu am cerut doar un sfat.Nu văd rostul comentariului.
Vali o reparatie daca motorul este compromis te costa minim 3.000 Euro. Nu incepe ca o sa cumperi motor SH si alte prostii Treci peste si cauta alta. Rostul comentariilor isi au locul deoarece cautati chilipiruri si nu vreti sa platiti pretul corect pentru o masina corecta. Bafta
Tocmai asta e ideea,eu nu caut chilipiruri,dar dacă in rest îndeplinește criteriile mele și o pot lua sa o repar,nu înțeleg ce ar fi greșit in asta.Si totusi nu poți spune ca e chilipir având in vedere prețul chiar și in starea actuala.
Nu ai înțeles nimic... nu are rost sa iei o mașina care e deja stricata. Ai vreo garanție ca nu mai are și alte “surprize”? Cât despre convenienta km,anului etc., ca sfat mai bine una mai bătrâna și cu toate mințile in cap,decât una mai tânăra și “rebela”.
Degeaba astepti alte pareri, trebuie sa iti convina tie produsul. Mie unul imi pare suspecta reparatia. De ce nu schimba el direct axele cu came si o vinde perfect functionala ?... sansele sa o vanda dupa sunt mai multe astfel. Daca are si alte componente la motor defecte, dupa aceea cine stie cat te ajunge reparatia. Eu banuiesc ca are probleme mai serioase la consumul de ulei, iar reparatia acestei probleme este destul de costisitoare. Trebuie sa ai un bun mecanic (si ieftin) care poate sa o repare din stadiul in care se afle acum, sau ca solutie de rezerva... un alt motor SH in stare de functionare.
MarianMaxx,de acord cu ce ai zis,mie per total îmi convine din cauza asta am și ales sa întreb totuși mai multă lume,altfel treceam peste anunț.De acord și legat de treaba cu reparatul și vandutul după,sunt șanse sa aibă și alte probleme,dar poate pur și simplu nu vrea sa mai bage bani in ea.Trebuie luat in considerare și ca aceeași reparație in Germania este mult mai costisitoare ca la noi.
Vezi ca s-ar putea sa fie invers. Dar nu despre reparatii si alte asemenea discutam aici. Ai deja destule informatii pe forum despre acest motor ca si costuri de reparatie. Ti-am mai spus cat te-ar costa reparatia in cazul in care motorul este afectat. Incheiem aici discutia despre asta. Fa-ti socotelile bine pentru ca nu noi stim ce bani ai si ce bani dispui pentru reparatii. Eu iti spun doar atat si sa ti minte asta toata viata: masina o cumperi in functie de cati bani ai de intretinere nu de cat costa la achizitie. Poate la achizitie "o iei gratis" dar reparatiile te costa mai mult decat valoreaza masina. Restul sunt povesti. Dupa cum intrebi nu esti dispus sa cheltui atat cat este necesar pentru ca masina sa functioneze ca iesita de pe poarta fabricii.
Dacă nu eram capabil sa o pot întreține nu ma mai gândeam sa o cumpar,asta o data..iar ca si buget este vorba de 14k.Multumesc oricum de răspunsuri.
Pentru 5000-7000 km/an, majoritatea făcuți in oras, mașina condusă de soție pe drumuri scurte, motorul de 1.6 mpi (am văzut unele si cu gaz pe ele) e cea mai bună alegere? Sau mai degrabă un fsi/tfsi in cazul de fata?
Salut! M-ar interesa sa achizitionez acest A3, o parere sincera despre el? https://www.autovit.ro/anunt/audi-a...FromAd=1&track[message_sent]=1&id_at=15400341
Mașina, fata de alte anunturi chiar este Sline exterior si interior. Panoramicul, navigatia RNS-E mk1 ( are doar ecranul schimbat de mk2 deoarece are buton cd/tv nu media),bose, xenon, încălzire în scaune si altele chiar o fac una din cele mai dotate A3-uri văzute de mine. Pretul este foarte bun, poate prea bun... eu unul daca o aveam nu o dădeam cu atata in niciun caz. Dar poate omul e corect si realizeaza ca piata e stricată de samsari si altfel nu are șanse să o vândă. Sent from my S9+ using Tapatalk
Masina aia mergi repede sa o vezi. Pretul raportat la dotari e bomba. Daca nu a fost accidentata grav si doar usor adica o capota, un far, o bara .. din astea minore, merita cumparata.