1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A6 C7 (4G) cu motor DIESEL

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de razvans, 20 Oct 2012.

  1. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Gresit! si varianta de 3.0 204 hp este echipata quattro.
     
    ionut_mdln1 și lowlife apreciază asta.
  2. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Da si varianta de 204 cp e echipată cu quattro dar are pe ea multitronic. Până în 2014!
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Caprita Emanuel esti informat gresit. Motorul de 204 CP cu quattro are S-tronic, iar cel cu tractiune fata are multitronic pana in 2014.
     
    Dan-Adrian Cif, dvr, ionut_mdln1 și alți 3 apreciază asta.
  4. Stoian Razvan 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A6 C7, s-tronic, 2.0 tdi ultra, CNHA, 2015
    Din punct de vedere al fiabilitatii se merita motorul de 3.0 tdi sau cel de 2.0 tdi? Din cate am citit, la motorul de 3 litri sunt probleme frecvente cu distributia si axa cu came, mai ales la cele produse in anul 2015 si 272 cai. In afara au fost informari in acest sens si s-au schimbat aceste componente in garantie, unii au schimbat chiar de 2 ori lantul, iar la unii a reaparut problema chiar sub 100-120k km. In Romania au fost chemari in service in acest sens? Am sunat la dealerul din Focsani sa intreb despre un Audi A6 3.0 produs in prima jumatate a anului 2015 si a zis ca nu stie nimic in acest sens, doar ceva legat de noxe (probabil resoftare).

    https://www.motor-talk.de/forum/3-0...n-nockenwellen-getauscht-t6318085.html?page=5
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fiecare motorizare are plusurile si minusurile ei.

    Depinde de tine ce vrei de la masina respectiva si ce bani esti dispus sa cheltui cu ea pe eventuale reparatii, separat de impozit, RCA si dupa caz, CASCO.

    Dar odata ce vei detine un V6, nu te vei mai uita la o motorizare de 2.0 TDI niciodata. E pur si simplu altceva, de la sunetul motorului pana la placerea de a il conduce.
     
    Cain apreciază asta.
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Tare asta, dar tin sa te contrazic.:) La succesul motorului de 3.0 TDI de la 2011 incoace, in toate versiunile de putere (inclus si cel bi-tdi), nu regret nici astazi ca l-am ales pe cel de 2.0 TDI.
     
    keth apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cunosc foarte bine problemele 3.0-ului si sunt impacat cu ele.
    Ce nu concep este sa detin un 2.0 TDI, care ar trebui sa fie economic si sa traga cu casa si de fapt sa nu fiu nevoit sa pun pompe de ulei si de injectie vechi de acum 10 ani pe el.
    Pacatos a fost si pacatos ramane ...
     
  8. Stoian Razvan 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A6 C7, s-tronic, 2.0 tdi ultra, CNHA, 2015
    Am intrebat strict dpdv al fiabilitatii la masini din 2015 si 100k km. Sunt constient de costurile suplimentare la motorul de 3.0, dar as vrea sa stiu daca este o problema des intalnita la noi si recunoscuta la reprezentantele din Romania. Am gasit ca sunt afectate motoarele de 3.0 cu nr:
    CRT 000001 pana la 073951
    CZV 000001 pana la 003450
    Am intrebat si un mecanic care a lucrat in reprezentanta si mi-a recomandat motorul de 2.0 in favoarea unui de 3.0. Intreb pt ca sunt tentat sa cumpar un A6 Allroad din 2015 si as dori sa stiu fiabilitatea pe ternen mai lung a motorului de 3.0. Stiu ca nimeni nu poate garanta la masina sh, dar sa o iau sa fiu nevoit sa-i schimb distributia si problemele sa reapara, asta e nasol. Macar la motorul de 2.0 schimbi pompa si aia e.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Razvan ma repet si pentru tine in mod special pentru ca vad ca tot intrebi in mai multe topicuri acelasi lucru:

    Precum vezi pe acest forum nu exista arie Versus si/sau topicuri Versus si in consecinta pe acest forum sunt interzise cu desavarsire comparatiile / versus si implicit discutiile de tip Versus / Comparative intre marca Audi si alte marci Auto sau chiar intre aceleasi modele de Audi sau modele diferite de Audi dar cu motorizari diferite si/sau motoare Benzina versus motoare Diesel montate pe Audi. Aceste topicuri si discutii sunt interzise din mai multe motive.

    Te hotarasti ce masina vrei si pe urma te apuci de citit pentru ca tot ce intrebi tu este detaliat pe forum. Aici atasezi doar link-uri / poze si/sau anunturile gasite conform cu titlul topicului fara sa faci o varza din mesaje si fara sa amesteci modelele de Audi si sa intrebi de motorizari diferite. Multumesc foarte mult pentru intelegere
     
  10. Baroon

    Baroon 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    a6, 2.0 tdi , 2011
  11. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Pt manuală 2 litri mie mi se pare mare , fie ea și 2015. Parere personala !
    Opțiunea matrix te atrage rau
     
  12. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Este multitronic fiind motorul de 177hp
     
  14. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Vezi ca anuntul e un pic exagerat, nu are cum sa aiba pachetul full de asistenta pentru ca nu are ACC. Si vezi ca certificatul Dekra a fost valabil in clipa cand a luat proprietarul masina din Germania, vezi cat a rulat in tara, e posibil sa fi intervenit diverse probleme de cand a adus=o in tara....
     
  15. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    @dentimarius nu am inteles exact la ce faci referire, ce anume ii lipseste din dotarile trecute in anunt?
    legat de Dekra..nici nu imi pasa ce scrie acolo, istoricul o sa fie verificat la reprezentanta.ca s-a intervenit sau nu pe partea mecanica(aici nu fac referire la cosumabile), daca acest lucru nu s-a facut in reprezentanta nu o sa am de unde sa stiu..ci doar trebuie sa "il cred pe cuvant" sau sa dovedeasca cu facturi.
    Partea mecanica se verifica :istoric+elevator+test drive...acolo alegi daca raspunsul este da sau nu :)

    Mersi
     
  16. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Mai nou nici istoricul in reprezentanta nu mai este o certitudine, cel putin nu referitor la rulaj. Se dau km inapoi pana la cat permite ultima intrare intr-un service Audi...dupa care se merge frumos cu masina la service cu o intrare minora numai pentru a se inregistra acei km.
    Acum, nici sa dam in extrema cealalta sa cautam nod in papura la tot ce se vinde pe piata. Sunt convins ca sunt si masini bune, numai ca trebuie verificate bine mecanic si electric. Dupa care, evident intervine si factorul noroc/ghinion al cumparatorului..... Pretul e oarecum real in raport cu rulajul si dotarile masinii...
     
  17. Robert38 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2016
    Locație:
    ZALAU
    Masina:
    GOLF
    Buna seara
    Ce parere aveti de masina din linkul de mai jos? Are un pret real?
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING
    Imi place masina ca e S-line, ca nu a avut accident. imi plac scaunele sport, pare ingrijita in interior, km nu f multi, full service history, ce nu prea ma incanta sunt cei 136 cai si MMI-ul Basic.
    Astept si un VIN de la dealer, mi-a trimis unul ieri dar se pare ca e gresit.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu este MMI basic, este un 3G plus. Ciudata este data inmatricularii... in 11/2014 trebuia sa fie motorul ultra cu euro 6.

    Pretul este bun doar daca descrierea corespunde 100% cu realitatea... parerea mea.
     
  19. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Nici macar scaune incalzite nu are, in rest ma abtin.
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Pas pentru o mașină Euro 5 și 20k E.
     
    MDU și Aurel G apreciază asta.

Distribuie pagina asta