1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie motor BENZINA A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Andrei Jivan, 30 Ian 2018.

  1. Andrei Jivan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 TFSI 2012
    Salutare,

    Ce pareri aveti de fiabilitatea unui motor 2.8 FSI pe un A6 din 2014? Tot caut informatii dar nu prea gasesc. Ma intereseaza un benzinar pt multe drumuri scurte in oras, dar si spatios (pt copii). Alte detalii ar fi: 45k km, s-tronic, quattro, masina din Olanda.
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu din ce am căutat (fiind interesat la un moment dat) e un motor aspirat, destul de fiabil, cam pretențios la benzină, consum decent, nu poți monta GPL dacă ai în plan așa ceva :), nu e sportiv dar te descurci pe orice drum din RO.
    Cu alte cuvinte, mai degrabă fii atent la cutie să fi avut schimbul de ulei făcut (în general la non FL am văzut că nu prea s-a făcut schimbul), oricum sa pui deoparte 1k E pentru înlocuire mecatronic.
    Baftă.
     
  3. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Decât 2.8fsi, nu mai degraba iei 3.0tfsi? E turbo, are tot S-tronic+quattro, ai 300/310cp, deci mult mai rapid și mai sportiv și consider că ai fi mai mult mai implinit cu el, față de 2.8fsi.

    Referitor la mecatronic, din ce știu eu e, vreo 12.000 de lei, nu 1000€.
     
    dvr apreciază asta.
  4. Andrei Jivan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 TFSI 2012
    Un 3.0 tfsi are mai mult sens, sunt de acord. Eu am gasit masina asta specifica de vanzare, nu cautam neaparat motorul asta de 2.8 fsi. De aceea am intrebat. Legat de putere, faptul ca nu are turbina se simte cand depasesti de exemplu? Se comporta ca o masina normala chiar cu 204 cp (adica "te baga in scaun")?

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  5. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Motoarele aspirate trag liniar, nu intra turbina la o anumita turație si să te bage in scaun ca la una cu turbo. In plus, un eventual soft aduce o creștere foarte mică de putere la un motor aspirat față de unul turbo. Un ultim "dezavantaj" ar fi impozitul care e cu doar puțin mai mic față de 3.0.

    Later edit: Incă ceva, dacă te gândești sa o plimbi doar prin oraș, consumul e dezastruos. Gândește-te bine dacă merită să chinui un motor destul de mare prin oraș la viteze de 30-70km/h.
     
  6. Andrei Jivan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 TFSI 2012
    Da, oricum e mare impozitul, mai bine un 3.0 si sti de o treaba. Multumesc pt sfaturi!
     
  7. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    @Mitiy:
    *3.0TFSI nu este turbo si nu "intra turbina la anumita turatie". Motorul 3.0TFSI de pe A6/A7/A8 are supercharger si principiul de functionare este total altul fata de turbo. Sistemul functioneaza non stop, de accea raspunsul este instant si nu exista turbo-lag.

    [​IMG]
     
    scooby88, Andu333, Andrei Jivan și alți 4 apreciază asta.
  8. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
  9. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    @NEAMTZU Eu zic ca masina de mai sus e ok la pretul care il are. Daca are km si masina merge bine eu zic ca isi merita bani!
     
  10. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Ca plus:”This vehicle has been tested by an authorized Audi dealer or service partner and provides additional service.”
    Ca minus zic eu, nu stiu daca ati observat dar masina a avut inainte 2 proprietari.
     
  11. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Și ce denotă asta?
     
  12. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Una e sa cauti masina la mana a doua, alta e sa cauti la mana a treia. Poate ca pentru unii nu conteaza, dar pentru mine da.
    Si alta chestie, deja avand doi proprietari se dubleaza sansele (statistic vorbind) ca masina sa fi fost exploatata necorespunzator (fie de unul dintre ei, sau chiar de amandoi). Nu inseamna ca sigur a fost exploatata necorespunzator, doar ca sansele sunt cumva mai mari. Asa vad eu lucrurile, insa fiecare isi face propriile calcule si are propriile pareri.
     
  13. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Sunt de acord ca o mașina cu mai putini proprietari ar reprezenta o alegere mai potrivită însă totodata cred ca duci la extrem modul acesta de a privi lucrurile fiindca, după standardele noastre, in Germania toate mașinile sunt exploatate necorespunzator.
    Cei care conduc in Germania nu țin cont de multe lucruri când exploatează o mașina, spre exemplu când merg pe tronsoanele fără limita de viteza ei nu vor tine mașina la 3000 rpm deoarece acolo funcționează optim, ei vor merge cât se poate de tare astfel încât sa se încadreze in timp pentru a-și respecta programul. Sau merg tare și opresc mașina la benzinărie, deși nu este recomandata o oprire brusca după ce s-a mers in forța, alimentează și pornesc mai departe. Ei nu duc mașinile in service preventiv, merg doar când le spune planul service, și anume 2 ani sau 30.000 km.
    Cred ca nu merita sa suflam așa tare in iaurt și nici sa împingem lucrurile la extreme fiindca nu vom găsi niciodată o mașina pe aceste criterii cu excepția unui autoturism 0 km.

    On topic : mașina este dotata ok, reprezintă o baza buna de pornire, motorizarea este potenta și nu este stricăcioasă, rulajul este destul de mic, cred ca e de luat in calcul.
     
  14. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Poate ca nu m-am exprimat eu in modul cel mai potrivit. Nu am vrut sa dau de inteles ca masina din anunt este de lepadat. Ceea ce voiam sa spun e ca in anunturi e foarte usor sa nu observi numarul proprietarilor. Cand am inceput sa-mi caut masina am ratat de multe ori criteriul asta in anunturi. Indiferent ce ai alege, trebuie sa stii (pe cat mai mult posibil) ce ai ales.
    Faza cu numarul proprietarilor poate sa conteze cand ai doua masini similare si trebuie sa faci o departajare.
    Sunt de acord ca exista alte criterii mult mai importante decat asta, in speta audi gebrauchtwagen plus.
     
  15. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Este si nu relevant acest aspect al proprietarilor: cei de pe forum, in majoritate, suntem al doilea proprietar al mașinilor și zic eu că avem foarte mare grijă de ele și le intreținem cât de bine putem, deci următorul proprietar al mașinilor noastre (al treilea) o să se bucure de o mașină bună, chiar dacă o să fie al treilea proprietar.
    Există si varianta primului proprietar care o ia nouă, o poartă si uzează necorespunzător și o vinde mai departe unui românaș care o ia de bună, neștiind cum a fost intreținută.
    S-a mai zis, cumpărarea unei mașini Sh este loterie, iar numărul proprietarilor este irelevant atât timp cât mașina a fost intreținută cum trebuie.
     
    lillejhon apreciază asta.
  16. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
  17. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    1. Masina nu are S-line, nu are piele, nu are navi mare, nu are Bose, are volanul in 4 spite, nu e full led, nu are jante calumea, practic e destul de standard, are dotari Basic, nu inteleg prețul. O fi din 2015, dar e mult prea săracă in dotări.
    2. La o mașina de aproape 30k € mi-ar fi rușine să merg să alimentez cu GPL.
    Succes!
     
    dorin4x4, Andu333 și AndreiF92 apreciază asta.
  18. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Ptr mine oricum nu se incadreaza,lipseste quattro.Masina am atasat-o, sa se vada ca se poate monta gpl
    Sunt altii cu masini mai scumpe de 30kcare au gpl.Nu e vb de rusine ci de economie.
     
  19. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Esti constrans de o masina de generatie noua pentru a ii monta GPL? Poti pune fara nici o problema pe orice motor MPI, pe 2.8 FSI (de altfel pe orice motor cu injectie directa) va functiona tot pe amesteg GPL/Benzina in proportie, daca nu ma insel, de 70/30 insa pe MPI-uri poate sa functioneze exclusiv pe GPL.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog eu sa nu mai disecam acest subiect. Nu ne cumparam Audi mai ales generatie noua ca sa montam GPL pe el. Incetati cu prostiile astea. Multumesc
     
    Victorcln90, dorin4x4, jeezy și alți 4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta