1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie motor DIESEL A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. razvans 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 2012
    Salut tuturor,

    De ceva vreme caut sa imi schimb masina cu una premium, si m-am oprit la Audi A6. Am citit tot felul de review-uri pe net, am fost, am vazut masina in showroom, am si mers putin cu ea si ... m-am indragostit pe loc de A6 :)
    Vreau sa va cer parerea in privinta ofertei pe care am primit-o de la dealerul local Audi: A6, motor de 2.0, 177 de cai, S-line interior/exterior (cutie automata, vopsea metalizata, senzori parcare, camera marsarier .... nu stiu ce dotari sa mai enumar aici, din ce am observat eu singurul lucru care ii lipseste e navigatia), la pretul de 43.000 Euro. Eu am sapat putin pe net si pretul mi se pare ok, nu e nici oferta de nerefuzat dar nici prea mare nu e.
    Daca aveti o parere avizata, va rog sa o impartasiti.

    Multumesc,
    Razvan
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine este ca discutia sa continue aici unde ai mentionat tu initial. Bafta la achizitie.
     
  3. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Ar trebui sa iti adaugi si navigatia. Nu costa atat de mult ca optiune. Ti-as sugera sa ceri o oferta si de la alti dealeri, cum ar fi Cardinal Motors Ploiesti. Nu ii recomand pe partea de service dar ofera niste discounturi enorme la A6. Adica la o configuratie de 85.000 pentru un 3.0 tdi quattro de 245 cp...au facut discount pana aproape de 68.000 cu tva. Si lista de optionale este foarte lunga la configuratia facuta de mine. Merita sa incerci. Si oricum ar fi.. nu lua fara navigatie. Ajuta la revanzare mai mult decat suspensiile sport, pe care oricum iti sugerez din tot sufletul sa le eviti daca vrei sa mergi cu masina si iarna. Tine-ne la curent si dupa ce iti cumperi masina nu uita sa ne-o prezinti. Mult succes
     
  4. Quatro2 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6,3.0TDI 2012&Q5,2.0TFSI,2010
    Sunt discounturi mari la acest model la toti dealerii.
    Eu iti recomand suspensia pneumatica, adaptive cruise control, incalzire in volan si navigatia.
    Bafta la negocieri, A6 este un model foarte reusit.
     
    IONUT FARCA apreciază asta.
  5. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Eu am crezut ca nu vrea dotarile respective :) Un A6 reusit din punctul meu de vedere ar avea:
    - navigatie cu touchpad
    - sistem audio bose
    - geamuri duble pentru insonorizare suplimentara
    - scaune cu tapiterie din piele si cu comenzi electrice, incalzite si ventilate
    - suspensie adaptiva
    - diferential quattro sport
    - carlig de remorcare pliabil
    - faruri cu xenon (poate si cele cu led-uri desi sunt mai slabe in conditii de ceata)
    - receptie TV/radio digital.
    - pachet depozitare + iluminare ambietala
    - bancheta spate rabatabile cu lacas pentru obiecte lungi (ski-uri !!! )
    - pachet s-line exterior
    - jante pe 17 inchi.
    - airbag-uri cortina si in spate.
    - pachet piele (cotiere imbracate in piele).
    - oglinzi exterioare incalzite, heliomate si rabatabile electric + oglinda interior rabatabila electric.
    - CD changer.
    - trapa
    - alarma cu protectie la tractare.
    - culoare exterioara: quarzgrau.



    La con
     
  6. razvans 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 2012
    Pana la urma...am luat-o! :)
    Multumesc tuturor pentru sugestii, dar acum nu aveam posibilitatea de a aduga nimic pe masina (nu am configurat-o eu). Masina asa a venit, era pentru drive-test, pe care nu a mai apucat sa il faca. poate pe parcurs vor veni si ceva imbunatatiri, cum ar fi navigatia. Cu suspensia pneumatica e mai greu de pus ulterior, dar aletel se pot adauga aproximativ usor.
    Ca o prima impresie...nu am ce sa ii reprosez. Simti ca esti intr-o masina premium. Se poate sa fiu insa subiectiv, depinde cu ce o compari. Eu aveam un Mitsubishi Lancer, dar presupun ca un posesor de MB clasa S nu ar fi atat de incantat de masina asta cum sunt eu :)

    Numai bine!
     
    IONUT FARCA apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deschide topic in aria "masina mea prezentarea membrilor" si schimba masina la profil. Sa o stapanesti sanatos. Bafta.
     
  8. bebe134

    bebe134 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    braila
    Masina:
    a6 3000 2012
    Salut, am aceeasi problema.Vreau sa cumpar un A6 din 07.2011 model 2012.Are motor de 3000. 204 CP .Nu este quattro . Pret 28mii~

    A6 3.0 TDI Multitronic 07.2011,MODEL 2012

    UNIC PROPRIETAR,KM REALI,CARTE S
    CUTIE MULTITRONIC 8+1 VITEZE
    KEY LESS GO
    SISTEM ECONOM START/STOP
    CAMERA MERS INAPOI
    SUSPENSIE REGLABILA ELECTRIC
    BI-XENON ADAPTIV + LED
    VOLAN MULTIFUNCTIONAL
    CLIMATRONIC SI PT LOCURILE DIN SPATE
    SISTEM NAVIGATIE INCLUSIV RO 2012 3D
    MAGAZIE CD
    JANTE 18 CAUCIUCURI IARNA
    PILOT AUTOMAT
    SCAUNE SPORT INCALZITE
    SENZORI PARCARE/PLOAIE/LUMINI
    CARLIG DETASABIL

    Ce parere aveti ?
     
  9. ct20bre 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    opel astra
    salut baieti,
    vreau sa achizitionez un audi A6; momentan as avea la dispozitie urmatoarele variante:

    http://www.autovit.ro/show?id=C26949728

    http://www.titanexclusivecars.autovit.ro/audi-a6-C26576344.html

    cele doua variante se incadreaza in limitele sumei pe care o am disponibila momentan pentru achizitia unui A6

    Stiu ca este o diferenta clara intre cela doua masini numai ca sunt potin nesigur despre suspensia sport....precizez ca ultima masina a fost un TT si m-am cam saturat sa ma doara spatele de la gropi de fiecare data dupa ce conduceam mai mult de 100 de Km si m-am saturat sa si memorez toate locatiile cu gropi in oras.

    poate cineva sa isi dea cu parerea?

    va multumesc
     
    whitefox apreciază asta.
  10. razvans 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 2012
    Pot sa iti raspund eu la partea cu suspensia: am mers prin oras cu ea setata pe Sport si mi-am cam blestemat zilele. Nu stiu prin ce oras(e) vei merge tu, eu am circulat prin Iasi de cateva ori. Deci, daca ar fi sa fac o recomandare, suspensia sport nu e buna daca vei merge mult prin oras sau prin alte zone cu...gropi. Tot asa cum o suspensie moale (confort) nu e deloc recomandata pentru serpentine, ca te ia greata imediat :)
     
  11. ct20bre 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    opel astra
  12. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Vreau sa te felicit ca nu o iei cu 0 km in bord, ca sa platesti de 3ori mai mult pe ea.. Daca are 20.000-30.000km in bord, e la fel de noua ca si cea cu 0km, dar e cel putin la jumatate de pret..si cand o vinzi tot atat iei pe ea fie ca ai luat o cu 0km sau cu 20si ceva de mii..
    Cat despre variantele alese de tine, cea alba cu interiorul din Piele Valcona Maro arata cel mai bine..neagra cu interiorul negru e prea sobra, parerea mea.
    Dar, de ce nu iti aduci tu personal una din Germania? Sa alegi din 100 de variante, nu din 3?
     
    IONUT FARCA apreciază asta.
  13. Stefanalex1984 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Vw, 1.4 , 2008
    Tot imi face cu ochiul si mie aceasta masina si in felul asta au aparut si dilemele.
    Am o cunostinta la o reprezentanta audi si cand l-am intrebat de motorizare mi-a zis BENZINA 100%. Acum eu ma uit la audi-urile de prin oras si sa mor daca am vazut vre-un tfsi, numai tdi-uri.
    Voi ce parere aveti? E deajuns motorul de 2.0 tfsi pe huiduma asta de masina?
    Si consumuri daca se poate.
    Multumesc anticipat
     
    Ultima editare: 3 Iun 2013
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  15. Stefanalex1984 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Vw, 1.4 , 2008
    am citit tot ce scrie el acolo, doar ca masina lui e din 2007. Eu vorbesc de audi a6 C7, dupa 2011.
    Am vazut ca e tot motorul de 2.0 tfsi dar iau pus inca 10 cp in plus aduca 180.
    Multumesc oricum pentru ajutor
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In princpiu sunt aceleasi motorizari la ambele masini, de asta ti-am facut acea sugestie. Bafta
     
  17. razvans 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 2012
    Pot sa iti spun ca motorul de 2.0 TDi (177 CP) e suficient pentru masina. Eu nu am simtit niciodata ca nu mai are masina putere, nici la deal si nici in depasiri. Se poate ca nu fie un motor destul de puternic (raportat la greutatea masinii) daca vrei sa faci linute si altele de genul asta. Dar pentru trafic...e destul. :)
     
  18. Pauoloo

    Pauoloo 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Ex: Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Oare voi mai citi de multe ori afirmatia asta? "Raportat la greutatea masinii"..oameni buni, A6 2010 e cu 80Kg mai greu decat A4 2010.. Un A6 este mai greu at.cand are motor mare (de la 2.7in sus) si quattro. In acest caz are masina este muult mai grea decat un A4. A6 2010 cu motor de 2.0TDI are 1625Kg si un A6 2004 cu motor 2.5TDI(fara quattro) are 1745Kg...si in volan il simteam de 5ori mai "greu" decat il simt acum pe asta 2010.
    Daca vezi masina pe strada si ti se pare ca e imensa asta nu inseamna ca automat este si grea deci ii trebuie motor de avion. Off..
     
  19. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    De acord cu Pauoloo.
     
  20. razvans 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, 2012
    Cred ca am ramas dator cu niste pareri despre masina. Am aproape 15k km (azi am bagat-o in service pentru revizie) si pot sa spun ca sunt anumite lucruri care imi plac foarte mult si altele care...lasa de dorit. Pe scurt, daca am locui intr-o tara cu drumuri de bun simt, mi s-ar parea masina ideala.

    La plusuri as enumera tinuta de drum impecabila (stabilitate foarte buna, usurinta in conducere....simti ca e parte din tine masina asta), calitatea materialelor la interior, confortul la volan (aici as avea ceva de obiectat la adresa scaunelor - am scaune sport). Tot la plusuri as pune si consumul, la un drum Iasi - Bucuresti cat de cat linistit, cu o viteza medie de ~90 km/h, consumul e undeva intre 5.4 si 5.8. Ar fi multe de spus la plusuri, dar ma opresc la cele mai importante.

    La minusuri...dupa cum spuneam mai sus, scaunele sport. La drum lung, te cam doare spatele. Si inca un lucru pe care l-am descoperit recent: parbrizul. E a doua oara cand il schimb, s-a crapat de la o piatra. Sa nu credeti ca aveam 200 km/h....aveam in jur de 80 km/h in ambele cazuri, iar ultima data piatra mi-a fost aruncata de masina care rula in fata mea. Nu camion, nu TIP, nu tanc...o simpla duba. La service, mi s-a confirmat ca .... "au observat si ei ca parbrizele originale (am CASCO si se face comanda de parbriz original) sunt cam proaste". Am avut cateva masini inainte, nu multe, si erau marci mai slab cotate decat Audi. Am luat pietre in parbriz si cu alea...destule. Niciodata nu am avut parbrizul spart. Cine stie, poate e vorba de ghinion aici :).

    Ideea e ca, vaxzand eu drumurile patriei, m-am hotarat sa o schimb. As vrea un SUV, ceva mai "adaptat" pentru gropi, santuri de-a latul strazii si borduri. Prima optiune a fost tot un Audi, Q5 sau Q7. le-am vazut pe amandoua, am facut un drive test si...Q5 iese imediat din calcul, Q7 probabil ca iese si el. Interiorul e la ambele (la Q5 chiar destul de evident) sub A6. Dupa cum mi-a explicat dealerul...alea nu se adreseaza clasei Business, desi Q7 cica e "premium". In fine.... La momentul de fata, cea mai buna optiune mi se pare VW Touareg. Imi place mai mult decat Q7, nu are pusa eticheta de "masina de coclalar", iar la pret e cam la fel. Tot ce am primit pana acum e o oferta de buy-back pentru un Q7, sa mai dau eu 15k euro diferenta (Q7 fiind nou), dar ceva mai slab echipat decat masina mea (fara camera videa spate - presupun ca e necesara la hardughia aia, fara clima 4 zone, fara pachet iluminare interioara etc.). Stiu ca la bauy-back se pierde destul de mult, dar e mai convenabil pentru mine ca nu am de umblat/asteptat prea mult.

    Daca aveti ceva pareri despre schimbul asta (poate alte variante etc.), va rog sa le impartasiti.

    Multumesc,

    Razvan
     

Distribuie pagina asta