1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie motor BENZINA A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Andrei Jivan, 30 Ian 2018.

  1. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Pentru navetă scurtă, 2.0tfsi manual, ar fi ideal zic eu.
     
  2. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    La 18.000 nu te incadrezi decat la un 2.0tfsi manual si mai slab dotat..pt 3.0 tfsi trebuie sa urci pana pe la 23-24.000minim, dar tinand cont de nevoile tale eu iti recomand 2.0 tfsi. Legat de cutie, in bugetul tau pt 2.0 tfsi ai fie cutie manuala, fie multitronic, prin urmare mergi pe manuala. Bafta!
     
  3. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    @Cristi ,de unde ai informatia problemei consumului de ulei la 1.8/2.0T facelift? Caut pe toate forumurile si nu gasesc nimic ,poate un 2-3l la 3.0 intre schimburi,din ce am gasit.

    In concluzie,daca sunt posesori de tfsi,i'as ruga sa'mi impartasesca si mie parerea ..
     
  4. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Consumul de ulei diferă in funcție de cum folosești mașina urban/extraurban și in funcție de greutatea piciorului.
    La 3.0 TFSI ai consum in jur de 500 ml pana la 7500 km după o revizie ce include schimb de ulei; între 7500 și 10.000 mai consuma undeva la 250-400 ml; iar la 12.000 km mai completezi cu 300-400 ml.
    Poți urmări topicul meu de prezentare la S4 fiindca am pus mai multe detalii de-a lungul timpului referitor la aceste aspecte. Eu am preferat sa reduc intervalul de service la cel mult 10.000 km.
    Eu de un an folosesc mașina mai mult in oraș, am observat ca in acest tip de regim de mers creste consumul de ulei.
     
    MDU apreciază asta.
  5. SnoopDario

    SnoopDario 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A3 TDI 2.0 SLine Quattro
    Mi-am luat pana la urma un A3 8V S-Line 2.0 TDI de 150 cp cu 17.500 Euro de la dealer Audi din Ingolstadt.

    Multumesc pentru sfaturi :)
     
  6. Dum3 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177CP CGLC 2014
    Care este diferenta intre 2.0 tfsi in variantele de 179 220 si 252 hp? Am gasit ultima varianta dar nu avea mentionat quattro vanzatorul, din ce am gasit pe net pe motorul ala exista numai quattro, ma intereseaza daca e diferenta de piese sau strict de soft.
     
  7. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    2.0 tfsi pe A6 C7 e identic in variantele de 180cp si de 211, ambele ajungand la stage 1 la cca 260cp/400nm. Varianta de 252 e mult mai potenta, stage 1 la 300cp/440nm, fiind diferenta si de piese, nu doar de soft. Bafta!
    P.s. Ai dreptate, 252cp nu gasesti decat cu quattro, daca iti permiti e combinatia ideala!
     
  8. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Pe A6 C7 s-a pus 2.0TFSI 252cp doar pe FL 2015-2018 si exista si fara quattro.

    Daca masina de mai jos avea quattro eram deja in Germania sa o iau. Din pacate tractiune fata la puterea asta nu prea ma incanta.

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=6f21a19a-5277-bf6a-86fd-ffaa2318588a

    De masinile de mai jos ce parere aveti ?

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=2ae3d458-b321-a2ab-d7f8-a03157f78a24

    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=2ae3d458-b321-a2ab-d7f8-a03157f78a24
     
  9. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    A doua variantă îmi place, s-line, led, dotările ok.
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si eu tot pe a doua o vad de luat in considerare.

    La prima, cea rosie... vad ca in ornamentul lateral de la consola centrala (langa pedala de acceleratie) are un orificiu pentru cheie. Este ceva de fabrica sau AM, pentru ca este prima care o vad ?
     
  11. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Si mie imi place mai mult a doua varianta, doar ca e ... neagra. La cea rosie imi place culoarea si panoramic..in rest nimic special. Legat de cheia aceea, nu am vazut nimic asemanator la nici o masina pana acum, o fi ca la Veyron pentru max speed .. :sly:
     
  12. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    O fi un antifurt, sa nu o poti baga in drive.
     
  13. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    De asta ce parere aveti? fabricatie 08/15 inmatriculata 06/16.

    4ae35a8f-08bd-453b-98ad-59620c0af9fb.jpg dd714ff6-b6d5-4bc4-bfac-419d519ef486.jpg a38d40af-049d-4ad7-91f9-3a8d07c49046.jpg 76b1c26f-db46-49ee-96de-501b06b77d30.jpg
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Consuma mult !:) Are ceva dotari importante... acum depinde ce te intereseaza si la ce pret este. Imi place ca este alba.:icon_thumright:
     
  15. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Atat cat arata in bord am media si la masina curenta, deci nu ma va deranja prea tare, mai ales si la cati km fac pe an. Ma bucur ca pe 2.0tfsi quattro au pus tiptronic, s-tronic schimba bine..dar am impresia ca au mai multe probleme. Am experienta cu tiptronic de pe a8 si sunt multumit de ea.

    Imi pare rau de lipsa panoramic si de faruri xenon. Culoarea este un factor decisiv si pentru mine, am zis ca nu mai imi trebuie masina neagra sau foarte inchisa niciodata. Legat de pret, va ajunge undeva la 23-24k fara tva.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Comentul despre consum era o gluma.:) Nu vreau sa te descurajez, dar cutia din ce stiu eu este S-tronic din noua generatie... nu tiptronic. Farurile le poti pune mai incolo pe cele LED Matrix daca acestea nu te satisfac. Pretul este unul bun.:icon_thumright:
     
  17. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Ai dreptate, e S-Tronic, am vazut in lista de optionale tiptronic si nu am mai cautat in amanunt. Avand 7 rapoarte e clar..nu exista tiptronic (zf) cu cifra asta :)
     
  18. Giurge Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2018
    Locație:
    Austria / Baia Mare - Romania
    Masina:
    Audi A6 2.0Tfsi 2011
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Un C6 frumos.
     
  20. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Masina de mai sus e foarte frumoasa @Giurge Adrian , ai dotari rare cum ar fi scaunele stoica; asistentul de unghi mort, suspensie pe aer. Sunt pareri impartite despre cutiile multitronic insa mie nu mi-a displacut ba chiar as indrazni sa spun ca este orientata catre confort si daca ai un stil de condus domol nu te va deranja.
     

Distribuie pagina asta